"ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת אדלר חומסקי, יטפל בפרסום מותגי חברת ר.ב מוצרי דגנים, משווקת דגני הבוקר של מאנדיי, דגני "פוסט" האמריקניים, עוגיות "גריסון" ומותגים נוספים.
המותג הראשון שיזכה לתמיכה פרסומית יהיה "טוויסטר", כחלק ממהלך ארוך טווח להשקת דגני הבוקר בישראל.
הקמפיין הראשון לדגנים יכלול טלוויזיה, עיתונות, קולנוע ואינטרנט, בהיקף מדווח של 2.5 מיליון ש"ח, ויקדם את הדגנים במילוי קרם נוגט וקרם וניל במיתוג של דמויות לוני טונס. הקמפיין צפוי לעלות לאוויר במהלך חודש מאי.
בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים לשאר מוצרי החברה, ביניהם עוגיות שוקולד צ'יפס של גריסון, שזוכות להצלחה רבה באירופה, ומותג הדגנים מספר 3 בארצות הברית, "פוסט".
ערן מלכי, מנהל השיווק של ר.ב דגנים, מסר: "יצרנו שני שת"פים משמעותיים ביותר. הראשון הוא עם חברת "וורנר בראדרס העולמית" לקבלת הזיכיון לשימוש בדמויות הלוני טונס, אשר ילוו את השקת דגני הבוקר, והשני, חבירה למשרד פרסום מתמחה, "ציבלין". אני מאמין שהחיבור הזה יוכל למקסם את תוצאות המהלך, וימקם את "מאנדיי" כשחקן חדש ומרענן בשוק דגני הבוקר בישראל. ר.ב חרטה על דגלה, הפצה של מוצרים איכותיים ובוחרת בקפידה מותגים רב-לאומיים עם סיפורי הצלחה מוכחים כגון פוסט וגריסון.המטרה של ר.ב היא להתרחב ולהרחיב את סל המוצרים בקטגוריות ייחודיות ובמוצרי פרימיום. להמשיך ולחבר איכות עם איכות ממגוון קטגוריות, במקומות שיש בהם בשורה".
אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "דגני בוקר הם מוצר מובהק הנתון לשיקול דעתו של הילד, הצרכן הסופי של המוצר. בנינו קמפיין ייחודי ולא קונבנציונאלי, המציב את הילד במרכז, ואת הוריו – כשותפים אוהדים להחלטה. אנחנו מאמינים שהמהלך יוכיח את עצמו".