X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
משחק מדויק ובימוי טוב [צילום: ליאון אלי]
"חקירה אינטימית": מומלץ מכל הבחינות
מחזה המספר על יחסים במשבר בין זוגות כאשר הכל מתרכז סביב השאלה מהי היום נאמנות. חמישה סיפורים המשתלבים בסוף בחקירת משטרה החוקרת את סיבות היעלמותה של פסיכיאטרית. מומלץ לראות את ההפקה

נהנה אני לבקר בסטודיו לאמנויות התיאטרון של יורם לוינשטיין כי כל הפקה שלהם עומדת בסטנדרטים הגבוהים של בחירת מחזה, ליהוק מתאים,תפאורה יפה (בהתחשב בגודל הבמה והתקציב), בימוי טוב וביצוע נהדר על-ידי השחקנים.
כל מה שאמרתי עד כה מתאים גם להפקה החדשה של הסטודיו -"חקירה אינטימית" מאת אנדרו בוול. בוול שאינו מוכר דיו בישראל הנו אחד המחזאים הבכירים והמוערכים באוסטרליה. בארץ הוא מוכר מהסרט "לנטנה" שהינו עיבוד למחזה המוצג כעת בסטודיו.
המחזה מספר על יחסים במשבר בין כמה זוגות כאשר הכל מתרכז בשאלה המרכזית של המחזה מה היא היום נאמנות. המחזה בנוי בצורת סיפורים של הזוגות המתלכדים לקראת הסוף עם מחנה משותף.
ישנם משברים בין הזוגות וכדי להדגיש שהסיפור חוזר על עצמו כמעט אצל כל זוג, בתחילת המחזה יש דיבור כפול של שני זוגות כאשר הזוג השני חוזר סימולטנית על כל מילה שאומר הזוג הראשון. זאת פתיחה אורגינלית, יפה, מבוצעת היטב על-ידי השחקנים המשתתפים אך בהמשך כאשר הדבר חוזר על עצמו הוא מתחיל להפריע ומוציא אותך מהריכוז.
המחזה מורכב מחמישה סיפורים שונים של משבר ביחסים. אישה, פסיכיאטרית ידועה נעלמת והמשטרה חוקרת את סיבות העלמותה. החקירה נוגעת לליבו של החוקר המשטרתי ומעוררת בו אסוציאציות אישיות. הנחקרים על ידו מתארים את המעשה מזויות שונות ומנקודות מוצא שונות.
תרגם וביים את המחזה ניר ארז תרגום ובימוי נהדרים. העלילה, למרות שמורכבת מקטעים שונים בהם משתתפים תשעת השחקנים מהסטודיו, הודות לבימוי הטוב ומשחקם המדויק של כולם, נוצרת שלמות אחת ואם קטעים מסויימים נראים במהלך ההצגה כלא ברורים ומובנים מספיק ומחזיקים אותך במתח,בסוף הכל מתברר והכל מובן.
במחזה מונולוגים רבים של המשתתפים בהם הם מתודים, מגלים סודות מחדר המיטות שלהם, מספרים על דברים שקרו בעבר והכל במסגרת החקירה המשטרתית שעורך החוקר המשטרתי. הרבה בגידות, הרבה החלפות בן או בת זוג, כאשר הכל מתרחש כמעט בצורה סימולטנית.
יש בהפקה, לאור הבימוי הטוב, הן מתח, הן הומור, הן דרמה והן עניין.הכל נעשה בהקפדה יתרה של התיזמון,של הפרטים כך שלא נבין את הכל ונשאר מופתעים עד לסוף המחזה.
ניב מנור עיצב תפאורה נאה ביותר ובטוב טעם. התאורה היפה שתכננה תמר אור, קטעי הוידאו של עירד רובינשטיין והתנועה של צח יוסיפון יחד עם המוזיקה של נועם ינקלביץ והתלבושות של מורין פרידמן היו שותפים להצלחת ההפקה הנהדרת.
משחקם של כל תשעת השחקנים היה מעולה .יש במשחקם סימן לבאות וראיה שהם מסוגלים כבר לשחק תפקידים מורכבים, מסובכים הדורשים משחק בגוונים שונים. כיוון שכולם היו טובים מאוד ומספרם היה רב אציין הפעם את שמותיהם בלבד בציון התפקידים שמלאו.
ליאון-תום חגי, סוניה-יעל וקשטיין, פיט-גיא הירש, ג'יין -טומי ברמבוים או דנה מיינרט, ואלרי-שני קליין, שרה-לירן קורוטקין, ניל-ליאור שיקווה, ניק-אוהד טויזר, ג'ון-דניאל מייזלר.
לראות או לא לראות: כדי מאוד מכל הבחינות לראות הפקה זו.

הקפדה יתרה של התזמון והפרטים [צילום: ליאון אלי]
הפקה נהדרת [צילום: ליאון אלי]
תאריך:  01/09/2011   |   עודכן:  01/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חקירה אינטימית": מומלץ מכל הבחינות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
אחת מפניני המחזאות של הקלאסיקה המודרנית היא "העלמה יוליה" מאת אוגוסט סטרינדברג (מ-1888). ליחה לא נס עד היום, והנושא המגרה של יחסי גבר-אישה ועד כמה היצרים נבללים בהבדלי מעמדות, כל זה חי וקיים עד לרגע זה. תיאטרון הספריה, המעלה אך ורק מחזות איכות משובחים, עם בוגרים צעירים או ותיקים של בית צבי, ממשיך במסורת שהטביע גרי ביל"ו, המנהל הקודם של המוסד
רועי אורן
אחת הסדרות הבולטות באמצע שנות-ה-70 הייתה "ימים מאושרים" אשר שודרה ברשת הטלוויזיה האמריקנית ABC ואשר הצמיחה לנו כוכבים כטום בוסלי המנוח ורון הווארד. הנה קווים לדמותה
אורן פרסיקו
עיתונאי רשות השידור תיארו אמש במועצת העיתונות כיצד לשכת ראש הממשלה נתניהו מנהלת בפועל את מערכות החדשות בערוץ 1 ורשת ב' ומנסה למנוע את סיקור המחאה החברתית
אלישע פורת
חילוף מכתבים קצר בין הקיבוץ לתנועה, חושף בפנינו טפח מההשפעה הפוליטית העצומה שהייתה אז לתנועה על כל תחום בחיי הקיבוצים. והאמנות בכללם. השאילתה חשפה את הלחץ שראשי התנועה לחצו אז גם על האמנים, ולא הרשו להם לעשות דין לעצמם
גיא תמיר
מדיחי כלים מודרניים, מתאפיינים בחסכון משמעותי במים וצורכים כמות נמוכה יותר משטיפת כלים ידנית עם ברז פתוח    בשל מיקומו המרכזי של המדיח במטבח, רצוי שהוא יהיה שקט    מנגנון של נעילת הדלת הינו מרכיב בטיחותי וחובה לוודא שיהיה במדיח אותו תרצו לרכוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il