X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כוכב מארס מזוהה עם עשייה ומלחמתיות איך זה ישפיע עלינו ועל המדינה? מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה
▪  ▪  ▪
יתן אנרגיה

בימים אלה מתקרב כוכב מארס, המוכר גם בשמו מאדים, הוא אל המלחמה והעשייה, למעלה בה ייכנס לנסיגה בתאריך 9.9 ועד לתאריך ה-13.11 ובמזל טלה. הכוכב נמצא במזל הבית שלו כך שהאנרגיה שלו תהייה יותר חזקה ועוצמתית. כוחה של הנסיגה מורגש כבר כחודש לפני התאריך הרשמי של הנסיגה.
כל התהליך יעשה כאשר הכוכב שוהה במזל טלה, הוא גם בית העבודה הקשה והבריאות של המדינה. כוכב זה מביא איתו תמיד תקופה של חוסר מנוחה עד כדי אלימות, דליקות ורוחות מלחמה אל מול קבלת עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות.
אין כמו הכוכב מארס לגרום לכם ברמה האישית להרגיש שאתם מקבלים תוספת אנרגיה וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי, הופך להיות קליל ואפשרי. אכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אנו מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.
מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה...
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה למימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות. הפעם ייהנו מכוחו של כוכב זה המזלות הבאים: טלה, קשת, דלי, אריה ותאומים. אולם למזלות מאזניים, סרטן, גדי, עקרב ובתולה תקופת נסיגה ההופכת את הקערה על פיה ובעיות שלא צפיתן אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך.
ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים, אך כתגובה תחושו בהאטה ולכן, אם אתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם נתקלים במכשול. חכו ... ואת תוכניותיכם המשיכו לבצע רק עם סיום הנסיגה. כל שאר המזלות שלא ציינתי, עלולים גם הם בזמן הנסיגה לחוות קשיים גבוהים מהרגיל בכל הקשור לביצוע, תכנון ועשייה.
מזל טלה וכל מזלות האוויר והאש יהיו המזלות היחידים, שהכוח עד לתחילת הנסיגה ייתן לכם את היכולת ליצור, לפעול ולעשות, אך לאט-לאט תחושו שהכול מתחיל להיות כבד וכך גם יישאר בכל מהלך הנסיגה. דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי כל המזלות יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן - הישרדות.
המזלות מאזניים, סרטן וגדי ירגישו במיוחד שהעשייה שלהם מתנהלת תחת עומס ואף ייתכן שיהיו נוחים לפעול באימפולסיביות, שעלולה להביא איתה פזיזות וטעויות בשיפוט. מאחר שהכוחות הפועלים בשמים יהיו בהיבטים קשים זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא יותר אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.
ומה במפת המדינה?
כוכב מארס, שהוא אל המלחמה, ישפיע על מפת המדינה בצורה קשה במיוחד במהלך החודשים הקרובים ובעיקר בתקופות של תחילה וסיום הנסיגה. ולכן, אם לא נזהר וננהג בסבלנות מרבית, צפויים לנו ימים לא קלים גם מבחינת מזג האוויר שיהיה חם במיוחד, עובדה שיכולה לגרום לשרפות, להצתות ולעימותים אלימים וקשים, שיגרמו לכולם לשאול מה התכלית לכל הקושי ומה יש לעשות על-מנת לנסות ולהימנע מעימותים שיקרו בהרחבה ובכמה חזיתות.
בכל מקרה, האנרגיה שתלווה את כל התקופה הזו, היא אנרגיה של הפעלת כוח עד כדי אלימות ולא רק במישור המדיני, אלא גם בין אדם לחברו. גם ההפגנות שמתרחשות בכל התקופה האחרונה לא תפסקנה, אלא תתגברנה ביתר שאת. המצב הביטחוני יהיה כל הזמן נפיץ ותחושות קשות תהיינה באוויר בגלל תחושת המלחמתיות שתלווה את כל התקופה הזו. חשוב מאוד להיות זהירים כדי לא להיגרר למצבים של אל חזור.
