X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת We! נבחרה להטמיע מערך אחסון מבוסס NetApp בפרויקט צילום מגילות מדבר יהודה של רשות העתיקות
▪  ▪  ▪
לוגו We! [לוגו רשמי]

חברת We! מקבוצת חילן, אחת מספקיות שירותי ה-IT המובילות בישראל, השלימה פרויקט הטמעת מערכות אחסון עבור רשות העתיקות. הפרויקט, שהחל במאי האחרון, מסתיים בימים אלו והיקפו נאמד במעל חצי מיליון ש"ח.
במסגרת הפרויקט, הטמיעה חברת We! שתי מערכות אחסון של NetApp (נטאפ) בתצורת Cluster Mode ייחודי – באתר הראשי של הרשות ובאתר המשני שלה. המערכות מספקות לרשות העתיקות יכולות גידול עצומות ושרידות מרבית, על-ידי הפרדה פיזית בין שני האתרים השונים וסנכרון המידע ביניהם.
מערכות האחסון נועדו לאחסן תוצרים דיגיטליים של פרויקט הצילום והתיעוד של מגילות מדבר יהודה. המגילות נמצאו במדבר יהודה בסוף שנות ה-40' ושנות ה-50 ונחשבים לתגלית הארכיאולוגית החשובה ביותר של המאה העשרים. ולכן לרשות העתיקות מעבדת שימור ותיעוד ייעודית למגילות. לאחרונה השיקו רשות העתיקות וחברת גוגל ספרייה מקוונת של המגילות, המאפשרת לציבור הרחב לצפות ולקרוא אלפי קטעים מתוכן. קטעי המגילות, המצולמים על-ידי מצלמה ייחודית, התצלומים נשמרים במערכי האחסון של NetApp, שהוטמעו בפרויקט. התצלומים מועברים מהם הלאה לשרתים של Google ומוצגים באתר הספרייה המקוונת של מגילות מדבר יהודה ע"ש ליאון לוי.
לדברי דוד גבאי, סמנכ"ל תכנון, תיאום ובקרה ברשות העתיקות: "פרויקט הדימות של מגילות מדבר יהודה עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית של צילום מולטי-ספקטראלי ובמערכת צילום מיוחדת במינה שנבנתה במיוחד עבורן, המייצרת קבצים דיגיטליים בהיקף של כ-1TB לשבוע. היקף תשתית האחסון הנדרש - כמו גם הצורך בזמינות גבוהה, שרידות, וגמישות בגידול לאורך שנים וגיבוי בין האתרים, חייב אותנו לבחור תשתית אחסון שתיתן מענה לדרישות הנ"ל. כך, תובטח יכולתה של רשות העתיקות לקיים את הפרויקט לאורך שנים, לצרכי שימור ותיעוד של המגילות".
לדברי אושרי שרון, מנכ"ל משותף בחברת We!: "יכולות המערכת בתצורת Cluster Mode מאפשרות לרשות העתיקות ליהנות מאחסון חכם בעל יכולת גדילה כמעט אינסופית ומשרידות שאין שנייה לה. היכולות הפונקציונאליות של Netapp מאפשרות לרשות העתיקות לשחזר מידע בקלות ולהעתיקו באופן חסכוני לאתר המשני".
לדברי שלומי פרייס, מנכ"לNetApp ישראל: "הצורך באחסון של מידע כמעט אינסופי בא לידי ביטוי בפרויקט זה באופן בולט, מכיוון שמדובר בכמויות ידע עצומות שרק גדלות משנה לשנה. אני שמח שבזכות הטכנולוגיה המתקדמת של NetApp, אנו יכולים להציע יכולות הרחבה בלתי מוגבלות, המתאימות לדרישות רשות העתיקות".

חברת We! מקבוצת חילן, הינה החברה המובילה בישראל בתחום הייעוץ והאינטגרציה של תשתיות IT ואבטחת המידע. החברה מציעה פתרונות מקיפים ומתקדמים בתחום האחסון, הגיבוי, התאוששות מאסון (DR), וירטואליזציה וקונסולידציה של שרתים ואחסון, פתרונות תקשורת DataCenter ועוד.
תאריך:  20/01/2013   |   עודכן:  20/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרויקט אחסון של We! ברשות העתיקות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
ביום חמישי, 24.1.13, בשעה 18:30, תיפתח בגלריה עמיעד בשוק הפשפשים תערוכה של "צוות", ארגון גמלאי צה"ל
רונן הלל
תערוכת היין Wine Seven Two, התערוכה המקצועית והיוקרתית בעולם ליינות כשרים, בהשתתפות היקבים הכשרים הטובים ביותר בארץ ובעולם! בתערוכה תתקיים פעילות קולינרית מיוחדת עם השפים המובילים: שגב משה, אביב משה ושאול בן אדרת שיקיימו מדי יום סדנאות מיוחדות לבישול ביין
רונן הלל
1,000 ש"ח בתלושי דלק מתנה ברכישת רכב מיד ראשונה בשבוע הבחירות בלבד! שבוע של הנחות מפתיעות על מגוון דגמי רכבים מיד ראשונה! עד 90% מימון במסלולים אטרקטיביים וטרייד-אין במחיר מחירון
רונן הלל
בימים אלה הודיעה עמותת מנוחה נכונה לעיריית כפר סבא, כי אם העירייה לא תקצה באופן מיידי שטח קבורה נוסף, אזי החל מסוף החודש, תאלץ העמותה להשיב ריקם את פני הפונים אליה, ולא תוכל להמשיך לקבור את יקיריהם בקבורה אזרחית
זהר נוי
הצרכנים קובעים: מג'יקג'ק חברת ה-VoIP הטובה ביותר: מג'יקג'ק זוכה בפרס בחירת הצרכנים בצפון אמריקה של Frost & Sullivan לשנת 2013 כספקית שירותי VoIP הטובה ביותר באופן כללי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il