X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
ניתוחים פלסטיים הפכו לדבר שבשגרה, יותר ויותר נשים מבקשות לעבור שינויים אסתטיים החל בעיצוב החזה, הרמת פנים, שאיבת שומן, ואפילו הגברים לא נשארים מאחור מאלו טעויות כדאי להימנע בטרם פונים למנתח פלסטי ומה עלינו לברר ולדעת מראש?
▪  ▪  ▪
תוצאות בלתי הפיכות [צילום: פלאש 90]

"לפני כמה ימים יצא לי להיתקל בטוקבק מאוד מכעיס. בחורה שאלה אם מישהו יכול להציע לה מקום שעושה ניתוחי חזה בזול. ההחלטה לעשות ניתוח הגדלת חזה או כל ניתוח אחר לא יכולה להתבצע כלאחר יד וכך גם לא הבחירה במנתח מסוים", מסביר ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ומוסיף "בניתוח פלסטי את אינך קונה בגד או נעליים. את משלמת כסף על שינוי בגופך והמטרה היא לא לעשות את הטיפול בצורה הזולה ביותר אלא בצורה הטובה ביותר".
הגוף זוכר ולא שוכח
למרות הקלות שבה נתפסים הניתוחים הפלסטיים חשוב לזכור שהם עדיין ניתוחים תחת הרדמה מלאה וכי מדובר בפעילות כירורגית כמו כל ניתוח אחר. בכל תהליך ריפוי, הגוף מייצר רקמת צלקת שאותה אי-אפשר לשנות, הגוף "זוכר" את השינוי, לכן ניתוחי "תיקון" עלולים להיות מסובכים וכמעט אף פעם אינם משביעי רצון. למרפאתי, למשל, לפחות פעם בשבוע מגיעה מישהי לתקן ניתוח של רופא אחר, מעיד ד"ר נמרוד פרידמן.
טעויות שאפשר להימנע מהן
בתחום הגדלת החזה - בחירה לא נכונה של גודל השתל מייצרת תוצאה שלא הולמת את מבנה הגוף ומראה שאינו אסתטי. בנוסף, מיקום לא נכון של השתל יכול לגרום לחוסר סימטריה או לתוצאה לא טבעית. טעויות כגון בחירת שתל גדול מדי יכולות לגרום למתיחת העור בשד יתר על המידה ואף איבוד תחושה בפטמות. תוצאות אלו יכולות להיות בלתי הפיכות.
בתחום הקטנת החזה - ניתוח המתבצע בצורה לא טובה מעלה את הסיכונים לסיבוכים כמו נמק בפטמה כתוצאה מפגיעה באספקת הדם וצלקות לא יפות. חשוב לי להדגיש כי אחרי הקטנת חזה אי-אפשר להוסיף רקמה, במידה והקטינו יותר מידי, אפשר רק להוסיף שתל בכדי לתקן את הנעשה.
בתחום ניתוחי האף - סוג זה של ניתוח הוא הבולט ביותר במידה והתבצע בצורה גרועה. לדברי ד"ר נמרוד "אפשר לזהות ניתוח אף רק במידה והוא נעשה בצורה גרועה". עובדה שאיננה ידועה בד"כ היא שמצב האף המנותח מתדרדר עם השנים. ניתוח שנראה בסדר בהתחלה הולך ומתדרדר עם השנים ולכן חשוב לעשות ניתוח זה על-ידי רופא מומחה.
בתחום מתיחות הפנים- מתיחת פנים שנעשית בצורה לא נכונה יכולה לגרום לתוצאה לא טבעית, הזדקנות לא אחידה של הפנים ויצירת קפלים רוחביים.
בתחום שאיבת השומן - כשנעשית בצורה לא מקצועית מעלה את הסיכון לשקעים. למשל, לקוחה שעשתה שאיבת שומן במותניה ונותרה עם "בור" לא אסתטי.
בתחום עיצוב השפתיים - גישה לא נכונה יכולה להביא לתוצאה של שפתיים נפוחות יתר על המידה וחסרות פרופורציה לפנייך. "ככירורג פלסטי אני מאמין כי המטרה היא לא לנתח, לשאוב, לחתוך, אלא לפסל את הגוף לטעמה האישי של המטופלת", מדגיש ד"ר נמרוד פרידמן.
איך אבחר מנתח?
