|
1 |
|
|
פרופ' שלווי מכהנת כיום במועצה הבינלאומית של הקרן החדשה לישראל.
ארגון גג התומך בקשת רחבה של ארגונים שמטרתם המוצהרת היא חיסול מדינת ישראל.
עוד חלק מהנאיביות והטיפשות שמאפיינים אנשים מסוגה.
אגב יש התקדמות, איתן כבר מדבר על מהגרי עבודה ולא פליטי חרב (גם אם הצליח באופן וירטואוזי להשחיל אותם למאמר העוסק ביום האישה...) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
שהן אכן מהגרות עבודה. פליטי החרב הם אלה שברחו מאימת המוות שבאפריקה (אריתראה, סודן ועוד). אלה אנשים אחרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבנת הנקרא. |
|
|
|
|
|
כי אין אצלנו בקרב בני חסותך האפריקאים עליהם אתה מרבה לכתוב אלה המאכלסים את דרום ת"א, ערד, אילת ועוד - "פליטי החרב שברחו מאימת המוות שבאפריקה (אריתראה, סודן ועוד)"
גם אלה הנם מסתנני עבודה בלתי חוקיים וזה יישאר נכון גם אם תעמוד על הראש ותנפנף ברגליים.
השקר שלך לא יעבור בשום מקרה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ממגיב ותיק |
|
|
|
|
|
פזמון עבש ושדוף. לא משנה אם קלינסקי יכתוב על מהגרות עבודה מהפיליפינים, על אביו המנוח, על עובדי הקבלן, על קשישים בבתי אבות, על פליטים מאפריקה, או על זכרונותיו מילדותו, תמיד יגיעו הותיק עם אותה תגובה מטומטמת, איריס עם אותה תגובה מרושעת ויוד שין עם אותן האשמות אויליות על סטאלין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם המגיב הותיק |
|
|
|
|
|
בלבד וגם תגובתך הנוכחית היא שקר.
מעולם לא הגבתי לאיתן למאמרים שאינם מכילים שקר, סילוף, אידיאולוגיה הרסנית ואנלוגיה שיקרית.
ומכיוון שגם אתה שיקרת כעת בנוגע לאופי תגובותי, יש להעמיד אותך על מקומך.
אתה שקרן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
להם אני מגיב ובמקרה זה אפילו עשיתי הנחה לאיתן.
לעניין המהות של זכויות עובדי הסיעוד הפיליפיניות אליהם ברח, כי העובדה היא שבג"ץ ביטל את הנוהל לפיו עובדת זרה הנכנסת להריון תעזוב את הארץ.
ראו את החלטת בג"ץ - 11437/05
ראו כאן קישור למאמר בקו לעובד על החלטת בגץ בעניין זה.
אבל לאיתן וחבורתו זה כלל לא משנה, העיקר להשמיץ, העיקר להתיפייף ולא משנות העובדות.
אגב חוקים, חוקי העבודה במדינת ישראל הן לאזרחים והן לעובדי חוץ הם מהמתקדמים ביותר בעולם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה. כתבו עליך את האמת, שאתה ממחזר את האידיוטיזם שלך בכל חור, ומהלחץ הקאת עוד שלוש תגובות הבל. אבל פנינה אחת יש שם. קו לעובד הצליח לבטל את הגזירה האכזרית שאליס שלווי היטיבה לתאר בצורה פיוטית כל כך. פשיטא- המדינה המציאה נוהל אכזרי, וקו לעובד , כנגד כל הסיכויים, הצליח לבטל אותו בבג״צ. יש להניח שהקרן החדשה תומכת גם בקו לעובד ומאפשרת לארגון הנהדר הזה להמשיך ולנסות לעמוד בפרץ מול אכזריות הממסד לעובדות מהפיליפינים. אפרופו חוקי העבודה הנאורים בישראל, אתה מזכיר לי את האידיוטים שמדקלמים קלישאות על צה״ל ״המוסרי ביותר בעולם״. אם אתה רוצה לדעת כמה אנחנו רחוקים ממה שקורה בעולם (לרעה) תחפש מאמרים של דר׳ עמי וטורי, מומחה ליחסי עבודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על זה נאמר |
|
|
|
|
|
רוב רובו עיסוקה של הקרן לישראל חד"שה היא במחיקת הזהות היהודית של מדינת ישראל.
אכן זה תואם את האג'נדה השמאלנית קיצונית שלך, ואם כל כך רע לך כאן אתה מוזמן להגר לאחת מהמדינות המפותחות יותר מסביבנו שם הצבא הוא גם מוסרי יותר וגם חוקי העבודה מתקדמים יותר.
שמאלן נטול שכל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כתבותיו המענינות והמחכימות יכולות להכניס בינה אפילו בראשי הבטון של חלק מהמגיבים פה. הנה מאמר לדוגמא
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רעיון טוב מאד |
|
|
|
|
|
שמעלה את הסומק לעיניים של הבולשביקים הישראליים.
בדחנים.
ולא לחינם הולכים הזרזירים אל העורב . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לישראל חדש"ה, בה פרופ' שלווי היא אחת מהכוהנות .
נא לקרוא
כאן
על הארגון ההרסני הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מגיב ותיק צודק. יש לי היכרות קרובה לאשה, בהיותה מנהלת בי"ס פלך, בבקעה בירושלים. א.ק. טוען שהיא דתית אורתודוכסית . אין הדבר מדוייק. היא דתית רפורמית. היא שמאלנית ומצביעה מרץ (בבחירות האחרונות היא היתה במקום ה-108 ברשימת מרץ). הרוח הנושבת מדרכה ומדרך חינוכה, מספריה, מהוראתה היא משב רוח שמאלני. ואכן היא חברה בקרן לישראל החדשה. בניה פנו בדרכה ואחד מהם ניהל את ביה"ס הניסויי בירושלים המפגין את ערכי השמאל. כלל אין הדבר תמוה שמשנתה מדברת אל לבו של א.ק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דאגנית |
|
|
|
|
|
לישראל, שלווי גם מהוועד המנהל של ארגון בצלם, ארגון זוועה שיקרי, נבזי ואנטי יהודי/ציוני שהעליל בעבר עשרות עלילות דם נגד צה"ל והמדינה.
רק תמימים גמורים (בגבול הנושק לטיפשות) יכולים להיות חברים בארגונים כאלה.
