X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
טיפ לילידי השבוע: זהו שבוע מצוין לליבון בעיות אישיות שנוצרו אצלכם לאחרונה עם אנשים הקרובים לכם נראה שנסיגתו של הכוכב מרקורי במזל שלכם משפיעה עליכם בדרך של מריבות מיותרות
▪  ▪  ▪
להגיע לידי הסכמה

טלה
אתם נמצאים עכשיו בנקודת זמן מאוד מעניינת, שבה משתלבים אצלכם סיומים והתחלות ולכן זוהי גם תקופה מאוד משמעותית ורגישה. חשוב מאוד שתגיעו לידי הסכמה עם הסובבים אתכם בכל ההתנהלות שלכם מולם ובעיקר בכל התחום הכספי שבו נראה שיש לכם חילוקי דעות עם האחרים. גם בנושאי עבודה אתם בתקופה רגישה והגיע הזמן שבו תשווקו את עצמכם בצורה יצירתית יותר מבעבר על-מנת למשוך אליכם תשומת לב.
שור
תקופה מאוד מעניינת שבה אתם נמצאים בשלב של חשבונות נפש ובדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. מתעוררים אצלכם זיכרונות לגבי נושאים שלדעתם לא מיציתם אותם בחייכם ואתם בוחנים את עצמכם האם שווה לכם להמשיך לוותר או שהפעם אתם חייבים להילחם עבור האמונות שתמיד רציתם. במהלך הנסיגה של כוכב התקשורת בחודש הקרוב תאלצו להגיע להחלטות.
תאומים
הכוכב וונוס עדיין יימצא השבוע במזל שלכם ובבית השותפויות, עובדה שמצביעה על כך שאתם יכולים לקבל עזרה ממשית בכל תחום שאתם זקוקים לו. אחת ההצלחות העיקריות שלכם השבוע היא העובדה שכוכבים רבים נמצאים בבית העבודה שלכם ויש לכם הזדמנויות חדשות להצליח ולבסס את עצמכם במקום העבודה. למי שמעוניין - זהו גם זמן לבצע שינויים ולעבור למקום חדש.
סרטן
הכוכב יופיטר שמבקר במזל שלכם נותן לכם תחושה של התחלה חדשה ואכן יש לכם את מלוא הזכות וההזדמנות לחוש כך. אירועים שונים בחייכם עוזרים לכם בתחושה זו ואכן השינויים בחייכם הם ממשיים ולא רק בתחום השאיפות. יש לכם אפשרות להתקרב אל צעירים מכם במשפחה ולחזק את הקשרים והיחסים הבין אישיים. נכון שמדי פעם תחושו בקושי בתחום, אך בסך הכול אתם בכיוון הנכון.
אריה
זה הזמן שלכם לבדוק את כל ההתנהלות הכספית, כיוון שנראה שלאחרונה היו לכם יותר הוצאות מהכנסות ובזבזתם סכום ניכר על נושאים ותחומים שבהחלט היה אפשר לדחות אותם למועד אחר, אך היה לכם מאוד חשוב לממש אותם עכשיו. האנשים במעגל הראשון של חייכם דורשים מכם לקחת רצינות על הדברים ואתם חושבים שהם מחמירים ומגזימים - אך בתוך תוככם אתם יודעים שהם צודקים.
בתולה
הכוכב מארס הנמצא ומבקר במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב נותן לכם ממלוא כוחו ומרצו לביצוע תחומי חיים חדשים ומעניינים עבורכם. חשוב מאוד שתבדקו שאינכם מנסים לדחוף את האחרים יותר מדי לכיוון שלכם, כיוון שאז יגידו לכם שאתם מנסים להשתלט ולכפות על האחרים את דעתכם. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בתקופה יותר טובה, כך שבאמת מומלץ לכם להרפות.
מאזניים
המצב הכלכלי לא בהכרח מחייך אליכם וזאת בגלל העובדה שגם סטורן הכוכב המעכב נמצא בבית הכספים שלכם וגם לידו מתארח החודש כוכב התקשורת שמונע מכם אפשרות לכלכלה יציבה. שילוב שני כוכבים אלה בא להראות לכם וללמדכם שעליכם לבדוק ולבחון את האירועים מזווית הסתכלות נוספת, ואף להיוועץ עם מומחים כדי לדעת שאינכם טועים בדרך ההתנהלות וההתייחסות שלכם.
