חברת "סבוקלם" תשקיע עם כניסת שנת 2012 , סכום של 2.2 מיליון ש"ח בקמפיין פרסום למוצר הדגל "סבוקלם - קרם לחות לעור אדמומי ומגורה" שנמצא כנמכר ביותר בארץ, לשנת 2011, ברשתות הפארם.
"סבוקלם - קרם לחות" הושק בארץ על-ידי החברה לפני 20 שנה ומאז נחשב למוביל בתחום הטיפוח והטיפול בעור רגיש.
לחיזוק המותג, תשקיע חברת "סבוקלם" 5.3 מיליון ש"ח בפרסום, במהלך שנת 2012.
הקמפיין שיושק ב3 לינואר יתפרש על כל אמצעי המדיה הקיימים, טלוויזיה (ערוץ 22, 10) אינטנרט, רשתות חברתיות, בלוויית קד"ם, דיול, אירועי לקוחות, פעילות יחסי ציבור ועוד. משרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט.
ליעל גולדמן - דוגמנית, שחקנית, מנחה וכיום אמא במשרה מלאה, זו תהיה השנה החמישית, בה היא תייצג את החברה. צילומי הקמפיין לקראת שנת 2012 הוקדמו, בשל הריונה, במטרה לשלבה גם השנה בפעילות הפרסומית והסתימו שבועות ספורים לפני לידת בתה הבכורה, עמנואל.
לדברי אמנון בכר – מנכ"ל משותף לחברה "עם סיום שנת 2011 מציגה חברת "סבוקלם" עליה של 20% בהיקף המכירות בישראל.
למרות המצב הכלכלי בעולם, הצליחה החברה לחדור במהלך השנה, למדינות חדשות במזרח אירופה. בעקבות תהליך זה, אנו צופים גידול של 30% במכירות, בשנת 2012".