X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דרעי. אחד אפס לטובת המרוקאים מול התוניסאים [צילום: פלאש 90]
מי ימצמץ ראשון
בשס לא באמת רוצים קדנציה נוספת לרב עמאר. בבית היהודי מטפלים בחוק הרב אריאל רק כי לא נעים להם מהרב דרוקמן. שתי המפלגות מקוות שעסקת עמאר-אריאל תיכשל, אבל מחכות שזה יקרה באשמת הצד השני
לא השיב לטלפונים
בסוף הפגישה בין שטרן לבן-דהן סוכם ש'התנועה' תסיר את הערר על חוק תביעות הדיבה של לוין ושטבון, הבית היהודי תסיר את הערר נגד חוק שטרן, ושני החוקים יעלו להצבעה עד סוף היום. ואז התקשו בבית היהודי למצוא את אורי אריאל שהגיש את הערר. הוא לא השיב לטלפונים. נעלם. מצד אחד, ההצעה טובה לסיעה. מצד שני, רבני תקומה הביעו התנגדות עקרונית. מה עושים? שביתה איטלקית

גן ילדים
בבית היהודי לא הגיעו לסיכומים עם אלעזר שטרן ואורי אריאל מיהר להגיש ערר לוועדת השרים לחקיקה. במפלגת 'התנועה' הגיבו ברמה של גן ילדים: עמיר פרץ הגיש בתגובה ערר על הצעת החוק של יריב לוין ויוני שטבון שמאפשרת הגשת תביעות דיבה בגין עלילות נגד חיילי צה"ל. אתה תתקע את החוק שלי, אני אתקע את החוק שלך

מה הסיכוי שעסקת עמאר-אריאל תצא לפועל, התעניינתי השבוע אצל כמה מחברי סיעת הבית היהודי. התשובות שקיבלתי היו מגוונות ועם זאת דומות. "נראה", "יש מצב שכן", "עשרים אחוז", "אל תשאלי אותי על העניין הזה בכלל". השורה התחתונה המשותפת לכולם: הסיכויים לא גבוהים כי שס לא מעוניינת. דרעי לא רוצה את הרב עמאר.
בשס היו נחרצים יותר. הסיכויים, הסבירו לי, אפסיים. כי בשס לא רוצים? לא, מה פתאום, שס רוצה את הרב עמאר. העסקה לא תצא לפועל כי סיעות הקואליציה מתנגדות ובעיקר כי בבית היהודי לא רוצים את הרב אריאל. לא החרד"לניקים ולא המפד"לניקים. פשוט לא נעים להם מהרב דרוקמן. ואם יש כאלה שרוצים אז מה זה חשוב, בנט לא רוצה.
הסיכום בין שס לבית היהודי דומה לתנאים שסוכמו בעל פה, כשגם החתן וגם הכלה מקווים בסתר לבם שהצד השני יפר את הסיכום. בשס לא ממש רוצים את הרב עמאר. אחת הסיבות להדחתו של ישי הייתה תמיכתו הנלהבת ברב הראשי הספרדי הנוכחי. אם החוק לא יעבור - וסביר להניח שלא יעבור - בנו של הרב עובדיה יוסף יתמודד על התפקיד בתמיכתה הרשמית של המפלגה. לאחרונה חלה התקרבות בין הרב דוד יוסף למנהיגה החדש של שס, אריה דרעי.
בינתיים המשחק הוא מי ימצמץ ראשון, או ליתר דיוק מי לא ימצמץ. בבית היהודי מחכים לשס. בישיבתה ביום שני שעבר קבעה סיעתו של בנט שעד ליום שני הבא אחריו תיבדק ההיתכנות של החקיקה. יו"ר הסיעה איילת שקד אמרה שהם ימתינו עד שהרב עובדיה יודיע על תמיכתו ברב אריאל. אורי אורבך אומר שהם מחכים לצעדים שיעידו על תמיכתה של שס בעסקה. אז בבית היהודי יכולים לחכות. בשס מצדם מבהירים שהם מחכים לבית היהודי. שבינתיים סיעת הבית היהודי תתחיל כי היא הרי בקואליציה. הרב עובדיה הרי לא יתבזה ויודיע על תמיכה במהלך שסיכוייו מוטלים בספק.
