ביתילי, הרשת הגדולה בישראל לריהוט ועיצוב הבית מקבוצת איתני פישמן, הכריזה השנה על מהפכה אסטרטגית שמהותה – מעבר מהתמקדות ברהיטים להתמקדות בעיצוב סגנון חיים, באמצעות מענה כולל בתחום ההום סטיילינג. המהלך החל בשינוי מקורות הסחר והקניינות, עיצוב ופיתוח ישראלי וייצור ייחודי עבור ביתילי במפעלים באיטליה, הודו, אינדונזיה, סין וויטנאם, תמחור חדש ויצירת חנויות קונספט. הבחירה של הלקוח הרבה יותר רחבה ומגוונת, והתוצאה: ביתילי שונה, צעירה יותר, אופנתית יותר ועדכנית, עם אג'נדה עיצובית ברורה המשלבת בין המגמות המובילות בעולם עם הטעם הישראלי.
במסגרת המהלך המקיף הוחלט ליצור מיתוג מחדש, מתיחת פנים ללוגו ויצירת שפה פרסומית חדשה ההולמת את הקונספט. כחלק מהמהלך עלתה ביתילי בשנה שעברה בקמפיין תדמית בכיכובה של השחקנית מיה דגן, תחת הסלוגן "ביתילי, בית ישראלי לעיצוב", ובימים אלה חודש החוזה לשנה נוספת.
על-מנת לחזק את המותג גם בצד המקצועי, הוחלט לאתר פרזנטור שיענה על הערכים החדשים של המותג. כך נבחר דניאל חסון, אחד ממעצבי הפנים המובילים בארץ.
חסון, העוסק בעיצוב פנים לשוק הפרטי והעסקי בארץ ובחו"ל, מטפל בפרויקטים יוקרתיים החל מבתי מלון ועד דירות יוקרה בכפר שמריהו של האלפיון העליון.
חסון הגיש שתי עונות של תוכנית השיפוצים המצליחה "הבית שלך שווה יותר" אשר שודרה בקשת, ערוץ 2. בכל פרק, חסון, יחד עם צוות השיפוצניקיות שלו, משפצים בית אחר שבעליו התקשו למכור אותו, תוך 48 שעות, כאשר המטרה היא להעלות את ערכו.
לדברי אלון דותן, מנכ"ל רשת ביתילי: "במסגרת ההסכם הוחלט כי דניאל חסון יעצב קולקציית רהיטים ייחודית לביתילי שתאפשר לקהל הישראלי לרכוש ריהוט מעוצב ועדכני עם חותמת אישית של מעצב פנים. הקולקציה תביא מגוון אפשרויות וקומבינציות המותאמות לצרכי הלקוח ולמאפייני הבנייה של הבתים בישראל.
בנוסף, יוכשרו צוותים מיוחדים בסניפי הרשת לתת מענה עיצובי מיוחד על הקולקציה המשותפת, יתקיימו מפגשי לקוחות עם דניאל ואף יבוצעו מהפכים במספר בתים במסגרת פעילות מיוחדת של הרשת".
עוד מוסיף דותן: "מדובר בשיתוף פעולה שהוא ראשון בארץ, הרשת הופכת לרשת חכמה יותר ואישית המביאה אל הצרכן פתרונות שלא בהכרח היו נגישים לו (כמו האפשרות לשכור מעצב פנים).
המהלך יבדל את ביתילי באופן מובהק משאר החברות הפעילות בענף, יחדד צרכים וגישה עיצובית ויאפשר "דיבור" ויצירת תקשורת עם הצרכן הישראלי. שני פרזנטורים שמציעים שתי גישות הוא מהלך שטרם בוצע בענף הקמעונאות בכלל ועיצוב הבית בפרט".במהלך הושקעו 3 מיליון ש"ח.