לקנות הגדלת חזה זה לא לקנות נעליים. וכן, ניתוח טוב מקצועי ומדויק יעלה לך לא מעט כסף. אך זכרי כי אם תצטרכי לעשות תיקונים הם יעלו לך עוד הרבה כסף לאחר מכן. כמו שנאמר "מה שזול עולה ביוקר". עשי תחקיר מעמיק ואל תקבלי החלטה פזיזה. בדקי כל פרט החל מבית החולים בו מתבצע הניתוח דרך המרפאה ועד למנתח עצמו. האם הרופא המנתח אמין וזמין? האם הוא מלווה את תהליך הייעוץ והניתוח מתחילתו ועד סופו? האם הוא מומחה לכירורגיה פלסטית? מה הוותק והניסיון שלו ואפילו מה חושבות עליו הלקוחות שלו?
לכל מנתח יש את הגישה שלו. בררי איזה מנתח מתאים לך באישיותו ובמקצועיותו, וזכרי! מדובר בניתוח פרטי, יש לך את הזכות לקבל את כל המידע, לשאול את כל השאלות ולקבל מענה מהרופא עצמו לפני ואחרי הניתוח. חשיבות השירות והזמינות היא משמעותית ביותר. מעקב אחר תוצאות הניתוח לא פחות חשוב משלב הניתוח עצמו. אני לדוגמה, מקפיד לזמן את לקוחותיי לביקורת כל שנה למשך כל החיים.
ניתן להשוות את עבודתו של המנתח הפלסטי לעבודתו של פסל, מחיר הפסל לא נקבע בהתאם לעלויות גוש השיש, האזמל והפטיש, אלא בהתאם לתוצאה הסופית המתקבלת. כך גם במקרה של טיפולים וניתוחים פלסטיים, צריך לדעת שאת למעשה משלמת לא רק עבור הניסיון והמיומנות של המנתח הפלסטי, אלא גם עבור היכולות האומנותיות שלו.
לסיכום, טיפול המותאם לך באופן אישי לעומת טיפול "מסחרי" יתכן ויעלה לך יותר כסף אך יעניק הרגשה ביתית ומחבקת ויותר מכך יעלה את הסיכוי לתוצאות טובות עם פחות סיבוכים. חשוב להבין כי הכירורגיה הפלסטית איננה בית חרושת אלא אמנות. המנתחים הם אנשים, ובכך הם שונים אחד מהשני. בחרי בתבונה דרך העובדות ולא דרך הכיס.

ד"ר נמרוד פרידמן
הכתבה נכתבה בעזרתו המקצועית של ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית,מנהל מרפאה ברח' האומנים 7, ת"א.
תאריך:  15/11/2010   |   עודכן:  15/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב בר-און
דביר בנדק, האיש שפרץ במלוא גופו אל כל במה אפשרית, מאוכזב מתגובות הקהל הצעיר להצגה 'רביזור': בני הנוער פשוט לא מבינים מה הבעיה עם דמות ראש העיר המושחת. אם זה רק היה תלוי בבנדק, הם כבר היו יוצאים לרחובות. נכון שהוא עצמו כבר לא ישתטח על כבישים, אבל אפשר ללמוד ממנו איך שחקנים צריכים להגיב להתעללות
עליס בליטנטל
הפקת "הילד חולם" בביצוע תלמידי השנה השלישית בסטודיו ניסן נתיב ת"א, היא היפה, הטובה והמופלאה מכל הפקות מחזה זה של חנוך לוין    בעבור הצגה כזו - שווה להיות מבקר תיאטרון
מיכל שפר מיכאלי
על התופעה, ההתמודדות ודרכי הטיפול בה
איילה פנייבסקי
השהות במחיצתו של שני גורמת למתמודדים להתחיל להאניש את המזון שהם מבשלים ולהתייחס אליו כאילו הוא הם עצמם    מה שגורם להם להתחיל לבכות ודמעות, כידוע, הן חלק לעוס אבל בלתי נפרד מהפורמט    איילה פנייבסקי שולפת ממחטות
יעקב בר-און
66 שנה לאחר שזחל אל החופש במנהרה בקניה, מרדכי צפורי חזר לאפריקה לרגל סרט תעודה על חברי המחתרות שהוגלו לשם. כשהם חזרו למדינה הטרייה, מה"ל לא חיבק אותם. "קראו לנו 'אצ"לניקס', שנאו אותנו". זה רק הגביר את נחישותו של צפורי להגיע לתפקידים בכירים בפוליטיקה ובמערכת הביטחון, ובהם קצין שריון ראשי. "לולא הייתי בית"ריסט, הייתי רמטכ"ל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il