סוג של ביצה ותרנגולת, ונראה שהן בשס והן בבית היהודי לא רוצים את החביתה.
בינתיים בבית היהודי לא מגיעים להסכמות. השבוע שוב סערו הרוחות סביב הצעת החוק של אלעזר שטרן לשינוי מהותי בגוף הבוחר את הרבנים. ביום שני החליטה הסיעה לתמוך בהצעה. ביום שלישי ביקשה הסיעה משטרן לדון על כמה שינויים, כשיו"ר הקואליציה מצדו ביקש להמתין לשובו של ראש הממשלה מסין. ההצעה הייתה אמורה לעלות לקריאה טרומית ביום רביעי. בבית היהודי לא הגיעו לסיכומים עם שטרן, ואורי אריאל מיהר להגיש ביום שני בלילה ערר לוועדת השרים לחקיקה. במפלגת 'התנועה' הגיבו ברמה של גן ילדים: עמיר פרץ הגיש בתגובה ערר על הצעת החוק של יריב לוין ויוני שטבון שמאפשרת הגשת תביעות דיבה בגין עלילות נגד חיילי צה"ל. אתה תתקע את החוק שלי, אני אתקע את החוק שלך.
ביום רביעי התחדשו המגעים בין הבית היהודי לאלעזר שטרן. מלשכת בנט העבירו לשטרן מסר שעליו לשבת עם נציגי הסיעה. שטרן נפגש עם הרב אלי בן-דהן. לפגישה הצטרפה גם שולי מועלם ובהמשך הגיע הרב שי פירון לבדוק שהסיכום מקובל גם על 'יש עתיד'. המתווה המסתמן אכן מקובל על כל הצדדים. 20 אחוז נשים בסך הכול, כלומר 40 נשים בגוף הבוחר, ועוד שבעה רבני קיבוצים ושבעה רבני מושבים. בסופו של דבר, יחד עם שאר נציגי הציבור, יתווספו 50 איש לגוף הבוחר. הסיכום היה ששתי הסיעות יסירו כל אחת את הערר שהגישה, ושתי הצעות החוק יעלו להצבעה עד סוף היום. השעה הייתה מעט אחרי שלוש בצהריים. אורבך שתמך בחוק ודחק לקדם את ההסכם יכול היה לסמן "וי".
ואז התקשו בבית היהודי למצוא את השר אורי אריאל שהיה אמור להסיר את הערר. הוא לא השיב לטלפונים. נעלם. מצד אחד, ההצעה טובה לסיעה. מצד שני, רבני תקומה הביעו התנגדות עקרונית. מה עושים? שביתה איטלקית.
לוין זעם על כך ש'התנועה' תוקעת את הצעת החוק שלו בגלל הריב עם הבית היהודי. למה הם לוקחים את חיילי צה"ל כבני ערובה של הסיפור שלהם עם הרבנות, אמר. ההצעה לגבי הרבנות, הוסיף, נכונה והוא אולי היה אף מרחיב אותה - אבל מה הקשר? כשהצליחו למצוא את אורי אריאל הזמן נגמר.
ההצבעות, שתיהן, נדחו בשבועיים. בנט רוצה שלום בית בבית היהודי, אבל שני נציגיו שם, אורי אורבך ואורי אריאל, מצביעים באופן שונה אחד מהשני בוועדת השרים לחקיקה.
השאלה נותרה פתוחה, ובינתיים אריה דרעי צופה מהצד ומחייך. ישחקו הנערים לפניו. בנט, פירון, שטרן. החדשים. הוא לא יצטייר כסרבן העסקה עם הבית היהודי. היא תתמסמס ובשס יגידו: אמרנו לכם.

פלטה של שבת

ביישת אותנו
הרב שלום כהן דרש מישי להתפטר. ישי השיב שזה מביש. "ואתה ביישת אותנו 13 שנה", הטיח בו הרב כהן. "לא עשית כלום בשטח!"

כשנכנסתי ביום שני לחדרה של סיעת שס אחד מחברי הסיעה אמר קדיש. לא. לא מה שחשבתם. בימי שני ושלישי מתפללים מנחה בחדרה של סיעת שס. בית הכנסת הוא בקומת הסיעות, במרחק דקה וחצי הליכה מהחדר, אבל אם הסיעה לבדה היא מניין ועוד חבר כנסת נוסף למצב שבו אחד חסר, אז בשביל מה ללכת רחוק.
