X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת אמן תספק מענה מלא ללקוחותיה בעקבות חוזר משרד האוצר.
הפתרון יינתן בעזרת כלי איכות הנתונים של טריליום
▪  ▪  ▪

קבוצת אמן תספק מענה מלא לדרישות החדשות של אגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר כפי שפורסמו בחוזר הגופים המוסדיים שיצא בסוף שנת 2011. החוזר החדש מחייב את כלל הגופים המוסדיים בישראל המנהלים חסכונות של עמיתים לשמור על רישום זכויות העמיתים במערכות המידע שלהם באופן מהימן, שלם, זמין וניתן לאחזור.
קבוצת אמן, המייצגת בישראל את חברת טריליום (NYSE: HHS), חברה מובילה בפתרונות איכות נתונים, תספק ללקוחותיה וללקוחות חדשים במגזר הפיננסי, גם בעזרת שותפיה העסקיים, פתרונות וייעוץ על-מנת לעמוד בדרישות אלה.
החוזר המחייב שפרסם משרד האוצר קובע כי בשל החשיבות הרבה שמירה על מאגר נתונים שלם ואמין בחברות ובגופים המחזיקים בכספי הציבור ובזכויותיו הפנסיונית, יש לבצע תהליכי טיוב מידע, בדיקות אמיתותו ומהימנותו ולנהל אותו באופן שיאפשר אחזור וניתוח זכויות עמיתים והרכבן בכל נקודת זמן. התקנות החדשות דורשות מהגופים לערוך סקר פערים במידע ולאתר את הכשלים הקיימים במערכותיהם עד סוף 2012 ולאחר מכן, בהדרגה עד סוף שנת 2016, לבנות מודל מיפוי, להכין תוכנית עבודה, לטייב את המידע ולדווח לממונה. ההערכה היא שאי ביצוע של ההנחיות ועמידה בלוחות הזמנים יהיה כרוך בתשלום קנסות גבוהים כמו שכבר נעשה בשנים האחרונות
פתרונות איכות הנתונים של Trillium software נחשבים על-ידי האנליסטים בעולם כמובילים בתחום איכות הנתונים הכוללת – Total Data Quality Solutions . כלי טריליום מאפשרים זיהוי ומיפוי מלא של בעיות איכות הנתונים בארגון ומביאים לתיקון ולהעשרת הנתונים בצורה המיטבית בהתאם לצרכים העסקיים של הארגון.
פרי פוירשטיין, סגן מנהל חטיבת פיננסים ויישומים בקבוצת אמן, אמר: "היתרון והבידול של פלטפורמת טריליום הוא ביכולת לאתר ולמצוא את השגיאות הקיימות בעזרת אנליטיקה וסטטיסטיקה מתקדמת, כאשר בשלבים הראשונים לא נדרשת מעורבות של מומחי תוכן, לאחר מכן, למפות את הפערים, לטייב את הנתונים, ולשמר את המצב הקיים לאורך זמן".
"משרד האוצר החליט לשים סוף לאנדרלמוסיה השוררת בנתונים והורה על ביצוע פרויקטי טיוב נתונים על-מנת לשמור על זכויות העמיתים במדינת ישראל. אנו מברכים על כך ונספק ללקוחותינו הקיימים והחדשים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. חברת טריליום ממוקדת בתחום הפיננסי ונותנת פתרונות מוכנים לניהול סיכונים ורגולציה בישראל ובעולם עם תמיכה מלאה בעברית", הוסיף פוירשטיין.
על אודות קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.
www.aman.co.il
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו ישיר יח"צ, טל: 03-9016661, 0544-363335

תאריך:  08/01/2012   |   עודכן:  08/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמן תספק מענה לטיוב נתוני זכויות עמיתים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד אמיר
חברת ההפקה והתוכן פאזה הפיקה את הכנס השנתי של CFO - פורום המנהלים הבכירים במשק. הכנס התקיים השבוע במכללה האקדמית תל אביב יפו, במעמד שר האוצר יובל שטייניץ, המדען הראשי אבי חסון ובכירים נוספים מהמשק
בועז ליברמן
סדנאות יצירה, משחקי חשיבה, אפיית חלות לשבת ו"מסע מופלא עם פרא השדון"
דורית שמואלי
האירוע השנתי הגדול והמרכזי של ענף הבירה, שמרכז אליו את כל מקצועני וחובבי הבירה תחת קורת היכל נוקיה בת"א. מבשלות הבוטיק הישראליות, יבואני הבירה ומותגי הפרימיום מכל העולם, באירוע הבירה הגדול של השנה – 11-10 בינואר 2012
אסף דרגן
פאלו אלטו מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
גונן שרון
סילבר.נט הודיעה על מינוי חדש בהנהלת החברה. אלון אבלסון (32), מונה לתפקיד Pre & Post Sales Executive Manager. במסגרת תפקידו יוביל אבלסון את תחום המכירות, האינטגרציה בין כל מחלקות החברה והקשר המקצועי עם לקוחותיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il