ואין לי שום בעיה עם הפמיניזם ושדולת הנשים שלה.
ארגוני הפשיעה האלה נגד הציונות הנם ארגונים ארורים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
ועוד: כשמתפרסמות עצומות שונות בעתון הארץ ובשאר - ע"י פרופסורים מן השמאל החותרות נגד המדינה - פרופ' שלוי חתומה עליהן. שאלה: מה לדת ולאשה כה אנטי מדינתה? (היא שייכת לליגה של "דתיים" כגון אברום בורג, שי פירון, אלעזר שטרן, פרופ' ליבוביץ' ועוד). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דאגנית |
|
|
|
|
|
על ידי הקרנות הארופאיות כדי ללמד את החרדים דמוקרטיה מהי - וטענה שהיא חרדית -אבל זה לא הפריע לה להיות מצביעת מר"צ ואם אני לא טועה אף היתה חלק מהמפלגה ! הבעיה היא לא עם היהודונים הללו שמקבלים כספים מארופה האנטישמית בכדי להרוס את העם היהודי בציון -אלא שאין שלטון ישראל באמת -שהיה מונע מהנבלים הללו לבצע את זממם !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
גרינפלד משטה בבוחריה כאילו מר״צ מתכוונת להביא שלום כאשר האמת היא, שבינה לבין מרזל ההבדל דק יותר מעובי השערה (ותודה לג׳מאל זחאלקה על האבחנה המדוייקת מתוך הסרט- האשכנזים). בינתיים גם מרזל וחבריו ממשיכים לשטות בחסידיהם התמימים, לרבות בנערה נבונה כמו ספיר סבח, שאולי פעם תבין שאנשים מופקרים וציניים תופסים טרמפ על הגב שלה ועושים גם אותה בשר תותחים על מזבח ציונות אשכנזית מנוונת מבחינה מוסרית. בחורבן הציונות ננוחם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מביילין ועד מרזל, |
|
|
|
|
|
צריך לדווח עליה לספיר סבח. היא כבר יודעת איך לטפל באנשים רעים כאלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באמת מדאיג מאד. |
|
|
|
|
|
אם יש לך מידע מוצק בעניין, כל יום שאת לא מדווחת על האישה הזו למשטרה, זו סכנה נוראה. היא הרבה יותר מסוכנת אפילו מאדם ורטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את רצינית? |
|
|
|
|
|
בפועל נזק בל ישוער.
יש לי חדשות בשבילך, אנשי הקרן לחיסול ישראל, בצלם, בחלם ואנשים כמו וורטה כבר עשו את הנזק.
ע"ע נידוי וחרמות ישראל ברחבי העולם, הנידוי והחרמות בעולם רשומים על שמם ושם של אנשים שכמותך בטאבו, אתם שמכפישים את המדינה משקרים ומעלילים עלילות דם תחת כל מיקרופון ומצלמה וקתדרה רעננים ברחבי העולם.
משטרה ?
אל תצחיק, המשטרה עסוקה בלרדוף אחרי נערים פוחזים המלכלכים קירות בגרפיטי, הדבר האיום והנורא הזה שנקרא בפיכם "תג מחיר"" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מעלים זכרונות קשים מתקופת השואה. קשה למצוא הבדל ביניהם לבין הצורר הנאצי. בעזרת השם במהרה בימינו, ספיר סבח תגיע לשלטון. היא כבר תדע מה לעשות עם האנשים האלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה באמת זוועה |
|
|
|
|
|
מעלים זכרונות קשים מתקופת השואה. קשה למצוא הבדל ביניהם לבין הצורר הנאצי. בעזרת השם במהרה בימינו, ספיר סבח תגיע לשלטון. היא כבר תדע מה לעשות עם האנשים האלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה באמת זוועה |
|
|
|
|
|
מעלים זכרונות קשים מתקופת השואה. קשה למצוא הבדל ביניהם לבין הצורר הנאצי. בעזרת השם במהרה בימינו, ספיר סבח תגיע לשלטון. היא כבר תדע מה לעשות עם האנשים האלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה באמת זוועה |
|
|
|
|
|
מעלים זכרונות קשים מתקופת השואה. קשה למצוא הבדל ביניהם לבין הצורר הנאצי. בעזרת השם במהרה בימינו, ספיר סבח תגיע לשלטון. היא כבר תדע מה לעשות עם האנשים האלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה באמת זוועה |
|
|
|
|
|
בורותו הבלתי נסלחת כ"מורה לתנ"ך" וממשיך לעוות גם בזדון וגם בשוגג.כותב המדרש בראשית רבתי כך:"אבי בלהה וזלפה אחיה של דבורה מינקת רבקה היה,טרם שנשא אישה נשבה,שלח לבן ופדאו ונתן לו שפחתו לאשה וילדה לו את בלהה וזלפה.ומוסיף הזוהר הקדוש:" כל ימיהם של לאה ורחל השכינה היתה שורה אצליהם,וכשמתו,לא נסתלקה השכינה מן הבית ושרתה בבית בלהה.נטל יעקב מטתה של בלהה ונתנה אצל מיטתו." ויוסף שולח ממצרים עשר אתונות,חמש לכבוד אביו וחמש לכבוד בלהה אומנתו.[מדרש שכל טוב] "ותלד זלפה": בכולן כתוב "ותהר" וכאן ותלד,אלא בחורה היתה,ולא היתה ניכרת בעיבורה.[בראשית רבה] פרופסור שלווי[כ-ושתי] במיטב המסורת הפורימית [היקית]מציגה עצמה כ"דתית אורתודוכסית" ולא היא זוהי אך העמדת פנים המשמשת אותה לקידום האג'נדה השקרית של הערב רב החילוני שמאלני במסוה של מישהי מ"בפנים" אשר "יודעת את האמת". קלקלינסקי ממשיך לעוות ולנסות לכפות עלינו את המגיפה השחורה שנחתה עלינו מאפריקה כענן סערה אפל,ואת כל אותם עכו"ם מהמזרח הרחוק אוכלי השרצים והשקצים המבקשים אך להביא עלינו את טומאתם בעזרת "חסודי הפנים המיוסרים" מהשמאל עכור הדעת, ולא תעלה מזימתם הנאלחת בידם הטובלת ברפש.והקב"ה יושיענו מהשוטים הללו ב"ב אמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
ישראל את דברי הבלע שלה - אסון אסון אסון - האוייב הוא מבפנים והוא נראה כפרצופע של הקלינסקי והשלווי !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
השמאלנית,המבקשת להעכירנו ולדכאנו. -נ.ב.-מה שכתבה אליס שלוי על בלהה,זו הוצאת לשון הרע בזדון מתוך עקמומיות מוחין רפורמית פמיניסטית.בלהה גידלה את בנימין במסירות נפש מיום היוולדו והיתה לו כאם לכל דבר.אך ברצונו של הערב רב להכפיש בכל דרך את יעקב,המציאה דברי בלע ולעז נלעגים ולא ראויים להישמע מפיה של "הפראו פרופסורין" [הלא] נכבדה.אך עליבות נפשה נראית מכך לעין כל לבושתה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
אלא רק כנגד יעקב. עדיף מאה פעם, שילדנו ילמדו אצל אדם נבון, עדין ומשכיל כמו קלינסקי מאשר אצל צר מוחין טיפש ורשע כמוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיפש גמור. |
|
|
|
|
|
לקבוע שהוא נבל בן נבל - שונא ישראל מושתן ועלוב -וגם אתה בדיוק כמוהו ,שמתלהב מדברי הבלע של קלינסקי נגד אב האומה-יעקב -מאחלת לך להירקב בחיקו המתועב של קלינסקי ושניכם לדראון עולם !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
תמיד מזכיר לי את הסרט הנפלא- משפט הקופים, עם ספנסר טרייסי הנפלא וג'ין קלי העיתונאי (הציני, הנפלא לא פחות. העניין הוא, שהתובע, שם, היה אמנם פנאט דתי מטורף, כמוך, אבל גם אדם נבון, משכיל, טוב לב ומלא חן, בניגוד מוחלט אלייך.
