X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הרקדנית מאיה קראסו בפעולה [צילום: שוש מיימון]
האנסמבל של יובל רון - חוויה!
האנסמבל של יובל רון מייצג את ישראל בפסטיבלים של 'מוסיקת עולם' ברחבי העולם באמצעות המוזיקה המזרח תיכונית, שחודרת ללב ומפעילה את החושים, רון שובר גבולות ומחיצות, ודרך המופע המרתק שלו מאות אלפי בני אדם לומדים על המציאות המזרח תיכונית
שוש מיימון עיתונאית, צלמת ועורכת, חיה בלוס אנג'לס
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

איך שהתנוססה אצלי בדואר הנכנס הזמנה לקונצרט של יובל רון, ידעתי שאת המופע הזה אסור להחמיץ. אל יובל רון נחשפתי לפני כשנה בערב הפרידה שארגון מת"י (מרכז תרבות ישראלי) קיים לכבוד יקי וגלית דיין, הקונסול לשעבר ורעייתו, שכידוע מימשו את הרעיון של הקמת מת”י - שהתחיל עם סניף אחד בוואלי והיום הוא מפעיל גם סניף שני בעיר.
בערב החגיגי ההוא "גילינו" את המוסיקאי יובל רון ולמדנו ממנו איך התאהב במוזיקה המזרחית תיכונית, מה שקורין היום במחוזותינו: אתנית, ואיך התמסר אליה באופן טוטלי.
מאז, רון חוקר את המוזיקה הישראלית והמזרח תיכונית על גווניה ושורשיה השונים, ופותח לנו צוהר אל שירים ישראלים קלאסיים, שלא נס ליחם, כשהוא מערבב שירי עם תימניים, עם שירי לאדינו, שירים במרוקאית,טורקית, מצרית וערבית- והתוצאה: מעורב ים תיכוני בתבלין מזרחי עז.
האנסמבל של יובל רון מייצג את ישראל בפסטיבלים של 'מוסיקת עולם' ברחבי העולם באמצעות המוזיקה המזרח תיכונית, שחודרת ללב ומפעילה את החושים, רון שובר גבולות ומחיצות, ודרך המופע המרתק והמהנה שלו מאות אלפי בני אדם ברחבי העולם, לומדים ומבינים את המציאות המזרח תיכונית..
הפעם המופע 'מעבר לים הכחול' עמד בסימן פיוטים מהמזרח. הפייטן חגי בצרי היה הסולן המרכזי והוא סלסל בקולו החזק והערב שורות הלקוחות מסדור התפילה של ימים נוראים בנוסח יהודי עירק, המשיך ב'דרור יקרא'- בצעד תימני ו'סיים בשבחי ירושלים', שזכה כבר לעשרות גרסאות, אבל הביצוע של האנסמבל עם הסולן חגי בצרי- הוא ח-וו-יה!
הוא הביא לנו ניחוחות של בית אבא בביצוע משלהב ובליווי 8 נגנים. כשהרקדנית המהפנטת מאיה קראסו ירדה לאולם וחוללה במעברים, היא משכה אחריה, כמו במטה קסם, עשרות גברים ונשים שהצטרפו אליה במחולות.
בכך הפך הערב לחוויה המשלבת מוזיקה, שירה ומחול, שייחד עם דברי הרקע וההסברשל יובל רון - משדרגים את המוזיקה העממית האתנית ומעמידים אותה בשורה אחת עם מיטב הקלסיקות בעולם.
נשות מת"י הבלתי נלאות פינקו אותנו באירוע תרבותי, איכותי ומהנה לקראת הקיץ המתדפק בשער. יופי של ערב. מופע מהוקצע ומלוטש. חבל על הזמן של קונצרט. הפקה מוקפדת וראויה לשבח.

חוויה סוחפת [צילום: שוש מיימון]
תאריך:  09/07/2012   |   עודכן:  09/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
ושוב עברו להם שלושה חודשים והכוכב מרקורי האחראי על תקשורת בין-אישית, תנועה ופעולה ייכנס לרטרו בשבוע הקרוב    התאריך המדויק יהיה ה-15 בחודש, במזל אריה, ויסיים את הנסיגה בתאריך ה-8 באוגוסט, כאשר הוא נמצא עדיין תחת השפעת אריה
רועי אורן
הריסון פורד היה שחקן דרמטי אדיר ששילב יכולות קומיות. הוא יצק מימד של אנושיות לכל דמות אותה הוא גילם. כיום, מדובר באיש עצל וזעפן המשמש בבואה חיוורת של השחקן הגדול שהיה בעבר
עליס בליטנטל
סרט יוצא דופן באיכותו וסגנונו, מבית היוצר של הכותבים והבמאים יוני זיכהולץ וינאי גוז - "יותר איטי מלב" עולה בסינמטק ת"א בימים אלה
אורן פרסיקו
מחקר על פרסום סמוי חושף את תעשיית השקר בתוכניות הבידור והתעודה בטלוויזיה המסחרית בישראל: "אם לא היה פיקוח בכלל, היינו עושים סדרות שקוראים להן 'ביסלי' ו'במבה'"
חיים נוי
המחזה שומר מחד-גיסא על מארג הבית הקשוח והמסורתי, אך מאידך-גיסא הוא נותן דרור לגישה קלילה יותר ולמשחק רגיש ומתון יותר שהופכים את הצפייה למעניינת ולמרתקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il