X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בעוד שבמסיבה של לאה שנירר הופיע אייל גולן בתפקיד הנשמה התאומה של בעלת הבית, אתי וטלי הוחרמו מהמסיבה וניסו לחגוג לבד ברכישה של מכונית חדשה רק ניקול הוכיחה פטריוטיזם וחברות טובה
▪  ▪  ▪
לאה שנירר. לא יכולה להסביר את הקשר בינה ובין אייל גולן [צילום מסך-עכבר העיר]

ונפתח באזהרת מסע. העלייה על רכבת ההרים ששמה לאה שנירר אינה מומלצת לנשים בהריון, לחולי לב ולילדים קטנים. לאלה שכן מחליטים לקחת סיכון ולהצטרף להרפתקה, מומלץ להצטייד בקרם הגנה מספר 45 ומעלה.
הכמויות המסחריות של התרסיס לשיער, שבהן משתמשת לאה, יוצרים מעל סביבתה הקרובה חור עמוק באוזון שמגביר את הסיכון לחשיפה לקרינה. ככה זה אצל העשירים, הם אוהבים מוצרי פרימיום אישיים ומשודרגים שאין לאף אחד ומתחמי וי.AP לא לכל אחד יש חור אישי משלו באוזון, רובנו צריכים להשתכשך בקרינה אולטרה סגולית יחד עם האספסוף ולהסתכן במלנומה פושטית כמו של כולם.

לא מקובלות

בינתיים, בצד השני של העיר, טלי סיני ריקליס ואתי דודאי, עובדות קשה מאוד בלהראות שלא אכפת להן שלאה עושה עליהן חרם ולא הזמינה אותן לערב כיתה. הן הולכות, לכאורה, לקנות מכונית חדשה בערב השקה נוצץ. לא ממש ברור אם הרכב אכן נרכש כפי שנרמז, אבל מצב רוחו של סוכן המכירות נכתש עד דק.
אתי כבר מודיעה לבחור החביב שלו זה יעלה יותר, בעוד שטלי גועה בצחוק עם עוד בלונדינית שאף אחד לא טורח להסביר למה היא קשורה. משם הן עוברות לשתות קצת יין, לשקלק ולעשות קצת אנגז'ה לא לפני שטלי רוצה להעביר את אתי מייקאובר זריז. צודקת, לאתי יש נטייה להתלבש כמו ילדת פלא שמופיעה בפסטיבל סן רמו 1965, אבל הצעיף שטלי עוטה עליה גורם לה להראות כמו בת דודתה הפחות מוצלחת של ננה מושקורי בדרכה לבית האבות.
ובל נשכח את ניקול ראידמן. האמת? אין מילה רעה לומר עליה. גם פטריוטית אמיצה שלא מוכנה לספק עבודה לאירנים ברכישת שיש יוקרה, גם חברה טובה שמזמינה עוגה בגודל של יחידת דיור קטנה לחברתה לאה וגם, אוי לבושה, לא יודעת מי הוא המעצב אצארו. ולכל המשמיצים, האם אתם יכולים לזכור עוד מישהו שכה תרם ליצרני כוסות היין הישראלים בשנים האחרונות?