עקרב
אתם נמצאים בתקופה מאוד עדינה עבורכם כיוון שאתם מאוד רגישים בתקופה זו. מצד אחד בגלל הכוכב סטורן במזל שלכם שגורם לכם להבין שלחיים יש דרישות שאתם חייבים לעמוד בהם ומצד שני פיתחתם רגישות יתר בגלל הכוכב מרקורי שמבצע את נסיגתו במזל שלכם וגורם לכם למחשבות ולהרהורים עמוקים מאוד שמוסיפים דאגות לגבי כל מכלול סגנון חייכם. חכו לסיום הנסיגה בנוגע לקבלת החלטות.
קשת
הגיע הזמן שלכם לרענן את כל תחום העבודה שלכם ולהמציא את עצמכם בצורה יצירתית מחדש, על-מנת להחזיר את עצמכם למקומכם הטבעי בתחום. הכוכב מארס נמצא בבית הקריירה שלכם ולכן זה המקום העיקרי בו תאלצו למנף את עצמכם. נראה שעד היום די סמכתם על המזל שיעשה עבורכם את העבודה, אך הנה אתם נמצאים במקום שבו אתם יודעים שהגיע הזמן שלכם לדחוף להישגים.
גדי
הכוכב ונוס נמצא בבית תת ההכרה שלכם וכיוון שכך מומלץ לכם לבטא את רגשותיכם בצנעה ולא להחצין את מה שאתם באמת חושבים ומרגישים. עובדה זו באה על-מנת לחזק את הביטחון הפנימי שלכם בנוגע למחשבותיכם ורק כשתהיו בטוחים שאתם סגורים בתוכניותיכם - רק אז יהיה נכון עבורכם לספר ולשתף את האחרים. מבחינה חברתית
דלי
אתם עסוקים בתחום הכלכלי בכל הנוגע לכספים שמגיעים לכם אך עדיין לא הצלחתם להתאזן כפי שבאמת הייתם רוצים. הדבר ייקח עוד קצת זמן ורק לאחר יום ההולדת שלכם תצליחו למצוא את שביל הזהב בנוגע לתוכניותיכם. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר עבורכם ונראה שאתם נמצאים בשלב שבו יש בכם חמלה ורגיעה פנימית לגבי ההישגים שלכם בחיים.
דגים
אתם נמצאים בשלב שבו אתם בטוחים שכל מה שאתם עושים בא למען מטרה טובה שאתם בטוחים בצדקתה, אך נראה שאלה הסמוכים לכם לא בהכרח חושבים כמוכם ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ואף לעצבנות במקומות בהם אתם לא יכולים לפעול כרצונכם. אתם עובדים הרבה ועדיין לא למדתם להקשיב לגוף שלכם ולנוח בזמן. הרצון שלכם לנתינה בסביבה הקרובה מפעיל אתכם ומנחה את דרככם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  30/10/2013   |   עודכן:  30/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
כולם מכירים את ציורי גדול האמנים היהודיים במאה ה-20, מרק שאגאל, 1985-1887. והנה, המוזיאון היהודי בניו-יורק מציג תערוכה שלו "אהבה, מלחמה וגלות", מתקופה שכמעט נעלמה מעיני הציבור; תקופה המתרכזת בשנות השלושים והארבעים, בה השתמש האמן בדמות ישוע הצלוב כסמל לסבל היהודי שחזה בו בפוגרומים ברוסיה ב-1905, ובשואת מלה"ע ה-2. מדוע סמלים נוצריים התמזגו אצלו עם סמלי הדת היהודיים, ומה סוד כוחו של שאגאל?
עו"ד חיים שטנגר
גוש עצום ומתמשך של בטון, לאורכו של קו החוף התל אביבי, מונע מבט ישיר אל הים וגליו המתנפצים אלי חוף. הנזק שגרמו פרנסי העיר בקטעי הבטון הרצופים החוסמים את כניסתן של רוחות הים העזות יישאר לנצח
יורם אטינגר
ריאד, בירת ממלכת ערב הסעודית, תוהה האם ארצות הברית מתעלמת מהעובדה ש-28 שנות סנקציות, לחץ ומלחמת סייבר לא הסיטו את אירן מהחתירה לגרעין
איילת נדיב
מתוק יותר מהסוכר הלבן ומומלץ יותר לשימוש    הוא בעל רמה קלורית נמוכה יותר, נספג מהר יותר ומספק אנרגיה זמינה לגוף    בזכות ריכוז הסוכרים הגבוה, הוא אינו מתקלקל, אך עשוי לשנות את מרקמו בהתאם לטמפרטורה בה הוא מצוי
איתמר לוין
אגב ביקור אצל השופטת רמה לאופר-חסון בבית המשפט בקריות, נחשף המדור בצורה בלתי אמצעית לאופן בו מופעל על נאשם לחץ להסכים להסדר טיעון, בתנאים בהם הוא בקושי יכול לחשוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il