הפעם הח"כ הנעדר היה יו"ר המפלגה היוצא אלי ישי.
עד לפני מעט יותר משבוע סברו בסביבתו של אלי ישי שהאריה אולי שואג אבל לא טורף. שמעמדו של ישי מובטח. שלמינויו של יצחק וקנין לסגן יו"ר הכנסת במקום מקורבו של ישי נסים זאב אין שום משמעות.
המתח בצמרת המפלגה לא התפוגג כמובן לאחר הבחירות. כשפעם ישב ישי בטעות בחדר הסיעה על כסאו של דרעי העיר לו אחד ממקורבי דרעי. ישי קם בזעם ויצא. הבחירות חלפו ושאלת מינוי יו"ר קבוע נותרה פתוחה כשלמפלגה שלושה ראשים, ומקורבי ישי ודרעי מחליפים האשמות באשר לתוצאות הבחירות. בסביבתו של ישי כבר חשבו שאין דבר קבוע יותר מהזמני, עד שביום רביעי בלילה בשבוע שעבר זומן ישי לביתו של הרב עובדיה יוסף ברחוב הקבלן בירושלים.
בביתו של הרב עובדיה התכנסה מועצת החכמים. הרב בעדני נעדר מהישיבה. הרב שלום כהן שתומך באריה דרעי דרש במפגיע מישי לעזוב את תפקיד יו"ר המפלגה. הרב כהן, המכונה במפלגה בתואר 'חכם שלום', הציג מכתב שעליו חתומים פעילים בכירים שמבקשים מהרב עובדיה יוסף "להחזיר את הפיקדון" לאריה דרעי. בדרשה השבועית שלו במוצ"ש חזר מנהיגה הרוחני של שס על אותן מילים בדיוק - "להחזיר את הפיקדון".
בביתו של הרב עובדיה סגרו על אלי ישי. בנו של הרב, משה יוסף, שהוא ואשתו יהודית המתגוררים בבית הם המכניסים והמוציאים והם הקובעים מי ייכנס ומי לא, היה מתואם עם הרב שלום כהן.
מקורות קרובים לביתו של הרב עובדיה הסבירו בתחילת השבוע שעבר כי "אלי ישי עשה פאשלה". לא הביא את הסחורה. לא דאג למינויים למשפחה. לא לרב אברהם יוסף, לא לרב דוד יוסף. דרעי שיודע לסדר את העניינים לא היה מאפשר סחבת עם הרב הראשי של ירושלים. "אלי ישי", אמר אחד המקורבים, "הוא כמו פלטה של שבת ששומרת על חום האוכל. אינו גורע אך גם אינו מוסיף. אריה דרעי הוא אש". גם חתנו של משה יוסף, סיני, לקח חלק פעיל בעניין. הרב שלום כהן דרש מישי להתפטר. ישי השיב שזה מביש. "ואתה ביישת אותנו 13 שנה", הטיח בו הרב כהן. "לא עשית כלום בשטח!"
במוצאי שבת נשמע הרב עובדיה יוסף כמי שכפו עליו הר כגיגית. שפת הגוף שלו שידרה סוג של מצוקה. לראשונה זה שנים רבות הוא חש צורך להסביר את המהלך שלו לציבור. הגיע הזמן להחזיר את הפיקדון, הסביר. איש לא שאל כמובן מדוע הזמן הגיע רק עכשיו, ולא לפני שנתיים וקצת, כשפג הקלון של אריה דרעי.
המעגל נסגר. אריאל אטיאס, שידע לשמור על ניטרליות, הלך עם המנצח. גורלו של ישי, כפי שהערכנו בטור זה עם חזרתו של דרעי, נגזר מראש.
