הגישה של OmniPresent מבוססת על הפנמת השינויים התכופים שמבצע גוגל, אשר משפיעים על דירוג העסק בתוצאות החיפוש. הבנה זו גורמת לאנשי החברה לבצע את ההתאמות הדרושות באסטרטגיות הקידום. כיום לשם המחשה, כדי לקדם את דפי העסק במעלה תוצאות החיפוש, יש להגדיל את משך השהייה של הגולש בדף, את כמות הצפיות ואת כמות השיתופים של הדף.
עקרונות פעולה אלו היוו את הבסיס לקידום סרטון הפרומו של הספר "הכדור השמיני", רומן חדש מאת הסופר דן רדלר. חשיבה מחוץ לקופסה הולידה פעולות קידום חדשניות, שהניבו תוך פחות משלושה שבועות חשיפה של למעלה מ 30,000 צפיות אמיתיות (הכוונה היא לצופים מישראל שצפו ב 30 שניות לפחות מתוך הסרטון). זאת להבדיל מהאפשרות לרכוש חבילת צפיות "ספאם" של צופים ממדינות עולם שלישי, שחושפים את הסרטון לקהל יעד שאינו רלוונטי.
הסרטון שהועלה ליוטיוב בתחילת מאי, ממשיך לצבור תאוצה ונכון להיום זוכה ליותר מ 47,000 צפיות אמיתיות. בעקבות הצלחת הקמפיין מריצה OmniPresent שירות חדש, במסגרתו מופק עבור בעל העסק סרטון תדמית ומקודם בגוגל לצורך הגדלה משמעותית של שיעורי החשיפה.