X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מלחמת ההתשה של לקוח חברות הסלולר בניסיון לקבל מהן שירות בדרך הוא עבר כמו כדור פינג פונג בין המוקדניות ולמד כי יש שירות ויש שירות. את השירות הטוב תקבלו כמובן תמורת תשלום
▪  ▪  ▪
יש שירות ויש שירות [צילום: AP]

לשירותים אנו פונים כשאנו נזקקים, כך פניתי אל סלקום. מעטים יודעים, שלא מוכרחים להקליק כוכבית 123 כדי להגיע אל מוקד השירות - אפשר לחייג מן הטלפון הקווי 052-9990123 בלי לתלות את הסלולר על האוזן.
חייגתי והגעתי במהירות אל המשיבון האוטומטי, אשר דרש ממני את מספר תעודת הזיהוי וכרטיס האשראי. אחרת המוקדן לא יוכל להשיב לי על שאלה קצרה לגבי אתר האינטרנט. עוד כמה הקלקות זריזות ואני ממתין לתשובת סייען האינטרנט. בינתיים מתחילה מוסיקת מעליות מטרחנת, שתלווה אותי במשך זמן רב. רב מדי.
בין נעימה-לא-נעימה לנעימה-לא-נעימה אני שומע את הודעות החברה והראשונה בהן: "זמן ההמתנה ארוך מן הרגיל" ומפנים אותי אל... אתר האינטרנט. והרי בגללו התקשרתי. ובהמשך ההודעות הפרסומיות, המושמעות לי בקול שמבקש לפתות, אבל המורה שלי לספרוּת, גדעון קצנלסון, היה מגדיר אותו "מתוק מזפת". וכך נאלצתי לשמוע פעם אחר פעם "אנחנו בסלקום עושים הכל על-מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. תודה על ההמתנה". ציניות במיטבה.
אחרי שלמדתי בעל פה את הטקסט הזה, לא הייתה לי כבר סבלנות למוקדנית (נחמדה, אגב), שהתנצלה על ההמתנה הממושכת (מאד) והסבירה שבדיוק עכשיו יש עומס. "אני לא רוצה התנצלות. תעבירי בבקשה להנהלה את התגובה שלי" - אמרתי בקול הכי מאופק שיכולתי לגייס. "החברה מרוויחה מספיק כדי להקים עוד עמדות ולהציב עוד מוקדנים". היא הבטיחה להעביר את ההודעה.
אחר כך המשכנו בדו-שיח של חירשים. ביקשתי עזרה בעניין האתר והמוקדנית הנבוכה השיבה: "אני לא מהאינטרנט. אני משירות הלקוחות". אבל הרי הקלקתי לשירות האינטרנט. "כאשר יש עומס, השיחות קופצות אוטומטית". הגעתי למסקנה שהקדשתי יותר מדי זמן לאין-שירות וסגרתי. למחרת, החלטתי להתפנות בשביל התקשורת הסלולרית שלי. התחלתי בסיבוב כמו אתמול (אחרי הקלקת תעודת זיהוי ומספר האשראי, אפשר ללכת להכין כוס קפה, או לקרוא עיתון או לגלוש באינטרנט כאשר הרמקול של הטלפון משמיע את המוזיקה הנ"ל) ואז סוף סוף הגיעה המוקדנית של שירות לקוחות.
"כאשר יש עומס, השיחות קופצות אוטומטית", חזר ההסבר. "אעביר אותך לשירות האינטרנט. דרכי זה יהיה מהר". אמת, הגעתי אל מוקדן האינטרנט והוא שמע את בקשתי ו...ניתק. מיד קבלתי מוקדנית חדשה מ...שירות לקוחות. נשברתי. אני ממתין שחברות חדשות ייכנסו לשוק הסלולר. השירות ישתפר וגם המחירים יירדו. מחברי שמעתי שפלאפון ואורנג' מתחרות בסלקום על פרס השירות הגרוע.
יש שירות ויש שירות (בתשלום מיוחד)
אחרי שגוללתי בפני ידידי, שמתגורר במגדלי יוקרה בהרצליה, את פרשת השירות הסלולרי שלי, הוא הציג בפני פרוספקט מהודר, שקיבל באחרונה.
בעלון נאמר: "זוכרים את שירותי הקונסיירג' המופלאים בבתי המלון היוקרתיים בהם התארחתם בעולם? המסעדה בפיאצה ברומא, שבלתי אפשרי היה להזמין בה מקום, ורק הקונסיירג' הצליח להשיג עבורכם את השולחן הטוב ביותר? את המדריך הפרטי דובר העברית, ששוטט איתכם בין המבנים המונומנטליים של גאודי בברצלונה? את כרטיסי הכדורגל, שהשיג עבורכם הקונסיירג' ברגע האחרון? את התופרת שנשלחה באישון לילה אל חדרכם בפרט, כדי לתקן קרע בלתי אפשרי שהתרחש בכיס המעיל, לפני יום עסקים גדוש?. "ברוכים הבאים אל שירותי הקונסיירג' הביתיים הראשונים מסוגם בישראל.". לא ידעתי על קיומו של השירות הזה. עכשיו אני יודע - תמורת תשלום תקבלו.