אחת הסצנות הנוגעות ללב שם היא כאשר התובע מגיע לאיזו דרשת הסתה של הכומר, שהוא פנאט ומטורף אפילו יותר ממנו. בשלב מסויים הכומר קורא לקהל להרוג את הבת שלו עצמו, שמקיימת קשר רומנטי עם המורה הכופר, ולכן היא ראויה לדעתו למות. התובע מבין שזה עובר כל גבול ומתערב כדי להציל את הבת של הכומר.
נדמה לי, שאם את היית שם, היית הראשונה שמתנדבת לרצוח את הבת של הכומר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לעונג הוא לי. |
|
|
|
|
|
הינו שנאתם התהומית ללא פשר וגבול לאבינו ישראל המסמל את מידת האמת,התפארת והרחמים [בניגוד מוחלט לערב רב האוהב את עשו על שקריו הצבועים,חמדנותו האינסופית,ותאוותו הברוטלית הנטולת כל חסד ועדינות] ואת דוד המלך משיח צידקנו [החי וקיים לעולם ועד],המסמל את המלכות בתפארתה ואת יכולת ההכנעה והביטול העצמי.[בניגוד לערב רב האגוצנטרי,השקרי,השטחי להחריד,אשר לכאורה "הכל שווים" בעיניו הטרוטות מערפילי הסמים והאלכוהול ורדיפת תענוגות גשמיים חסרי תוחלת בערלות לב אשר אין בה חמלת אמת ובטמטום חושים מוחלט אשר אין לו דבר וחצי דבר עם "צדק וצדקה".] לא מהערב רב נקבל אישור לגבי דמויותהם הנשגבות מבינתו המוגבלת,ולא מחולי הנפש האנמים הללו נקבל צידוק והצדקה לקיומנו הנצחי בארצנו,ולא מהעלובים הללו נבקש תעודת יושר ופרסים למיניהם.אפילו שאנו לצנינים בעיניהם העטויות ברטיות פרדים עקשנים המבעטים בכל הטוב שניתן להם בכפיות טובה מוחלטת.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שושיענו במהרה מהשוטים המתוחכמים להרע האלה, אמן כי"ר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
זבוב לחרה !!! אני רק לא מבינה כיצד הוא לימד תנ"ך את ילדי ישראל אם הוא חושב כך על אבות האומה וגיבורי התנ"ך -רק במדינה כמו שלנו שאין בה שלטון יהודי -יכול להיות כופר ושונא ישראל -מורה לתנ"ך - וראשיה מתעקשים לקבל הכרה על יהדותה - צריך לעשות עוד המון שנויים כדי להגיע להכרה כזו !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
היועץ לא הבין את המאמר, איחס כהן (שם נפלא) נדבקה לו לזנב, ושניהם נפלו לתוך החרא. זה מה שקורה ממפגש בין שני אידיוטים. בסוף הם נופלים לתוך החרא של עצמם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
שלוי |
|
שלוי | 9/03/14 16:05 |
|
|
שלוי קיבלה את פרס ישראל ומגיב ותיק קיבל את פרס התת רמה. הבדל קטן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלוי |
|
|
|
|
- גם |
|
מגיב ותיק | 9/03/14 16:52 |
|
|
בין השאר תומרקין אספן הגרוטאות וגם טרטקובר האנרכיסט הקיצוני קבלו את הפרס המהולל הזה (רשימה חלקית של אנרכיסטים/שמאלנים קיצונים)
אז מה ?
כבר מזמן זהו פרס פוליטי שהשמאל מחלק אותו בעיקר לחביביו וזורק מפעם לפעם עצם לימין.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
טרטקובר אנרכיסט? נו שויין.
עוד כמה שמות (רשימה חלקית ביותר) : רון נחמן, הרב דרוקמן, יעקב אחימאיר, שמעון מזרחי, רות גביזון, נחום היימן, הרב לאו, הרב גרוסמן, יהורם גאון, אהרון מגד, גאולה כהן, מאיר עמית, אפרים קישון- אף אחד מהם לא איש שמאל.
