|
1 |
|
|
הספר "בעל בעמיו" היה בתכנית הלימודים בתיכון. היה, היה , היה ונעלם מהתכנית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בקשה למשרד החינוך |
|
|
2 |
|
|
איתן, עוד מעט החבורה של אפרים הלפרין , מגיב ותיק, בן נאמן והגאון ב.ל יתנפלו עליך. בשביל מה כל ההתמדה שלך לפרסם באתר הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מלבסים מבקשים |
|
|
|
|
|
אתה כל-כך צודק, הרי המנוול תוקף ואני מתגונן מפניו ==== לו המנוול לא היה מסית, משקר ומבזה, אני לא הייתי טורח להשיב לו ==== |
|
כתובת IP: |
162.158.158.100 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן נאמן |
|
|
|
|
|
מלבסים יקרים, איש לא מתנפל, לפחות לא אני. בעולמנו קיימת המילה ביקורת, וביקורת היא חשובה, חשובה מאד. איתן הוא כותב בחסד, אך הוא מאד קיצוני, ומי שמבטא קיצוניות במילים ברורות, חדות, חודרות, אשר לטעמי חוטאות לא פעם לאמת השלמה, זוכה לקיטוטונות רבים ולעתים חריפים של ביקורת, הקריאה שלכם לאיתן להפסיק לכתוב כאן היא קריאה תבוסתנית, ואיתן איננו תבוסתן. הוא קיצוני, אבל לא תבוסתן, לא תבוסתן בפן האישי. לדעתי גם הפן הלאומי שלו לא נובע מתבוסתנות (בניגוד לרבים מהחברים שלו לדעה) איתן הוא דעתן, איתן הוא ההפך מתבוסתן, אך איתן לא רואה נכון את המציאות, הוא חולם באספמיא כאילו סכינאים מדורי דורות יהפכו בין לילה לפיות טובות. חבורת השמאל הקיצונית כמו חבורת הימין הקיצונית לא פתוחות לביקורת, אסור שם לחרוג מן השורה, לכן הקבוצות האלה סגורות בד"כ בקונכיות מסוכנות לעצמן ולסביבתן, ואיתן, עם כל הביקורת הנוקבת והקשה על כתיבתו, כתיבה המבטאת לטעמי אורח חשיבה עקום ומסוכן, בד בבד עם היותה מוצר של אומן כתיבה, מרצה, מטיף, את תורתו קבל עם ועולם, לא במחשכים אלא תחת קרני השמש. אם איתן לא היה ממציא את עצמו היתה חובה להמציא אותו, מקומו כאן, בקרב הציבור הכללי, ולא בשום מקום אחר, למרות ואפילו למען הביקורת. |
|
כתובת IP: |
162.158.155.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
3 |
|
|
איתן, בכפר סילואן הי גם אירועי דמים מאד קשים בפרעות תרפ"א, תרפ"ט, תרצ"ה-ט נפגעה הקהילה האשכנזית , הקהילה הספרדית והקהילה התימנית. כך שבתקופות כל כך קשות חיו משפחות מיוחס ובורלא בכפר סילואן, ולמרות האירועים הקשים שני הסופרים מיוחס ובורלא השאירו לנו מורשת ספרותית בספריהם שיש בה צוואה לחיי שלום . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי. |
|
|
4 |
|
|
איתן אני מקווה שאתה זוכר מה התוצאות של חלומות, לעיתים הם לטובה, אבל לעיתים הבן אדם יכול למצוא את עצמו מושלך לבאר על ידי אחיו, רגע לפני שאחד האחים מנע את כיסוכו נפש, והפשרה היא שהוא יושלך לבאר והאחים ישיבו את גלימתו המגואלת בדם לאביהם כאילו טרפו אותו חיות השדה. בוא נתחיל מזה שחובה עלינו לשמור על סטטוס קוו מבחינת התיישבות, אסור ליהודים להתיישב באזורים ערבים צפופים, ויש ביו"ש בגליל ובנגב מספיק שטחים כאלה, ואסור ערבים להתיישב באזורים יהודים צפופים וכמובן על המדינה לאפשר להם לבנות הן הרחבות והן יישובים כמו כל אזרח אחר במדינה. לכן פסק דין