X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
GE Healthcare ואינטל יקימו בישראל מעבדה משותפת ראשונה מסוגה להערכת טכנולוגיות. על-מנת לייצר זיקה בין מוצרי הצדדים ולשפר את ביצועיהם GE Healthcare ואינטל יקימו מעבדת הערכה בישראל על-מנת לייצר זיקה בין מוצרי הצדדים ולשפר את ביצועיהם
▪  ▪  ▪

חיפה, ישראל, 14 למרץ 2012 – GE Healthcare, חטיבת מוצרי הרפואה של ג'נרל אלקטריק ואינטל הודיעו היום על הקמת מעבדת הערכה ראשונה מסוגה בישראל לבחינה משותפת של טכנולוגיות חדשות. המעבדה ממוקמת במתחם GE Healthcare בטירת הכרמל, קרוב מאוד למרכז המו"פ של אינטל בחיפה. מנהלים ועובדים משתי החברות מובילים את הפעילויות הכרוכות בשיתוף הפעולה.
המעבדה תתמקד ביצירת זיקה בין מוצרי הצדדים ושיפור ביצועיהם, ובכלל זאת טכנולוגיות המיקרו מעבדים של אינטל והמוצרים הרפואיים של GE Healthcare - הכוללים, בין השאר, מערכות אולטרסאונד לדימות ואבחנה.
"המטרה ארוכת הטווח של שיתוף הפעולה היא להרחיב את הפעילויות לתחומי מוצרים אחרים של GE ולהשתמש במעבדה כמרכז עולמי לכל הטכנולוגיות והמומחיות של אינטל," אמרה מישל טינסלי, מנהלת כללית של חטיבת המחשוב המשובץ של אינטל. "כשתי חברות המובילות כל אחת בתחומה, אינטל ו-GE Healthcare שואפות לספק לתעשיית הדימות הרפואי טכנולוגיות חדשניות באמת".
במסגרת שיתוף הפעולה יספקו GE Healthcare ואינטל טכנולוגיה ותמיכה המבוססת על מומחיותן. GE Healthcare גם תארח את המעבדה ותספק את הניהול התפעולי שלה.
"זהו שיתוף פעולה מרגש בין שתי ענקיות גלובליות המובילות את התעשיה בחדשנות טכנולוגית", אמר מייק הארש, סגן נשיא בג'נרל אלקטריק ומנהל הטכנולוגיה הראשי של GE Healthcare. "אנו מקווים שהשותפות בין GE לאינטל תוביל לפיתוח טכנולוגיות רפואיות מתקדמות ובמחיר שווה לכל נפש, אשר בסופו של דבר יאפשרו טיפול רפואי ובריאות ליותר בני אדם בעולם".
בתמונה המצורפת משמאל לימין (צילום יח"צ): אלכס זילברקלנג – מנהל טכנולוגיה ראשי ב-GE Healthcare ישראל; מישל טינסלי – מנהלת כללית של חטיבת המחשוב המשובץ של אינטל; וולפגאנג פיטרסן – מנהל המחלקה לקשרי מפתחים, אינטל EMEA; אילן ליפשיץ – מנהל חטיבת האולטרסאונד ב-GE Healthcare ישראל; יואב הוכברג, סגן נשיא, מנהל תכנון אסטרטגי, חטיבת הארכיטקטורה באינטל העולמית; עודד מירב, מנהל המרכז הטכנולוגי בישראל של GE Global Research.

חברת אינטל הוקמה בסנטה קלרה, קליפורניה, בשנת 1968 על ידי גורדון מור ורוברט נויס. ב-1971 הציגה אינטל את המעבד הזעיר הראשון, וכך יצרה את מהפכת המחשוב ששינתה את העולם. אינטל, המובילה העולמית בחדשנות בתחום הסיליקון, מפתחת טכנולוגיות, יוזמות ומו
תאריך:  14/03/2012   |   עודכן:  14/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוניץ רוני
לראשונה בישראל - קבוצת מאסטרמינד לאנשי עסקים ומנהלים יוצאי הקהילה האתיופית בישראל!
רותי מדלעי
גלריה Zemack לאמנות עכשווית מקבצת את מיטב אמניה לצד אמנים אורחים ומציגה שלוש תערוכות חדשות בו זמנית
גילי עבודי
פסטיבל הקרפיון השמיני במספר, יתקיים במהלך פסח בפארק הדיג מעיין צבי
יח"צ נובה מכשירי מדידה
בית ההשקעות "נידהאם" חוזר על המלצת "Strong Buy" למניית נובה מכשירי מדידה. מניית נובה רשמה מתחילת השבוע עלייה של יותר מ-6% בת"א ושל יותר מ-5% בנאסד"ק
נירה תובל
חברי המשלחת נפגשו עם ניר ברקת ראש עיריית ירושלים,התארחו במשרד החוץ וסיירו בעיר העתיקה בהנחייתו של יו"ר אגודת הסופרים הרצל חקק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il