X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נמצא כבר שנה במזל שלכם ואלה שיום ההולדת שלהם הוא עד המחצית הראשונה של המזל, הרגישו כבר אותו במלוא הכוח
▪  ▪  ▪
מזל קשת [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

הפעם נגיד מזל טוב לקשתים שלנו.
מזל קשת
תאריך המזל: 23.11 ועד ל-23.12
אלמנט המזל: אש
אופי המזל: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות.
סמל המזל: חץ או/ו סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם.
איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים.
נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים.
מקצועות מתאימים: עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.
תכונות חיוביות של המזל:
אנשים בעלי נשמה חופשייה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידיאליסטים, אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.
תכונות שליליות של המזל:
חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרנל בדם, בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל
שפע - בשנה הקרובה ועד לחודש אוקטובר 2017, תוכלו ליהנות מתנופה בנושאי הקריירה שלכם דרך קידום עצמכם ומעמדכם האישי. גם אלה מכם שכבר אינם עובדים בצורה מסודרת תוכלו למצוא את מקומכם הנכון שבו תוכלו לבטא ולממש את עצמכם עד אשר תהיו מרוצים בחלקכם. נראה שבשנה הקרובה תעשו שינויים מאוד משמעותיים. תיפרדו מאנשים שאינם מתאימים לכם יותר וייכנסו לחייכם אנשים חדשים ואיכותיים יותר, שאיתם תוכלו לבנות את עצמכם. התקופה היותר רגישה עבורכם בנושא תהייה בין התאריכים מרץ ועד יוני 2017. החל מחודש יולי תמשיכו לשפר את מעמדכם האישי והחברתי ודרכים נוספות יפתחו בפניכם.
אתגר - הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נמצא כבר שנה במזל שלכם ואלה שיום ההולדת שלהם הוא עד המחצית הראשונה של המזל, הרגישו כבר אותו במלוא הכוח. מהחודש הקרוב יתחילו להרגיש את הצורך בשינוי גם אלה שנולדו במחצית השנייה של המזל. תפקידו של כוכב זה הוא ללמד אתכם לקחת אחריות על החיים ממקום אחר. זה לא שאינכם יודעים לעשות זאת במידה ואתם נאלצים לעשות זאת, אלא שהפעם תהיו נאלצים להתמודד עם סיטואציות שונות בחיים שיכריחו אתכם לקחת אחריות ולשנות את תפיסת עולמכם וחייכם. בעיקר השינויים יהיו סביב החודשים מאי ועד אוגוסט 2017. הדרך הנכונה להתמודדות היא זרימה עם האנרגיה מבלי להתנגד לה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת טובה נמצא השבוע במזל שלכם ויגרום לכך שהיחסים הבין אישיים שלכם ישתפרו בגלל היכולת שלכם לדבר ולפתוח את סגור ליבכם
▪  ▪  ▪

טלה
כוכבים משמעותיים נמצאים בבית המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים אירועים שונים בחייכם שגורמים לכם להבין את החיים אחרת ממה שהבנתם עד כה ועובדה זו גובה מכם מחיר רגשי רב. ביחד עם כך, הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם עכשיו בבית המעמד החברתי, כך שנראה שדרך חברים תוכלו לשדרג את מקומכם במקומות החשובים לכם להתקדמות.
שור
אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בקריירה שלכם ולכן זהו זמן מצויין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת המקצועית שלכם ובהתאם לציפיות של עצמכם ביחס לנסיבות. ייתכן שלממונים עליכם יש טענות שונות והם אף באים בדרישות שהם מעבר ליכולותיכם. גם הכספים שאתם כל כך מצפים להם עדיין מתעכבים ולא מתקבלים במהרה, ולכן זה הזמן לעכב הוצאות שאינן הכרחיות.
תאומים
אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. יחסי השותפות שלכם בחיים, האישיים וגם המקצועיים עולים על הפרק ואתם חייבים לבדוק את עצמכם ביחס למוכנות שלכם להיות באופן שלכם בסיטואציות השונות שאתם נתקלים בהם. נראה שסף הסבלנות שלכם הולך ופוחת ואתם נסחפים לאירועים מילוליים שאינם טובים לכם.
סרטן
אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם בגלל העובדה שהשמש נמצאת בבית העבודה שלכם ליד כוכב התקשורת וכוכב סטורן שמביא את העיכובים מגיח גם מהכיוון שלו. בתקופה זו עליכם לוודא שמה שאתם אומרים מובן היטב לצד שכנגד כדי שבהמשך לא יהיו אי-הבנות. אתם נוחים לכעוס ולכן סף הסבלנות שלכם קצר מהרגיל . לגבי אנשים שאינם עונים על הציפיות שלכם תמצאו שיהיה לכם יותר קל להתנתק מהם.
אריה
הכוכב מארס שמביא איתו הרבה עשייה נכנס אליכם לבית השותפויות. ייתכן שיהיו מצבים בהם תרגישו שאין לכם כוחות לעבודה מאומצת, אך איכשהו החיים ינווטו אתכם כך שיהיה לכם מספיק כוחות בדיוק למה שאתם צריכים, כך שדברים שעד עכשיו לא הסתדרו כפי שרציתם יתחילו להסתדר וגם יתנו לכם תחושה של הקלה ורווחה שהנה סוף-סוף הגעתם למקום אליו רציתם. החודש הקרוב יהיה אינטנסיבי למדי .