הרשימה המלאה כאן
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד הודעת הבל. |
|
|
|
|
|
שאני מסרבת להעריץ את מקבליו בגלל אלו המעניקים אותו - והנה לכם עוד סיבה מדוע שגם מתקשר
למאמר - מסתבר שרוצים הפעם להעניק אותו רק לנשים - כחלק מפסטיבל העבודה הזרה של העצמת הנשים -ומי הנשים הנבחרות שלדעת מחלקי הפרס ראויות לקבלו - גילה אלמגור ,בר רפאלי - אכן נשים "משכמן ומעלה " ובעיקר מטה !! בוז להחלטה -מסתבר שזה לא כבוד גדול כל כך לקבל היום את הפרס - מספיק להיות שחקנית ובעיקר עם דעות שמאליות נחרצות או אחת שמוכרת את גופה ושמה הטוב - ותשכב עם גויים מפורסמים בכדי שתחשב לאחת שהביאה כבוד גדול לעמה -בושה!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
4 |
|
שלוי |
|
שלוי. | 9/03/14 16:56 |
|
|
שלוי ניהלה בית ספר תיכון דתי 15 שנים ויש כאן מגיב שמנהל ברברת אווילית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלוי. |
|
|
|
|
- גם |
|
מגיב ותיק | 9/03/14 17:30 |
|
|
שר החינוך ניהל ישיבה תורנית
אז מה ?
טיפשות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
5 |
|
שלוי |
|
שלוי. | 9/03/14 16:56 |
|
|
שלוי ניהלה בית ספר תיכון דתי 15 שנים ויש כאן מגיב שמנהל ברברת אווילית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלוי. |
|
|
6 |
|
שלוי |
|
שלוי. | 9/03/14 16:56 |
|
|
שלוי ניהלה בית ספר תיכון דתי 15 שנים ויש כאן מגיב שמנהל ברברת אווילית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלוי. |
|
|
7 |
|
|
יש כאן מגיב שלהוט להפגין דביליות. הוא יעשה דמוניזציה למקבלת פרס ישראל , למנהלת בית ספר תיכון דתי, אם נראה לו שמחשבותיה אינן תחומות בפרוזדור הצר הדבילי שלו. הביל הזה נהנה מעצמו , שיבושם לתת רמה הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נמאס מהדיבליות |
|
|
|
|
|
עוד לא נוצר התיאור המתאים לתופעה הזוועתית שנקראת הקרן לישראל חד"שה שנועדה לשנות בדרכים לא דמוקרטיות ומעל לראשי השלטון הנבחר את המבנה החברתי, מדיני, צביוני של מדינת ישראל, זאת ע"י פעילות חתרנית מבחון במימון זר ועידוד גופים אנטי יהודיים ואנטי ציוניים בפנים הארץ.
דמוניזציה ?
כל מי שמשתייך לקרן להשמדת ישראל הנו נבל בן נבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
את הדיון להוצאתם מחוץ לחוק ?? ומדוע אתה סוגד כל כך למדינה שזה פרצופה השלטוני ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
של ״הדמוקרטיה היהודית״ הדמיקולו. זו, אגב, חלק מהביקורת נגדם של השמאל הרדיקלי. נתניהו הוא אדם מאד נבון ופרגמטי, והוא מבין היטב, שקיומם של הארגונים האלה מאפשר לישראל להציג את עצמה בעולם כדמוקרטיה. לכן הוא בולם יוזמות של הימין המטומטם (רגב, לוין, אקוניס, דנון וכאלה) לחסל את ארגוני זכויות האדם. הם אמנם תקועים לו כעצם בגרון, אבל הוא מבין שהם חיוניים להצגתה של ישראל כדמוקרטיה ובכך הם גם מאפשרים את המשך קיום השיטה, ואת המשך השקר הציוני על ״הדמוקרטיה היהודית״ ועל ״הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון״ אם הוא יחסל אותם, גם ארופה וגם ארה״ב ינטשו את ישראל לאנחות והציונות תתחסל. האמת היא, שגם כך זה יקרה, כי השקר הולך ונחשף, אבל זה יקרה יותר לאט ונתניהו מקווה שזה לא יהיה במשמרת שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
התשובה פשוטה |
|
|
|
|
|
אתה נוגע בנקודה הנכונה,אך לא מצליח להגיע למסקנה הנכונה ולתיקון המצב -מפני שאתה שונא ישראל וגוי בעצמך -כשאר מדברים בשם שקר של מדינה יהודית ודמוקרטית נאלצים לכרוע ולהשתחוות גם לתנועות שבשם הדמוקרויה פועלים להרס היהדות - אבל אם היתה כאן מנהיגות ישראלית אמיתית - היא היתה מצפצפת על החזון הדמוקרטי מערבי ולא היתה מחוייבת לכל התנועות הללו של הקרן החדשה ובמילא הן לא היו מעיזות לפעול נגד העם בציון ואם כן היו מושתקות באחת - הכל עניין של מי עומד בראש !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. לא דמוקרטיה ? מתמיה מה מחזיק אותך בארץ הדיקטטורית הזו, לא חראם ? חפש לך מדינה מסביבנו דמוקרטית למהדרין לפי טעמך.
2. יפה שמצבת את עצמך בשמאל הרדקאלי.
3. שקרן, "זכויות האדם" בעיניך הם זכויות המחבלים.
4. השקר על "הדמוקרטיה היחידה" ? עיין עמוקות בסעיף 1.
5. הציונות תמשיך ותשגשג למרות מוציאי דיבתה רעה כמוך וכמו הדומים לך.
6. למרות מאמציכם להפנות את הזרקורים על מדינת ישראל כדי להשיג את מטרותיכם האנטי ציונייות /אנטישמיות, אירופה וארה"ב יהיו עסוקים בעניינים יותר בוערים להם מאשר שקריכם, ע"ע רוסיה, למרות חתרנותכם הניבזית, אתם לא כאלה משפיעים כפי שנדמה לך.
