X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
האם הרשת הפכה להיות הבייביסיטר של הילדים שלנו? סקר חדש של חברת ESET חושף - מרבית מהילדים מתחת לגיל שלוש עשרה גולשים ברשת ללא כל השגחה
▪  ▪  ▪
בגרף מוצג באחוזים כמות ההורים שענו "כן" לשאלה: "האם הילד שלך גולש ללא השגחה?"

דמיינו שהרשת היא עיר גדולה. כמו בכל עיר גדולה ועסוקה, יש בה המון מקומות בילוי ותעסוקה אך יש בה גם את הרחובות האפרוריים והמפחידים יותר שהיינו מעדיפים להימנע מלעבור דרכם. אבל בעוד שרוב ההורים היו דואגים מאוד אם הילד שלהם היה מסתובב לבדו בעיר הגדולה, נראה שהם הרבה פחות מודאגים איפה הילדים שלהם מסתובבים ברשת.
סקר שערכה חברת ESET במדינות אירופה חושפת קצת מהאופן שבו ההורים מתייחסים לגלישה של הילדים שלהם באינטרנט. בסקר, נשאלו ההורים של ילדים בקבוצות גיל שונות (מ-6 עד 16) אם הם מאפשרים לילדים שלהם לגלוש באינטרנט ללא השגחה. התוצאות הראו שככל שהגיל עולה כך ההשגחה פוחתת. קבוצת הילדים הצעירה ביותר, גילאים 6-7, נשארת ללא פיקוח ב 27% מהמקרים, לאורך השנים ההשגחה על הילדים צונחת בצורה דרמטית, ובגיל 16 73% מהם גולשים באינטרנט ללא כל סוג של השגחה.
למעשה, הנתונים האלו נראים הגיוניים למדי. זה טבעי שככל שהילד יתבגר כך ההשגחה עליו תפחת. אבל הנקודה שמנסים להדגיש ב ESET היא שבאינטרנט יש פינות אפלות לכל גיל – גם למבוגרים. בעוד שההורים רוצים לתת לילדים שלהם את החירות והעצמאות לגלוש באינטרנט ללא השגחה או שפשוט אין להם את האפשרות להשגיח באופן פעיל על הילדים שלהם כשהם גולשים ברשת, יש עדיין כמה עצות שיכולות להיות שימושיות בשבילכם ההורים:
ראשית, דעו בעצמכם מהן הסכנות באינטרנט ודברו עליהן עם המשפחה שלכם. הסבירו לילדים שלכם איזה דברים עלולים להיות מסוכנים ואיך להימנע מהם.
אתם צריכים לדעת מה הילדים שלכם עושים עם המחשב. האם הם מורידים תוכן פיראטי או משתמשים בתוכנות פרוצות באמצעות אותו המחשב בו אתם משתמשים כדי לשלם חשבונות? תוכנות פרוצות ותכנים פיראטיים עלולים להיות מקור לווירוסים או לתוכנות ריגול על המחשב ולא מומלץ להתעסק איתם.
עם מי הילדים מדברים און ליין? האם הם מדברים עם חברים שלהם או שהם מדברים גם עם זרים? הסבירו לילדים שלהם שזה עלול להיות מסוכן לדבר עם זרים באינטרנט ושלעולם אין לשלוח להם פרטים אישיים, תמונות או להיענות לאיזושהי בקשה אחרת שאדם זר עלול להציג.
יש לתת את תשומת לב להגדרות הפרטיות בפייסבוק ובאתרים אחרים של מדיה חברתית ולתדרך את הילדים שלעולם אין עליהם לחשוף מידע אישי במדיה החברתית, כמו כתובת מגורים, מספר טלפון וכו' שכן המידע עלול להגיע משם לאנשים לא רצויים.
שיקלו להתקין תוכנת אבטחה בעלת 'בקרת הורים' שתאפשר לכם לחסום את הגישה לאתרים מסוכנים או בעלי אופי פוגעני.

אודות ESET
חברת ESET העולמית היא יצרנית פתרונות אנטי וירוס חכמים ומתקדמים לשרתים, מחשבים וסמארטפונים, ביניהם אנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security, המיועדים לצרכנים פרטיים ולארגונים בגדלים שונים. החברה מיוצגת ברחבי העולם כולו ביותר מ-180 מ
תאריך:  07/02/2012   |   עודכן:  07/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסוצ'ינסקי יעל
יעל שביט
פרויקט ארצי משותף לקק"ל ומועצת הדבש לנטיעת 1.5 מיליון עצים ושיחים צופניים
ארקדי דייץ' דאדי דלאל יחסי ציבור
מתחם בשטח 500 מ"ר עם 1200 סוגי תחפושות השוכן בצומת קסטינה (מרכז ביג). בכל יום יתקיים במתחם הפנינג פורים עם הפעלות לילדים, משחקי יצירה, תחרויות תחפושות, ג'ימבורי ועוד הכניסה חופשית פתוח בין השעות 09:30-21:30
שלי לבנשטיין
אבירם גבעוני
הפורטל מיועד לכל מי שעוסק בתחום המשפטי בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il