X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
במרבית החברות והשוק המוסדי, נעשות ההיערכויות אחרונות למתנות העובדים. המעסיקים או מנהלי משאבי האנוש מחפשים מתנה אטרקטיבית שעדיין נתפסת בעיני העובד כמתנה "שווה" ועדיין ניתן יהיה להוזיל עלויות ולחסוך בתקציבים. רינה קטש, מנכ"לית קבוצת אימג'ין, הפקת אירועים ייחודים עם כל מה שעומד מאחורי הרעיון ושלל פעילויות שיתבלו את חג החירות
▪  ▪  ▪
יצירת חיבור רגשי [יח"צ]

לא על התלוש לבדו...
במרבית החברות והשוק המוסדי, נעשות ההיערכויות אחרונות למתנות העובדים. המעסיקים או מנהלי משאבי האנוש מחפשים מתנה אטרקטיבית שעדיין נתפסת בעיני העובד כמתנה "שווה" ועדיין ניתן יהיה להוזיל עלויות ולחסוך בתקציבים. רינה קטש, מנכ"לית קבוצת אימג'ין, הפקת אירועים ייחודים עם כל מה שעומד מאחורי הרעיון ושלל פעילויות שיתבלו את חג החירות.
מעל לראשנו מרחפת כבר תקופה ארוכה עננת המיתון. חברות מתאמצות לשרוד ולהשאיר את הראש מעל המים ויחד עם זאת למנוע פיטורי עובדים. האנשים האמונים על ההון האנושי בחברה הבינו כי מתנה או פעילות רווחה שמשלבת יצירת חיבור רגשי ולאו-דווקא בעל ערך כספי, כזה שיצור אהדה ולויאליות למקום העבודה.
הדרכים ליצירת החיבור הרגשי הן שונות ומגוונות וחברות ההפקה וארגון האירועים, חושבות על איך לרגש, לחדש, להעצים את החוויה ולהמציא את הגלגל בכל פעם מחדש. מנגד המעסיקים מחפשים אחר פעילויות שונות, שיוצרות אצל העובד את התחושה שיש חשיבה מעבר, לא לצאת מידי חובה ומעניקים לו את תשומת הלב המלאה.
מעבר להנאה ולכיף יוצרת החוויה, בקרב צוות העובדים, פתיחות, קשרי ידידות, מחזקת את הגיבוש ויוצרת הזדהות. אינטרס המעסיק גם הוא בא לידי ביטוי שכן יצירת גיבוש בין העובדים, שיפור עבודת הצוות ושידורג המורל המשרדי יוצרים עובד מרוצה ויעיל יותר.
דווקא בימים אלה כאשר החגים בפתח ונעשות הערכיות אחרונות לקראת תקופת החגים, כאן יש את המקום לגוון, להעשיר ולהשקיע את הערך המוסף בעובד. הפעילות יכולה להיות כתוספת למתנת החג הסטנדרטית המשדרגת אותה או כתחליף.
מבחר הפעילויות הוא אינסופי וניתן לממש כל פנטזיה וגחמה המתאימה לאופי האנשים ועונה על צרכי המעסיק. לדג': סדנת בישול לכל עובדי המשרד, טיול חוויתי לצד פעילות שטח מאתגרת, סדנאות המשלבות מוזיקאים, סטייליסטים, ספורטאים עם עולם העסקים והסביבה העסקית.
רינה קטש, מנכ"ל קבוצת אימג'ן, הפקת אירועים: "הוצאה כספית לטובת רווחת העובד והגיבוש הבינאישי דווקא בתקופות של מיתון הוא ערך מוסף חוזר לחברה ולעובד. מגמה זו תופסת תאוצה בעולם האירועים וההפקה ויותר מנהלים, יועצים ואנשי משאבי אנוש מבינים את החשיבות שבכך." אומרת
"שילוב נכון וחכם של צרכים פנים ארגוניים, ועסקיים יאפשרו לחברה התמודדות טובה יותר עם השינויים בשווקים התחרותיים ויכולת של חברות לבדל עצמם מאחרים ולשרוד את התקופה. מעבר לכך איך אפשר ל"כמת" בכסף את הערך הנתפס של "חוויה" שונה ,אחרת , כזו שלא תשכח."
חג שמח

תאריך:  02/04/2012   |   עודכן:  02/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הפקת אירועים
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפי שטנצלר
ברכת יו"ר קק"ל לרגל חג הפסח
איה רוזנווסר רבין
גרטנר: שוק ה Foundry העולמי למוליכים למחצה הציג גידול של 5.1% ב 2011 והסתכם ב 29.8 מיליארד דולרים    עקב כך הבטיחו לעצמן מכירות טאבלטי המדיה והטלפונים הסלולריים צמיחת שוק חיובית
קובי ברדה
כמדי שנה, גם השנה ערכו מתנדבי ופעילי עמותת "הדר" – העמותה למען הקשיש בנתניה, עשרות חבילות מזון לקשישים שידם איננה משיגה
ברדה קובי
בר-דעה אסטרטגיה שיווקית גייסה את NEN נדל"ן חברתי
קובי ברדה
בעקבות עבודת תלמידי תיכון "הדסה נעורים" על יתרונות השקייה במים אפורים חברת סימנס ישראל תבנה מתקן הדגמה להשבת מים אפורים    העבודה הוגשה במסגרת עבודת אקוטופ לפרויקט "חוקרים סביבה" של משרד החינוך, משרד להגנת הסביבה ,עמותת מלר"ז ומכון דוידסון
רשימות נוספות
מחירי סלי הקניות צונחים יותר מ-50%  /  מיכל רז חיימוביץ'
קמחא דפסחא באדיבות "הרנטגן" לתושבי הדרום  /  אביטל פרידמן
הפסח הזה כל נכי צה"ל מסובין...  /  מיכאל הרשקוביץ
הַשַּׁבָּת הַגָּדוֹל  /  איתן קלינסקי
פסח - נכס צאן ברזל אמריקני  /  יורם אטינגר
הא ארעא עניא  /  הרצל חקק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il