7. ומידיעה קרובה מעמיתים שלי מארה"ב , כל המהומה האנטי ישראלית בה מאיימים אותנו חולירות מהשמאל להכניע את נתניהו, נוצרה ע"י השמאל הקיצוני הישראלי - אתם האויב האמיתי של מדינת ישראל
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אעיר רק, שאתה יכול לספר לעמיתיך בארצות הברית, שהעולם משתנה, שזמנו של הימין הנאלח עבר ושאני משתתפת בצערם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה מעלה גירה |
|
|
|
|
|
ולגיטימציה בזכות מילת ה"קסם" -"דמוקרטיה" - דבזוכתה הם נהנים מחופש פעולה לפעול גם נגד המדינה - ואתה ממשיך לדבר בשם השילוב הזה -מדינה יהודית ודמוקרטית - האם אתה לא רואה סתירה וחוסר יכולת להשתלב יחדיו - בין דמוקרטיה ליהדות ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
מקום בעולם,פשוט כי היא בלתי אפשרית ואך יוצרת אשליה של "כאילו" ,וזאת משום שעם אינו יכול לשלוט והשליטים תמיד דואגים אך לאינטרסים של עצמם ושל הקליקה המקיפה אותם אשר מאחוריהם ברקע נמצאים תמיד אנשי הממון ותאגידי הענק רבי הכח.דווקא היהדות מאפשרת פלורליזים והבעת דעות שונות מתוך עידוד לחשיבה והגשמה עצמית בהתאם לחוקי ההרמוניה הא-לוקיים.מתוך התחשבות והבנה,חמלה והגנת החלש,חינוך נאות וסדר השואף להגיע למיטב ומירב מתוך צדק ויושר,ושאיפה מתמידה להקמת חברה מתוקנת על כל חלקיה ורבדיה השונים,בדרך התורה והמצוות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
נתניהו פחדן, הוא פוחד מהשמאל לאחר שרדפו אותו מאז שנהייה ראש ממשלה וגם כעת, הוא יודע שהשמאל שונא אותו שנאת מוות והוא פגיע לכן לא ייכנס אתם לעימות - ולכן גם לא בחרתי בו בחירות האחרונות.
איריס, אני לא סוגד למדינה, אבל אני בן המדינה הזו ואת כול חיי הקדשתי להגנתה ואני רוצה שתמשיך להיות מדינה יהודית ציונית ואמשיך לעשות הכול כדי שסמרקצ'ים מהסוג שהגיב לך תחת השם "התשובה פשוטה" ונבלות אנטי ציוניות נוספות שמתקבצים כאן סביב איתן שמגיבים כאן משמאל ייזרקו לפח הזבל של ההיסטוריה של הציונות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
שהוא ציוני -השאלה היא מיהו ציוני ?? האם כולם יכולים להתפאר בהגדרה ? רבים משליטי העם ואזרחיו פועלים נגד השיבה לציון ונגד התורה האם להם אפשר לקרוא ציוניים ? אני בטוחה שגם הנבלה אליס שלווי שמתעבת את יעקב אבינו -אם תישאל תגיד שהיא ציונית -האם אנו לא זקוקים להגדרה ברורה ולא לשם שתחתיו יכולים להתקבץ גם כל שונאי ציון ??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
את הבורות מייצגת כאן איחס כהן. כל מי שלא נמצא סביבה מייצג את הנאורות. אני מקווה שהנאורות תקבל בארץ הזו ביטוי של כבוד לכל אדם באשר הוא אדם, גם אם הוא ערבי וגם אם הוא מהגר עבודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליש כאן מאבק |
|
|
|
|
|
ויש בו גם הרבה תובנות מעניינות. נכון, שאיחס כהן מעוררת גועל, אבל היא מייצגת את עצמה ולא את היהדות. שלום שטרית מעלה עניין גדול בהרבה, של היחס (ולמעשה העימות) בין היהדות לציונות. הסיפור הזה גדול בהרבה מידות על הודעותיה העלובות של איחס כהן וראוי לדיון נפרד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פוסט מעניין |
|
|
|
|
|
מתוך כתיבתך ברור הוא שאתה אנטישמי קטן שתופס פוזה של נאורות.
על זה נאמר נאור מטעם עצמו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אתם חבורת שונאי ישראל עלובים- לעולם לא תתנו כבוד ליהודים הטובים הנאמנים לעמם וארצם -גפ כל הפוזה של כבוד לחרדים -סה אך ורק מפני שהם לא "אלמנט מזיק'- בעבור התפיסה האנטי ציונית שלכם שהרי גם הם אנטי הציונות אבל כמובן לא מהסיבה שאתם נגד - שהרי הם מפאת האמונה ואתם מפאת הכפירה -אך למען המטרה ה"מקודשת" של השנאה לציונות אתם מוכנים להראות עצמכם כאנשים המכבדים כל אדם ואמונתו- אלא שהכל שקר ואחיזת עיניים !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
מי שטורח בעיקר להציג עצמו כ"חילוני נאור" הם האנשים, שמסתופפים סביב היהיר עם הלפיד. לא מניה ולא מקצתיה. המפלגה היהירה הזו אינה אלא עושה דברו של המנהיג הנערץ.
ההבדל ביניהם הוא, שהחרדים שומעים לאנשים יש להם ידע וחכמה בעוד שהיהירים מחלים את פניו של עיתונאי שחצן וריק מתוכן. כמי שלא מאמין באלוהים, עם הראשונים אני אמנם לא מסכים, אבל לפחות מכבד אותם. האחרונים סתם חנטרישים.
בין היהדות לבין הציונות יש עימות אמיתי, שהציונות כל השנים מנסה להסתיר ולטייח. עד כה זה הצליח פחות או יותר, אבל לדעתי לא רחוק היום שהעימות יתפרץ ולא תהייה ברירה אלא לטפל בו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא נכון. |
|
|
|
|
|
הם לא ציונים. "ציונים" אלה המכנים עצמם "ציונים" - הם מוליכי שולל. הינם מזוייפים, מעוותים, הרואים עצמם ציונים. אין אמת בדבריהם, הם הגרועים שבאחינו. מטרתם היא להפוך את המדינה היהודית למדינת כל אזרחיה ומסתנניה ומשיגי גבולה. את אלה אי אפשר לכנות ציונים. זה בדיוק מקביל לאותם דתיים מזוייפים (לייבוביץ', שי פירון, גרינפלד, שטרן, שלוי ועוד) המחשיבים עצמם לדתיים והם רחוקים מן הדת ומערכיה. הם מסלפים את הדת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דאגנית |
|
|
|
|
|
ההגדרה המצומצמת של הציונות היא תנועה לשיבת היהודים לארץ ישראל והקמת מדינה דמוקרטית יהודית.
לציונות הזו היו וישנם פנים רבות וקמו בה זרמים שונים, ציונות סוציאליסטית, ציונות דתית ועוד.
ולענין ההגדרות : ארץ ישראל, יהודית, ודמוקרטית - ישנם פרשנים רבים מטעם עצמם שמסלפים את ההגדרה לפי האג'נדה שלהם והתרחקו ממטרות מחוללי הציונות והרצל בראשם..
לדוגמה, השאלה הקרדינאלית והיא ארץ ישראל - מהו?
בשאלת המפתח הזו לא ניתן לשנות את העובדות (כפי שהשמאל שלנו רוצה) אבות הציונות מעולם לא רמזו כי מטרות הציונות יסתיימו אפילו במשהו הדומה לגבולות 49.
