X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המערכת החדשה תאפשר לשרין להרחיב את פעילותה ולשווק את פתרונות המדידה שלה גם לעסקים קטנים בתחום היהלומים במודל של תוכנה כשירות SaaS על הענן של אמזון
▪  ▪  ▪

חברת טריבייס מקבוצת טלדור, המתמחה בפיתוח פתרונות מחשוב ענן ו-Big Data , השלימה פרויקט מחשוב ענן, עבור חברת שרין טכנולוגיות בע"מ, המובילה העולמית בפיתוח כלים מתקדמים למדידת יהלומים גולמיים ומלוטשים, בלמעלה מ-1 מיליון שקל.
שרין טכנולוגיות עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של כלים מתקדמים למדידת יהלומים גולמיים ומלוטשים עם היקף מכירות של למעלה מ 57 מיליון דולר לשנת 2011. . עד כה, מכרה שרין את מערכת המדידה ותוכנות הניתוח הנלוות למפעלי ייצור יהלומים, למעבדות גמולוגיות בכל העולם אך בעיקר במזרח הרחוק. לאחרונה, בחרה שרין להרחיב את פעילותה ולשווק את פתרונות המדידה שלה גם לעסקים קטנים, כגון חנויות תכשיטים, במודל של תוכנה כשירות במחשוב ענן (SaaS).
על-מנת להתאים את מערכות המידע של שרין למודל העסקי החדש, ביצעה טריבייס עבודות ארכיטקטורת תוכנה ופיתוח סביבת WEB במסגרתן פוצלו המערכות של שרין בין מערכות תפעול למערכות הניתוח והאלגוריתמיקה. מערכות ניהול המידע והתפעול של שרין, כמו גם חלק מהאלגוריתמיקה, הוסבו במסגרת הפרויקט לסביבת ענן ועם השלמת ממשקי התוכנה החדשים הועלו לענן EC2 של אמזון.
עם העלאת המערכות לענן, מקבלים לקוחות שרין גישה למערכות המדידה של חברה דרך רשת האינטרנט במודל תוכנה כשירות. המערכת קושרה למודול Billing מורכב ומערכת ניטור מרכזית שפיתחה טריבייס המאפשרים שליטה וחיוב הלקוחות פר- שימוש. סביבת הענן מגדילה את ה Scalability של המערכת ומאפשרת הרחבת פעילותה על-פי דרישה בצורה גמישה ויעילה.
ממשק המשתמש בפרויקט פותח בשפת HTML5 ומערכת התפעול פותחה בשפת C# המבוססת על טכנולוגיות MVC. טריבייס אף העמידה לרשות שרין צוות פיתוח אשר ימשיך לתחזק ולשפר את המערכת ולהסב מערכות נוספות ל-SaaS לטובת מתן שירות מיטבי ללקוחותיה.
פיני מנדל, מנכ"ל טריבייס מקבוצת טלדור: "אנו שמחים על השלמת פרויקט הסבת מערכות המדידה של שרין טכנולוגיות למחשוב ענן. המערכת החדשה תאפשר שליטה מרחוק על כלי מדידה, ובכך תוכל שרין להציע את כלי הניתוח ומדידת היהלומים שלה גם לעסקים קטנים במודל SaaS דרך הרשת, ולחייבם פר שימוש בודד. הפיצול של מערכות התפעול של שרין והעברתן לענן תאפשר לחברה ניצול אופטימלי של כמות השרתים הנדרשים לה לאורך כל היממה, מבלי להשקיע בתשתיות מחשוב פיזיות יקרות המנוצלות חלקית.
לצד יישום של למעלה מ-10 פרויקטים בתחום ה- Big Data בשוק, בפרויקט זה באו לידי יכולותיה של טריבייס כבוטיק טכנולוגי מתמחה ומוביל בפתרונות Big data, מחשוב ענן, בסיסי נתונים וארכיטקטורה מבוססות שירותים. אנו מודים לשרין על בחירתה בטריבייס וצופים המשך שיתוף פעולה פורה עימה גם בעתיד".
עידו זיו, מנהל המוצר בשרין טכנולוגיות: "העבודה המצוינת של חברת טריבייס, מקבוצת טלדור, אפשרה לחברה מעבר למודל SaaS הפותח בפנינו את האפשרות להציע פתרונות יעילים, ומעודכנים לשווקים חדשים שעד כה נמנעו מלהשתמש בפתרונות המתקדמים ביותר בתחום מדידה המדויקת של יהלומים. הפתרון מאפשר לקמעונאים למקסם את הרווחים, לתרום למסחר יעיל יותר ולספק שירותים ללקוחותיהם שיגבירו את האמון במוכר היהלומים. פתרון ה-SaaS מאפשר לשרין להגיב במהירות לדרישות השוק המשתנות, להיות קרובה יותר ללקוחותיה ולהציע מודל תמחור אטרקטיבי שמבוסס על תשלום על-פי שימוש בפועל."

תאריך:  05/04/2012   |   עודכן:  05/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טריבייס מקבוצת טלדור: פרויקט ענן בשרין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורית שמואלי
מסלול טיולים קסום למבקרים! והשקת יינות חדשים: "פטיט סירה D 2010", "זינפנדל D 2010", "שיראז D 2010 "פומה בלאן 2011", "רוזה 2011"
דורית שמואלי
יקב אסף שברמת הגולן מושב קדמת צבי, מציע סיור והסבר על תהליך יצירת היין, טעימות יין והצעות לטיולים באתרי טבע קסומים באזור מושב קדמת צבי
שעות הביקור ביקב: חול המועד פסח וערבי החג בין השעות 11:00-16:00
  מומלץ להתקשר ולתאם ביקור.
רוזנווסר רבין איה
בכירי תעשיית האנרגיה ביום החדשנות של שניידר אלקטריק
שרית גבאי
פרוקטר אנד גמבל ישראל מכריזה על שיתוף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל    המהלך הינו חלק משתוף פעולה בינלאומי וארוך טווח של תאגיד פרוקטר אנד גמבל עם הוועד האולימפי הבינלאומי שיתפרש על פני העשור הקרוב
ניר קופלר
בספרייה המרכזית לעיוורים כבדי ראייה ומוגבלים יחלקו גם השנה, הגדת פסח מוקלטת או בכתב ברייל. ההגדה תאפשר למי שאינו יכול לקרוא בהגדה רגילה, להסב לשולחן הסדר וליהנות מהחג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il