X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ה-קרנבל בריו. בקרוב ממש [צילום: AP]
גדול הקרנבלים בכל הזמנים
הקרנבל של ריו, שיתקיים בה בעוד חודש ימים, יזמן הפעם לרבבות צופיו אטרקציות שלא מהעולם הזה, שיעלו פי כמה על אלה של קרנבלים קודמים

יהיה זה גדול הקרנבלים של כל הזמנים. הוא יתקיים בין ה-17 ל-21 בפברואר הקרוב בריו דה-ז'נירו שבברזיל, הנחשבת לעיר היפה והנחשקת ביותר בעולם.
בימים אלה הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות לקרנבל הגרנדיוזי, שצפויים להשתתף בו רבבות צופים מרחבי תבל וביניהם גם מספר-שיא של ישראלים, שאינם מוכנים לוותר על החיזיון המרהיב שמצפה להם.
מארגני הקרנבל מבטיחים השנה ססגוניות ופעלולים ללא תקדים. האירוע המרתק יאגד יחדיו את כל בתי הספר לסמבה של ריו, שיצעדו וירקדו בקבוצות למשך יומיים של תחרות מרתקת ביניהם, במשך 75 דקות מדי יום. במצעדים התחרותיים יפגין כל בית-ספר את כוחו ויכולותיו בריקוד קצבי וצבעוני, וביום השלישי לקרנבל יתקיים מצעד נוסף, מרתק לא פחות, כשיצעדו בו הקבוצות המנצחות, שייבחנו על-ידי חבר-שופטים מיוחד, אשר יזכה אותן בנקודות ההולמות, על בסיס-קטגוריות ידוע מראש. הקבוצות שיזכו במרב הנקודות יהיו אלה שיצעדו שנית, ביום הרביעי והאחרון של הקרנבל, ב"מצעד המנצחות".
תחרות
תפאורות מרהיבות יציגו את הנושא שכל בית-ספר בחר בו. הנושאים יהיו שאובים מהפולקלור ומהתרבות הלטינית, מלווים באפקטים מיוחדים של בעלי-חיים מתנועעים וציפורים מעופפות.
גודל הבימות יוגבל לגודל הרחוב והן יידחפו בידי גברים בחולצות לבנות, עטויים תחפושות, שיצעדו בראש בית הספר שלהם בכוריאוגרפיה מיוחדת. קבוצה נוספת, שתייצג דמויות מקומיות מסורתיות, תמנה גברים לבושים בחליפות לבנות, העוטים על ראשם כובע פנמי. אחריהם תצעד קבוצת נשים בחצאיות צבעוניות רחבות, שיסובו על מקומן במהירות מסחררת. משימה חשובה מצפה לצמד נשות ה"בנדרה", שישאו בגאווה את דגל בית הספר שלהן, בעוד בני-זוגן ידגימו צעדים אקרובטיים מדהימים, בשעה שלהקת מתופפים תהיה זו שתקצוב למחוללים את הקצב הנדרש.
לקראת האירוע הגרנדיוזי כבר הוכשרו טריבונות מיוחדות, הממוקמות לאורך מסלול המצעד, שאורכו קילומטר. אלה מיועדות לאכלס את רבבות צופי הקרנבל, להם מובטחת חוויה תרבותית מהממת, רצופת הפתעות למכביר, שאין דומה לה בשום מקום אחר בעולם.
שגשוג
קיומו של הקרנבל גדול הממדים מתאפשר, במיוחד השנה, לאור כלכלתה המשגשגת של ברזיל, שצלחה את המשבר הכלכלי בהצלחה מרשימה ונחשבת כיום למדינה העשירה והמתקדמת ביותר באמריקה הלטינית. הצמיחה הכלכלית החדה שלה במרוצת השנה האחרונה באה לידי ביטוי בהתחזקות המטבע המקומי, בצמצום הפערים החברתיים ובהתרחבות המעמד הבינוני. כל אלה מצעידים את ברזיל אל דרך המלך, אבל בה בעת גם מייקרים הפעם מאוד את שהותם של רבבות התיירים במלונות.
מלבד הקרנבל מזומן, כמובן, לבאיו גם יופייה המדהים של ריו, על צוקיה המיוערים, העולים בתלילות לגבהים של מאות-מטרים. לאלה תינתן הזדמנות של פז להתפעל מהאיים הטרופיים, מהחופים הלבנים ומהמפרצים הרחבים של העיר המדהימה, לצד השילוב הקוטבי שבין בנייני הפאר שלה לבין פאבלות העוני, המאכלסות עדיין המוני ברזילאים.

תאריך:  06/01/2012   |   עודכן:  06/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן לייב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה ספרא
חשיפת פרטי כרטיסי האשראי השבוע מאותתת לנו כי עלינו ללמוד להשתמש בכלים חדשים כדי להגן על עצמנו    שבוע קשה צפוי לשווקים בעולם    המסך לא יירד על ההיסטוריה האנושית    תחזית אסטרולוגית ל-13.1.12-6.1.12
אלעזר לוין
המתווך הוותיק מספר בראיון ל-News1 איך נכנס ליזמות בסיטי של תל אביב, עם האחים חג'ג'    המתווך המוביל של צהלה מספר על עסקות ב-10 עד 22.5 מיליון שקל    פנטהאוז במשתלה ב-5.5 מיליון שקל    עסקת-שיא בדרך: בית ב-100 מיליון שקל
מיכאל טוכפלד
שמואל גרינברג, סגן ראש עיריית בית-שמש, מאשים את התקשורת ואת השמאל במסע הסתה נגד הציבור החרדי, אך לא חושש לתקוף את הגורמים הקיצוניים בעירו ("הם זקוקים לאשפוז בכפייה"). בסיור במוקדי המחלוקת בעיר חשנו על בשרנו על מה הוא מדבר
חגית כהן
ילד ששר על אהבה זה בערך כמו פסיכולוג אוטיסט
אריה גלוזמן
תעשיית האנרגיה של אירן סובלת מקשיים עוד לפני הסנקציות החדשות של הקהילה הבינלאומית. הסנקציות שננקטו עד כה חסמו בפני אירן את השווקים הפיננסיים המערביים שדרכם היה ניתן לגייס השקעות בענף. ראשי המשטר מחפשים מקורות מימון חלופיים, אחד מהם הוא אג"ח איסלאמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il