1. בנימין זאב הרצל - דבר על העברת קהילות יהודיות שלמות בהמוניהן לארץ ודבר מפורשות על כך שזה יחייב את פינוי האוכלוסייה הפלשתינאית.
2. מקס נורדאו - תוכנית האווקואציה - ישוב המוני של יהודים בארץ, ומכיוון שיהיה צפוף כאן, יש לפנות את הערבים, רעיון שאפילו זבוטינסקי הרביזיוניסט לא העלה על דעתו אבל לבסוף אימץ אותה.
3. ברל כצנלסון - דבר במפורש והרבה פעמים וגם כתב על טרנספר של ערביי הארץ (אמנם מרצון) וטען שהוא אינו מבדיל בין שכם לבין תל אביב.
4. ארתור רופין, נחום סירקין,יצחק טבנקין דברו בגלוי על ישוב המוני של יהודים בכל רחבי הארץ ועל חשבון הערבים.
5. יוסף קלוייזנר, זאב סמילנסקי (העמוס-עוזים של אז) כתבו על כך שהארץ כולה נועדה ליהודים.
6. בקונגרס הציוני ב-1937 דנה התנועה הציונית באופן מעמיק בסוגיית יישובכל הארץ ביהודים ולשם כך פינוי הערבים.
לגבי ההגדרה - מדינה יהודית וזה מופיע גם במגילת העצמאות - הלאום והדת כידוע אצלנו חד הם יהודיים - וגם כאן שלא יספרו לך סיפורים, המדינה הזו צריכה להישאר כמדינת הלאום של העם היהודי וגם כאן ישנם הרבה שועלים המחבלים בכרמים.
ולגבי איתן, איתן הצהיר על עצמו כמצביע חד"ש - חד"ש הנה מפלגה אנטי ציונית (גם בעצם העקרון הבסיסי במצעה - תמיכתה בעניין הפלשתינאי בנושא הטריטוריה) לכן איתן אינו ציוני וגם בענין זה שלא יספר לנו אחרת.
יש לך כאן מספר מגיבים מהשמאל הקיצוני שיפרשו את דברי לרעת הציונות - אלה הם ה"נאורים" בעיני עצמם הם אינם נאורים אלא צבועים ויש להתעלם מהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
גם אלה שלא הוזכרו, לא שונים מאלה שכן. מה שמוכיח שוב, שהציונות אינה אלא קולוניאליזם, טיהור אתני וטרנספר. אין ציונות אחרת ואין ציונים אחרים. הציונות הגיעה מארופה והיא שייכת לשם, ולא למזרח התיכון, ולכן לא יהיה פה שלום ושקט, אלא רק לאחר שהציונות תעלם מפה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תאור נכון ויפה |
|
|
|
|
|
התאור שלך נכון ומדוייק. אני מסכימה איתך וטוענת כבר שנים, שכל הציונות, ממרזל ועד ביילין, זה ימין קולוניאליסטי וטרנספריסטי. הסמול הציוני פשוט מצליח שנים רבות לשטות ברוב האנשים כאילו הוא רוצה שלום. זה שקר גמור ואחיזת עיניים. אין, ולא יכול להיות, שלום עם הציונות, בדיוק כפי שתארת נכון ויפה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כל הכבוד |
|
|
|
|
|
אני לא מבין למה אתם סובלים כל כך במדינה הקולוניאלית הזו, אולי תעשו חסד עם עצמכם ותעברו לרמאללה ?
אני מתנדב להזמין לכם את המוניות ולשאת את המזוודות.
קוויזלינגים - יפה שעה אחת קודם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
שהגדרת הציונות היא השאיפה להקמת מדינה יהודית דמוקרטית !! ההגדרה היא - שאיפה להקמת בית לאומי לעם היהודי על ידי משפט העמים ברשיון האומות !! צורת השלטון שתהיה לא מוזכרת וגם לא עניין הדמוקרטיה -הרצל מזכיר בספרו את עניין השלטון ומדבר על צורת
שלטון כפי שהיה נהוג בארופה !! מדינה יהודית זו מדינה שאמורה להשיב את העם לציון בשאיפה לקומם את הארץ על פי רוח תורת ישראל - לעולם זה לא יוכל להשתלב עם החסון הליברלי מערבי דמוקרטי !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
מהממלכתיות של הרצל, הרצל דבר על מדינה יהודית (והרצל היה המהפכן שחולל את הציונות) לאחר מותו הקונגרסים הציוניים סטו מדרך הממלכתיות ובכלל לא דברו על מדינה...
לדוגמה, הקונגרס הציוני הראשון ניסח את שאיפת הציונות (בניגוד לרעיונו של הרצל על מדינת היהודים) הנוסח המדויק ושפורסם היה:
"לרכוש מקלט בטוח על פי משפט גלוי לעם ישראל בארץ ישראל"
בתרגום פשוט, איזו התיישבות שתשמש מקלט ליהודים ותהייה תחת חסות הגויים...
כל הקונגרסים שבאו לאחר מכן (בהם שלט השמאל הציוני) חזרו בערך על אותה שאיפה.
השמאל הציוני כמו מפלגת פועלי ציון שמאל (ה"סבא" של מפ"מ) ראה בכלל במדינה את התגלמות הריאקציה והתנגד נמרצות למדינה...
זו גם הייתה המחלוקת הגדולה בין ז'בוטינסקי שדרש מדינה לבין בן גוריון, עד שנת 45 ב"ג לא דבר על מדינה אלא על התיישבות יהודית בעלת אופי סוציאליסטי בולשביקי...
רק לאחר השואה ב"ג אימץ את דרישתו של ז'בוטינסקי (שמת בשנת 40)
בדקי, בכל הספרים הגדרת הציונות היא כפי שכתבתי לך.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
שדיבר על הבית הלאומי לעם היהודי ברשיון האומות - אם יש לך מקור הטוען אחרת אנא הפנה אותי אליו- אני לא זוכרת שדיבר על מדינה יהודית ודמוקרטית זה גם לא כתוב בספרו - את עניין הדמוקרטיה החלו להפיץ אלו שהשתלטו על התנועה לאחר מותו שדיברו על ה"קולטורה " והיו אנטיתזה ליהדות החרדית ששאפו למדינה דתית אלה שהאדומים והבריטים בראשותו של וויצמן - דחקו אותם והשליטו את הדמוקרטיה המערבית על פי האח הגדול - בריטניה !! ככלל אתה צודק שצריך לעשות הפרדה ברורה מאד בין תקופת הציונות בראשות הרצל - נורדאו-וולפסון ,ובין תקופת ההשתלטות הסוציאליסטית האדומת! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
בעניין הלאומיות את אומרת את מה שאני אומר, בית לאומי פירושו מדינה , ממלכתיות, דגל, סמל וכיו"ב (ברעיון הלאומיות העולה בסוף המאה ה-19.)