הוא קיבל פרס ניחומים שמזכיר עונש יותר מאשר פרס. הוצע לו לעמוד בראש רשת החינוך המפלגתית 'אל המעיין', שסובלת מגירעון בסדר גודל של 45 מיליון שקלים. בניגוד למה שניתן היה לצפות, מאשרים היום בסיעה, לפיד לא קיצץ בחינוך של שס, אבל כמובן שהוא לא ידאג לכסות את הגירעון. התפקיד שהוצע לישי הוא מלכודת פוליטית גרועה מזו שהציב נתניהו ללפיד כשאילץ אותו לקבל את תיק האוצר. אם ישי יצליח, יירשם הקרדיט על שמו של דרעי. אם ייכשל, הכישלון יירשם על שמו. ישי עומד לדחות את ההצעה.
בפתיחת ישיבת הסיעה הודיע היו"ר החדש של שס על חנינה לתומכי ישי. אני רוצה לעבוד עם כולם, אמר, עם אלה שתמכו בי וגם עם אלה שלא. דרעי הרעיף שבחים על יו"ר הסיעה הנכנס אטיאס, הודה ליו"ר היוצא אברהם מיכאלי שישב פנים חמוצות, אבל לא אטיאס ולא דרעי הזכירו ולו במילה אחת את היו"ר היוצא. היו"ר מת, יחי היו"ר החדש-ישן.
"אחד-אפס לטובת המרוקאים", סיכם פעיל בכיר במפלגה את המהפך. "ישי הוא התוניסאי היחיד ברשימה". הרב מזוז, הדמות הרבנית הבולטת בקהילת יוצאי תוניסיה, כבר הספיק לציין כי "הרב עובדיה לא אוהב את התוניסאים".

הצבעת אי-אמון

שלושה מחברי סיעת הליכוד ביתנו הצביעו בניגוד לעמדת הסיעה. יו"ר הכנסת המכהן יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת לשעבר רובי ריבלין וסגן יו"ר הכנסת מטעם הסיעה משה פייגלין.
בתום דיון סוער נערכה הצבעה שמית על חוק המשילות בקריאה טרומית. להצעת החוק כמה מרכיבים משמעותיים: הגבלת מספר השרים ל-19 ומספר סגני השרים לארבעה, העלאת אחוז החסימה ל-4.5, והתניית הגשת הצעות אי-אמון בחתימתם של 61 ח"כים לפחות. סעיף נוסף, משעשע במקצת, מבקש להחזיר עטרה ליושנה ולקבוע שחברי כנסת יוכלו להתפלג מסיעת-האם ולהקים סיעה חדשה רק אם הם מהווים לפחות שליש מהסיעה, ושהם יקבלו את מימון המפלגות רק כעבור שנתיים ממועד הבחירות. בשפה פשוטה, ביטול חוק מופז שאיפשר לשבעה חברי כנסת להתפלג מסיעתם גם אם היא גדולה מ-21 מנדטים ולקבל את מימון המפלגות שלושה חודשים לאחר הבחירות, כלומר באופן מיידי. משחק שקוף. פעם זה היה נוח לראש הממשלה, היום כבר לא.
הצבעתו של רובי ריבלין הייתה צפויה, ואילו אדלשטיין שהחליף אותו בתפקיד דאג לסמן את הנתיב שבו ימשיך במהלך הקדנציה: עצמאות אבל לא התנגשות.
"נמנעתי", הסביר, "כי מצד אחד אני לא חושב שהחוק הוא הרס הדמוקרטיה. זהו לא חוק פשיסטי ולא בולשביקי. מצד שני, הביאו את ההצעה בלי לדבר איתי, בלי לדבר עם הכנסת. לכן נמנעתי.
"יש בהצעה מרכיבים שכולם מסכימים עליהם, כמו הגבלת מספר השרים ל-19. יש מרכיבים שנויים במחלוקת אבל לגיטימיים כמו העלאת אחוז החסימה. אני אישית חושב שזה יביא לתוצאות הפוכות. יש שרוצים להקטין את השפעתם של החרדים או של הערבים, אך זו דווקא תגדל כי המפלגות יתאחדו. אבל זהו ויכוח לגיטימי. אבל לדרוש מהאופוזיציה להביא 61 חתימות? אפשר היה להידבר עם האופוזיציה ולהגיע לסיכום שלמשל ידונו בהצעות אי-אמון פעם בחודש".
מלשכת רה"מ לא הופעל לחץ על אדלשטיין. מי שיו"ר הקואליציה יריב לוין כעס עליו היה משה פייגלין שהצביע נגד ההצעה. בין השניים שותפות פוליטית בשטח הליכודי ולוין ציפה מפייגלין לשיתוף פעולה.