נקודת האור בכל התקופה הקרובה תהייה העובדה שהפעם מבחינה מדינית, לא נהייה מבודדים בעולם כמו בפעמים אחרות, ונראה שיהיו גם כאלה שיכירו בצורך שלנו להגן על המדינה ועל אזרחיה. הנסיגה כבר התחילה מבחינה אנרגטית ונראה שעכשיו זה בדיוק הזמן לחשב מסלול מחדש, כיצד לנסות ולנטרל את חבית חומר הנפץ עליה אנו יושבים.
בברכת ימים טובים וקלים.

טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי והמוכר גם ככוכב השליט שלכם נמצא השבוע במקום מצוין על-מנת שתוכלו להביע את עצמכם בצורה רהוטה
▪  ▪  ▪

טלה
הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים בעבודה. כמו-כן, הכוכב שלכם מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של כוח להתמודדויות פיזיות ונפשיות. זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול הקרובים לכם. חשוב מאוד שתוודאו שהם מסכימים לדעתכם ופועלים איתכם בשיתוף.
תאומים
בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בחוג המשפחה. תרגישו נסערים במידה מועטת כיוון שאנשים קרובים יגידו לכם את דעתם עליכם ולא נראה שתאהבו את זה ובוודאי שלא תרצו לשתף פעולה בדבר שלא יהיה לדעתכם לטובתכם. מבחינה כספית נפתחות בפניכם אפשרויות חדשות להצלחה פיננסית.
סרטן
במהלך השבוע הקרוב ימשיך לבקר הכוכב מארס המביא איתו תקופה של בנייה ועשייה בבית הקריירה שלכם ויגרום לכך שתהיו הרבה יותר ענייניים ואסרטיביים בנושא העבודה שלכם, אך לא בהכרח עם בני המשפחה שלכם ולכן, זה הזמן לנסות ולמצוא גם תחומי התעניינות שיעזרו לכם לקרב אליכם את המשפחה הגרעינית.
אריה
השמש בשמיים בלווית כוכב התקשורת מביאים לכם תקופה של עשייה והפעם בכל הקשור לנושאי הכספים שלכם. בחודש הקרוב תוכלו למצוא אפשרויות חדשות לשווק את עצמכם בדרך חדשה וייחודית. ייתכן שעד היום לא התנהלתם נכון ולכן חשוב מאוד שתקבלו ייעוץ מקצועי מאנשים מוסמכים. תנו הזדמנות לתחומים חדשים להיכנס אל חייכם.
בתולה
במהלך השבוע הקרוב תרגישו שיש לכם צורך עז לחקור ולהבין את כל ההתנהלות סביבכם במובן החברתי כיוון שאתם מרגישים באנרגיות חדשות שמגיעות ובאות ואתם לא יודעים כיצד לחדד את העניינים לטובתכם. כוכב ונוס, הכוכב שמביא איתו מערכות יחסים טובות, נמצא אצלכם בבית החברה ויכול להאיר את דרככם בכיוון זה.
מאזניים
במהלך החודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת מרקורי בבית תת-המודע שלכם ביחד עם השמש בשמיים ולכן תרגישו די מסוגרים בתוך עצמכם עם צורך עז לנוח ומצד שני גם היכולת האינטואיטיבית שלכם תגבר מאוד ותוכלו לשכנע אחרים בדעתכם ובצדקתכם. ככל שתשפיעו יותר, כך תצאו נשכרים מהיכולת שלכם לשתף פעולה.
עקרב
בשבוע הקרוב יימצא הכוכב ונוס במקום שמחדד לכם את הצורך לבלות כמה שיותר וליהנות מהטבע שבחוץ. זו תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים. מומלץ לכם לא להתרווח על זרי האהדה שתקבלו, אלא להמשיך ולפעול במלוא המרץ.
