X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
BT ו-Ciena הציגו את ערוץ העל הראשון מסוגו ברוחב פס של 800G
▪  ▪  ▪

Ciena (NASDAQ:CIEN), מובילה עולמית בתחום מערכות תקשורת המשלבות אופטיקה ונתונים (Converged Optical Packet Network)., ו-BT, אחת מחברות שירותי התקשורת המובילות בעולם, הכריזו על השלמת סדרת ניסויים מוצלחות וראשונות מסוגן, על גבי תשתית רשת הליבה האופטית של BT בבריטניה.
הניסויים המוצלחים שהחלו במרץ 2013, כללו שידור בקצבים של 100, 200 ו- 400G, וכן ערוץ-על של 800G, השווה ערך לשידור במקביל של שבעה סרטי DVD HD בשנייה אחת. אף על-פי שבסביבת מעבדה קצבי שידור אלו נחצו בעבר, תוצאה פורצת דרך זו הושגה בשטח, על גבי רשת פעילה באורך 410 קילומטרים, בין מרכז המחקר והפיתוח של BT אדסטרל פארק באיפסוויץ' לבין מגדל BT הידוע בלב לונדון.
BT ו-Ciena הציגו יכולת תמיכה במהירויות שיא של טרה-ביט באמצעות שימוש במקלט קוהרנטי, ה- WaveLogic 3 של Ciena – הכולל יכולות של ערוץ בודד וערוץ-על. הניסויים בוצעו על גבי תוואי קיים בעל מאפיינים פיסיקליים קשים (PMD) – שלא היה מתאים להפעלת רוחב פס של 10G מסורתי – עובדה המחזקת את העמידות והעוצמה הטכנולוגית של Ciena ואת היכולת שלה לפעול בכל תנאי סביבה.
באחד הניסויים, הופעלו במקביל בהצלחה וללא כל פגם אורך גל בקצב של 400G באמצעות מודל אפנון של 16QAM, יחד עם אורכי גל של G40 ו- 100G בעלי אפנון QPSK. הניסוי מחזק את היכולת לבצע מעבר חלק באמצעות הטכנולוגיה הקוהרנטית של Ciena. ה-Wavelogic 3 מאפשר להעלות בהדרגה את קיבולת הרשת לאורכי גל בעלי קצבים גבוהים בהתאם לדרישות הלקוחות העסקיים, תוך הפחתת עלויות וצמצום פליטות הפחמן.
"הצגת יכולות אלו של שידורים בקצבים גבוהים ממחישות את הערך הטמון בשותפות האסטרטגית ארוכת הטווח בין Ciena ו-BT. המוכנות העתידית של BT ברשת הטרנספורט תאפשר לה להישאר לפני מתחריה, ולהמשיך להציע ללקוחותיה את השירותים החדשניים ביותר, תוך מזעור העלות הכוללת ופליטות הפחמן. בשיתוף פעולה זה אנו מעמיקים אף יותר את הקשר הקיים בין החברות ופועלים יחדיו כדי לבנות רשתות הניתנות לתכנות ומאפשרות מתן רמות שירותים שונות ושיפור איכות השירות למשתמש. בכך אנו ממנפים את כל סל פתרונות Ciena כדי לפתח שירותים פורצי דרך ואפליקציות עבור לקוחות BT", אמר פרנסואה לוקו-דונו, סגן נשיא בכיר ומנהל הפיתוח של Ciena.
יניב הגדיש, מנכ"ל Ciena ישראל, מסביר על ההשלכות האפשריות בכל הנוגע לזירה המקומית בישראל: "הוכחת היכולת של העברת רוחב פס של 800G על גבי רשת מסחרית פעילה שתוכננה להעברת שרותי 10G מוכיחה שוב את המובילות הטכנולוגית של Ciena המאפשרת ללקוחותיה למקסם את מחזור חיי הרשת הקיימת. Ciena הוכיחה למעשה את יכולתה להגדיל את רוחב הפס הקיים כיום,1/10/40/100G לרוחבי פס שיתאימו לשירותי העתיד, 200/400/800G וזאת על בסיס אותה טכנולוגיה קוהרנטית של ה-Wavelogic 3 מבית סיינה שכבר מוכחת ופועלת ברשתות רבות בעולם וללא הוספת אתרים חדשים ברשת. לצורך ההמחשה, ערוץ-על בודד של G800 יוכל לספק מהירות גלישה באינטרנט של Mb/s100 ל-8000 משתמשים בו זמנית. למעשה, נוכל להעביר את כל התעבורה הבינלאומית שיוצאת כיום מישראל על גבי אורך גל בודד של G800 ועוד יישאר מקום למידע רב נוסף".
אודות Ciena
Ciena,(NASDAQ: CIEN) מובילה עולמית בתחום מערכות תקשורת המשלבות אופטיקה ונתונים Converged Optical Packet Network.Ciena מספקת את הפתרונות המתקדמים בשוק לרוחבי פס 40G/100G ומעבר, פתרונות מיתוג OTN ופתרונות Carrier Ethernet פתרונות Ciena מותאמים לכל אזורי רשת ה Transport החל מאתרי הגישה (Access) ועד לאתרי הליבה (Core) וברשתות תת ימיות .(Submarine)
Ciena מעסיקה למעלה מ-4,500 עובדים ברחבי העולם והיא פועלת ב-60 מדינות.
Ciena מספקת פתרונות לספקיות התקשורת הגדולות והאמינות ביותר בעולם, לתאגידי ענק, חברות ממשלתיות, גופי ביטחון ורשתות חינוך ומחקר ברחבי העולם. ל-Ciena נציגות רשמית בישראל, הכוללת צוות מכירות, הנדסה, תפעול ותמיכה. בין לקוחות Ciena ישראל: חברות תקשורת, גופים פיננסים, גופי ממשלה, צבא, ביטחון ועוד.

תאריך:  30/05/2013   |   עודכן:  30/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה בעולם גלישה ברוחב פס 800G
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמור תקשורת
רשת ביתילי מביאה את הטרנד העולמי ומציעה מיטות וחדרי שינה בשיטת Mix&Match ובמחירים מיוחדים
יורם דורי
נירה תובל
יניב כהן
אורט משיקה אפליקציית מובייל חדשה – אורט תלמידע – שפותחה על-ידי מטריקס
זהר נוי
הגרסה האחרונה של פתרון זמינות המידע מאפשרת התאוששות מאסון והעברה מכל דבר לכל דבר עם זמינות גבוהה וללא סוכנים ובמחיר נוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il