רשת מועדוני הכושר- "הולמס פלייס" יוצאת בקמפיין ארצי חדש בנושא- מנוי ללא התחייבות
רשת מועדוני הכושר והבריאות "הולמס פלייס", הרשת הראשונה בגודלה בארץ (21 מועדונים ברחבי הארץ), יוצאת (יום ד' ה-11.1) בקמפיין חדש בנושא- מנוי ללא התחייבות, בהשתתפות המאמנים המקצועיים של המועדונים שלה המשמשים כפרזנטורים שבעצם מזמינים את הקהל הרחב לבוא ולהתאמן במסלול מיוחד ללא התחייבות.
אחד החסמים העיקריים של אנשים בנוגע למועדוני כושר הוא הפחד מהתחייבות ארוכת טווח. הולמס פלייס הבינו את החסם הזה והחליטו לתת לו פתרון נפלא , דרך מסלול מיוחד של מנוי ללא התחייבות, שבו אתה יכול להפסיק את המנוי שלך בכל עת, ללא תשלום נוסף.
אלעד הספרי מנהל השיווק של הרשת : "הקמפיין בעצם עוסק במערכות יחסים. מערכת היחסים שבין הולמס פלייס למתאמנים שלה. מועדון כושר זה כמו בן/ בת זוג. אתה רוצה שיהיה לך טוב, אתה רוצה להישאר וליהנות, אבל כשכבר לא טוב לך אתה לא רוצה להיות מחויב. בקמפיין זה לקחנו את המאמנים המקצועיים של הולמס פלייס שהם הנכס החשוב ביותר ברשת ושמנו אותם בפרונט, עומדים זקופים, עם חיוך, ומחזיקים פרח. כשהם מציעים מערכת יחסים שמסמלת קשר איכותי ללא התחייבות."
אתה תישאר איתנו לא בגלל שאתה מחויב לנו אלא בגלל שאתה תרצה להישאר, כי כיף לך.
"אנו מאמינים שכדי שמערכת יחסים תצליח צריך השקעה דו צדדית. אנחנו דואגים לקיים עם כל מנוי שלנו מערכת יחסים מושקעת שמתחילה משלב-קבלתו למועדון , וממשיכה לכל אורך תקופת היותו מנוי. רוב המנויים שלנו נמצאים אתנו שנים בסוג של מערכת יחסים, ולא רוצים לעזוב אותנו.
הקמפיין בהובלת משרד פרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהיקף של כ-1 מיליון ש"ח , יועלה בפרסום ארצי נרחב הכולל שלטי חוצות, ביל בורדים, מכוונים ותחנות אוטובוס.
על אודות הולמס פלייס
הולמס פלייס ישראל הוקמה בשנת 1999 על-ידי איש העסקים, יונתן פישר שהחליט להקים מועדון כושר בסטנדרטים גבוהים, שייתן מענה איכותי יותר לקהל רחב יותר. הולמס פלייס מציעה שלושה סוגי מועדונים: מועדוני פרימיום היוקרתיים של הולמס פלייס, מועדוני "אנרג'י" המיועדים לקהל צעיר ועדכני ומועדוני "פאמלי" המיועדים למשפחות.
תחת מותג הולמס פלייס בישראל פועלים כבר 21 מועדונים והיא נחשבת לרשת מועדוני הכושר, הגדולה ביותר בארץ. בנוסף- ברחבי אירופה מונה הקבוצה עוד 51 סניפים.