X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
האם זה נכון לתת לרשת רק דימוי של מחיר זול? האם אין לרשת תועלות נוספות שמעבר למחיר? מדוע הכל נמדד רק על-פי פרמטר של מחיר? הייתכן שזו הדרך הקלה של הרשתות להתחמק מדברים חשובים אחרים? והאם לא ניתן להעביר מסר פרסומי גם בדרך אחרת?
▪  ▪  ▪
הכל שאלה של מחיר? [צילום: AP]

חג הפסח קרב ובא, ואיתו קרבות תרנגולים בשוק המזון. זה מקרקר "אני הכי זול" והשני עונה לו בגרגור - "לא נכון אני הכי זול". המקרקר - מוציא תשדיר כזה, והמגרגר מחזיר לו בפרסום משלו. האם מישהו עצר לרגע בעיצומן של קרב התרנגולים הזה ובכלל שאל את עצמו, האם בכלל אסטרטגיית המחיר הזאת היא נכונה?, האם זה נכון בכלל לתת לרשת רק דימוי של מחיר זול? האם אין לרשת תועלות נוספות שמעבר למחיר?, האם הכול נמדד רק על-פי פרמטר של מחיר?.
קיים תרגיל מחשבתי מאוד מעניין בתחום, אשר לפתע מחדד לנו גם דברים אחרים. נסו לדמיין לרגע, שבאזור המגורים שלכם, לכל חנויות המזון בשבוע נתון ,יהיו אותם מחירי צרכן, אבל ממש אותם מחירים, כאילו משהוא מלמעלה כפה עליהן מחירים זהים לאותם המוצרים.
עכשיו נמשיך לרגע "במשחק הנדמה לי". במצב שכזה, היכן הייתם עורכים את הקניות שלכם?, האם במקום שקל לכם להגיע אליו והחנייה בו נוחה יותר?, האם במקום שבו יש תמיד עגלות והן נקיות ולא נתקעות?, האם במקום שתמיד תמצאו סחורה טרייה?, האם במקום שבו יש תמיד את המוצרים שאתם אוהבים?, האם במקום שבו הקופאיות אדיבות ואין הרבה תורים לקופה?, האם במקום שבו נעים לקנות, מעברים רחבים ונקיים?, האם במקום שבו יש מבחר גדול ושירות מעולה?, האם המקום שבו המוצרים מסודרים יפה על המדף ויש קשר הגיוני בין המוצרים?.
אחרי שהשתחררנו לרגע מהדמיון המודרך הזה, האם באמת הכול זה רק מחיר? או אולי זו הדרך הקלה של הרשתות להתחמק מדברים חשובים אחרים? אולי זו הדרך הקלה בלבד?. האם אנו הצרכנים מחפשים רק מחיר? או גם מחיר?. האם לא ניתן להעביר מסר פרסומי גם בדרך אחרת (נכון קשה יותר)?, אם קשה לרשתות המזון להיות יצירתיים בתחום, זה לא מסובך ולא קשה, יש לכן ממי ללמוד, מסופרפארם לדוגמא.

תאריך:  04/04/2011   |   עודכן:  04/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם אסטרטגיית המחיר היא הנכונה?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רד מהאולימפוס!
er  |  4/04/11 12:59
2
צרכנות חכמה זה לא רק מחיר
אליק א.  |  4/04/11 21:19
 
- התגובה היתה אמורה להיות ל-1 ל"ת
אליק א.  |  4/04/11 22:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלישע פורת
מפגש בין שתי אמניות ידועות. המשוררת פניה ברגשטיין ז"ל מגבת, והמאיירת, תיבדל"א, מיכל אפרת מגבעת חיים מאוחד. מפגש מרתק, נטול מקום וזמן, אבל ממשי מאוד. פניה יצרה שירי ילדים שהם מעל למקום ולזמן, ומיכל, ששרדה את השמדת יהודי צ'כיה, הצליחה, בכוח אמנותה, להתחבר להוויית העמק השמשית של פניה ברגשטיין
חגית כהן
גיבור ספרו החדש של קניוק, 'ערבי טוב', חציו יהודי חציו ערבי, מיטלטל בין שואה, ציונות ותש"ח לבין נאכבה והחלום על הכליפות הגדולה. אך גם מעל ספר זה של קניוק, שלכאורה הוא הפוליטי שבין ספריו, מרחף איזה קסם מופשט
איתמר לוין
עיון במסמכים נוספים שחשף גנזך המדינה במלאת יובל למשפט אייכמן, מגלה את עומק המעורבות הפוליטית בהכנות למשפט ואפילו בניהולו: מי יספר על העם היהודי שלפני השואה, מה יהיה היחס לעמדת הסוכנות במהלכה והאם פושעי מלחמה יורשו להעיד בארץ
רפי מן
מותה של העיתונאית תמר גולן, "האשה בלבן", שאפריקה הייתה מוקד חייה האישיים והמקצועיים, הוא עדות נוספת לקץ עידן הכתבים הזרים ששילבו ידע רב ואהבה לאזורים שסיקרו    בפרק האחרון של חייה כאשר שבה לאקדמיה נהגה לומר לתלמידים: לא תקבלו ממני מידע, אלא מודעות לסבל של תושבי אפריקה
עליס בליטנטל
סרטו של דן וולמן, על-פי ספרה של שולמית לפיד, "גיא אוני", כה מרגש ומרחיב את הדעת גם יחד, שחובה לעזוב את כורסת הטלוויזיה ולרוץ לראותו    הסרט מפעים, בעל איכויות נדירות בכל מרכיביו, והכי הכי - מחבר אותנו לשורשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il