X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
האפליקציה שמחליפה את כרטיסי הנייר
▪  ▪  ▪

רשת בתי הקפה האיכותית קפה אילן'ס המובילה את תו איכות משקאות ותערובות קפה טרי מפולים 100% ערביקה, ממשיכה להעניק ללקוחותיה מקצוענות בקפה המלווה בשירות ירוק: אפליקציה חדשה של קפה אילן'ס תאפשר לאוהבי הקפה לזרוק את כרטיסיות ההחתמה , המעניקות קפה עשירי חינם- ולנהל את כוסות הקפה שלהם באפליקציית סמארט פון.
את האפליקציה פיתחו שלושה אוהבי קפה אילן'ס שרופים, אייל ברזילי וחבריו העונים גם הם לשם אייל-שמאסו מלנהל ולאבד את כרטיסיות הנייר שהחתימו בבית הקפה האהוב עליהם, ששמו לב כי יותר ויותר לקוחות בבית הקפה מגיעים לשלם כשבידם האחת כרטיס החתמה מנייר (קפה עשירי חינם) ובידם השנייה מכשיר סמארטפון מתקדם.
האפליקציה מחברת בין השניים ומציעה פתרון ויתרון ברור: לא עוד נשיאת כרטיסי נייר קטנים בארנק, אין חשש לאבדם, והחיסכון בנייר הוא פתרון ירוק הולם, הממשיך את התמיכה המתמשכת של רשת אילןס' בסביבה ובאקולוגיה, ובמכירת תערובות קפה בעלות תו סחר הוגן.
הלקוח מוריד את האפליקציה חינם למכשיר הסמארפון שלו, ועם רכישת קפה בבית קפה אילן'ס- יכניס הברמן בסניף את קוד הגישה שיאשר את רכישת כוס הקפה, עד לצבירת 9 כוסות כשהכוס העשירית חינם- מאפסת את הספירה, שמתחילה מהתחלה. את האפליקציה החלו להריץ כפיילוט בסניף קפה אילן'ס באבן גבירול בתל אביב, ותוך שלושה שבועות כבר הוחתמו מאות כוסות קפה. עם הצלחת הפיילוט, יעבור השימוש באפליקציה גם לשאר סניפי רשת אילן'ס המונה 14 סניפים.
רשת קפה האיכות אילן'ס - בית של קפה הוקמה בשנת 1994 במטרה להפיץ את אהבת הקפה האיכותי מפולי קפה טריים טחונים 100% ערביקה לשוחרי הקפה האיכות בישראל. הרשת מתמחה בתערובות קפה ייחודיות לרשת מפולי קפה טריים קלויים, ובציוד מקצועי להכנת משקאות קפה אספרסו בייתי. הרשת מונה 15 סניפים, ובנוסף הקימה את בית הספר לקפה המקיים במשך כל השנה סדנאות מקצועיות וחוויתיות אותו פוקדים באופן קבוע שוחרי הקפה הישראלים, קולגות ואנשי מקצוע, ומציע גם סדנאות חווייתיות לאירועים פרטיים, חברות וארגונים.

תאריך:  14/02/2012   |   עודכן:  15/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן מחלב
מכון התקנים הישראלי השיק מעבדה חדשה בבאר שבע לנצילות מנועים ושנאים
מיכל אורלי
לשכת המסחר ת"א והמרכז בשיתוף חברת Cal השיקה את מועדון הצרכנות וכרטיס האשראי "עוגן". המועדון יאפשר, לראשונה, לאלפי מעסיקים להציע לעובדיהם - מאות אלפי עובדים במקומות עבודה קטנים ובינוניים - ליהנות מהטבות וממערך רווחה שניתנו עד כה רק לוועדים הגדולים במשק
אברמוב שורה
"החברה לאוטומציה" זכתה באחד המכרזים החשובים בתחום המחשוב והשכר עבור עיריות הרצליה ורעננה
אבריאל בן דור
קבוצת ההשקעות הישראלית USG capital מרחיבה את פעילותה ופותחת סניף באוסטרליה    היקף העסקות צפוי להגיע בתוך שנה ל-כמיליארד וחצי דולר
רוני הרש
חברת סוכרזית בשת"פ עם רשת בתי הקפה "אספרסו בר" במסגרתו הרשת תציע ללקוחותיה את "סוכרזית סטיוויה" ממתיק טבעי על בסיס צמח הסטיוויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il