X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ציבלין תקשורת צעירים יטפלו בתקציב הפרסום של ר.ב מוצרי דגנים; היקף הפרסום השנתי עומד על 4.2 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
אורן ציבלין [דן לב]

"ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת אדלר חומסקי, יטפל בפרסום מותגי חברת ר.ב מוצרי דגנים, משווקת דגני הבוקר של מאנדיי, דגני "פוסט" האמריקניים, עוגיות "גריסון" ומותגים נוספים.
המותג הראשון שיזכה לתמיכה פרסומית יהיה "טוויסטר", כחלק ממהלך ארוך טווח להשקת דגני הבוקר בישראל.
הקמפיין הראשון לדגנים יכלול טלוויזיה, עיתונות, קולנוע ואינטרנט, בהיקף מדווח של 2.5 מיליון ש"ח, ויקדם את הדגנים במילוי קרם נוגט וקרם וניל במיתוג של דמויות לוני טונס. הקמפיין צפוי לעלות לאוויר במהלך חודש מאי.
בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים לשאר מוצרי החברה, ביניהם עוגיות שוקולד צ'יפס של גריסון, שזוכות להצלחה רבה באירופה, ומותג הדגנים מספר 3 בארצות הברית, "פוסט".
ערן מלכי, מנהל השיווק של ר.ב דגנים, מסר: "יצרנו שני שת"פים משמעותיים ביותר. הראשון הוא עם חברת "וורנר בראדרס העולמית" לקבלת הזיכיון לשימוש בדמויות הלוני טונס, אשר ילוו את השקת דגני הבוקר, והשני, חבירה למשרד פרסום מתמחה, "ציבלין". אני מאמין שהחיבור הזה יוכל למקסם את תוצאות המהלך, וימקם את "מאנדיי" כשחקן חדש ומרענן בשוק דגני הבוקר בישראל. ר.ב חרטה על דגלה, הפצה של מוצרים איכותיים ובוחרת בקפידה מותגים רב-לאומיים עם סיפורי הצלחה מוכחים כגון פוסט וגריסון.המטרה של ר.ב היא להתרחב ולהרחיב את סל המוצרים בקטגוריות ייחודיות ובמוצרי פרימיום. להמשיך ולחבר איכות עם איכות ממגוון קטגוריות, במקומות שיש בהם בשורה".
אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "דגני בוקר הם מוצר מובהק הנתון לשיקול דעתו של הילד, הצרכן הסופי של המוצר. בנינו קמפיין ייחודי ולא קונבנציונאלי, המציב את הילד במרכז, ואת הוריו – כשותפים אוהדים להחלטה. אנחנו מאמינים שהמהלך יוכיח את עצמו".

תאריך:  21/05/2012   |   עודכן:  21/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציבלין יטפלו בתקציב הפרסום של ר.ב דגנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי פלג
הרפסין מיועד לטיפול בהרפס השפתיים; היתרון הגדול של הרפסין על פני התרופה המובילה בשוק שהוא יעיל לאחר הופעת הפצע על השפתיים
יח"צ אלווריון
דגן שני
חברת אינטל מגייסת לשורותיה סטודנטים מהמכללה האקדמית להנדסה ירושלים
גלעד הראל
הגרסה הבאה של חבילת האבטחה של ESET תכלול מנגנון Anti-Theft מתקדם למניעת גניבה
זהר נוי
מנתח סרטן הערמונית בעל השם העולמי ד"ר דיוויד סמאדי משתמש בגישת "טפל ולָמד" במלחמה הבינלאומית בסרטן הערמונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il