X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רפתנים וחקלאים מכל הארץ יערכו הפגנת הזדהות עם רפתני הדרום ועוטף עזה ומחאה על התנהלות ראש הממשלה והמלצות ועדת קדמי שיחסלו את ענף החלב והרפתות בפריפריה!
▪  ▪  ▪

יעקב בכר, מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר: "אנו אנשי הענף נצטרך לפתח כיפת ברזל משלנו. בכיפה הזו נצטרך להביא לידי ביטוי את כול הערכים המוספים אשר מביא ענף החלב לעם בישראל זו תהיה כיפת ברזל שתדע לטפל בפקידים הסובלים מנפיחות ייתר וכמו-כן היא תדע לטפל פוליטיקאים קצרי רואי."
מחר, יום חמישי ה- 15.3 בשעה 11:00, צומת סילבר
בהשתתפות ראשי רשויות בדרום
מאות חקלאים, רפתנים ותושבים יגיעו מחר, יום חמישי ה- 15.3לצומת כפר סילבר בדרום להפגנת הזדהות עם רפתני הדרום ואזור עוטף עזה ולמחאה כנגד התנהלות ראש המשלה וועדת קדמי, אשר המליצה על חיסול ענף החלב בארץ וסגירת 400 רפתות בפריפריה הרחוקה! מדובר על אבדן של 4,000 מקומות עבודה בפריפריה כולל תעשיות הקשורות לכך המהוות 70% מפרנסת הפריפריה!
רפתני עוטף עזה מוחים: מצד אחד אומר ביבי: תושבי הדרום הם החוסן הלאומי שלנו וביד השנייה, באמצעות ועדת קדמי, גוזל את פרנסתנו! זו היא בושה למדינת ישראל! רפתני עוטף עזה מוסיפים: הגראדים מעזה לא יוכלו לנו ולא יגרשו אותנו מכאן, אך מי שיחסל אותנו הינם האויבים מבית- ממשלת ישראל והחלטות ועדת קדמי המבקשים לחסל את ההתיישבות העובדת בגבולות המדינה ולקחת מאתנו את פרנסתנו! גזירות ועדת קדמי יביאו לחיסולה של רפת ישראלית מפוארת, להתיישבות העובדת בפריפריה הרחוקה וגבולות המדינה. אין זו רק פרנסת הרפתנים ומשפחותיהם אלא שרשרת של פרנסה: מובלים, גידול מספוא, תחזוקת הרפתות ועוד.
עוד אומרים הרפתנים, כי ועדת קדמי שהייתה אמורה "לעשות סדר" בענף המזון לאחר מחאת הקיץ, לא מסוגלת להורות דבר לאשמים האמיתיים בעליית מחירי המזון, טייקונים ורשתות השיווק, המרוויחים על גב הציבור מפערי התיווך! ולכן מאחר שכל ההתנהלות של ועדת קדמי הינה פוליטית וברצונה להראות כאילו היא עושה משהו למען הציבור, רוצה ועדת קדמי לקחת עוד, דווקא מהרפתן, האחרון בשרשרת המרוויחים על החלב הגולמי שהוא מייצר, אשר ממילא מקבל מחיר המפוקח על-ידי הממשלה! ראיתם פעם רפתן טייקון?
