X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
לאחרונה יצאה שופרסל דיל אקסטרה, בפרסום על אודות קנייה בשלישיות, אותה היא מגדירה כ"המצאת הדור" נשאלות כאן מספר שאלות: האם זה בכלל נדרש? האם יש לנו מקום אחסון? האם זה נכון לאגור סחורה? האם בתקופתנו, כשהכל זמין, בכל מקום, יש צורך להעביר את המזומן לקופת הרשת?
▪  ▪  ▪
להימנע מקניית מוצרים שלא נדרשים [צילום: AP]

הידעתם?
מחקרים מראים שבין 20%-25% מסך הקניות שאנו עורכים, הן קניות מיותרות? אשר בסופו של דבר הן לא שימושיות, מפריעות, תופסות מקום ואבק ומגיעות לאחר דרך לפח האשפה.
אחת הדרכים לעודד את הקניות שלנו היא שיטת המבצעים, אשר גורמים לנו לסוג של ריגוש ופיתוי, על-מנת שנגדיל את סך הקניות שלנו, גם אם הדבר אינו נדרש, וגם אם מוצרים דומים לזה, נמצאים כבר אצלנו במזווה או בארון.
לאחרונה יצאה שופרסל דיל אקסטרה, בפרסום אודות קנייה בשלישיות, אותה היא מגדירה "כהמצאת הדור". נשאלות כאן מספר שאלות: האם בכלל זה נדרש?; האם יש לנו מקום אחסון ?; האם זה נכון לאגור סחורה?; האם בתקופתנו, שהכול זמין, בכל מקום, יש צורך להעביר את המזומן לקופת הרשת ?
האם שמעתם על "פרדוקס התוקף הארוך"?
על כל מוצר מזון מוטבע תאריך האחרון לשימוש. באופן טבעי נטיית הלב שלנו לרכוש מוצרים שתוקפם הוא הארוך ביותר. נכון הדבר לגבי מוצרים טריים, מוצרי חלב וסלטים מוכנים, אך האם זה נכון גם לגבי שימורים? התשובה היא -ממש לא תמיד.
לדוגמה שתי קופסאות שימורים, לאחת תוקף של שנתיים ולשנייה תוקף 4 לשנים, את מי תעדיפו?. האם חשבתם על הנקודה שאולי לצורך יצור הקופסא עם תוקף של 4 שנים, השתמשו ביותר חומרי שימור?
בימי קדם, נהגו לשבח ולהלל את האוגרים ולראייה אחד ממשלי איזופוס המפורסמים הוא משל הצרצר והנמלה. הנמלה אגרה מזון והצרצר רק ניגן ושר אולם חשוב להבין בעיקר את הנמשל, שמטיף לעבודה קשה ולחסכון ויוצא נגד הבזבוז ואי ההתכוננות לעתיד. בעידן שלנו שהכול זמין ונגיש, נראית תופעת האגירה, כפרי המצאה נוספת של קופירייטרים ואנשי פרסום ולא כצורך אמיתי, אשר מטרתו להטיב עם הלקוחות.
רוצים טיפ?
תנסו לעשות ניסיון למשך חודש אחד בלבד, אשר במהלכו תמנעו מכל קנייה של מבצעים על הדרך ושל מוצרים לא נדרשים, לכו רק על-פי רשימה ואל תסטו ממנה לא ימינה ואפילו גם לא מעט שמאלה.
תופתעו לגלות, כמה אתם יכולים להסתדר וכמה פתאום מתאוורר לכם המזווה, דבר שעשוי גם למצוא לכם כל מיני מוצרים "שהלכו לכם לאיבוד" ואולי גם שיפור קל בחשבון העו"ש?. על כן מוצע לקחת ממשלי איזופוס לא רק את המשל (אגירת המזון), אלא בעיקר את הנמשל הקורא (לחסכון ונגד הבזבזנות) לחשוב היטב ולא לבצע הקניות שלא לצורך.

הכותב משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, ממקימי שופרסל דיל.
תאריך:  23/03/2011   |   עודכן:  23/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסודות מאחורי המדפים: תופעת האגירה מתאימה לנו?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - אבלות בשבת, אשפה בטבע, אימת הגרעין, "ניו-יורק טיימס" מתחיל לחייב על שירותים דיגיטליים, צפנים אינדיאניים והאלוף משקר    חג פורים שמח    "וליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר"
הלגה רקנטי
"שחורים" או קומדונים כמו שכל קוסמטיקאית תקרא להם, הם לא תמיד שחורים, לפעמים הם גם לבנים אבל הם תמיד מהווים מטרד אסתטי    ניקוי שחורים או טיפול פנים בסיסי הוא הכרחי וחשוב שנבין למה
ד"ר אולגה רז
קיימים פירות יבשים טבעיים בעלי סגולות תזונתיות, ופירות מסוכרים המהווים בעצם יותר ממתקים מאשר פירות    בקליפת הענבים נמצא ביופלבונואיד קוורצטין, המסוגל לאזן את רמת הכולסטרול בדם    תמרים מהווים מקור מצוין לאשלגן, לברזל, לסידן ולסיבים תזונתיים
צילה שיר-אל
מי שיחושו את נסיגת כוכב מרקורי במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש השני והשלישי של המזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים, גדי, עקרב, דלי ואריה. שאר המזלות יחוו את הנסיגה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל-ידי האירועים הקוסמיים
אלישע פורת
יום אחד לא יכולתי עוד לכלוא את הדברים בתוכי, ושכחתי את עצמי לכמה שעות טובות. רכון מעל מחברת תלמידים פשוטה, חורת בכוח בדפים בעיפרון הגס. וכבר כתבתי על כך באחד מספריי, איך בשעה נסית ויחידאית הוסר המחסום מעל-ידי הכותבת. עליתי אל אולם הקריאה, הצצתי הצצה נוספת, בחוברת האחרונה של "קשת", ואמרתי לעצמי שסיפורי הקודח אינו נופל בכלום מאלה הנדפסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il