קאעדן הוא פסק דין הזוי הפוגע בערבים וביהודים גם יחד. הוא עולה בקנה אחד עם עקרונות שוויון מטופשים אך אינו עולה בקנה אחד עם אושיות חיינו כאן, אשר שוויון אוטופי לא עולה עמם בקנה אחד, אין שום מקום לשוויון עם קהילות שבראשן עומדים תומכי טרור, ולכן כל אחד יחיה באזור שלו כל אחד תחת הגפן שלו ותחת התאנה שלו, וזאת כל עוד משיח לא בא, כל עוד לא הגענו לאחרית הימים. ומה יקרה כאשר יבוא המשיח, ומה יקרה באחרית הימים? זה כבר לא בשבילנו להחליט, זה כבר יחליט המשיח, או החמור שלו, גם היום יש לנו כל מיני חמורים שמקבלים החלטות. ןלחלום על המשיח ועל החמור שלו, זה סתם בזבוז משאבים, הרבה יותר נכון לכתוב עוד מאמר. ולקרוא בו ליהודים שששתלו עצמם בסביבה ערבית צפופה לאחר מלחמת ששת הימים, לעבור לגור ביישובים שתבנה עבורם המדינה על אדמות חוקיות בשטחי יו"ש וכך יקטן החיכוך, וכך יירבה יישובם של יהודים ברחבי ארץ ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
נכתב: "הסופר יהודה בורלא מתאר סיפור אהבה מרגש בכפר סילואן על-רקע ימי העבודה הקשים בשדות הכפר בימי הקציר בין צעירה ערביה מוסלמית ובין צעיר יהודי" ==== היש הגשמה יותר מנוולת מצד יהודי ל: אהבה בין יהודי לגוי? ==== נכון שבין הגויים ישנם אנשים טובים מהרבה יהודים, אך העם היהודי מתקיים בזכות היותו נבדל ממנהגי הגויים, וקשר אהבה בין יהודי לגוי, מבטל את העם היהודי ==== רק קומוניסט ששאיפתו המעוותת לחסל את העם היהודי, יכול לשמוח במצב הפוגע והורס את עמו היהודי ==== מדינת ישראל חייבת - לשם קיומה - לפעול להמרת האזרחות הישראלית של הערבים, לאזרחות של מדינה פלסטינית שתקום על שטחי מדינת ירדן ==== |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן נאמן |
|
|
|
|
|
יהודי או לא יהודי, הוא הטומאה הגדולה ביותר שניתן להעלות על הדעת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברור שיש |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משה רבנו התחתן עם ציפי המדיינית., בת של כהו מדייני. דוד המלך שכב עם אשת איש חתי ואחר כך התחתן איתה ועל הדרך דאג שבעלה ייהרג. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב בן נאמן |
|
|
|
|
|
לו היית יהודי היית יודע שגם יצחק ויעקב אבינו נשאו "גויות" שחברו בכל נפשן לתרבות של בעליהן ==== ציפורה אשת משה, ביצעה את ברית המילה של ילדיה - בעצמה ==== ורות המואביה התגיירה באומרה: "עמך עמי ואלוהיך אלוהי" (באותם הימים, לא היה חשש ממעוותים חסרי מוסר מהסוג האירופי) ==== כשאתה נוכח שהיהודים המשתייכים לרפורמים - מאבדים את הקשר לעם היהודי, אתה לא צריך שיסבירו לך שנישואים עם גויים, מרחיקים את היהודי מעמו היהודי, זה הרי כל-כך ברור, לא? ==== זכור והיזהר, תמיד השמאלנים לא היו מוכנים להיכנע לעובדות, ולכן יש חשש כבד שלא תצליח לקבל את דברי ==== |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן נאמן |
|
|
6 |
|
|
