X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יומנו האישי של האיש העומד מאחורי הקלעים של הסלבריטאים יוסי מימוני - מלבד היותו מפיק חדשות וצלם עיתונות הוא רומנטיקן בדם ומתגעגע לתקופות בעבר, הוא איש רוח וחושב שלכל אדם יש קצב גדילה וחשיבה משלו כתבה רביעית בסדרה "גבעת פייסבוק אינה עונה"
▪  ▪  ▪
יוסי מימוני
בעיניו של יוסי הרומנטיקה אינה קיימת. היא נעלמה מהאופק. לדעתו, כיום מתחילים מהסוף אל ההתחלה ולא תמיד יש לזה המשכיות

   שושנה ויג
כששושנה פגשה את אורי כהן אהרונוב

בגיל חמש, מרדן, סקרן, רומנטיקן, אומן, צייר ופסל שאהב לדעת ולגעת בכל. בגיל ארבע עשרה עבד כדי לקנות לו גיטרה ולמד לנגן. בגיל שש עשרה היו לו שני חברי שכונה שלָמְדוּ צילום ולהם הייתה מעבדת צילום. כשהם היו מצלמים ומפתחים במעבדה, הוא ביקש מהם רשות לבוא וללמוד מהם איך מצלמים ואיך מפתחים תמונות בשחור לבן. מזכיר לו שאין מקריות.
יום אחד חבר מהשכונה רצה כסף ולא היה לו. הוא עבד בחופשים במדידות מתארים בשטח והיה לו מעט כסף. הוא הציע לקנות מחבר מצלמה מקצועית של קנון תמורת 150 לירות של אז, ומאז לא פסק מלצלם בפילים שחור לבן. רכש לו מיומנות צילום, כשיש כשרון הוא מתבטא בכל דבר, במיוחד כשלך יש ידי אומן. אחרי אימון ופיתוח מיומנויות ורכישת ניסיון רכש מעבדת צילום למתחילים. למד לפתח תמונות מאותם חברים הגדולים ממנו בשלוש שנים ובעזרתו של האח, משה הגדול ממנו בשנה. צילם ופיתח. אפילו למד ליצור פוטומונטאז'.
יוסי מימוני הוא עדות למה שקרה לנו בתחומים שונים וגם בתחום הצילום "אין ספק, שהכול השתנה. חווית הצילום של פעם אינה זהה לחווית הצילום כיום. אז אם הייתָ צלם ייחודי, היית מבוקש ועושה חַיִל. כיום כולם צלמים וכולם עיתונאים, ומחפשים פרנסה. אם אתה לא צלם של איזה עיתון או טלוויזיה קבוע- מצבך קשה. מי שגילה את הצילום האמנותי והפך אותי לצלם עיתונות טוב זהו יהורם גאון. כשהייתי התפאורן שלו בתוכנית "שישי בגאון" לפני שמונה שנים ומאז אני מצלם עבור רשות השידור לעיתונות".
למען ההגינות אודה ואומר שעד כלפני חודש ימים לא ידעתי מי הוא יוסי מימוני. בשבועות האחרונים בהיותי חברה יוצאת ונכנסת לקבוצת חברים הנקראת "גבעת פייסבוק אינה עונה" אני זוכה להכיר את החברים על הגבעה. הקשר הידידותי מתפתח לאיטו. וקורה שהחיים האמיתיים גולשים מן הפייסבוק. פעם אחר פעם מפתיעים אותי. במאמר הראשון שכתבתי על הגבעה יצרתי קשר עם יוסי מימוני, זה היה בצ'ט בפייסבוק, כעת התקדמנו במידה מסוימת.
מן הפרופיל האישי של יוסי, ניתן ללמוד שהוא גרוש מזה שלוש שנים, אב לחמישה: ארבעה בנים ונסיכה קטנה. עיסוקיו בפועל: מפיק חדשות בערוץ אחד, צלם עיתונות, מתקשר רוחני, יועץ רוחני,הילר (מאסטר) מטפל. מלבד כל אלה הוא גם יוצר קבוצת "המתקשרים הרוחניים" בפייסבוק, המונה כאלפיים חברים ומאוגדים בה כ-שבעים וחמישה חברים מתקשרים התורמים מעצמם ומזמנם בפועל, חינם אין כסף, והכול מתוך אהבת חינם למען הקהילה והזולת.
ואם לא די בכך בנוסף, יוצר את פינת הבישול והמתכונים של יוסי מימוני בפייסבוק המונה כאלף ושלוש מאות חברים האוהבים בישולים.
ואין זה מספיק לו לכן גם יצר קבוצת "רומנטיקנים חסרי תקנה" קהילה המונה תשע מאות חברים -שכל מטרתה - להחזיר עטרה ליושנה. הכוונה להשיב את הרומנטיקה למקומה הטבעי וזאת כדי ליצור גשר בין אהבה לתשוקה. כל רצונו הוא שהרומנטיקה תעניק חמצן להמשיך ולאהוב לא רק לשנה שנתיים אלה לעולמים. כמו שההורים שלו נהגו. אלה לא נפרדו גם אחרי 60 שנות נישואים.