מסיבה של צדק חברתי

המסיבה של לאה היא הזדמנות מצויינת לראות איך עושים את זה בגדול אצל העשירים. מי שציפה לחזות בכל מיני ניסים ונפלאות כמו פסל קרח בדמותה של בעל הבית, טראפלים מעוטרים בשבבי זהב ובריכת יהלומים מנצנצת, התאכזב או לחלופין שמח לגלות, שגם באלפיון העליון, המסיבות האלה הן שיממון אחד גדול. מצד שני, הגיישה המרושלת מנפקת מספיק דרמה שתוכל להחזיק 10 מסיבות. בעיקר מחמם את הלב לגלות את הקשר האמיץ שלה עם אייל גולן.
כמו רוב הסטלנים בתל אביב, גם לאה מוכנה להסתפק בחום כשאין את הדבר האמיתי. תימניותו של גולן ממש לא מפריעה לה, מי אמר שבהרצליה פיתוח אין תושבים עם השקפות עולם חברתיות פרוגרסיביות? זו בוודאי גם הסיבה שבגללה אייל גולן, כוכב עצרת הצדק החברתי בכיכר המדינה, הגיע למסיבה של לאה. הוא בא רק לבדוק כיצד אפשר לקחת קצת מהעשירים ולחלק לעניים וכדי לאסוף עצות מאנשי עסקים מובילים, כמו עפר נמרודי, לקראת גיבוש נייר העמדה שלו לוועדת טרכטנברג.
גולן נראה בהחלט מוטרד מסוגיות של צדק חברתי בשיחתו הצפופה עם דפנה שחר. לאה כמעט מתעלפת מנוכחותו של גולן והיא מנסה להסביר את הקשר המיסטי הלא ברור בין שניהם. אחרי כמויות החום שספגה ממייבש השיער, בשילוב עם זריקות הבוטוקס, לאה צריכה יותר להתפעל מזה שהיא מצליחה להתבעבע ממשהו, ומכך שהפרצוף שלה לא הפך למחווה למוצגים במדאם טוסו ביום שאחרי השריפה הגדולה.
עוד אורחת במסיבה שמזכירה לנו באיזו מהירות משתנות הרוחות באקלים הישראלי היא מרגול. כמו שהחדשות בטלוויזיה הירדנית שהיו מסקרות את המלך חוסיין, השם יקום דמו, כאן רק מראים אותה מבצעת משימות מלכותיות כמו נישוקים, חיבוקים ונענוע קצר מבלי לשמוע אותה מדברת. דבר אחד נותר בלתי פתור לגבי לאה, אם מעמדך כה רם ואת מצליחה להביא למסיבת יום ההולדת שלך את ג.יפית, יהרוג אותה להסתכל למצלמה ולומר "המסיבות של לאה, זה כדאי"?

תאריך:  01/11/2011   |   עודכן:  01/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עפר נמרודי / Ofer Nimrodi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשאשת חברה מטורללת פוגשת את אייל גולן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אייל גולן לא תימני טהור.
עזרי  |  2/11/11 01:02
 
- מה יש לתיימני ממלבורן נגד ....
הרברט בן-לולו  |  2/11/11 06:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר דין עד-אל
החלום הגדול של מי שנכנסים לדיאטה ולפעילות גופנית נמרצת הוא לראות את עצמם חטובים בסוף התהליך    במקרים מסוימים, למרות העבודה והמאמץ המושקע, המראה מאכזב: הירכיים עדיין עבות והישבן בולט מדי    הפתרון: שאיבה נקודתית
עליס בליטנטל
מחזהו של זוכה פרס נובל לספרות ב-2005 הארולד פינטר - "מנהל הבית" - מהווה בהפקה החדשה (השלישית) של תיאטרון הקאמרי חוויה מהמעלה הראשונה    שלושת השחקנים משדרגים את המחזה בעוצמת משחקם המעולה, עוד יותר ממה שנסך בו המחבר ב-1960
איתמר לוין
כך נראה יום של ניתוב תיקים אצל השופטת אפרת לקסר בבית הדין לעבודה בתל אביב: ניסיונות פשרה שנתקלים בצדדים עקשנים, עורכי דין שבאים בלי הלקוחות שלהם ומורה שנפלה בין הכיסאות ואיש אינו משלם לה
טל הנדלס
מרגול מזכירה לנו שלמרות הסתבכויותיה הפליליות היא עדיין זמרת ענקית, ריטה לא מצליחה לרענן את המסורת הפרסית, לי גאון מצליחה לבלוט, "לא דובים" מייצגים את המוזיקה הישראלית החדשה ושי לי עטרי ואתי לוי לא מפחדות מהייחוס המשפחתי
רותם כהן, מולי אפשטיין
קצב ההתקדמות באימון יכול להשתנות מאדם לאדם - תלוי במצבו הבריאותי, בגילו, ברמת כושרו ההתחלתי ובהעדפותיו    חשוב מאוד לפני שמתחילים לבצע פעילות גופנית וריצה בפרט, לעבור בדיקה רפואית מקדימה שתאשר את כשירותכם לפעילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il