בימים ההם כשהאידאולוגיה השמאלנית בקיבוצי "השומר הצעיר" כללה גם את "אהבת העמים" (ולא רק את האנטישמיות כפי שהיא בימים אלו) ==== בנות רבות נהגו לארח בין חמוקיהן - ערבים, כדי להוכיח כמה הן נאמנות ל"ערכים" ==== עזמי בשארה (הבוגד שהשב"כ הבריח מהארץ) היה מהמרבים ב"מצווה" ==== הנערות הפתיות, שפתחו את דלתן לפניו, עברו משברים קשים כשפינה את מקומן לאחיותיהן (ולאימותיהן) הסוטות, ובמיוחד כשחזר להתחתן עם בת עמו ==== בנות "השומר הצעיר" אינן אשמות במעשה הבגידה שלהן בעם היהודי, כשם שאין להאשים את הנערות בפרשת הכדורגלנים ==== אך האשם הוא במנהיגי השמאל, במחנכים המעוותים ובהורים המטומטמים ==== זכרו את כזבי בת צורה ==== |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן נאמן |
|
|
|
|
|
בת שבע החתית מתוך אהבת עמים חיבקה בחמוקיה את יצריו של דוד בן ישי שם על הגג. ציפורה המדינית, בתו של יתרו כהן מדיין, אירחה בן חמוקיה פליט שברח ממלך מצרים והיה למנהיג מושיע לעם ישראל בהובילו מעבדות מצרים לחיי חרות בארץ ישראל. רות המואבייה חיבקה שם על הגורן בלילה את בועז. ולעצם העניין אני סבורה, שטוב ייעשה יהודי אם יישא אישה יהודייה, וטוב תעשה יהודייה אם תישא יהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה. |
|
|
|
|
|
מקפיד לחזור שוב ושוב על שקריו העלובים הנובעים מבורות ונבערות,אשיב לכסילה כפי איוולתה. בת שבע היתה יהודיה כשרה ולא חיתית,היא היתה נכדתו של אחיתופל הגילוני יועצו של דוד, ובתו של אליעם. אוריה החיתי שהיה נושא הצינה של גולית זכה בה למרות שלא היה ראוי לכך,דוד הבטיח לו אחת מבנות ישראל בעקבות כך שהראה לדוד כיצד להסיר את שריונו של גולית בכדי שיוכל להסיר את ראשו. הקב״ה שכעס על הטחה זו אמר לדוד שבאם הוא נותן בת ישראל,משלו הוא נותן.אוריה החיתי התגייר בכדי שיוכל לשאתה לאשה.אוריה מעולם לא בעל את בת שבע שנשארה בתולה כי ידע שאינה מיועדת לו.המנהג בישראל היה כי חייל היוצא למלחמה משאיר שטר גירושין לאשתו שבאם יהרג היא לא תישאר עגונה.כמו כן באם הבעל לא בועל את אשתו במשך שנה שלימה היא הופכת שוב למותרת.בת שבע,שהיתה גלגול של חוה ידעה שהיא נועדה לדוד שהיה גלגול של אדם הראשון,ז״א-הם היו זיווג נשמות מושלם,ולכן היא עולה לרחוץ על הגג היטהרות במקוה] לעיניו של המלך בכדי שיחשוק בה.-האם את מכירה חייל אחד השב לאחר חודשים ארוכים בחזית שיסרב ללכת לראות את אשתו בביתו? מכאן שהוא ידע שאינו ראוי לה.חז״ל אומרים כי חטאו היחיד של דוד היה ״שאכלה פגה״ [פרי בוסר] ולא המתין עד אשר תינשא לו. צאי ולמדי לפני שהינך משתלחת בחוצפה ועזות מצח.שבת שלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
בת שבע החתית מתוך אהבת עמים חיבקה בחמוקיה את יצריו של דוד בן ישי שם על הגג. ציפורה המדינית, בתו של יתרו כהן מדיין, אירחה בן חמוקיה פליט שברח ממלך מצרים והיה למנהיג מושיע לעם ישראל בהובילו מעבדות מצרים לחיי חרות בארץ ישראל. רות המואבייה חיבקה שם על הגורן בלילה את בועז. ולעצם העניין אני סבורה, שטוב ייעשה יהודי אם יישא אישה יהודייה, וטוב תעשה יהודייה אם תישא יהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה. |
|
|
|
|
|
