X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
שוב מלווים השינויים על-ידי תקשורת שיש להיות זהירים בה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

הכוכב אוראנוס נמצא בנסיגה כבר חודשים רבים והשבוע, בהילוכו האחורי, חוזר למזל דגים ויימצא שם עד לחודש נובמבר, זמן בו תסתיים הנסיגה ואוראנוס ישוב למסלולו הרגיל עד אשר ייצא לחלוטין ממזל דגים בחודש אפריל 2011. למי ששכח, הרי שאוראנוס נותן את הכוח לפעול על-מנת לנפץ מסגרות ישנות ולהתחיל לחיות בצורה הנוחה והמתאימה יותר לבעל המפה.
בכל חצי השנה הקרובה תינתן הזדמנות מחודשת למזלות הבאים לצאת לחופשי בנושאים בהם הם זקוקים לשינוי, ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש האחרון של המזל: דגים, בתולה, קשת, תאומים, אריה ומאזניים. סביר להניח שהמזל שהכי יחוש בקושי זה, יהיו המזלות דגים ומאזניים, כיוון שאלה הם מזלות שקשה להם עם שינויים ולעיתים יעדיפו את הקיים, גם אם הוא קשה, על פני שינוי לא צפוי וידוע מראש. בחודש הקרוב תתרחש גם נסיגת הכוכב מרקורי, האחראי על התקשורת במזל בתולה, הוא הקוטבי למזל דגים, כך שכל המזלות שציינתי יחושו ביתר שאת את הצורך בשינוי.
למרות העובדה שציינתי את המזלות לעיל כמזלות המופעלים ביותר, הרי שברמה הקוסמית אנו נמצאים בתקופה של שינויים ומהפכים מעמיקים, כך שכל המזלות חשים באנרגיה זו, והצורך לסגור מעגל על-מנת לפתוח חיים חדשים רב במיוחד אצל כולם.
להלן כל מזל עם תחומי ההתמודדות עם פוטנציאל לשינוי:
  • טלה – הצורך שלכם בעצמאות יופעל תוך כדי טיפוח יחסי העבודה שלכם וחתירה לקידום מקצועי.
  • שור – ההזדמנות שלכם להתקדם תהיה דרך שיפור החיים החברתיים שלכם ופיתוח היצירתיות הטבעית.
  • תאומים – נושאי קריירה דורשים אצלכם שינויים שלא תמיד יהיו מקובלים על הקרובים לכם. דאגו לשיתוף פעולה מתאים.
  • סרטן – הסביבה הקרובה שלכם עומדת להשתנות וכדי לעשות זאת בצורה חכמה, עליכם לבנות תיאום ציפיות מתאים.
  • אריה – יש לכם הזדמנות לקבל כספים על-מנת לקדם את העסק שלכם. קבלו ייעוץ מקצועי לפני שאתם חותמים על חוזה.
  • בתולה – מאחר שאתם הכוכב בו עומד הכוכב מרקורי לבקר והוא גם השליט שלכם, מומלץ לכם לבדוק מהו הנושא שיעלה החודש.
  • מאזניים – קשה לכם בתקופה זו מבחינות רבות, ולכן יהיה נכון לפרוק את רגשותיכם בדרך יצירתית כלשהי.
  • עקרב – הצורך שלכם בחברים יהיה רב יותר החודש, אך עליכם לבדוק עם עצמכם האם הם חברים אמיתיים גם בימים קשים.
  • קשת – נושאי המשפחה, בעיקר בחגים המתקרבים, מעוררים אצלכם את תחושת הבדידות ובדיקה מחודשת של נושא המשפחה.
  • גדי – במידה שתרצו ללכת קדימה, אתם חייבים לטפל בפחדים התת-הכרתיים שלכם משינויים ולהעז ולפעול גם במצבים שבהם עליכם לקחת סיכון.
  • דלי – מבחינה כספית אתם נעים ונדים כל הזמן בחוסר יציבות, וזה הזמן לפעול לקבלת הכספים שמגיעים לכם גם מחסכונות שונים.
  • דגים – הצורך שלכם בעצמאות רב מתמיד ולכן אתם פועלים ליישם זאת. זה הזמן שלכם לפעול לפני שיתפוגג הפוטנציאל.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע יכולים להיות יותר רגועים כיוון שהיצירתיות שלהם תלך ותגבר. יש להם את היכולת הטבעית להפוך כל אמנות ליצירה ולהחצין את הכישרונות שלהם.