באישיותו, איש רוח מאמין. הוא מאמין בבורא עולם. סומך על קיומו והימצאו ובטוח בכך באופן מוחלט. יוסי מאמין גם בהיגד "ואהבת לרעך כמוך". נתינה מתוך אהבת חינם ללא תנאי. גם מידת הרחמים, היא מאמות המידה החשובות עבורו. יושר, כנות וערכי מוסר נוספים כעזרה לזולת טבועים בו. הוא נוהג בסבלנות ובסובלנות. מאמין שלכל אדם יש קצב גדילה וחשיבה משלו.
יוסי אומר: "אני נותן המון צ'אנס,עד שאומר די". כרומנטיקן בדם הוא מתגעגע לימים בה לסמכות ההורים והמורים הייתה עוצמה וחשיבות. כעת הכל התנדף. יוסי מימוני מביע מידה של צער בעקבות השינוי ויחד עם זאת מקבל בהבנה שינויים והתפתחות ואף משתלב בהם, שהרי הוא לא נמצא רק בעולמה של האמונה וההשגחה האלוהית אלא מאמץ את הקדמה. הראייה: הפייסבוק.
מהו טיבו של אדם רב מידות כמותו? מה טמון ביוסי מימוני? ולמה הוא מתגעגע? - "מבלי לקטר על ההווה, אני מתגעגע לתקופות עבר, לתקופות שהיה קיים בהן ייחוד. אנחנו חיים בעולם שאיבד ערכיות ומוסר. עולם הקיים יתר קידמה, שיש בה את המעלות ואת החסרונות, לדוגמה: פעם הייתי צריך לחכות חודשיים למכתב מחבר או מחברה והיום הכל בלחיצת כפתור. אני בקנדה או באלסקה. הילד שלי דיבר מקצה העולם איתי ובשניות נוצר הקשר. מאידך חסרים לי הערכים והמוסר בין אדם לחברו, בין אב לבנו, טושטשו הסמכויות. כל אלה חסרים לי מאוד. "
יוסי מתגעגע לילדות הנפלאה בה גדל. הוא גדל בשכונת מנחת (מלחה) הערבית שנכבשה במלחמת תש"ח מידי הערבים, שנטשו אותה והיא שוכנת בדרומה של העיר ירושלים. יוסי מתגעגע ליצירתיות שהייתה קיימת בו ובשמונת אחיו (חמישה בנים ושלוש בנות).
הסתבר שלכול בני המשפחה היה כשרון יצירה. להוריו שחיו בצמצום לא היה מספיק כסף כדי לרכוש להם צעצועים. לכן הדבר הכריח אותו ליצור משחקים, ללמוד לצייר, לצבוע בעצמו. הגֵּנִים, כנראה, נשמרים וכיום שני ילדיו הבוגרים , דור ההמשך שלו, עוסקים במוזיקה ובגרפיקה ממוחשבת ברמות בינלאומיות.
"הכי הרבה אני מתגעגע לאהבות חיי מהילדות ומימי הנעורים, אהבת חיי הראשונה בה חשתי, כיצד לבי פָּעַם בשל ילדה בהיותי בן שתים עשרה, זו הייתה אהבת ילדות טהורה. אני מתגעגע לאהבת חיי כשהייתי בן עשרים, אהבה טהורה כנה ואמיתית, כשליבי לא פסק מלפעום מהתרגשות שנמשכה כשלוש שנים, עד שאביה הפריד בנינו."
יוסי מתגעגע לרומנטיקה שהייתה הדלק. זה שהניע את אהבתו למחוזות התשוקה מבלי שהתקרב פיזית לאהובה שלו. בנעוריו היה צריך להמתין עד לזכייה בנשיקה. זו שתעיר ותפעים את לבו. הייתה קיימת התרגשות רק לחבק. פעימותיו של הלב היו שונות. הרגש היה אמיתי. וכך הוא מוסיף ואומר "אני מתגעגע לימים שהברק והניצוצות לאהובתך היו כשרים כנים ואמיתיים ללא משוא פנים אמיתי. אני מתגעגע לפרח שהגשתי לאהובתי, לפתק שהייתי כותב כל בוקר ושולח אותו ע"י חבר שליח, בו היה כתוב 'את אהבת חיי' , 'את אהובתי'".
בעיניו של יוסי הרומנטיקה אינה קיימת. היא נעלמה מהאופק. לדעתו, כיום מתחילים מהסוף אל ההתחלה ולא תמיד יש לזה המשכיות והוא מדגים: "היכרות מתחילה במיטה ומסתיימת לה היכן שהתחילה, כל אחד לדרכו. אין רומנטיקה שתיצור גשר מחבר בין אהבה לתשוקה ולהמשכיות."
מלבד עיסוקיו הארציים כצילום ועבודה בערוץ הראשון, פיתח יוסי מימוני מיומנויות רבות בתחום הרוחניות ועל כן ביקשתי ממנו הסברים על נושאים אלה. והם מובאים כאן ככתבם וכלשונם. "לכוחות רוחניים יש פירושים רבים: אקדמיים, רוחניים ומדעיים, ולכן לא אכנס לסוגיה זו. אלא אביא אותם מההיבט האישי, כמתקשר רוחני וכמטפל הילר מאסטר וכיועץ בתחומים אותם קבלתי כמתת אל. כוחות רוחניים לא נרכשים ע"י לימוד זה או אחר, יחד עם זאת הם כן נלמדים כדי להתמצא בטכניקות, ואיך להשתמש בהם.