בת שבע החתית מתוך אהבת עמים חיבקה בחמוקיה את יצריו של דוד בן ישי שם על הגג. ציפורה המדינית, בתו של יתרו כהן מדיין, אירחה בן חמוקיה פליט שברח ממלך מצרים והיה למנהיג מושיע לעם ישראל בהובילו מעבדות מצרים לחיי חרות בארץ ישראל. רות המואבייה חיבקה שם על הגורן בלילה את בועז. ולעצם העניין אני סבורה, שטוב ייעשה יהודי אם יישא אישה יהודייה, וטוב תעשה יהודייה אם תישא יהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה. |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
לו היית יהודי יכולת לדעת שניתן להיות יהודי כמו היהודי מאשדוד שהציל ממות שלושה ילדים ערבים-בדואים מכפר דרום ואת אמם, כאשר משה אותם מהים ושילם בחייו. הוא נתן את חייו כדי להציל ילדים ברואי בצלם, הגם שהם אינם יהודים. ויש יהודי כמו הקומיקאי המצלם סרטון מגזעני המציג ילדים ערבים-בדואים כמו חיות בגן חיות שיש להאכילם. אתה , בן נאמן , העתקו של אותו קומיקאי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר בן נאמן...... |
|
|
8 |
|
|
לו היית יהודי יכולת לדעת שניתן להיות יהודי כמו היהודי מאשדוד שהציל ממות שלושה ילדים ערבים-בדואים מכפר דרום ואת אמם, כאשר משה אותם מהים ושילם בחייו. הוא נתן את חייו כדי להציל ילדים ברואי בצלם, הגם שהם אינם יהודים. ויש יהודי כמו הקומיקאי המצלם סרטון מגזעני המציג ילדים ערבים-בדואים כמו חיות בגן חיות שיש להאכילם. אתה , בן נאמן , העתקו של אותו קומיקאי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר בן נאמן...... |
|
|
9 |
|
|
לו היית יהודי יכולת לדעת שניתן להיות יהודי כמו היהודי מאשדוד שהציל ממות שלושה ילדים ערבים-בדואים מכפר דרום ואת אמם, כאשר משה אותם מהים ושילם בחייו. הוא נתן את חייו כדי להציל ילדים ברואי בצלם, הגם שהם אינם יהודים. ויש יהודי כמו הקומיקאי המצלם סרטון מגזעני המציג ילדים ערבים-בדואים כמו חיות בגן חיות שיש להאכילם. אתה , בן נאמן , העתקו של אותו קומיקאי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר בן נאמן...... |
|
|
10 |
|
|
לו היית יהודי יכולת לדעת שניתן להיות יהודי כמו היהודי מאשדוד שהציל ממות שלושה ילדים ערבים-בדואים מכפר דרום ואת אמם, כאשר משה אותם מהים ושילם בחייו. הוא נתן את חייו כדי להציל ילדים ברואי בצלם, הגם שהם אינם יהודים. ויש יהודי כמו הקומיקאי המצלם סרטון מגזעני המציג ילדים ערבים-בדואים כמו חיות בגן חיות שיש להאכילם. אתה , בן נאמן , העתקו של אותו קומיקאי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר בן נאמן...... |
|
|
11 |
|
|
לו היית יהודי יכולת לדעת שניתן להיות יהודי כמו היהודי מאשדוד שהציל ממות שלושה ילדים ערבים-בדואים מכפר דרום ואת אמם, כאשר משה אותם מהים ושילם בחייו. הוא נתן את חייו כדי להציל ילדים ברואי בצלם, הגם שהם אינם יהודים. ויש יהודי כמו הקומיקאי המצלם סרטון מגזעני המציג ילדים ערבים-בדואים כמו חיות בגן חיות שיש להאכילם. אתה , בן נאמן , העתקו של אותו קומיקאי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר בן נאמן...... |
|
|
12 |
|
|
