חברת Simplicity השלימה לאחרונה פרויקט לשדרוג מערכת ה-Biliing של קבוצת אומניטקלום. הפרויקט ארך כארבעה חודשים, והסתיים בימים אלה. היקף הפרויקט – כמיליון שקלים.
קבוצת אומניטלקום בע"מ מתמחה במתן פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים לעסקים וללקוחות פרטיים בארץ ובעולם. תחומי הפעילות העיקריים של הקבוצה כוללים מספרי טלפון בעולם וכרטיסי SIM בינלאומיים בעלויות שיחה מקומית, שירותי טלפוניה בענן, פתרונות IVR (Interactive Voice Respond), שליחת הודעות קוליות, מסרונים ותזכור תורים, מערכות לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון, זיהוי קולי, שירותי טרמינזציה מבוססי IP, שירותי חייגן ועוד.
במסגרת הפרויקט, שודרגה מערכת ה-Billing של החברה על-ידי צוות פיתוח והטמעה משולב של Simplicity ואומניטלקום, והחליפה את המערכת הקודמת – שהייתה פרי פיתוח פנימי של החברה. המערכת מבוססת על מנוע חוקים, כך שהיא מסוגלת לזהות את חוזה השירות מול הלקוח, את דפוסי השימוש שלו ואת התעריפים המשתנים על-פי הם – ולחייבו בהתאם.
המערכת מחוברת ישירות לעשרות אלפי לקוחותיה של אומניטלקום, ומנהלת את הרישום והתמחור של השירותים השונים שמספקת החברה, בהתאם לדפוסי השימוש של לקוחותיה. המערכת מספקת ממשק ללקוח, באמצעותו הוא יכול להתעדכן בזמן אמת על דפוסי השימוש שלו והחיובים הנגבים ממנו.
לדברי רוני שטמלר, סמנכ"ל פיתוח באומניטלקום, "כאחת מספקיות פתרונות ושירותי התקשורת המתקדמות בישראל, אנו פועלים בכל עת כדי לשדרג את המערכות שלנו, על-מנת לספק את השירות המתקדם והמקצועי ביותר ללקוחותינו. המערכת של Simplicity היא פתרון יעיל ומהיר לחיוב, ומשפרת את השירות שאנו נותנים ללקוחותינו – באמצעות ממשק ידידותי ונוח, שמאפשר להם להתעדכן על דפוסי השימוש שלהם בזמן אמת. הודות למנוע החוקים החכם שלה, אנו יכולים להציע ללקוחותינו חבילות שיחה, חבילות הודעות, חבילות גלישה, שירותי טלפוניה ועוד – במודל גמיש ובמחירים אטרקטיביים".