X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מדורי הרכילות בעולם מדווחים על סלבס רבים שהחליטו להחליף את שתלי הסיליקון הגדולים שלהן ולהתעדכן במראה מעודן, קטן יותר וטבעי יותר אם כן, האם חוזרים למקורות או שזה צו האופנה?
▪  ▪  ▪
צו האופנה – החלפת שתלים, האומנם? [צילום: פלאש 90]

שנות ה-90 התאפיינו בניתוחי חזה במראה מוגזם, במיוחד בארה"ב, בחוף המערבי, כלומר הוליווד. כולנו זוכרים את הנשים בבגד הים האדום מ"Baywatch" שעיקרה היה "ציצי גדול רץ על החוף".
יותר ויותר סלבס שהתלהבו מעניין הניתוחים, רצו אל סכין המנתחים בבקשה להגדלת חזה לגדלים עצומים שלא בהכרח תאמו למבנה גופן. כיום, נשים אלו ובכלל, חוזרות לפלסטיקאי ומבקשות לשנות את זה ולעבור ניתוח להחלפת שתלים.
ניתוח הגדלת חזה, כמו כל ניתוח פלסטי, הוא שינוי אשר נשאר איתך לאורך שנים. זוהי הסיבה לכך שאני מקפיד להזכיר לנשים הפונות אליי לניתוח, שאסור להן לקבל החלטות על-פי צו האופנה. האופנה משתנה כל הזמן, טרנדים חולפים, ניתוח פלסטי לא.

מחליפים שתלים למראה הטבעי

כן, כן, גם תעשיית הוליווד עייפה משחקניות בעלות חזה גדול ומגושם והאמת שגם אנחנו. כיום, מרבית הנשים הפונות לניתוח פלסטי, מבקשות לקבל חזה במראה טבעי, בגדלים התואמים למבנה גופן, מבלי שיראו שעשו ניתוח.
מדובר בשינוי מבורך ואני שמח על כך. אני בהחלט יכול להעיד על כך, שמרבית הנשים שעוברות כיום ניתוח להגדלת חזה, מבקשות לקבל חזה במראה טבעי ומעודן. אני אף יכול לחזק את הדברים ולומר, שהפחד ממראה מוקצן ולא טבעי, הוא החשש מספר אחת של נשים המגיעות אליי למרפאה.
מי הנשים שפונות בבקשה להחלפת שתלים?
באופן כללי, ניתן לומר כי נשים המבקשות לעבור ניתוח להחלפת השתלים, הן לרוב נשים שעשו בעבר ניתוח הגדלה עם שתלים גדולים מדי או בולטים מדי. מדובר בנשים שעשו את הניתוח כשהיו צעירות ועם השנים הן מחפשות משהו שיהיה להן טבעי יותר ויתאים לסטטוס העדכני שלהן כנשואות, אימהות, נשות עסקים וכדומה.
במה שונה ניתוח החלפת שתלים מניתוח הגדלת חזה רגיל?
ניתוח החלפת שתלים יכול להיות ניתוח מורכב ומסובך יותר מכמה סיבות.
  • סיבה ראשונה היא שהשתל הקטן יותר זקוק למקום קטן יותר בתוך השד ולכן ברוב המקרים לא ניתן להשתמש במקום שיצר המנתח לשתל הגדול בניתוח הראשון ויש צורך ליצור כיס חדש קטן יותר.
  • הבעיה השנייה היא שלעיתים, כתוצאה מהוצאת השתל, החזה נהיה מרוקן וצנוח יותר ואז יש צורך לבצע הרמה בנוסף להחלפת השתל, כך שהניתוח נהפך לארוך ויקר יותר מהניתוח הראשוני.
מאחר מדובר בניתוח חוזר, האם יש יותר סכנות לסיבוכים?
כל הסיבוכים שיכולים להיות בניתוח רגיל, יכולים להיות גם הפעם. במידה ונדרשת גם הרמה, אז כמובן שמתווספים גם הסיבוכים שעלולים להיות כתוצאה מניתוח הרמת חזה.
מה חשוב לדעת לקראת ניתוח חוזר להחלפת שתלים?
בניתוח החלפת שתלים קשה יותר לבחור את הממדים המדויקים של השתל החדש ולדעת איך יראה החזה לאחר הניתוח ולכן חשוב לבחור במנתח פלסטי מיומן ומקצועי. לא ניתן לבצע הדמיה במחשב או על-ידי שתלים שהאישה מניחה בתוך החזייה, משום שיש לנו חזה שהוא גדול יותר ממה שיהיה לנו לאחר הניתוח ולכן לא ניתן להדגים למטופלת איך יראה החזה שלה לאחר הניתוח או לבחור את הממדים.
ישנם מנתחים בעלי ניסיון וידע בתחום ניתוחים חוזרים ולכן מומלץ לברר את הנושא מראש ולוודא מול המנתח את מומחיותו בנושא.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנהל מרפאה ברחוב האומנים 7, תל אביב. טלפון: 03-5626464
תאריך:  06/03/2013   |   עודכן:  06/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החלפת שתלי סיליקון למראה הטבעי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ענת רובינסון
למה חשוב למדוד לחץ תוך-עיני ומדוע חשוב להיות במעקב? איך מטפטפים לעיניים ומה צריך להביא לבדיקה? טיפים שיעזרו לך לחיות עם גלאוקומה
אדלינה קליין
המחברת, יהודית מליק-שירן בחרה הפעם (בניגוד לספרי הילדים הקודמים שלה) להניח את המתודיקה של חוקים ואיסורים בצד, ולרשום ללא חשש את 'שהדמיון והרגש' לצד 'המציאות והיומיום' הכתיבו לה
יהודה קונפורטס
השת"פ בין אמדוקס לחברת הענק סינגפור טלקום, במסגרתו יקימו בארץ מרכז מו"פ משותף לאיתור ואימוץ של טכנולוגיות ישראליות, נועד להוות שער כניסה עבור סטארט-אפים ישראלים המחפשים דרכים לשוק האסייאתי הענק    זוהי פעילות ללא כל סיוע של גורמי ממשלה ורשות ההשקעות - שתקדם את ההיי-טק הציוני
עידן יוסף
עליזה לביא, שהייתה ברשות השנייה וכיום חברת כנסת מטעם יש עתיד, מעדיפה גישה של המשך הידברות מול התחנה מאשר כפייה    באגודה לזכות הציבור לדעת מעדיפים גישה אקטיביסטית
אלעזר לוין
זה עשרות שנים שהוא מתלונן על מיחושים, והפעם אכן נפטר    התחנות בדרכו של "עד המדינה": כלל, אזורים, חברות מאגרים, ליאון תמן, חברת מאפיות, בנייני מגורים בתל אביב, עסקיו של הלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il