כוחות רוחניים מגיעים עוד מבטן ולידה, כל אדם הוא מתקשר בפני עצמו, רק לא לכל אחד יש כוחות לגעת בהם. כוחות מגיעים מהחוש השביעי ומעלה. כוח רוחני היא אנרגיה המגיעה ממקור מסוים ביקום שבה המתקשרים או המטפלים ההוליסטים מאמינים בקיומה והיא נשאבת משם.
במקרה אצלי מקור ההשראה מגיעים מבורא עולם והישות המדריכה אותי היא הרבי מלובביץ'. יש השואבים את כוחם הרוחני מנשמות שעזבו את היקום ויש אנרגיות הנשאבות מישויות אחרות והן נקראות מלאכים. אנרגיות קיימות בחלל הפנים והחיצון של כל היקומים.
הכוח הרוחני מגיע באמצעות אנרגיה המשדרת תדרים ומסרים מיקום הרוחני לארצי, בכך המטפלים משתמשים בהם לצורך ניבוי, ריפוי וטיפול ולמי המבקש זאת מהם. אם לא מבקשים היא לא תגיע כי לכל אנרגיה יש תדר נשמתי וארצי משלה.
ישנם בני אדם שאינם מאמינים כי קיים כוח רוחני, ולכן כל המבקש חייב לאחוז באמונה כי קיים כזה דבר, ולא משנה מה זהות דתו ועדתו, בכך הם יגרמו להסרות של חסימות ולאפשר להם להיכנס פנימה לתדרים רוחניים ארציים, אל תוך עצמם. כדי לקבל אנרגיות חיוביות צריך לדרוש אותם מתוך אמונה שהם אכן יכולים לקבלם."
לשאלתי: "האם מחשבות יכולות לשנות מציאות?"
עונה יוסי נחרצות: "התשובה היא חד-משמעית : כן!!!
כשאנו רוצים או מדמיינים לפגוש אדם מסוים וחושבים עליו בעוצמות שבלתי ניתן לתאר, אכן אתם תפגשו אותו ואפילו תראו או תשמעו ממנו, וזה בדוק. נבואה מגשימה את עצמה. ולכן אומרים "חִשְׁבוּ חיובי תקבלו חיובי". הסרט "הסוד" ממחיש בוודאות, בכל אדם טמון מימוש של סוד בחייו, לי היו הרבה מאוד כאלה, גם לשלילה וגם לחיוב."
ואיך אפשר בלי לבקש הוכחות מאיש כמו יוסי מימוני?
הוא פירט לפנַי המון דוגמות וכאן לפניכם כמה מן הבולטות. חבר קרוב לעבודה שעישן כארבעים שנה נעזר בו, למרות שביטל באדישות את כוחותיו זמן רב ועישן כשלוש קופסאות סיגריות ליום הסכים לקבל ממנו טיפול, ובזכות זאת הפסיק החבר לעשן לפני כשלושה חודשים. זוהי הדוגמה הטרייה ביותר להצלחתו של יוסי מימוני.
עוד דוגמה בלשונו:
"חברה טובה חשה בכאבי גב נוראיים, עד למשכב מיטה במשך שלושה חודשים בבית . עד למצב של ניתוח. היא חששה מניתוח בגב ולא מצאה תרופה מתאימה. שישי אחד נתבקשתי לבקר אותה מבלי לדעת מדוע. רק נאמר לי שהיא לא מרגישה טוב, נסענו לכיוון ביתה. עלינו במדרגות. היא ניגשה לפתוח את הדלת בהליכה מאוד קשה. התיישבנו אצלה והתחלנו לשוחח איתה.
שמעתי את כל הבעיה ואז קמתי ואמרתי לה "אחותי, את רוצה שאני אטפל בך כמתקשר רוחני ע"י ריפוי הוליסטי?" ענתה: "בוודאי!" ביקשתי ממנה שתיתן בי אמון ותוך פחות משלושה שבועות את חוזרת לעבודה. תיקשרתי לה באמצעות קלף מיוחד מרבי מלובביץ' ומטבע של 10 אגורות, שתי דקות של תקשור ומשאלות, ובקשתי ממנה להדליק נרות לכבוד שבת והכל יחזור לקדמותו. אכן כך היה. והיום היא שבה לעבודה יותר משנה וחצי ללא כאבי גב וללא ניתוח חזרה לעצמה עולה ויורדת במדרגות ללא הפרעה... "
ליוסי דוגמאות רבות על הצלחותיו כמתקשר, כדאי ליצור עמו קשר כדי לקבל ממנו מידע אמין ואמיתי, על זמרת שהצליח להשיב למעגל ההופעות בארץ ובעולם, על הצלחותיו הרבות כדאי לשוחח עמו, לשמוע ממנו על דרכו המיוחדת כאיש המעניק מעצמו, בעזרת האמונה.
מסתבר שכוחו של אדם נגלה לא רק בהשגת העולם החומרי אלא גם בהגשמה הרוחנית. יש ביוסי מימוני שילוב מהמם של איש רב תחומי, איש שיודע לחבר בין קצוות. יופיו של אדם באה לידי ביטוי בעשייתו למען האחר וכך נגלה לנו יופיו של יוסי.