הרצל היה בעד ציונות מעשית ודבר על מדינה, בניגוד לקודמיו שפטפטו ולא דברו תכלס' (אחד העם)
הרצל גם הציע מתכונת מעשית למדינה הזו, הצרה הייתה כפי שכתבתי, שלאחר מותו אנשי הציונות (משמאל) הפסיקו לדבר על מדינה ודברו על משהו כשטח חסות עד ב"ג ב-45 לאחר השואה.
לעניין ה"רשיון", הרצל עסק בסרטפיקט למדינה והשתדל אצל התורכים והקיסר הגרמני להקצות את שטח א"י ליהודים , ההגדרה של הקונגרס היא הרבה יותר מתרפסת ומדברת על "חותמת כשרות" לכך שהיהודים יחיו בשטח חסות (או מקלט לפי נוסח הדברים שלהם)
כעת נשארו שני דברים לבדוק, האם דמוקרטית והאם יהודית.
בהחלט דמוקרטית, בהגותו הוא מדבר על פרלמנט וכל הסממנים של מדינה דמוקרטית על חוקה וכדומה.
בעניין יהדותה
כאן צריך להבדיל בין הרצל המוקדם (שנטה להתבוללות) לבין הרצל המאוחר, אנשי השמאל אוהבים לסלף את דמותו של הרצל ולהציגו כתומך גמור בהפרדת הדת מהמדינה זה סילוף של הרצל והשמטת דברים אחרים שכתב ואמר מאוחר יותר...
אז בואי ונבחן מה הוא אמר על יהדותה של המדינה
1. בנאומו בפתיחת הקונגרס היהודי הראשון ב19 לאוגוסט 1897 אלה דבריו של הרצל היו :
"...מאז ומתמיד היו הידיעות שבידי העולם עלינו לקויות בשיבוש ובסילוף. רגש ההשתייכות והשיתוף, שבו היו מונים אותנו תכופות כל-כך וזעופות כל-כך, הוא היה נתון בתהליך של התפוררות גמורה, שעה שהסתערה עלינו האנטישמיות. וזו חזרה והגבירה אותו שוב. אנו, אפשר לומר, שבנו הביתה. הציונות היא שיבה אל היהדות עוד לפני השיבה אל ארץ-היהודים. אנו הבנים השבים אל הביתה מוצאים בו כמה דברים הטעונים תיקון במפגיע; ובייחוד שיש לנו אחים, השרויים בדרגות הנמוכות של עוני. אבל בבית העתיד מקבלים את פנינו בברכה, משום שגלוי וידוע, שאין אנו הוגים מחשבה מחוצפת, לקעקע יסודות מקודשים. הדבר הזה יתגלה בשעה שתגולל לפנינו התכנית הציונית. .."
אמירה זו מפריכה את טענתם של אלה שקובעים שכל הרעיון הציוני הוא חילוני - מסתבר שזה לא מדויק, הרצל כנראה ראה בציונות קודם על השיבה אל השורשים היהודיים.
2. עובדה נוספת, הרצל כתב בשנת 1895:
"...אנו מזהים את עצמנו כאומה על-פי הדת...".
ואת זאת כתב אותו הרצל שב-1892 חשב שניתן לפתור את הבעיה היהודית על-ידי הטבלתם של כל היהודים לנצרות. כלומר: חלה בו התפתחות רעיונית לכוון הדת.
ובקשר למה שכתב הרצל על מקומם של הרבנים בבתי הכנסיות ושעליו מסתמכים שמאלנים שונים שמסלפים את דבריו המאוחרים ועל כי הרצל הפריד בין דת ומדינה, אז מסתבר שהרצל כתב גם ההפך הגמור ובצורה יותר מפורשת
וכך ניסח את הדברים באחת מטיוטות ה"חוקה" שהציע למדינה החדשה:
"... ליישוב היהודי "תהיה ממשלה עממית... שתהיה יהודית באופייה..." (13 ביולי 1903).
מהי מדינה "יהודית באופייה"? על כך ניתן בהחלט לדון, אך ודאי - לפחות אליבא דהרצל - שהממסד הדתי נוטל בה חלק מהותי. במקום אחר הוא כותב:
"הרבנים יהיו עמודי התווך של הארגון שלי, ואני אכבדם על כך. הם יעוררו את האנשים, ילמדו אותם... ויאירו את עיניהם..." (יומן, 15 ביוני 1895). הרצל, וזאת עובדה, לא תמך בהפרדת הדת מהמדינה.
למאמרים בעניין זה ראי כאן ופה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
8 |
|
|
אני לא חגגתי שום יום אישה בנלאומי-לא בשבת ולא בכלל-יש לי דברים חשובים יותר לעשות בשבת הקדושה ובטוח שלא לעסוק בעבודה הזרה של דורנו המבולבל -דור עקבתא דמשיחא-ההדרת האישה - נמאס מהמתקפה הפמיניסטית שכל עניינה להעצים את הנשים ולהשפיל את הגברים - האישה נהפכה להיות הדבר ואילו הגבר יצור בזוי ומיותר - אכן חלק ממלחמת כוחות הטומאה באמת- אז מה הפלא שקלינסקי שלנו תופס צד עם הסופרת שהיא על'ק חרדית אורתודוכסית אבל מתעבת את יעקב אבינו ובוחרת להציג את השפחות כמסכנות שסבלו בחיקו - יש כאן את כל האלמנטים שאיתן המטונף נמשך אליהם-שנאת ישראל=שהוא יעקב אבינו ,ו,שפחות "מסכנות" שסבלו ממעמד נמוך וחוסר שוויון - למרות שבתורה אין שום זכר לא לתיעוב ולא לחוסר השוויון - בני השפחות נחשבים לחלק מבני ישראל !! גם הטענה שהתורה לא מדברת על השפחות לא נכונה מכיוון שאין בתורה דיבור רב על נשים בכלל, ולא רק השפחות - -כמו- דינה בת יעקב ,או אוסנת אשת יוסף -ומי יודע אם תופעה זאת בתורה,לא באה כקונטרה לכוחות הטומאה-שעניינם דווקא העצמת האישה ,כפי שאנו רואים בימנו -אני ממש לא נגד מלחמה על זכויות האישה ,אבל מה שקורה היום עבר כבר כל גבול וכל טעם טןב!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
9 |
|
|
גיא רולניק על שבדיה:
http:
ויוסי דהאן בביקורת על רולניק וניאו ליברלים בכלל:
http:/ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד קצת, |
|
|
10 |
|
|
איתן, אני שמח שחזרת אלינו. מאחל לך הרבה בריאות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
11 |
|
|
שלוי קיבלה פרופסורה ממוסד אקדמי מוכר ואילו המגיב הותיק הדאגני ואיכס כהן קיבלו פרופסורה מטעם עצמם בכל תחומי התת רמה.