תאריך:  02/03/2011   |   עודכן:  02/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שירות טוב ושירות רע
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
טרטור ידוע מראש
רון47  |  2/03/11 13:30
 
- סדנא דארעה חד הוא
יאיר דקל  |  2/03/11 15:10
2
בפלאפון התופעה זהה
חיים ו.  |  2/03/11 15:19
3
אני הגשתי "תביעה קטנה" ואז הם
דודו ביתן  |  3/03/11 07:39
4
כמה שזה נכון
ישי בן דרור  |  3/03/11 07:54
5
רק תחרות תעזור
יאיר דקל  |  3/03/11 22:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המדור יצא לראות כיצד נראה יומו של שופט תעבורה, לו יש בממוצע למעלה מ-3,000 תיקים    המסקנה: יש מקום להתייעלות בכל ההיבטים - החל מהימנעות מהגשת כתבי אישום על עבירות שוליות, וכלה בהתנהלותה של הקלדנית    בדרך גם ראינו עוד עסקת טיעון מגוחכת
אורן פרסיקו
עיתונאים שיחקו תפקיד פעיל, פעיל מדי, בפרשת מסמך הרפז ומינוי גלנט, אומר בראיון רונן ברגמן, ממחברי הספר "הבור"    הוסיף: השתדלנו להמעיט בדיון על התנהלות התקשורת בספר. העיסוק הממוקד בתקשורת היה מסיט את תשומת הלב מעיקר הפרשה
אבי דוידוביץ
בכירה לשעבר בבית הנשיא הגישה נגד המדינה תביעת נזיקין בסכום של מיליוני שקלים על נזקים רפואיים קשים שנגרמו לה לטענתה כתוצאה מחקירה אלימה ופרועה שעברה במשטרת-ישראל במהלך חקירת הנשיא משה קצב    העיתון "ידיעות האחרונות" סיפר לקוראיו בהרחבה יתרה על התביעה אך לא דיווח על נסיבות החקירה    נחשוף כאן את מה שהסתיר העיתון מקוראיו
אורן פרסיקו
ערוץ 10 הוציא את דיבתו של יו"ר ארגון המורים רן ארז, וישלם פיצוי בסך 35 אלף שקל, כך נפסק אתמול בתביעת ארז נגד ערוץ 10 ורביב דרוקר. התביעה עמדה על סך של מיליון שקל
עידית גור
הרצון להילה מקצועית הביא יבואנים ויצרנים של מוצרי הקוסמטיקה לתת למקצוע את התואר קוסמטיקה רפואית ולשייכו לתחום הרפואה, אלא שבפועל המקצוע אינו מוכר או מפוקח על-ידי משרד הבריאות או כל מוסד אקדמאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il