תאריך:  18/04/2011   |   עודכן:  18/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יהורם גאון  רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בֵּין תִּקְשֹׁרֶת לְתִקְשׁוּר
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה למאמר
רונית אברם  |  19/04/11 20:02
 
- הילינג
שרה א  |  29/04/11 17:14
 
- תגובה על דבריו של מר הילינג
יוסי מימוי  |  13/06/12 10:54
2
אהבתי... ל"ת
MADONA  |  20/04/11 09:11
3
חרטה ברטה
הילר  |  21/04/11 16:13
 
- הכתבה על יוסי מימוני
שרה זהר  |  10/11/11 08:56
 
- תגובה ליוסי מימוני
אורית יצחק  |  20/06/12 16:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הודיה כריש-חזוני
בצעד נדיר, עתרה פרקליטות המדינה נגד המנהל האזרחי - זרוע ביצועית של המדינה - בבקשה לבטל את הנוהג שלפיו קרקע ביו"ש נחשבת בחזקתו של החקלאי אם עיבד אותה במשך עשר שנים מבלי שמישהו ערער על כך. אורית סטרוק: "אנו עומדים בפתחה של קטסטרופה. זו עתירה פוליטית של הדרג הפקידותי המבקש להדיר את רגלי היהודים מאדמותיהם"
חגי סגל
ניקיונות פסח של אריה דרעי כוללים הפעם השלכה לפח של המפלגות הדתיות ושאיבת אבק ממדפי אוסלו. אם לא הרב עובדיה, הוא מגלה, הייתי מצביע נגד. הפוליטיקאי החרדי שכיכב בממשלת רבין מתחייב בהן צדקו לא להמליך פעם נוספת על ממשלת שמאל צרה, אבל גם לא לתת יד לממשלת ימין צרה. מה בדיוק יצא לכם מממשלת נתניהו, הוא שואל את המתנחלים. באמת מה?
שולמית קיסרי
ספר מרתק חדש של דוד שליט    בספר שלל תמונות שחור-לבן שלו וטקסטים שנכתבו על-ידי ישראלים מברנז'ות האמנות, הספרות, העיתונות, התיאטרון והקולנוע בישראל    מעין גירסה ישראלית של הסרט ה"סינמה פרדיסו" ומתאהבים בספר כמו שאהבנו את הסרט האיטלקי
ליאון אלי
קונצרט בו מנגן פול גלבריית תעתיקים של יצירות קלאסיות לגיטרה וכן טריו זמפירסקו, יצירות קלאסיות מפורסמות וקלילות    לראות או לא לראות? קונצרט שכל חובב נגינת גיטרה יכול למצוא בו את החלק שהוא לטעמו
עליס בליטנטל
צילומי ליאוניד פדרול במוזיאון לאמנות רוסית ברמת גן    איך יכול היה להגיע לנופים כאלה, וכה להצליח בבחירת השעות המועדפות (זריחה, שקיעה), בבחירת העונות (סתיו, אביב וחורף) והכי חשוב - בחירת הפריימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il