אריה
השבוע תמצאו עצמכם בדו-שיח עם האנשים הקרובים לכם ביותר. יתעורר בכם צורך לחזק את היחסים האישיים והמשפחתיים שלכם. נראה שלא קל לכם לאחרונה עם ההתמודדויות שאתם חייבים לעבור בתחום האישי, אך בכל פעם אתם נוכחים מחדש שהמשפחה שלכם היא הדבר המוצק והבטוח שאתם יכולים לסמוך עליו. מבחינה כספית אתם צריכים לחסוך קצת יותר במהלך החודש הקרוב.
בתולה
מאחר שהכוכב מרקורי עומד לבצע נסיגה במזל שלכם, הרי שזו ההזדמנות שלכם להיות ערניים ולבדוק מהו למעשה הנושא שיועצם החודש עד שלא תהיה לכם ברירה אלא לטפל בו. נסיגת מרקורי תמיד באה לחדד תחומים הטעונים טיפול ונראה שהפעם לא תוכלו להתחמק מעשייה. הנושאים הכספיים יהיו אחד התחומים הבולטים בו תצטרכו לעסוק בזמן נסיגת הכוכב.
מאזניים
מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו בתקופה יותר טובה בגלל ביקור הכוכב ונוס המקושר עם המזל שלכם והמתארח אצלכם במזל למשך כל החודש הקרוב. הקשיבו יותר ל'אני' הפנימי שלכם בכל פעם שתצטרכו לקבל החלטות, כיוון שנראה שלמרות שיש לכם נטייה להתייעץ עם אנשים אחרים, הרי למעשה אתם מקבלים הכוונה נכונה דווקא מתוך תת-ההכרה שלכם המוכן לספק לכם עכשיו תשובות.
עקרב
בתקופה הקרובה יהיה לכם צורך להתכנס בתוך ה'אני' הפנימי שלכם ולהתבודד. עובדה זו נובעת מכך שלאחרונה ההתנהלות שלכם לא הייתה נכונה בעיני אחרים ואף לא בעיניכם, ולכן זהו הזמן הנכון לקחת פסק זמן ולבדוק עם עצמכם מה אתם באמת רוצים וכיצד עליכם להשיג את מטרותיכם. אינכם מגובשים עדיין בכל מה שקשור לחיי הרגש שלכם ולכן הגיע הזמן לבדוק האם אתם נמצאים בקשר הנכון.
קשת
מבחינה חברתית אתם נמצאים בשלב שבו חברים לא באמת מעניינים אתכם וגם אם יש לכם אפשרויות לצאת ולהכיר אנשים חדשים, הרי שאתם מעדיפים את אלה שאתם מכירים שנים רבות ואינכם צריכים להיות נחמדים אליהם כדי שיהיו בחברתכם. אתם נמצאים בנקודה בחיים שבה אתם מרגישים שאתם צריכים לחזק יותר את החלק המקצועי בחייכם ופחות את החלק האישי.
גדי
אתם בתהליך איטי רק בגלל הזהירות הטבעית שלכם ונושאי עבודה וקריירה מתעכבים אצלכם. זה הזמן הנכון עבורכם להעז יותר, ופחות לתת לחשדנות שלכם להוביל ולהנחות אתכם. מאחר שכוכב התקשורת עומד לבקר אצלכם בבית המשפטים וקשרים עם מקומות רחוקים, הרי שיהיה זה נבון יותר עבורכם לחכות עוד כחודש עד אשר תחליטו מה לעשות, כיוון שאז הכל כבר גלוי ומגובש אצלכם.
דלי
כדי ליישם את התוכניות שלכם עליכם לגייס סכומי כסף לא מבוטלים ולכן תוכניותיכם מתעכבות. אל תתייאשו מכך שהדברים אינם זורמים בקצב שלכם כיוון שנראה שהפעם אתם יודעים בבירור מהו הכיוון הנכון לכם, כך שעיכובים שאינם בשליטתכם לא ישנו את תוכניותיכם. בעוד כחודש תוכלו להיות יותר יציבים בדעותיכם וגם התשובות שתקבלו מאחרים ביחס אליכם יהיו מעשיות יותר.
