X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מגדל יוצאת במהלך שיווקי כולל לשינוי המוסכמות לגבי הפנסיה
▪  ▪  ▪
דף החלומות [יחצ]

ממצאי סקר שערכה מגדל בנושא חלומות העלו כי רוב הנשאלים היו רוצים לטייל בעולם, אחרים היו רוצים לקנות או לשפץ בית ועוד פחות היו רוצים בשיפור האמצעים הכלכליים שלהם.
מגדל, חברת הביטוח הפנסיוני הגדולה והמובילה בישראל, יוצאת במהלך שיווקי כולל לשינוי המוסכמות לגבי הפנסיה. במסגרת המהלך הכולל שיופיע בכל סוגי המדיה בעלות של כ-4.5 מיליון ש"ח, ערכה לאחרונה 'סקר חלומות' שנועד למפות חלומות של אנשים, ולהעביר מסר חשוב שעל-מנת להגשים חלומות כדאי להתחיל לתכנן את מימושם מוקדם ככל האפשר.
משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל תחום השיווק והפיתוח העסקי בקבוצה, אמר עם השקת המהלך השיווקי הכולל כי "גם כשיוצאים לפנסיה התיאבון לחיים לא נגמר - אלא רק מתעצם. יציאה לפנסיה מהווה תחילתו של פרק חיים שבו ניתן לממש חלומות" אומר תמיר אך מדגיש "חוסכים צעירים או מבוגרים לא תמיד מודעים לכך שבחירת מוצר פנסיוני צריכה להיעשות לאחר תהליך מקצועי של ניתוח צרכים של כל לקוח – מבעוד מועד, ולכן יזמנו את המהלך".
המהלך הפרסומי, כולל תשדיר טלוויזיה , המציג זוג פנסיונרים שאך יצאו לפנסייה ומגשימים חלומות שתכננו במהלך שנות העבודה. התפישה הצרכנית החדשה שמציע המהלך היא לחשוב שונה- מזקן לצעיר, מ-"בוא לא נחשוב על זה" ל-"בוא נחלום לקראת זה".
טוני כהן, מנהלת השיווק, הוסיפה כי הפלטפורמה הדיגיטאלית היא חלק בלתי נפרד מהקמפיין "הקמנו מיני סייט ייעודי: www.my-dreams.co.il שבו כל אחד יוכל ליצור את דף החלומות שלו . האתר מותאם גם לגלישה בסלולאר ומאפשר שיתוף ברשתות חברתיות. "אין לי ספק שסימון מטרות עושה חשק אמיתי לתכנן את הפנסיה, ואת זה ניתן לעשות בצורה קלה וברורה באתר מגדל שהינו אתר התוכן המוביל בתחום הזה מזה מספר שנים ובו מגוון כלים לתכנון ולמידה".
לצפייה באתר הייעודי: [קישור]
מנהלת שיווק קבוצת מגדל–: טוני כהן. מנהלת תקשורת שיווקית קבוצת מגדל: זהר שטיינפלד. משרד הפרסום: יהושע TBWA. מנהל קריאטיב, ראשי, משנה למנכ"ל: טל רביב. סמנכ"ל לקוחות: שחר בן נעים. מנהל קריאטיב: תומר פולישוק. ארט: ירון דיקמן. קופי: עמית סטולר, אבישי פרידלר. תקציבאי בכיר: גיל בר צבי. סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב. מפיקה: רינת קינן. במאי: שחר סגל. צלם: מנו קדוש. חברת הפקה: ישי הדס. הפקה מוסיקלית: תומר בירן. יועצת אסטרטגית:– עטרה ביילר. אסטרטגיה תדמיתית ויחסי ציבור קבוצת מגדל:– תקשורת משולבת טל רבינא בע"מ.

תאריך:  04/07/2012   |   עודכן:  05/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרד מאירוביץ' יחסי ציבור
טל ברוך, מייסד TABA קידום פרויקטים וליווי דיירים: "יותר מ-80% מהבניינים שהחלו להתעניין בפרויקט של תמ"א 38 לא מצליחים להניע את הפרויקט. בכוונתנו לקצר את הדרך למימוש תמ"א 38 ולהשיג יותר עבור הדיירים"
שהם תהל
קבוצת קל אוטו, החמישית בגודלה בישראל, חוגגת 20 שנות פעילות ויוצאת עם חידון "20 מי יודע" בעמוד הפייסבוק שלה. גולשי הפייסבוק של קבוצת קל אוטו, שיענו נכונה על החידון, יוכלו לזכות ברכב לחודש מתנה ובפרסים נוספים
שהם תהל
קל אוטו פותחת השבוע מתחם ענק חדש ב"עיר הרכב" החדשה המתהווה בגלילות. המתחם, שמתפרש על פני עשרה דונם ומכיל אלף מכוניות למכירה, יהיה הגדול בסניפי קל אוטו והיחידי בגלילות שיפעיל גם סניף אאוטלט רכבים בתקציב נמוך ושירות טרייד אין לכל רכב
מרטין בוקסדורף
לאחר משא-ומתן של כחמישה חודשים, חברת הניקיון הגדולה ביותר בישראל, שתיים ניקיון החליטה שתקציב הקידום והשיווק שלה יילך לבול קידום אתרים. משא-ומתן בין שתיים ניקיון לבול קידום אתרים נמשך מאז חילופי המנכלים בחברת הניקיון הגדולה בישראל. בול קידום אתרים נבחרה לאחר מכרז שהשתתפו בו כעשר חברות מובילות בישראל
לילה בן הרוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il