X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אחד הדברים הכי מפחידים בתחום שנקרא טיולים בחו"ל, זה העובדה שאנחנו יכולים להיפצע בזמן שאנחנו מטיילים בחו"ל ועלולים להיכנס למצב שאנחנו נהיה מושבתים מעבודה בגלל אותה תאונה בחו"ל. אז מה עושים במקרה כזה?
▪  ▪  ▪

אחד הדברים הכי מפחידים בתחום שנקרא טיולים בחו"ל, זה העובדה שאנחנו יכולים להיפצע בזמן שאנחנו מטיילים בחו"ל ועלולים להיכנס למצב שאנחנו נהיה מושבתים מעבודה בגלל אותה תאונה בחו"ל. אז מה עושים במקרה כזה?
איך מתמודדים עם המצב?
עורך דין עמיחי זלצר מסביר שתחום הנזיקין בארצות הברית זה אחת הבעיות הגדולות בתחומי המשפטים. האדם גר במקום אחד והוא בכלל לא יודע מה החוקים הקיימים במקום שבו קרתה התאונה.
אז מה עושים במקרה כזה?
עורך דין עמיחי זלצר מסביר שקודם כל צריך ליצור קשר עם משרד עורכי דין שפועל בתחום הזה במדינה שבה קרתה התאונה שלא עלינו, עכשיו דבר נוסף שהטריד אותי ורציתי לברר עם עורך דין זלצר זה איך התהליך עובד?
איך בוחרים עורכי דין בתחום הזה?
עו"ד עמיחי זלצר: המשרד שלנו הוא אחד המנוסים בישראל בתחום תביעות נזיקין בניו ג'רסי. הסיבה היא כי אני בתור מייסד המשרד מגיע לתחום הזה עם הרבה מאוד ניסיון משפטי רלוונטי בארצות הברית, אחרי הרבה שנות ניסיון שם.
במשך הרבה שנים עו"ד זלצר שימש כנספח מסחרי בישראל של אחד המשרדים הכי גדולים בארצות הברית, כאשר היה החוליה המשפטית המקשרת בין פעילות המשרד בישראל בכל האמור לתחום תביעות נזיקין בניו ג'רסי.
אני והשותפים האחרים צברנו הרבה מאוד ניסיון בתחום הזה ואנחנו יכולים להבטיח, שאנחנו נדע לטפל בתביעה שלכם לפי כל הכללים הנהוגים בארצות הברית לפי מקום התאונה הרלוונטי, כאשר העיקרון הוא שאנחנו קודם כל נעשה את הבדיקה, ורק אחרי זה נכריע יחד איתכם האם בכלל יש צורך בהגשת התביעה והאם היא תצליח.
חשוב להבין מסביר עו"ד זלצר, החוקים בארצות הברית הם שונים בכל מדינה מכל המדינות האחרות, אתם יכולים לסמוך עלינו שאנחנו נדע בעזרת השותפים שלנו במדינה הרלוונטית למקרה, להבין מה סיכויי ההצלחה של תביעה כזו ורק אז לצאת לדרך, מתוך הבנה שלתביעה יש סיכויי הצלחה משמעותיים, אחרת, אנחנו נבהיר ללקוח הפוטנציאלי שאין בשביל מה לצאת לדרך.
הניסיון שלנו במקרים האלו בארצות הברית, מצביע על כך שמרבית הלקוחות שלנו זכו לפיצוי ראוי והוגן והם יכולים להעיד על מקצועיות הטיפול המשפטי של המשרד שלנו בתביעות נזיקין כאלו. ו"ד עמיחי זלצר, שימש במשך 5 שנים כנציג מקומי בישראל למשרד עורכי דין אמריקני מוביל.
הקשרים אותם יצר עו"ד זלצר בשנים אלה, הם שמעניקים לנו את הערך המוסף בייצוג נפגעים בתביעות נזיקין בארה"ב.
עו"ד עמיחי זלצר, שימש במשך 5 שנים כנציג מקומי בישראל למשרד עורכי דין אמריקני מוביל. הקשרים אותם יצר עו"ד זלצר בשנים אלה, הם שמעניקים לנו את הערך המוסף בייצוג נפגעים בתביעות נזיקין בארה"ב.

תאריך:  26/11/2014   |   עודכן:  26/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד עמיחי זלצר תביעות נזיקין בניו ג'רסי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי מדלעי
הסניף הממוקם בתחנה המרכזית החדשה, חוידשם ספורים אחרי השקת הסניף הראשון בעתידים
Refresh - ריפרש
עובדים מהבית אבל סביבת העבודה מזכירה יותר חדר כביסה מאשר משרד? הילדים משוכנעים שחדר העבודה הוא חלק ממגרש המשחקים שלהם? אתם לא לבד
מרטין בוקסדורף
נתי דינר הוא אולי אחד האנשים היצירתיים ביותר בישראל, כל קורות החיים שלו מעידים על כך לחלוטין, רק תסתכלו על הדברים שהוא עושה לאורך חייו, תפקידים בכירים בהרבה מאוד ערוצי תקשורת, עבודה מול האנשים היצירתיים ביותר בישראל, קורות חיים שמפוצצים בכישרון ובהרבה מאוד חן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il