X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לנדא זוכה בתואר Cool Vendor של גרטנר בתחום שירותי ההדמיה והדפוס לשנת 2013
▪  ▪  ▪
COOL VENDOR [יחצ]

COOL VENDOR 2  [יחצ]
רחובות, 9 במאי 2013 – חברת המחקר והאנליסטים הבינלאומית הידועה גרטנר, הכתירה את חברת הדפוס הדיגיטלי לנדא –Landa Digital Printing , כאחת מחמישה "Cool Vendors בשירותי דפוס והדמיה לשנת 2013". לנדא פיתחה תהליך הדפסה יחודי - Nanography™ - המאפשר הדפסה דיגיטלית עבור יישומי דפוס מסחריים.
ננוגרפיה, המכונה גם תהליך Landa Nanographic Printing™, מגשרת על פער הרווחיות הקיים בטכנולוגיות דפוס האופסט והדפוס הדיגיטלי, ומאפשרת להגיע לרווחיות בהפקת ריצות של עד 7,000 עותקים. הננוגרפיה צפויה להגביר בצורה משמעותית את רווחיות בתי הדפוס בשוק מוצרי דפוס האופסט שהיקפו 800 מיליארד דולר.
תהליך ההדפסה הננוגרפית של לנדא משלב במכונה אחת את הרב-גווניות של הדפוס הדיגיטלי עם האיכויות והמהירות של דפוס אופסט. בשונה מטכנולוגיות דיגיטליות אחרות הדורשות מצעי הדפסה מיוחדים, ננוגרפיה מסוגלת להדפיס על כל נייר סטנדרטי ועל כל מצע מפלסטיק. באחד מהממצאים העיקריים שלה, גרטנר מדווחת כי "טכנולוגיית דפוס המסוגלת להדפיס על גבי כל נייר או פילם, תענה על בעיות מרכזיות בפניהן ניצבת תעשיית הדפוס".
בגרסה הראשונה, לנדא תספק שתי מכונות דפוס גדולות בהזנת דפים בפורמט B1 (41 אינץ' / 1050 מ"מ), מכונת לנדא S10C לדפוס מסחרי, ו- מכונת לנדאS10FC לדפוס על אריזות. ה- S10FC תכלול גם יחידת ציפוי אנלוגי פנימית אשר תתמוך בציפוי על בסיס מים ועל בסיס UV. בהמשך להצגת המכונות בהזנת דפים בפורמט גדול, לנדא תשיק את מכונת הדפוס הננוגרפי W10 להדפסה על גלילי נייר בגודל 40.1 אינץ' (1020 מ"מ) להדפסה גמישה על אריזות, ואת מכונת לנדא W50 להדפסה בהזנה דו צדדית על גלילי נייר בגודל 22 אינץ' (560 מ"מ) עבור שוק ההוצאה לאור.
"האנליסטים של גרטנר עשו עבודה מצוינת ומעמיקה, כשהם מבינים לחלוטין ומתארים במדויק את העבודה שאנו עושים כדי למלא את הפער העצום שקיים בשוק", אמר בני לנדא, מייסד ומנכ"ל לנדא. "זהו כבוד ותמריץ עבורנו לזכות בהכרה מצד גורם חיצוני מכובד כל כך".
בנוסף מתייחס דוח ה- "Cool Vendor בתחום ההדמיה והדפוס הדיגיטלי של גרטנר לשנת 2013", להסכמי הרישוי עם יצרני מכונות דפוס האופסט והדפוס הדיגיטלי הקונבנציונליות עליהם הכריזה לנדא (היידלברג, קומורי, מנרולנד שיטפיד).
אודות ה-Cool Vendors
גרטנר אינה ממליצה על ספק, מוצר או שירות כלשהם המתוארים בפרסומי המחקר שלה, ואינה מייעצת למשתמשי טכנולוגיה לבחור באחד הספקים בעלי הדירוגים הגבוהים ביותר. פרסומי המחקר של גרטנר מורכבים מדעות של חברים בארגון המחקר של גרטנר שאינן צריכות להתפרש כקביעת עובדות. גרטנר אינה אחראית להבטחות כלשהן, בין אם מובעות או משתמעות, ביחס למחקר זה, ובכלל זה הבטחות בדבר סחירות או התאמה למטרה מסוימת.
אודות לנדא
Landa Digital Printing הנה חלק מקבוצת לנדא. טכנולוגית הדפוס הננוגרפי מגשרת על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשיית הדפוס – בכך שהיא מפיקה ריצות קצרות עד בינוניות תוך חסכון בעלויות. מכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא מאפשרות הדפסה בעלות הנמוכה ביותר לדף המודפס דיגיטלית בתעשיה ומשלבות את הרב גווניות של הדפוס הדיגיטלי עם היתרונות והמהירות של דפוס האופסט. החברה נוסדה ע"י בני לנדא, מייסד קבוצת לנדא הכוללת את חברת לנדא לאבס, המנוע החדשני של הקבוצה, המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, פיגמנטים וחומרים אחרים; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיות בתחום הננוטכנולוגיה; וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות באמצעות חינוך המסייעת לצעירים "ברוכי יכולות, מעוטי יכולת" לזכות בהשכלה גבוהה. בני לנדא ממשיך להוסיף לפורטפוליו הפטנטים שלו, וכיום רשומים על שמו ברחבי העולם 800 פטנטים המספקים בסיס מוצק בתחום הקניין הרוחני לחברות שהקים.
© 2013 Landa Corporation Ltd . כל הזכויות שמורות. Landa, Nanographic Printing, Landa Nanographic Printing, Nanography, Landa Nanography, NanoInk, Landa NanoInk הסמלים והסלוגנים הקשורים הם סימנים מסחריים של חברת Landa Corporation Ltd. כל שאר הסימנים המסחריים הם קניין בעליהם. המידע כפוף לשינוי ללא התראה. הידיעה לעיתונות עשויה לכלול הצהרות עתידיות הכרוכות בסיכונים, חוסר ודאות והערכות, ואל הצהרות אלו יש להתייחס בזהירות הראויה. בשום נסיבות לא תהא החברה אחראית לטעויות, להשמטות טכניות ולטעויות עריכה.

תאריך:  13/05/2013   |   עודכן:  13/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בני לנדא
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
ג'ון ברייס מכללת הי-טק וטאקט בדיקות מקיימות זאת השנה השלישית את כנס QA Extreme
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
כותרת יחסי ציבור
קבוצת WEB3 פיתחה את טכנולוגיית +V מאפשרת הרצת וידאו על שטחי פרסום השמורים לבאנרים, תוך פילוח דמוגרפי והגשה לקהלים ספציפיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il