X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת "אלוקל" נבחרה על-ידי קבוצת איגרא לביצוע שלב העיצוב החיצוני של חזית מלון הרודס, תל אביב, כחלק מפרויקט עיצוב מחודש של בית המלון
▪  ▪  ▪
הרודס תל אביב עם החזית המשופצת [צילום: יח"צ]
מלון הרודס לאחר חידוש החזית [ערן חמו]

קבוצת "אלוקל" נבחרה על-ידי קבוצת איגרא לביצוע שלב העיצוב החיצוני של חזית מלון הרודס, תל אביב, כחלק מפרויקט עיצוב מחודש של בית המלון, בהשראת שנות ה-30 של העיר תל אביב, שהחל במהלך 2011. אלוקל תבצע שדרוג לחזית המבנה על-ידי חיפויי אלומיניום דמויי עץ טבעי למרפסות בית המלון בשטח כולל של כ-2000 מ"ר, ובעלות של 2 מיליון ש"ח.
מלון הרודס תל אביב מרשת מלונות פתאל הינו מלון קונספט חדש ומפואר אשר עוצב על-ידי יואב איגרא בהשראת העיר תל אביב בשנותיה הראשונות. הקונספט נוכח בכל היבט במלון, החל בעיצוב החדרים, הלובי ומתקנים נוספים, דרך מקומות הבילוי והמסעדות ואף במדי העובדים שעוצבו ברוח התקופה. בחודשים האחרונים מבוצע השלב האחרון- עיצוב החזית.
האתגר שעמד בפני קבוצת אלוקל, היה לבחור באלמנט עיצובי לחזית הבניין שמצליח לשמור על הקונספט הייחודי של בית המלון תוך התמודדות עם תנאי הסביבה שמציבה הקרבה לים (המלון ממוקם ברחוב הירקון). אלוקל בחרה בחיפויים מתקדמים טכנולוגית בגימור מרהיב שמעניקים למבנה מראה חם של עץ ומורכבים מחומרים עמידים לאורך שנים.
יואב איגרא, אדריכל הפרויקט: "בחרנו בקונספט העיצובי של תל אביב של 'פעם', מתוך רצון לספר על הסביבה. אני מאמין שהמבקר או האורח במלון רוצה להכיר ולדעת יותר את הסיפור על הסביבה והאזור בו הוא נמצא. העיצוב החדש של המלון הוא מאוד מיוחד ושונה ממלונות אחרים בעיר. פנים המלון כבר עבר עיצוב מחדש והחיצוניות תשלים את הרעיון העיצובי הכולל. אני מאמין שהשיטה של שיפוץ חיצוני תהפוך לפתרון להרבה מבנים בתל אביב בשנים הקרובות, ולא רק במלונות".
דנה עמיר, מעצבת פנים: "הקונספט בפרויקט הינו נוסטלגיה תקופתית של תל אביב בשנות ה-20 וה-30 ולכן עלה צורך להשתמש באלמנטים המתייחסים לאופי התקופה. לאחר שהמלון עבר שיפוץ וחידוש נרחב של החדרים, הסוויטות וחדר האוכל, רצינו גם להתאים את החזית, אשר לא התאימה לרוח העיצובית של המלון. לצורך עבודות החיפוי חשוב היה לנו לבחור בחברה ישראלית, שתדע ליצר ולבצע את המרפסות לפי דוגמה ייחודית מותאמת אישית. החלטנו לבחור בקבוצת 'אלוקל' משום שהיא חברה בעלת ניסיון רב, עם מוניטין טוב ומוצרים איכותיים."
ערן חמו, מנכ"ל "אלוקל": "המשימה העיקרית של קבוצת 'אלוקל' הינה לחשוב על העיצוב והמוצר המוגמר תוך שימוש בחומרים המתקדמים ביותר הקיימים כיום בשוק. אני גאה להיות שותף במיזם כמו זה, אשר הינו שאפתני בזכות הקונספט המשלב בניה ירוקה עם מתן דגש על אסטטיקה גבוהה ברמה בינלאומית, שלא חורגת מהרעיון המקורי, אלא משתלבת עמו בטבעיות".

על אודות קבוצת אלוקל:
קבוצת "אלוקל" נוסדה ב-1967 וכוללת את חברות אלוקל, מילשטיין GRC ועמיאל תעשיות ונחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום האסתטיקה הארכיטקטונית-אורבאנית. אלוקל מתמחה בפיתוח וייצור מגוון רחב של מוצרי GRC ואלומיניום משלימים לבניין ולבית ומספקת שרו
תאריך:  16/04/2012   |   עודכן:  16/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל סער טייב
בלאט לפידות יישמה פתרון Salesforce.com CRM בחברת harmon.ie
שרון שרון
הכנס השנתי של האיגוד הישראלי למים, הנערך מדי שנה במרכז הארץ, נערך השנה, לראשונה, על שפת הכנרת, היום (שני), 16 באפריל 2012 בחסות המחלקה להנדסת תעשיות מים בבית הספר להנדסה במכללה האקדמית כנרת
יעל שביט
יינות הדגל של יקב הרי גליל זכו במדליית זהב בתחרות היין הבינלאומית Challenge International Du Vin 2012
Business Wire Business Wire
דנגלר, לשעבר מנהל בכיר בחברת Dell, יתמקד באזורים אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, וכן מזרח אסיה, אוסטרליה וסין
גילי עבודי
חברת בריטניקה משיקה את אפליקצית "הבורר" - אלג'אזם בערבית - מילון ערבי-אנגלי-ערבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il