יעקב בכר, מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר לחלב: "אנו מצדיעים לרפתני הדרום ועוטף עזה על עמידתם בכל האירועים הביטחוניים בעבר ועתה, הממשיכים לספק חלב לעם ישראל גם במצבים קשים וגם כאשר עובדים ורפתות נפגעים בהפגזות! לא ייתכן שראש הממשלה יתגאה בתושבי הדרום וחקלאיה בכל ראיון ובמחשכים יעבוד יד ביד עם ועדת קדמי ומשרד האוצר לחיסול ענף הרפת בפריפריה! הרי מעולם לא היה קשר בין מחיר הקוטג' שרק עולה לצרכן לבין המחיר הנמוך שמקבל הרפתן עבור ליטר חלב גולמי שיוצא מהרפת, שלא השתנה מאז שנת 2008! הממשלה יודעת היטב כי אין הרפתנים אשמים במחיר מוצרי המזון! אך אינה מעוניינת לטפל בשורש הבעיה, פערי התיווך שגובים הטייקונים ורשתות השיווק מהצרכן! הממשלה "מוכרת" לציבור, כי הפעולות הן נגד ריכוזיות במשק, אבל פועלת במרץ לבטל את ביזור הייצור בפריפריה וגורמת לריכוז אמצעי הייצור בכמה רפתות ענק, שכולנו נהיה תלויים בהן בעתיד הקרוב ויהיו שייכות כמובן לטייקונים עצמם. הציבור לא טיפש ואנו נמשיך להילחם כנגד העוולה הזו שנובעת ממניעים זרים ובוודאי לא טובת הציבור עומדת לנגד עיני ועדת קדמי. אני קורא לראש הממשלה לחדול מעוולה משוועת זו של חיסול הפרנסה לרפתנים בפריפריה. חיסול ציונות והתיישבות" אמר בכר.
השבוע יחלו אירועי הצדעה שיזמה מועצת החלב לרפת הישראלית ברפתות ומחלבות ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים-
יעקב בכר- מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר לחלב - 054-4921664
שמיל בלברמן - קיבוץ ניר יצחק - 054-7915081
יוסי מלול - התאחדות מגדלי הבקר לחלב - 052-2412589
יעל שביט - דוברת התאחדות מגדלי הבקר לחלב - 04-6930530

תאריך:  14/03/2012   |   עודכן:  15/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב בכר  יעקב בכר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפגנת הזדהות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שינו לנו את סדר היום והמחשבה
אורית55  |  14/04/12 09:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל פלר
חברי להקת 'הדור האחרון' ערכו השבוע כיתת אומן בפני עשרות בני נוער בירוחם    בסוף הסדנא הופיעו בני הנוער עם שיר שכתבו יחד עם חברי הלהקה המבוסס על טקסט מהמקורות    "מדהים, הרגשתי שהשיר מדבר בדיוק אלי", העיד אחד המשתתפים
סיגל איל
ניסאן יוצאת באירופה ובישראל בקמפיין רחב היקף ויוצא דופן לניסאן ג'וק    הערכות מיוחדת לרגל הקמפיין: 1,000 רכבי ניסאן ג'וק הגיעו לישראל
בועז אבישר
הזוכים ב"אות קנט" לחקלאות פורצת דרך לשנת 2012 הם: צוות רפת וחקלאות הרדוף, פרופ' רות בן אריה ופרופ' דני שטיינברג    בציון לשבח על תרומתה לפיתוח אזורי הפריפריה בארץ זכתה קרן יק"א    האות מוענק למי שתרמו תרומה משמעותית לקידום החקלאות הישראלית ואשר הובילו פיתוחים פורצי דרך שסייעו להפיכתה של החקלאות הישראלית לחדשנית ולמובילה בעולם . האות חולק אמש (יום ג' ה-13.3) בכנס השנתי של קנט, במעמד שרת החקלאות ופיתוח הכפר, ח"כ אורית נוקד ובהשתתפות מאות חקלאים
גלאי תקשורת
במסגרת הכנת הסרט "קלאדובו-שאבץ" שישודר בערוץ הראשון על סיפורם של 1200 מעפילים שלא זכו להשלים את המסע לישראל    שגריר אוסטריה ד"ר פרנץ יוסף קוגלטיש מבקר במחנה המעפילים בעתלית
גלאי תקשורת
ארבעה ימים של פסטיבל אמנותי מרהיב, יפתח את אירועי האביב במעלות תרשיחא    הכניסה חופשית לכל המשפחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il