X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
והשבוע על השפעת הכוכב מרקורי בנסיגה על המזלות השונים
▪  ▪  ▪
בנסיגה

בשבוע הקרוב עדיין יהיה הכוכב מרקורי בנסיגה עד לתאריך ה-17 בחודש. עד אשר ייצא מהשפעת הנסיגה ייקח עוד כשבוע ימים ולכן מומלץ לנצל פרק זמן זה לפתירת בעיות שנוצרו לאחרונה ושהגיע הזמן לבחון אותן בצורה אובייקטיבית ועניינית.
ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב – הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו - יוצאים החוצה.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו עכשיו הבעיה הבשילה ופרצה החוצה בכל עוצמתה.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.
נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. ואולם, מאחר שלפעמים בכל זאת נוצר ההכרח לקנייה ומכירה - מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע מתאימים שיעזרו להחליט את ההחלטה הנכונה.
להלן ההזדמנויות עבור כל המזלות בזמן התיישרות הכוכב
טלה
מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים אצלכם המניעים אתכם להתנהגות.
שור
מרקורי חונה אצלכם בבית החברים והמעמד בחברה וגורם לכך כי אירועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת.
תאומים
מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.
סרטן
מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.
אריה
מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות – גם כאלה שאתם חייבים לאחרים.
בתולה
מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך שאתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שהייתם רוצים ובעיקר אלה הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.
מאזניים
מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.
עקרב
מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.
קשת
מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. הפסח המתקרב יעזור לכם בכך.
גדי
התיישרותו של הכוכב מרקורי מחדדת את ההבנה שנוצרה אצלכם כבר די מזמן שהגיע הזמן לשנות ולחדש את סגנון חייכם ואת סביבת החיים היומיומית שלכם אם זה בעבודה או בבית. נצלו את ימי החג לשדרוג פינתכם האישית.
דלי
בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.
דגים
מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואלו מכם שאינכם מורגלים בשיחות, יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
בשבוע הקרוב תרגישו שאתם רגישים מהרגיל בגלל העובדה שהירח בשמים יבקר במזל שלכם ויגרום לכם להיות יותר מודעים למתרחש מסביבכם
▪  ▪  ▪

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  12/03/2013   |   עודכן:  12/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ערן חדד
שאיבת שומן אינה תחליף לירידה במשקל    סיליקון אינו חומר המסכן את הגוף    שתלים אינם מרימים את החזה, אלא להפך, גורמים לצניחה שלו בטווח הארוך    מתיחת פנים נועדה לשפר צניחה של רקמות הפנים
עליס בליטנטל
אאוריפידס, אחד משלושת ענקי מחזאי הטרגדיות היווניות הקלאסיות, לצד סופוקלס ואייסכלוס, היה סוג של מרדן ופילוסוף כאחד. כמו כל ענק רוח, העז להתעמת במחזותיו עם האלים ועם הגורל. מחזהו "איפיגניה" עלה בישראל מספר פעמים. הפקת תיאטרון באר שבע החדשה, נוסקת לגבהים של שיאים דרמטיים הנישאים על הישגי משחק עילאיים של שירי גולן, אמיר קריאף ואחרים, ושני שחקנים שהם בבחינת תגליות משחק מדהימות
איתמר לוין
למרות שמדובר בתיקי תביעות קטנות, השופטת תרצה קינן-שחם יודעת לתת לכל הצדדים את יומם בבית המשפט, בשילוב של בקיאות, יעילות והפקדה על פרטים
דליה שושן
גם אם הצלחות מגיעות כסט, הן יכולות להיות שונות זו מזו וניתן לשחק עם צבעי ודוגמאות הצלחות    על כל שולחן חג יש צורך בשלוש כוסות ורצוי שכולן תהיינה בעלות מראה אחיד
עידן יוסף
לא זו בלבד שאין למעט בתקציב לישיבות אלא להגדילו "פֵּר תלמיד", אך במקביל לפקח באופן הדוק מפני טפילים, כאלה שמגיעים לישיבות לא כדי ללמוד אלא לדפוק כרטיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il