X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: דגים, בתולה, קשת, תאומים, אריה ומאזניים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל דגים.
התאריכים יהיו בין ה-6 לחודש פברואר ועד לתאריך ה-28.2. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: דגים, בתולה, קשת, תאומים, אריה ומאזניים. כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה תורגש השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.
גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.
ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.
מומלץ לא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.
נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.
ואולם, מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.
להלן השפעת מרקורי בכל המזלות
טלה
מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.
שור
מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת.
תאומים
מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.
סרטן
מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.
אריה
מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.
בתולה
מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.
מאזניים
מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.
עקרב
מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.
קשת
מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה.
גדי
מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאימו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.
דלי
בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.
דגים
מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
כוכב התקשורת מרקורי נכנס לבית הכספים שלכם ויהיה בנסיגה במהלך החודש הקרוב ולכן בתקופה הזו מומלץ לכם להימנע מהוצאות יזומות, אלא לחכות עד לסיום הנסיגה.
טלה
בתקופה האחרונה יש לכם צורך להיות כמה שיותר בין אנשים. נראה שפעמים רבות אתם מרגישים בדידות שאינה נעימה ולכן מומלץ לכם להשאיר את דעותיכם האישיות לעצמכם ולבדוק בסביבה הקרובה מיהם האנשים שמאוד יכולים להתאים לכם ולדעותיכם. זה הזמן לשתף אנשים קרובים בתוכניותיכם העתידיות ולבקש את חוות דעתם.
שור
אתם מתקרבים לשיא שבו יש לכם יכולת גבוהה מאוד לייצא את תוכניות המגרה שלכם משנים שעברו. אתם מרגישים יצירתיים במיוחד לאור העובדה שהפעם יש לכם גם את יכולת הביצוע הנדרשת על-מנת לממש את תוכניותיכם. מבחינת הקריירה אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולות גבוהות מאוד להראות את ההספק שלכם ולקבל על כך את הפידבק הראוי.
תאומים
זוהי תקופה שבה אתם משקיעים מאמץ רב בצורך לממש את יכולותיכם ולהביאם לידי פרסום וביטוי במקום העבודה שלכם. זה הזמן לנסות ולדחוף את עצמכם יותר ויותר קדימה למרות המכשולים שאתם מרגישים. כמו-כן, הימים הקשים שאתם עוברים יעברו את השיא בעוד כחודש ימים ואז תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם. הגיע הזמן עבורכם לקבל את מקסימום ההכרה שאתם חפצים בה.
סרטן
הכוכב ונוס המביא איתו מערכות יחסים וכספים נמצא כרגע בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. זה הזמן הנכון לבדוק את הקשיים שעולים כי הם למעשה אמורים לשקף את הנושאים והתחומים שאתם אמורים לטפל בהם ולהביאם לסיומם המוצלח. גם כוכב השפע נמצא במזל שלכם אך בנסיגה. ייתכן בהחלט שיש לכם תחושה ממשית שהכול מוקצן עכשיו. אך כל זה נועד כדי לבדוק את הגבולות שלכם ולתכנן לעצמכם יעדים חדשים.
אריה
כוכב השפע נמצא בבית תת המודע שלכם כך שייתכן שבתקופה הזו אתם קרובים מאוד להבין את נבכי נשמתכם ואף את צורכיכם האמיתיים בחיים. מומלץ לכם לקבל טיפול תומך במידה ואתם מרגישים שאתם מתעמתים עם דברים שקשים לכם וזה גם הזמן להודות בטעויות ולבקש סליחה ממי שפגעתם בו גם אם לא התכוונתם, כיוון שהגיע הזמן שלכם לחשוף את רגשותיכם האמיתיים.
בתולה
בתקופה הקרובה נראה שתהיו מאוד עסוקים בענייני כספים ועבודה וכל המרץ שלכם יופנה לכיוון הזה. השמש בשמיים מבקרת בחודש הזה במזל דלי הוא בית העבודה שלכם ולכן אתם מתפקדים כנמלים חרוצות ועובדים קשה מאוד על-מנת להשיג את היעדים שתכננתם לעצמכם. מבחינה אישית זוהי גם תקופה שבה אתם יכולים לשדרג את כל מערכות היחסים שלכם ברמה החברתית.
מאזניים
הכוכב מארס המביא איתו שמחה, עשייה ולעיתים אגרסיה נמצא במזל שלכם למשך החצי השנה הקרובה ולמעשה למרות שאת הנסיגה שלו הוא יעשה רק בסוף חודש פברואר, הרי שכבר עכשיו אתם מרגישים את האנרגיה אותה הוא מביא אליכם. מומלץ לכם מאוד ליישם תוכניות ולהגיע לפשרה כמו שאתם יודעים במקומות שטעיתם. בשבועיים הקרובים יתיישר גם הכוכב שלכם וונוס מהנסיגה, כך שיהיה לכם קל להתחיל בפעולה.
