X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
KMS מקבוצת אמן תציג מתודולוגיה למימוש מהיר של פתרון ניהול ידע במוקדי שירות לקוחות החברה מסוגלת כעת לממש פתרון ניהול ידע במוקדי שירות לקוחות ומכירות בתוך שלושה חודשים המתודולוגיה תוצג רשמית באירוע שתערוך KMS Lighthouse ב-27.2 בהפקת אנשים ומחשבים
▪  ▪  ▪

חברת KMS Lighthouse מקבוצת אמן תדגים מתודולוגיה המאפשרת מימוש פתרון מלא של ניהול ידע במוקדי שירות לקוחות בתוך שלושה חודשים. הפתרון מתבסס על KMS Lighthouse 4.0, מערכת הדור הבא של תוכנת ניהול הידע עבור נציגי שרות ומכירה. ההכרזה תתקיים ב-27.2.13 באירוע שיתקיים בסטוקו בתל אביב בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים.
תוכנת KMS Lighthouse מסייעת לעובדי מוקדי שירות ומכירות לספק ללקוחות תשובות איכותיות לנושאים רבים בתוך מספר שניות. המתודולוגיה המהירה תוצג בכנס על-ידי מנהל התפעול של KMS Lighthouse, אלעד מזרחי.
"לא במקרה אנו מסוגלים לממש פתרון ניהול ידע בזמן חסר תחרות של שלושה חודשים", ציין מזרחי. "אנחנו לא רק מייצרים את המערכת אלא מספקים אותה ללקוחותינו בעצמנו. המוטו שלנו הוא פישוט עבודת הנציגים – וזהו גם המפתח ליתרון התחרותי של KMS בעולם של ריבוי מידע", הסביר מזרחי. "אצלנו גם התהליכים המורכבים ביותר נעשים פשוטים. אם אנו נכנסים לאפיון מורכב ולא מוצאים לו פתרון פשוט – אנו משנים את קווי המחשבה עד אשר נמצא פתרון פשוט עבור הצורך העסקי של משתמש הקצה - פשטות אותה לא ניתן למצוא בשום מוצר מקביל בעולם".
לדברי מזרחי, היכולת להתאים את הפתרון לצרכים הספציפיים של מוקדי שירות נובעת מכך שמנהלי הפרויקטים של KMS צברו ידע רב שנים וניסיון עשיר בעולם המוקדים וניהול הידע. "חלקם היו בעצמם לקוחות החברה וחלקם יועצים ברקע שלהם", הזכיר מזרחי.
מזרחי הדגיש את יכולתה של KMS Lighthouse 4.0 לעבוד באופן הדוק עם כל המערכות במוקדי שירות דוגמת מערכות billing, CRM, טלפוניה ומערכות רבות נוספות אותן ניתן למצוא במוקדי השירות הטלפוניים והפרונטאליים. הכול נעשה בתוך חוויה ידידותית למשתמש, שמזכירה לנציג את האופן שבה הוא מחפש בבית מידע בגוגל ובפייסבוק, למשל".
"כגורמים מאפיינים, אנו יודעים שהטמעה מוצלחת היא הטמעה שבה גרמנו למשתמשים להבין שאיתור המידע ללקוח דרך המערכת שלנו הינו מהיר משמעותית ביחס לכל דרך אחרת כגון התייעצות עם בכיר, הפרעה לחבר שכן המדבר עם לקוח או שימוש בדפים התלויים בעמדה ולרוב אינם מעודכנים".
מזרחי שיתף בשלושה "טיפים" למימוש מוצלח ומהיר של פתרון ניהול ידע במוקדי שירות:
"ראשית, יש לוודא שמאחורי הכלי עומד לפחות אדם אחד במשרה מלאה שכל עיסוקו הוא אחריות על הניהול השוטף של המערכת. שנית, יש להבין היטב שלנציג אין תחליפים כגון דפים וחוברות בעמדה, נציג בכיר שנותן את התשובות במקום להפנות למידע הרלוונטי במערכת או מערכת נוספת שמכילה את אותו המידע;. שלישית – ואולי הכי חשוב – יש לעמוד על כך שההנהלה תירתם למימוש את ההנהלה למימוש התהליך".
מערכת הדור החדש של KMS Lighthouse מאפשרת ללקוחות גמישות ועצמאות מרבית לאחר שלב הטמעת המערכת, בכל הקשור בשינויים בתבניות המידע, במבנה דף הבית ובאלמנטים נוספים, ללא תלות ב-KMS.
"היכולת החשובה ביותר במערכת ניהול ידע היא למצוא את המידע הנכון, בזמן הנכון ובמהירות המרבית", הדגיש מזרחי. "לכן, מנוע החיפוש המוטמע בגרסת הדור החדש שלנו הוא אחד המנועים החזקים ביותר שקיימים היום בשוק (Apache Solr). למערכת מודולים ייחודיים, כגון: סימולטור מכשירים, תסריטי תמונה להדרכה על מערכות, תסריטי שיחה לתהליכי עבודה ומכירה ויכולת חיפוש והחלפה בחתך רוחבי".

תאריך:  11/02/2013   |   עודכן:  11/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
KMS מקבוצת אמן מציגה פתרון ניהול ידע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
המערכת הראשונה שמספקת לאנליסטים עסקיים "גשר" בין כלי BI סטנדרטיים ונתוני Big Data המאוחסנים ב-Apache Hadoop
שי מרון
כהן מביא עימו ניסיון עשיר של 25 שנים בתחומי התפעול, מכירות, שיווק וניהול שירותים מקצועיים
ערן כהן
105 דגמי המדפסות של אפסון ברחבי העולם תומכים ב-AirPrint של אפל לטובת הדפסה ישירה מאייפדים, אייפונים ואייפודים
יניב כהן
ג'ון ברייס מכללת הי-טק תקיים כנס בנושא NoSQL & Big Data    הכנס יתקיים בימים ב' ו-ג', 18-19 בפברואר 2013, במלון דניאל בהרצליה
יניב כהן
דאסו סיסטמס מדווחת על גידול דו ספרתי בהכנסות מתוכנה וברווח למניה ב-2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il