פייגלין, שהודיע בשבוע שעבר שבעקבות הוראת רה"מ לא לאפשר את עלייתו להר הבית הוא רואה עצמו משוחרר ממשמעת סיעתית, אומר שלא היה תומך בהצעת החוק בכל מקרה. אולי היה נמנע או יוצא מהמליאה. בניגוד לאדלשטיין הוא דווקא תומך בהעלאת אחוז החסימה. בדומה לאדלשטיין, הוא מתנגד למגבלות שמטילה ההצבעה על האופוזיציה. זה בעצם ביטול האופוזיציה, הוא אומר.
אבל הרי ברור שאין להצעות אי-האמון השגרתיות שום סיכוי. הכנסת מבזבזת כל שבוע שלוש-ארבע שעות על הדיונים האלה.
"אז אפשר להגיד שיש טורדנות. לדרוש 20-30 חתימות. אני מעריך שבסופו של דבר לשם זה יגיע, שההצעה לא תעבור במתכונתה הנוכחית. ציפיתי לתגובות לא אוהדות אבל ח"כים מהקואליציה דווקא ניגשו אליי ואמרו לי שאני צודק.
"גם יחימוביץ' צדקה כשהעירה שהסעיף המוצע פשוט מייתר את הצבעות אי-האמון. הרי אם יש 61 חברי כנסת שמוכנים להצביע אי-אמון בממשלה היא תיפול גם ככה".
בליכוד וב'יש עתיד' רבים רצו להימנע וחלק נעדרו. לבני הסכימה להעביר את ההצעה בוועדת השרים לחקיקה רק לאחר שהובטח שההצעה לא תאושר בהמשך ללא הסכמתן של כל סיעות הקואליציה. המשמעות, אומר יריב לוין, היא שההצעה תעבור שינויים דרסטיים בטרם תעבור, אם בכלל. כך שהייתה כאן הצגה פרלמנטרית. בהחלט לא הראשונה, וגם לא האחרונה.

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  14/05/2013   |   עודכן:  14/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהים צרצור  אברהם מיכאלי  אברהם (אבי) וורצמן  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איילת שקד / Ayelet Shaked  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן כבל / Eitan Cabel  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליהו ישי  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמנון כהן  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריאל אטיאס  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דב ליפמן  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זבולון כלפה  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנא סוייד  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלב אבו-עראר  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יעל גרמן / Yael  German  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת קריב  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק הרצוג  יצחק וקנין  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל חסון  ישראל כץ / Israel  Katz  כרמל שאמה-הכהן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מוחמד ברכה  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מיקי רוזנטל  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מסעוד גנאים  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה מזרחי  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משה זלמן פייגלין  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נסים זאב  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סתיו שפיר / Stav Shafir  עדי קול  עובדיה יוסף  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עמרם מצנע  עפו אגבאריה  עפר שלח / Ofer  Shelah  פניה (פאינה) קירשנבאום  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רונן הופמן  רות קלדרון  רינה פרנקל  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה משה עמאר  שמעון  אוחיון  שמעון סולומון  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 19
עידן יוסף
הרב ישראל רוזן: המדינה מכריחה אנשים לחיות בחטא על-מנת שיוכלו להתחיל בהליך גיור
עידן יוסף
גפני: נכון לבחון אפשרות להקמתו של גוף שיפעל כרגולטור לצורך פקח מקצועי בנושא ולא רק במערכות החיוניות
עידן יוסף
מחלוקת באשר לגוף שאמור לקבוע את זהות האישה החברה בוועדה לבחירת דיינים    לשכת הטוענים הרבניים מוחה נגד הכוונה לתת את המנדט לכך בידי הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה
עידן יוסף
הגיע לרב עובדיה יוסף עם חוות דעת מיועמ"ש הכנסת האוסרת עליו לכהן בתפקיד ניהולי אחר במקביל לתפקידו כח"כ
מוחמד ברכה
נאום חבר הכנסת מוחמד ברכה בישיבה העשרים-ושבע של הכנסת התשע-עשרה [כ"ח באייר תשע"ג, 08.05.13]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il