שלוי קיבלה מינוי לנהל בית ספר תיכון דתי לבנות בירושלים וזכתה להערכה רבה מצד מאות רבות של תלמידות ואילו המגיב הותיק הדאגני ואיכס כהן זוכים לאהדת קומץ של פנטיים סהרוריים.
שלוי קיבלה את פרס ישראל על מפעל חיים, ואילו המגיבים הסהרוריים קיבלו את פרס הפנטיות החשוכה בתוספת פרס על העתקות עמודים שלמים מויקיפדיה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
פרס כלשהו או תפקיד מסויים במדינת היהודים שנשלטת על ידי מינים - מעיד דווקא על אי התאמתו לקבלת הפרס,או התואר והתפקיד-ודווקא היהודים הטובים הנאמנים לעמם לארצם ולתורתם - מושמצים ונחשבים לאוייבי האומה - הכל הפוך כאשר בראש שולט השטן - ולכן אנחנו היהודים האמיתיים מצפצפים על שלטונכם -התארים שאתם מעניקים ואותות הכבוד והפרסים!! - אנחנו מחכים ל- ונהפוך הוא - כאשר ישלטו היהודים המה -באויביהם - ואז על אלו שהושמצו יתגלו כראויים האמיתיים לקבלת תארים ופרסים -במהרה ונאמר אמן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
12 |
|
|
נאספו כאן מגיבים שמביישים את היהדות.
עולמן של שפחות, שהיו למכונות לידה וכנועות בכלא פאטריאכלי, הוא עבור אותם מגיבים עולם מתוקן .
עולמן של שפחות מודרניות , שהיו למכונות עבודה , הוא עבור אותם מגיבים מצב אידילי. אני בזו לאותם מגיבים שמביישים את היהדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ואליס שלווי -שבמסווה של דאגה לחלש ולעשוק מנאצים את אבות האומה- בוז לכם - העם היהוגי לדורותיו בז לכם !מי שמעז לכתוב ולהצדיק דברי בלע כ"מתועב " על יעקב אבי האומה הישראלית - הוא נבל מתועב שאין לו חלק בעם ישראל כלל -אין שום רמז ולו קלוש ,בתורה-המראה את זלפה ובלהה כמסכנות שנעשקו על ידי יעקב -והתורה יודעת לספר על נשים עשוקות ולא מסתירה-כמו מקרה פילגש בגבעה כאשר שבט שלם נענש קשות
בשל כך וכן אונס דינה על ידי שכם בן חמור המתועב- אבל אותו קלינסקי הנבל לעולם לא יכנה כך, כי הוא לא שייך לנבחרי האומה, שאותם לדעת הרשעים מהשמאל -צריך לנאץ !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
13 |
|
|
קלינסקי פליצי ושלווי שכחו אותה ?- מדוע אין ביקורת על לקיחתה לחיקו של אברהם ??הגר שפחת שרה - היכן הרחמים עליה ?? האם יתכן שבגלל זווג זה נולד אהוב נפשם של השמאל הישראלי - ישמעאל - נמנעו אבירי הצדק והדאגה לשפחות מסכנות מלהזכירה ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אכן קלינסקי הרגיש והרחום (רק על גויים) כותב על הגר אם ישמעאל-אח שלו - אמנם לא כאן אבל במאמר קודם-ומאד מאד מאד היה לו קשה עם מדרשים שהיציגו א
הגר כאחת שיצאה נגד גבירתה ,אבל דווקא זה כן כתוב בפרוש בתורה :.."ותרא כי הרתה ותקל גבירתה בעיניה "-אבל מה לקלינסקי הרחום והחנון ולעובדות הוא הרי יעשה הכל כדי ש"שפחה תירש גבירתה " ,הוא היה היה מחליף את זלפה ובלהה ברחל ולאה -בשמחה ובששון -הוא מורעל משנאה אדומה לעם ישראל ו אבותיו וגיבוריו -פשוט אסון שחיים בתוכנו יצורים מתועבים כאלו !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קודם היא כותבת:"הגר שפחת שרה - היכן הרחמים עליה ?? האם יתכן שבגלל זווג זה נולד אהוב נפשם של השמאל הישראלי - ישמעאל - נמנעו אבירי הצדק והדאגה לשפחות מסכנות מלהזכירה ??"
כשמראים לה שקלינסקי כתב בדיוק על זה במאמרים קודמים (לא בכל מאמר כותבים על הכל), היא ממשיכה לצווח ככרוכיה מהעץ שהיא טיפסה עליו כמה היא חכמה.
טוב שיש איחס, שאפשר לצחוק קצת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
רוב התגובות הן של מגיבה אחת, שכל מה שמאפיין אותה, זו הכרה בערך עצמה. לעומתה המדינה ומוסדותיה על פי גישתה הן תוצר של אספסוף שבחר את מה שבחר. למגיבה הזו מצטרף מגיב שמעתיק ערכים שלמים מויקיפדיה וזוכה לדברי הערצה של האיחסה הזו , איריס כהן הדאגנית והצדקנית . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה... |
|
|
|
|
|
תפסיקו להתייחס לימין הכי לא שפוי, שהתמקם לו כאן בדמות מה שקוראת לעצמה או לעצמו איריס כהן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שפויה.. |
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
כל הכבוד לכותב. נושא הדגל של הנאורות וזכויות האדם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א ש ליאור |
|