עקרב
בתקופה הקרובה נראה שתהיו עסוקים בניסיון להבין את פשר התנהגות האנשים הקרובים לכם ואת סיבותיהם האישיות. מאחר שאתם מזל מים ומעמיק בחשיבה, הרי שזה בדיוק הזמן לנסות ולפתור נושאים אישיים שעד לאחרונה לא ידעתם כיצד בדיוק לטפל בהם ולפתור אותם בדרך שתהייה טובה ובעיקר מועילה לשני הצדדים. הקשיבו לתת ההכרה בכל פעם שתתקשו לפתור בדרך רציונאלית.
קשת
נראה שכל האנרגיה שלכם בתקופה הקרובה ולא רק במשך השבוע הקרוב תהיה מופנית לילדים צעירים במשפחה או/ו גם ילדיכם שלכם. מאוד זקוקים לכם ולמרות שעובדה זו לוקחת מכם הרבה כוח ואנרגיה אינכם יכולים לענות בשלילה לאנשים שכל כך יקרים לכם במעגל הראשון. זה בדיוק הזמן שלכם לנסות וללמד את עצמכם פרופורציות ואף לעמוד בהן. בחודש הקרוב השתדלו לא להוציא כספים שאינם הכרחיים.
גדי
ושוב אתם נמצאים בתקופה סוערת שהיא אחת מיני רבות בתקופה האחרונה וזה גם הזמן המתאים לכם לחשבונות נפש קטנים כיצד להמשיך את הדרך שלמעשה כבר התחלתם. בית הקריירה שלכם לחוץ במעט בגלל ביקור כוכב העשייה בבית זה, אך אין ספק שיש לכם צורך ורצון להוכיח את עצמכם כמעט בכל מחיר. אתם חייבים להוריד קצת הילוך ולא ללחוץ יותר מדי ושלא לצורך על-מנת לא לקומם עליכם את האחרים.
דלי
אתם ילידי מזל החודש ונראה שאתם עוברים תקופה שהיא ממש לא קלה כיוון שיש לכם צורך פנימי חזק מאוד לעשות דברים חדשים שיעזרו לכם לדחוף ולהידחף קדימה. זה הזמן להשקיע אנרגיה רבה בתכנון עתידכם ולעשות שיעורי בית מעמיקים ויסודיים על-מנת לדעת כיצד להתחיל את תוכניותיכם, באיזה דרך ומיהם האנשים המתאימים לכם להליכה בדרך החדשה.
דגים
הכוכב מרקורי עומד להיות במזל שלכם ובנסיגה ולכן יהיה זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק דרכי חשיבה חדשות על-מנת לזרום עם התנאים החדשים שאתם נמצאים בהם. קשה לכם יותר מתמיד לשנות את דפוסי החשיבה הישנים שלכם ונראה שאתם מעדיפים להיות במקום הישן והבטוח ולא לשנות במאום את העובדות הבסיסיות שלעיתים מקבעות את ההתנהגות שלכם ולא נותנות לכם להתקדם בחיים.

תאריך:  04/02/2014   |   עודכן:  04/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופטת מנאל חליחל-דיאב לא מהססת לשמש כמתורגמנית כאשר הנאשמים דוברים רק ערבית, תוך שהיא מאזנת בין הקפדה על הנהלים והפרטים לבין טיפול יעיל בערימת תיקי התעבורה שעל שולחנה
ד"ר ש. לוינגר, ד"ר א. מלר
שנתיים מאז נכנסה לישראל טכנולוגיית הלייזר לתחום ניתוחי הקטרקט, כבר בוצעו בישראל כ-1,000 ניתוחים בשיטה זו
יואב יצחק
עפר נמרודי ויוסי כהן שדדו את קופתה של חברת הכשרת הישוב    שניהם גלגלו עסקת נדל"ן ברומניה לתועלתם האישית תוך רישומים כוזבים שנועדו להסתיר מעשיהם    באחת העסקות נרכשה קרקע ב-9.5 מיליון אירו    בחוזה נרשם: 12.5 מיליון אירו    בהפרש - 3 מיליון אירו - התחלקו יוסי כהן, נמרודי וגורם נוסף    המשך יבוא
שולמית קיסרי
לגיבור הספר "פרויקט רוזי" של גרהם סימסיון, פרופ' דון טילמן, מיומנויות רבות, אך אינו מסוגל לאהוב ובעצם לא מכיר את הרגש הזה, עד שהוא פוגש ברוזי
ליאת שדה
טבלת הצלחות מתאימה לכל פעולה או קושי שהילד מגלה    לא להשתמש במונחים שליליים, ב"איומים" ו"עונשים" שלא עובדים על ילדים עם בעיות קשב בריכוז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il