בתולה
השבוע עומד להיות עמוס במיוחד בגלל העובדה שאנשים שעד היום החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות, למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם המעגל המשפחתי הראשון של חייכם, כיוון שנראה שמשם תתחילו להרגיש שאתם לא מספיק מקבלים את הפרגון הראוי לכם.
מאזניים
בתקופה האחרונה אתם עסוקים מאוד עם כל האנשים שנמצאים איתכם בקשר יום יומי ואתם מבקשים לבדוק עם עצמכם עד כמה אנשים אלה מתאימים לכם ולסגנון חייכם. ייתכן שחלק מהאנשים במעגל הראשון של חייכם מתסכל אתכם כיוון שאתם מרגישים שיש ביניכם קצרים של אי-הבנה. הפעם יש לכם יכולת לעשות סדר בחייכם ולעזוב את האנשים ואפילו את הסביבה שאינה טובה לכם למען מקום שיתאים לכם יותר.
עקרב
הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם ואתם חשים בחסרון כיס מאוד משמעותי בחייכם גם בגלל העובדה שהכוכב סטורן המגביל נמצא בבית הכספים שלכם . השילוב בין השניים יגרום לכך שתבינו שאתם צריכים לעשות הערכה כלכלית מחודשת שתתאים לכם לנסיבות החדשות של חייכם ובעיקר עליכם לשנס מותניכם ולהיות יצירתיים ביחס ליכולת שלכם להרוויח כספים ולחפש מקור פרנסה הולם.
קשת
תקופת יום ההולדת הינה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא משפיעה עליכם באופן הפיזי והרגשי. אתם מאוד רוצים לחגוג ולהתחיל בהתחלות חדשות ומשמחות, אך הימצאותו של הכוכב סטורן במזל שלכם מקשה עליכם להיות שמחים ואתם מרגישים שמוטלת עליכם המון אחריות שהיא לעיתים כבדה ומעבר ליכולות האישיות שלכם ולכן חשוב מאוד לשמור על איזון ופרופורציה.
גדי
מרבית הכוכבים פועלים אצלכם בשלב הזה מאחורי הקלעים ונראה שנסיבות חייכם הנוכחיות לא מאפשרות לכם להגיד את מה שאתם חושבים בדיוק ולהיות גלויים עם הקרובים לכם. בגלל המופנמות האישית שלכם והתחושה שהכל בא לכם קשה אתם עלולים להפסיד אנשים קרובים שבכל זאת נותנים בכם אמון. הדרך הנכונה היא לשמור על איזון בין נתינה לקבלה ולא להביע עמדה.
דלי
מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים של חייכם מכיוון שבתקופה האחרונה אתם לוקחים אחריות על חייכם ומוכנים להשקיע בכל פרויקט שיש בו משום אהבה עצמית וצורך להוכיח לעצמכם את היכולת שלכם להגיע למשמעות בחיים. ייתכן שעדיין זה אינו הזמן להחצין את כל התוכניות שלכם, אך נראה שעם סבלנות ודבקות במטרה, תצליחו ליישם את תוכניותיכם.
דגים
נראה שאתם נמצאים בתקופה שיש בה הרבה התלבטויות כיצד לנהוג בתחום המקצועי וזאת בגלל העובדה שאתם מאוד רוצים לעזור ולהרגיש מוערכים בשל כך אך לא תמיד אתם מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות ועדיין מרגישים נדחים על-ידי אנשים אחרים. זה הזמן להשקיע יותר בבנית הקריירה האישית שלכם ופחות לשים את הדגש על עניינים אישיים ומשפחתיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  27/11/2016   |   עודכן:  27/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרה אהרונוביץ קרפנוס
אם היו זוגות שחייהם ביחד לא עלו יפה, היה רשאי אחד מהם לדרוש מימושו של ההסכם ללא נתינת אפשרות לצד שכנגד, להתנגד, למשוך זמן, להעלם, או לסרב לשלם עבור כלכלת הילד/ים
רחל מיפו
מזמן לא ראיתי ספר שמתחיל באפשרות היפה הזו של התחלה קלאסית. במיוחד כאשר המשורר מביא את הציפור כמושא המטאפורה לנפש ואני בקוראי את הדברים הנפלאים שכתב, הפלגתי אל המחוזות הקדומים של מצרים העתיקה, המופלאה בעיני ששם הציפור היא הנפש. ומכאן כבר הדברים יהיו יותר קלים לי, חשבתי
עליס בליטנטל
אלפרד היצקוק לא היה מזהה את העיבוד המפתיע והכה קומי של סרטו "39 המדרגות" בהצגה שמעלה תיאטרון הספריה. זוהי חוויה ממין כה שונה מכל סרטי המתח של הבימאי המנוח: הצגה שכולה צחוק, בביצוע מבריק ונפלא של צוות שחקנים משובח ומקצועי לעילא ולעילא
רבקה שפק ליסק
הכפר עתרי נמצא בשפלת יהודה בין עמק האלה לנחל גוברין, כלומר בדרך בין בית שמש לבית גוברין. הכפר עתרי היה כפר יהודי מהמאה ה-4 לפנה"ס עד לחורבנו במרד בר- כוכבא
ראובן לייב
ההיסטוריון והעיתונאי גד נחשון, מניו-יורק, התחקה אחר מעשיו של פרדריק גרוניך, קצין המודיעין היהודי-אמריקני, שהתנדב במלחמת השחרור לצה"ל, ושדאג בתוך כך לעצב את דמותו, כששימש יועצו הצבאי הבכיר של ראש הממשלה ושר הביטחון דוד בן-גוריון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il