X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
א. צימרמן-ליבון, א. שמואלי, א. לוי
מייד לאחר ספירת העומר, בין החודשים מאי ועד ספטמבר, אנו מוצאים עצמנו מקפצים מחתונה לחתונה ולא בכדי תקופה זו נקראת בשמה המוכר יותר, "עונת החתונות" ההכנות, ההתארגנות, קניית השמלה, מציאת האולם, הקייטרינג, רשימת המוזמנים ועוד, משפיעים על הזוג, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הנפשי
▪  ▪  ▪
הרגיעו את הנפש בדרך לחופה [צילום: דוד וקנין, פלאש 90]

לנפש - רפואה משלימה:
ד"ר אלינה צימרמן ליבון
▪  ▪  ▪

אחרי תקופה יחסית ארוכה של שקט בספירת העומר, חוזרת אלינו בגדול תקופה של חתונות או בשמה המוכר יותר, עונת החתונות, תקופה בה כל המשפחה מגויסת סביב הזוג המאושר.
אבל מה לעשות קודם? להזמין אולם, לבחור שמלה, לרדת במשקל, לחפש רב?.... עבור רוב הזוגות מדובר בתקופה לחוצה ומאתגרת. זמן שאמור להיזכר כמשמח ומהנה בדרך-כלל זכור כלחוץ ומתוח. "מה שלומכם?", שואלים את הורים של בני-זוג שלפני רגע התחתן... "העיקר, שאנחנו כבר אחרי..." מוכר?...
אז כיצד ניתן להפוך את הימים המתוחים האלה לפני החתונה לרגועים יותר, מאוזנים יותר?
לזוגות שמעוניינים להיראות טוב יותר, רזים יותר ומאוזנים יותר לקראת החופה, הרפואה המשלימה ממליצה לשלב טיפולי מגע ונטורופתיה. טיפולי מגע עוזרים להפיג מתח, סטרס ולאזן בין גוף לנפש, טיפולים כמו: עיסוי הוליסטי, שיאצו, טווינא ורפלקסולוגיה.
כף רגל מהווה מפה של הגוף, בה משתקפים שינויים פיזיים ונפשיים כאחד. רפלקסולוגיה, שנעשית דרך עיסוי בכפות הרגליים, מאבחנת את השינויים הללו ומאזנת אותם באמצעות לחיצות באזורים הבעייתיים. זהו למעשה טיפול מרגיע המוריד דופק מהיר ולחץ דם גבוה ומאזן תהליכים מטבוליים במערכת העיכול ועוד.
שיאצו וטווינא מבוססים על עקרונות של רפואה סינית, לפיה איזון בגוף נגרם על-ידי זרימת אנרגיה חופשית. שיאצו, עיסוי נקודתי לאורך מסלולים אנרגטיים (מרידיאנים), טווינא ופיזיותרפיה סינית, נותנים פוש אנרגטי לגוף עייף או מתוח, מרגיעים את הנפש וגורמים לתפקוד טוב יותר.
עיסוי הוליסטי משחרר שרירים תפוסים בעקבות המתח, מהנה ומרגיע. לזוגות שמעוניינים גם להיראות טוב יותר לקראת החתונה שלהם, לחטב את הגוף ואולי להוריד כמה קילוגרמים ממשקלם, מומלץ לשלב נטורופתיה.
נטורופתיה הינה טיפול בתזונה, תוספי מזון וצמחי מרפא, אשר מתאים הן לטווח ארוך של בניית אורך חיים בריא והן להרזיה ואיזון בתקופות מוקצבות יותר.
יום החתונה הינו אחד הימים המאושרים בחיינו ולמרות הלחץ וההתרגשות מהחיים החדשים שעומדים בפתח, אפשר להגיע אליו רגועים ושלווים.
השתדלו ליהנות מההכנות לחתונה ולהרגיע את הגוף והנפש, על-מנת שיום החתונה יהיה זכור לכם כיום הטוב בחייכם.