קשת
נראה שבשבוע הקרוב מסיבות השמורות איתכם לא תרצו לשתף את האחרים בחוויות הרגשיות שלכם ותהיו עסוקים יותר בצד הכלכלי של חייכם. יש לכם אפשרות לשדרג את עצמכם, אך ניכר שהדבר כרוך במאמץ רב ואתם חייבים לחשוב נכון וזהיר על-מנת לא לעשות טעויות. היזהרו מלקבל דעות סותרות שימנעו מכם לחשוב בצורה הגיונית.
גדי
כבר תקופה ארוכה שכוכבים עם השפעות לטווח הרחוק משפיעים עליכם ואתם לומדים להיזהר מכל ההתחלות החדשות הנכפות עליכם, כיוון שסביר להניח שהן הגיעו בדרך קשה ולא בדרך שהייתם בוחרים בה מראש. זה הזמן לתכנן שינויים שיכולים להתאים לכם הקשורים ליחסי עבודה גם במקומות רחוקים, כיוון שיש לכם סיכויים להצליח.
דלי
הכוכב ונוס מבקר בבית העבודה שלכם, כך שאתם יכולים לצפות להתעוררות חיובית בנושאים אלה וכמו-כן זה גם הזמן לבדוק מי מהקרובים לכם בסביבה הקרובה חושב כמוכם לכם ולוודא שאתם מובנים לגמרי לאנשים קרובים אליכם. ושוב ושוב חשוב שתפנימו לא לתת לחששות ולפחדים שמדי פעם משתלטים עליכם, לנהל אתכם.
דגים
אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ויכולים להניח לעצמכם, לשבת לאחור ולסרוק את מחשבותיכם ותוכניותיכם בליווי חשבונות נפש על כל מה שעברתם בשנה האחרונה. זה הזמן שלכם בעיקר לעזור לעצמכם ולהפסיק לתת לאחרים לנהל אתכם, על-ידי כך שהם מנצלים את הצורך שלכם להיות בסדר ולרצות אחרים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  31/08/2020   |   עודכן:  31/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף אליעז
למרבה הצער מנהגי עבודה זרה פשו ועדיין פושים בין שלומי אמוני ישראל וחדרו בדורות האחרונים לדת היהודית, לרבות המנהג, ויש אפילו הרואים בכך מצווה, להשתטח על קבריהם של צדיקים, כאילו צדיקים מתים אין בקבריהם טומאה, וכאילו קבריהם נועדו להשתטחות נשים עליהם
אליקים העצני
עד כדי כך הצליח הבלוף של נתניהו, שגם האמירויות החליטו לרכב עליו בניסיונן להדוף את הביקורת הבין-ערבית: כעת הם טוענים, שכביכול הם הם שנתנו לפלשתינים את 'מתנת' הורדת "הסיפוח" מסדר היום, ותמורתה 'שילמו' בקיום יחסים גלויים עם ישראל
רות רזניק
המילה הגינות הפכה לכתם ולאות קלון? או שמא סרבני החתימה הם אלה הראויים לקלון? האם מסוגלים 108 ח"כים וח"כיות הללו לקבוע את חיינו וגורלנו? הם חייבים לציבור הישראלי הגדול והפלורליסטי תשובה - ומיד
יוסף קנדלקר
בניגוד לישראלים הצעירים שיצאו לחרוש את הודו ואת דרום אמריקה לחודשיים שלושה, וחזרו עם תובנות לחיים וחוויות שמספיקות למלא אלבום תמונות ושלל סיפורים אל תוך הלילהיצאנו אנחנו, שלושה ילדי דימונה אל אירופה הקרה של חודש נובמבר
ואתה כבוד הנשיא? ואתם ראשי המפלגות משמאל וימין? ואתם הרבנים הראשיים? ואתם היושבים ראשונה במלכות המשפט? ואתם אנשי הרוח, הסופרים והמשוררים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il