X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דירגנו את המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים המוצלחים ביותר עבור קוראי News1, היוצאים לאכול מחוץ לבית, ושמהם יוכלו ליהנות יותר מכל וגם לקבל תמורה מלאה לכספם
▪  ▪  ▪
נחת בצלחת [צילום: פלאש 90]

קולינריה על רמה היא, מטבע הדברים, משאת-נפשו של כל מבקר-מסעדה. כזו שתגרום לו לחזור אליה מהר ככל האפשר, לפחות בזכותה של אחת המנות המוגשות בה.
מביקורים חוזרים ונשנים במספר גדול של מסעדות בארץ מנינו ודירגנו את המנות המוצלחות ביותר שלהן, כפי שהן נראות בעינינו הבוחנות.
בדרך כלל מנה מסוימת היא זו שעושה את העבודה. כך, למשל, מצטיינת במסעדה אחת דווקא המנה הראשונה שלה; בעוד שבמסעדה שנייה קונה את עולמה דווקא המנה העיקרית, ואילו במסעדה שלישית הקינוח הוא זה שמזכה אותה בציון לשבח.
את המנה הראשונה, המוצלחת ביותר, אכלנו ברשת המסעדות האיטלקית של "נובה ג'ויה" (תל אביב, הרצליה ורמת השרון). היה זה מרק ריבוליטה - נזיד-איכרים דשן, המכיל קטניות וירקות, שהוא לא רק ייחודי לרשת הזו, אלא גם מתכון מנצח לארוחה מזינה ומשביעה בפני עצמה. פרט פיקנטי: לא מצאנו שום מרק אחר שידמה וישווה לו בטעמו העשיר והפיקנטי.
את המקום השני בין המנות הראשונות המוצלחות ביותר תפס, לדעתנו, החומוס של מסעדת אבו גוש, שבפאתי ירושלים. שום חומוס אחר בארץ לא הצליח להגיע לרמתו ועובדה ששמו יצא לתהילה גם מעבר לים, כשהצליח להיכנס למדריכי הגורמה העולמיים.
טובים ומשביעים
במקום השלישי דירגנו את הסלטים של רשת "דרבי בר" בתל אביב ובהרצליה. לא מצאנו טובים ומשביעים מהם בשום מסעדה אחרת ואלה מומלצים, לכן, גם כארוחה בפני עצמה.
מבין המנות העיקריות תפסו אצלנו מקום ראשון הבשרים של "אכול כפי יכולתך" ברשת "פאפאגאיו" הברזילאית בתל אביב, הרצליה, ירושלים וחיפה. הם מוגשים ביד נדיבה, ללא הגבלה, ועשויים כהלכתם.
במקום השני דירגנו את הפסטות המופלאות של "איל פסטיו", ברחוב אבן גבירול 27 בתל אביב, העשויות כולן בעבודת-יד; ואילו את המקום השלישי הענקנו לסנייה - מאפה חמים של כבש בטחינה, המוגש בקדרה במסעדת "אחמד את סלים" שבכביש החוף, בין הרצליה לתל אביב.
בין הקינוחים נהנינו יותר מכל מקרמבל התפוחים של "מרתה", הממוקמת בבית ציוני אמריקה בתל אביב, והמוגש כעוגת שטרויזל גדולה וחמה, עם תפוחים אפויים וכדור של גלידת וניל. את המקום השני תפס מאפה התפוחים של "ברוהאוס", בשדרות רוטשילד 11 בתל אביב, העשוי כולו מבצק-פילו ערב לחיך, ואילו את המקום השלישי הענקנו לעוגת הסברינה של "התרנגול הכחול", ברחוב נסים אלוני 10 שבתל אביב.

תאריך:  05/03/2012   |   עודכן:  05/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתכונים המנצחים במסעדות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כרגיל, הכל בתחום שבין ת"א
יובל888  |  7/03/12 17:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
צוות ממשלתי בין-משרדי מציע לבטל כמחצית מתקנות החירום ולהשאיר על כנן אחרות, ובהן הנוגעות לחופש הביטוי וחופש העיתונות. עילת הביטול הרווחת: קיומם של תחליפים בחוק
דרור אידר
ועידה נוצרית בינלאומית שתתקיים בבית לחם בשבוע הקרוב, תנסה להרחיק את הנוצרים האוונגליסטים מתמיכתם הוותיקה בישראל    זו תוצאה של הפקרה ארוכת-טווח של הזירה הדתית העולמית
ראובן לייב
שף הצמרת מקלבריה, תומסו רוג'יירו, המתארח בארץ, ייתן זריקת-מרץ לרשת המסעדות האיטלקית, שמאז עזיבתו של השף הקודם, דינו סרטייאני, לא הצליחה להתרומם לפסגותיה הקודמות
חובב לויטס
כך אומר ח"כ ד"ר נחמן שי שהעלה לאחרונה להצבעת מליאת הכנסת הצעת חוק בנושא שנדחתה כבר פעמיים    טוען: ההתנגדות של משרד המשפטים רשות ני"ע נובעת מחוסר רצונם לקחת אחריות בנושא. מעדיפים לפעול תחת כובע המבקר והמפקח
עליס בליטנטל
הקשר בין אמנים, למשל במקרה הזה שחקנים בטלוויזיה, ובין סמים מוכר וידוע, אך לא דיו. מצבי הלחץ שאמנים נקלעים אליהם, והזמינות של הסמים מטעם "ידידים", שמכניסים את הקורבנות למעגל הקונים-המתמכרים, נחשף בצורה הכי מרתקת שאפשר בהצגת "קשר בלב" בתיאטרון הספריה. והתמונה שעולה היא המסר שיש בה עבור (ולא רק) צעירים בימינו, שעדיין לא נכוו. והיא בבחינת אזהרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il