דגים
נראה שהרגישות הרבה שלכם לא תמיד עוזרת לכם כאשר אתם באים לפתור תחומים ונושאים ביחסים בין-אישיים. הצורך שלכם להשתחרר ולהגיד את כל העולה על דעתכם לא תמיד נעים לסובבים אתכם, ובוודאי שאינו מביא אליכם את התוצאות המקוות. מומלץ לכם לא לדרוש תשובות מוחלטות מדי מהקרובים לכם, ובמיוחד ביחסים בין-אישיים. מומלץ לכם להגיע למטרה בעקיפין כהרגלכם ובדרכי נועם, וכך להגיע למטרה.
טלה
אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית מאוד, בה אתם מצפים שהקרובים לכם יבינו אתכם ויבואו לקראתכם בכל מה שאתם מבקשים. אתם בהתחלות חדשות ונראה שיש לכם רגעים של נחת מהקרובים לכם, אם כי הכל נעשה מהיר מדי לטעמכם ולא מאפשר לכם זמן מספיק לעכל את הדברים. כדי לעמוד בכל התוכניות והמטרות שהצבתם לעצמכם, תאלצו בתקופה הקרובה להחזיק עצמכם קצר ולא להיסחף אחרי מצבי רוח משתנים.
שור
בתקופה הקרובה תאלצו לחיות את חיי היומיום שלכם בדרך מאוד שגרתית ומומלץ לכם לא להיסחף להצעות ספונטאניות שתקבלו מאנשים קרובים, גם אם הן יראו לכם כקוסמות באותו הרגע. התקשורת שלכם עם קטנים מכם בגיל תהיה מאוד רלוונטית עבורכם ואתם תהיו רגישים לצרכים של האחרים וליכולת שלכם למלא אותם. השתדלו לאכול מזון בריאות ולהקפיד על מנוחה מספקת.
תאומים
ייתכנו בתקופה הקרובה עימותים עם אנשים הקשורים אליכם מבחינה רגשית ובמעגל הראשון של חייכם. נראה שהדעות שלכם שונות ואתם מנסים להשליט את רצונותיכם על הקרובים לכם מבלי להתחשב בדעותיהם. נראה שהקרובים לכם רוצים שתהיו בסביבה בשבילם אך לא שתיקחו במקומם את המושכות ותחליטו במקומם. זוהי אמנות שלמה עבורכם להיות במקום רק מבחינה אנרגטית ולא לפעול פיזית.
סרטן
החודש הקרוב יעסיק אתכם במיוחד ונושאים שונים הקשורים ליחסים בתוך המשפחה יעלו על הפרק. לא נראה שאתם שבעי רצון מהשתלשלות המאורעות ואתם למעשה די מסוכסכים עם עצמכם ביחס לאיך וכיצד אתם צריכים לפעול כדי להגיע למקסימום התועלת בנסיבות שנוצרו. אנשים שונים יבקשו לעזור לכם אך נראה שתעדיפו ליצור באופן עצמאי ופחות להיות תלויים באחרים.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  18/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סמדר טייטלר
מספר כללים שיעזרו לכם לעבור את תחילת השנה בשלום ובעיקר בבריאות טובה
יפתח שפיר
בשנים האחרונות, הזמינה ערב הסעודית נשק בהיקף ניכר, הן מארה"ב והן ממדינות אחרות    יכולותיה של המדינה לרכוש, ועוד יותר מזה, לקלוט מערכות נשק בהיקפים כה גדולים - מוגבלת, והסבירות שהיא תהיה מוכנה להשקיע סכומים בהיקפים כה גדולים - קטנה
אריה פרי
לאחרונה אירעו במחוזותינו מספר פרשיות המדיפות ריח חריף של בולשביזם, החל בפרשיית חיים פרלמן, דרך התערוכה "לכבוד" ליברמן וכלה בפרשת חיים רמון    רבותיי הבולשביקים מהשמאל, סטאלין, "שמש העמים", היה כה מתגאה בכם!
ראובן לייב
כאילו לא די ברקורד עשיר, בן 20 שנה - והנה חזרה ונחשפה השבוע, בכל כיעורה, המסוכנת שבכתות הפועלות בארץ, כשמחבריה נמנע, ממש ברגע האחרון, טקס שחיטת חתול
ד"ר אריק זרצקי
מה כן ניתן לשנות? איך זה עובד? האם יש תופעות לוואי? מה מגדילים ומה מקטינים, כל סוגי הטיפולים האסתטיים בתחום הכירורגיה הפלסטית שרציתם לדעת עליהם אבל לא היה לכם כוח לחפש בגוגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il