לחיוך יפה - הבהרת שיניים
ד"ר אורון שמואלי
▪  ▪  ▪

ביום החתונה המרגש, החתן, הכלה ומשפחותיהם, מתהלכים כל היום עם חיוך מפה לאוזן על הפנים ולשם כך חשוב שמתחת לחיוך יבצבצו שיניים לבנות וצחורות. השיניים נוטלות חלק מכריע במראה האסתטי באזור הפנים ומי לא היה רוצה חיוך החושף שיניים צחורות בתצלומי החתונה, מתחת לחופה ועל רחבת הריקודים?
בשנים האחרונות הפכה הבהרת השיניים נגישה לאוכלוסייה וכיום ישנם פתרונות רבים לביצוע הבהרה עצמית בבית על-ידי רכישת ערכות ברשתות הפארם השונות והן בביצוע הבהרה בצורה מבוקרת בהשגחת רופא השיניים במרפאה או בבית.
יש לקחת בחשבון שטיפולי הבהרת שיניים הינם טיפולים מתמשכים שלוקחים זמן, ולכן חשוב לתכנן מראש את לוחות הזמנים לפני החתונה, בהתאם לסוגי ההבהרות השונים.
סוגי ההבהרה הנפוצים כיום:
  • הבהרה ביתית הינה השיטה הנפוצה והיעילה ביותר, בה הרופא מכין סד לכל לסת אשר בו יונח החומר הפעיל - הג'ל על-ידי המטופל למשך הלילה או מספר שעות ביום. מומלץ לבצע את התהליך לכל לסת בנפרד וכעבור שבוע נוכל למצוא שינוי בצבע המשנן לעומת זה שבלסת הנגדית. תהליך טיפולי זה נמשך בין שבועיים עד מספר שבועות. תתכן רגישות בחניכיים במידה והונחה כמות יתר של ג'ל. בנוסף, תיתכן רגישות חולפת בשיניים. בסיום תהליך ההבהרה של כל לסת יש להגיע לביקורת על-ידי רופא השיניים המטפל;
  • הבהרה מרפאתית מושגת על-ידי שפעול החומר הפעיל בעזרת מקור אור או לייזר המחמם את אזור הטיפול ומאיץ את פעולת ההבהרה. בטיפול מסוג זה, אנו מבודדים היטב את אזור החניכיים שכן ריכוז החומר הפעיל גבוה בדרך-כלל. לעיתים נהוג לחזור על טיפול זה לצורך השגת תוצאה רצויה;
  • הבהרה פנימית - טיפול זה נעשה אך ורק על-ידי הרופא במרפאה ומיועד לשיניים אשר איבדו את חיותן וכתוצאה מכך עברו שינוי בצבעם כתוצאה מטראומה או טיפול שורש קודם. בטיפול זה מונח החומר הפעיל (החמצן המועשר) לתוך השן ונאטם עם שחזור לפרקי זמן אותם קובע הרופא המטפל.
אדגיש, כי לפני כל טיפול בהבהרת שיניים, מומלץ להיבדק על-ידי רופא. והכי חשוב, אל תשכחו לחייך.

לפנים - טיפול אסתטי למראה צעיר יותר
ד"ר אסי לוי
▪  ▪  ▪

בהיכנסה של עונת החתונות לפתחנו, רבים שואלים, כיצד ניתן להופיע לחתונה עם מראה צעיר ומרשים יותר? אחד מן הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר בעולם הינו הזרקה של רעלן הבוטולינום (Botulinum toxin) לטיפול בקמטים באזור הפנים. טיפול זו ידוע בפני רבים בשם "הזרקת בוטוקס".
הטיפול נחשב כבטוח וכבר לפני שנים קיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקני (ה-FDA) כטיפול לצרכי העלמת קמטים באזור המצח ובצידי העיניים. קמטים אלו נוצרים בשל כיווץ חוזר של שרירי הפנים.
הרעלן מביא לעיכוב בהפרשת חומר בשם אצטיל כולין שגורם באופן רגיל לכיווץ השריר. הזרקת הרעלן בכמויות קטנות לתוך השרירים הרלוונטיים מביאה להרפיית השריר, להחלקה של העור מעל השריר ולהפחתת קמטים על-ידי כך.
השפעת הטיפול מגיעה לשיאה כשבועיים לאחר ההזרקה ונמשכת כארבעה עד שישה חודשים. לעיתים כשבועיים לאחר הטיפול יש צורך בטיפול נוסף עם הזרקת כמויות קטנות יותר של רעלן הבוטולינום כדי להשיג אפקט מקסימלי. תוך כדי ההזרקה ייתכנו שטפי דם קטנים בנקודות ההזרקה, כך שכדאי לבצע את הטיפול שלא בסמוך ליום החתונה, אלא לתכנן מראש ולהקדים את הטיפול הנ"ל, על-מנת שביום החתונה, העור יהיה זוהר וחיוני.

הכותבים הם: ד"ר אלינה צימרמן ליבון, מנהלת רפואית מרחב צפון / דרום, כללית רפואה משלימה, ד"ר אורון שמואלי, מנהל רפואי מרחב מרכז ברשת מרפאות השיניים כללית סמייל וד"ר אסי לוי, מומחה ברפואת עור ברשת המרפאות כללית אסתטיקה
תאריך:  19/05/2015   |   עודכן:  19/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נונה להבי
יש לקבוע מראש את גובה ההקצאה החודשית שלכם    האם המסגרת קרובה לבית? האם היא במסלול הנסיעה שלכם לעבודה וחזרה? קרוב לסבתא שתאסוף בסיום היום?
עיתון ׳אבג׳
מבית-הבוץ שבו היא מתגוררת עם בני משפחתה משקיפה ד"ר טל ליטבק-הירש לעבר המרחב. מחקריה עוסקים בהשלכות הפסיכולוגיות של אירועים טראומתיים על החברה הישראלית    סיפור חיים מרתק
נעמה בן-דוד-טרבלסי
עוד אנחנו עסוקים בחזרה לשגרה, אחרי ארוחות החג הרבות והמשמינות של פסח ומשפע הבשר ששמנו על המנגל בחג העצמאות, מגיע חג העוגות ומוצרי הגבינה המשמינים לא פחות
זכי הלר
לאור הזינוק בטמפרטורות ומזג-האוויר ההביל שפוקד את ישראל, מפרסם מד"א הנחיות לציבור על-מנת לצמצם נזקים אפשריים בגוף מפאת מזג-האוויר החריג
גיל נוילנדר
רוב האנשים אינם מכירים בחשיבות של גיבוי לפני שזה מאוחר מדי, אבל ככל שהטכנולוגיה הופכת לחלק בלתי נפרד מחיינו, כך חשוב יותר שנדע איך לגבות את המידע היקר שלנו – וזה אפילו די פשוט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il