לו היית יהודי יכולת לדעת שניתן להיות יהודי כמו היהודי מאשדוד שהציל ממות שלושה ילדים ערבים-בדואים מכפר דרום ואת אמם, כאשר משה אותם מהים ושילם בחייו. הוא נתן את חייו כדי להציל ילדים ברואי בצלם, הגם שהם אינם יהודים. ויש יהודי כמו הקומיקאי המצלם סרטון מגזעני המציג ילדים ערבים-בדואים כמו חיות בגן חיות שיש להאכילם. אתה , בן נאמן , העתקו של אותו קומיקאי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר בן נאמן...... |
|
|
13 |
|
|
לו היית יהודי יכולת לדעת שניתן להיות יהודי כמו היהודי מאשדוד שהציל ממות שלושה ילדים ערבים-בדואים מכפר דרום ואת אמם, כאשר משה אותם מהים ושילם בחייו. הוא נתן את חייו כדי להציל ילדים ברואי בצלם, הגם שהם אינם יהודים. ויש יהודי כמו הקומיקאי המצלם סרטון מגזעני המציג ילדים ערבים-בדואים כמו חיות בגן חיות שיש להאכילם. אתה , בן נאמן , העתקו של אותו קומיקאי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר בן נאמן...... |
|
|
|
|
|
אם לא היית גזען וגם חסר חינוך, היית יודע שיש ערבים (ובכלל גויים) שהם מאד אנושיים, והרבה פעמים טובים מהרבה יהודים ==== כדי להציל חיים של אנשים, לא חייבים להיות יהודים, די אם אתה בן-אדם ==== הייחוד של "יהודי" הוא בכך שהוא מנהל את חייו בדרכי התרבות היהודית (תורה ומצוות), והוא חייב להציל חיים כמו כל אדם ==== |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן נאמן |
|
|
14 |
|
|
לאחר ששמענו כי הגברת הס"תומא" בה בחר האיתן, הצהירה כי הארץ שייכת לערבים
גם לי מותר
רק טרנספר של הערבים לירדן יביא שלום.
הם שם ואנחנו כאן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
15 |
|
|
בן נאמן, אל תבזה את יוסלה , בנו של יעקב אבינו, שהתחתן עם אסנת המצרייה . אני יודע, שהיית בטקס הגיור שלה. בן נאמן, אל תתנפל על מצריה , בת מלך אכזר, שהיטיבה עם ילד עברי קטן, הנקרא בישראל משה . תרחם על הישראלי בשם בועז, שאיזו מואביה באה אליו לגורן בלילה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בקשה לבן נאמן |
|
|
16 |
|
|
שבת שתבשר על נסיגה משמעותית במחלת הקורונה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבת שלום |
|
|
17 |
|
|
הוא יקפיד להאחז בכל מעודו בשם הכפר הערבי ולא יקרא לו כראוי בעברית צחה : כפר השילוח. וזאת בכדי לקדם את האג׳נדה ההשמאלנית השקרית שלו.כפר השילוח הוקם בשולי הר הזיתים ע״י יהודים שעלו מתימן ועדן בעליה המשיחית ״אעלה בתמר״ בשנת תרמ״ב.לאחר מכן אף הצטרפו אליהם כמה משפחות חסידיות,אשר התלבשו כמו התימנים בכדי שערביי הכפרים בסביבה לא יתנקלו להם.יהודי הכפר סבלו קשות מבני ישמעאל הרצחניים בפרעות שנעשו בשנת תרפ״א ותרפ״ט, ואף אולצו ע״י הבריטים לעזוב את בתיהם.חלקם חזרו לאחר מכן,אך בפרעות תרצ״ו-ט אולצו שוב ע״י הבריטים לעזוב את הכפר ולא ניתן להם לשוב אליו.הישמעאלים הזדוניים השתלטו על בתיהם ורכושם של אותם אומללים.בסוף שנות העשרים ובתחילת שנות השלושים גרו בכפר כמאה ושישים משפחות של יהודים.לפני כעשרים שנה החלו יהודים טובים לשוב לבתי היהודים בכפר שיהיה להם לברכה והצלחה בהרחבת הישוב.דברים אלה נאמרים לעילוי נשמת הסבא והסבתא רבה שלי ז״ל שהיו ממקימי הכפר לפני מאה וארבעים שנה.יהי זכרם ברוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|