X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הגזענות בגרמניה מעולם לא מתה, היא מרימה ראשה בכל פעם מחדש ובצורה אחרת בשנים האחרונות מתבררת שיטת פעולה גרמנית חדשה - לא עוד ייצור כורים גרעיניים, טילים וכלי השמדה נגד העם היהודי, בוודאי לא בפרהסיה
▪  ▪  ▪
האנטישמיות לא נעלמה [צילום: AP]

גרמניה. הידידה הקרובה של העם שאותו ביקשה להשמיד, מנצחת על העברת עשרות מיליוני דולרים בכל שנה לארגונים ועמותות אשר חלקן במסווה של דאגה לזכויות אדם פועלים וחותרים תחת קיומה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, יהודית ודמוקרטית.
לאחר השואה הנוראה שהוביל העם הגרמני על העם היהודי בגרמניה וברחבי העולם כשכוונתו המוצהרת הייתה לאבד ולהשמיד, למחות ולכלות את העם היהודי מעל פני האדמה, הצליחו השורדים לקום מתוך האפר, לנערו מעליהם ולבנות מדינה, צבא, עם.
הגרמנים ניצחו בקרב והפסידו במערכה, מתוך השבר הנורא, מתוך הכריתה האיומה קם עם והצמיח ענפים חדשים, עם שעליו נשרו באכזריות בל תתואר החל יונק משורשיו ומתאמץ לצמוח מחדש. העם הזה ביקש לאחות את השבר לשים צורי על החבורה המסרבת להגליד.
בעודו ממשיך במלחמת הקיום שלו עשור לאחר השואה, מאות מדענים גרמניים נאצים אשר חלומם להרוג לאבד ולהשמיד את עם היהודים לא התפוגג מעולם, החלו לפעול לבניית טילים במצרים, הקימו שלושה מפעלים אשר כל מטרתם הייתה לסיים את מה שהתחיל הצורר הנאצי.
מאז היו השילומים, הצוללות, יחס מיוחד לו זכתה מדינת ישראל מהשלטון הגרמני, מסעות של סליחה, מסעות של מחילה, מוזאונים שהוקמו לזכר השואה, ומצעדי נאצים במועל יד ברחובות הערים. הגזענות בגרמניה מעולם לא מתה, היא מרימה ראשה בכל פעם מחדש ובצורה אחרת. בשנים האחרונות מתבררת שיטת פעולה גרמנית חדשה. לא עוד ייצור כורים גרעיניים, טילים וכלי השמדה נגד העם היהודי, בוודאי לא בפרהסיה.
שבעים מיליון שקל העבירה בין השנים 2012-2019 ממשלת גרמניה למימון ארגוני שמאל קיצוני ובהם ארגונים הפועלים לייצוג מחבלים רוצחי תינוקות וחיילים. לצד המימון המובטח שהינו השמן בגלגלי החתרנות תחת אופיה של מדינת היהודים היחידה בעולם, מממנים גם ממשלים אירופים, כן אלה שעמדו אז מנגד והחרישו, את ארגוני החרם והחתרנות אשר חלקם אף תומכים במוצהר בחרם על מדינת ישראל ואחרים קובעים כי מדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד וגזענית.
המימון האירופי בכלל והגרמני בפרט, המימון הנדיב, אינו מסופק על-ידי זרועותיו רק בקעקוע אופיה של המדינה היהודית פנימה כי אם הינו המגפון העולמי המשחיר את מדינת ישראל והפיכתה למדינה לא לגיטימית, מצורעת, אשר אינה ראויה לבוא במדינות הנאורות ובין העמים.
מדינת ישראל כמדינה ריבונית חייבת לא רק להתגונן אלא, ובעיקר, לצאת למתקפה רב מערכתית במדינות המממנות ארגונים חתרניים, לקיים פעילות שיטתית, סדורה ואמירה חד-משמעית אשר תקבע כי אל להן לממשלות זרות להתערב בענייניה של המדינה הריבונית. דנמרק, שבדיה נורבגיה גרמניה שוויץ, הן חלק ממממני החתרנות במסווה של ארגוני זכויות.
לאחר שתקום סוף-סוף ממשלה חדשה, מושלת, על ראש הממשלה הנבחר להתחיל את תהליך קטיעת מימון שרשרת החתרנות, הפצת הכזב והשנאה נגד מדינת ישראל, באופן דיפלומטי, אשר יניב תוצאות שסופן הפסקת התערבות זרה בוטה בענייני המדינה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  16/03/2021   |   עודכן:  16/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקטוע את שרשרות המימון החתרני
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
בן סבו מזהה את אויבי ישראל
שלמה המגיב  |  16/03/21 21:27
2
ועוד על תובנות בנוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  17/03/21 09:37
 
- שלמה המגיב שכלך מעוות ןשגוי
gngs  |  17/03/21 12:47
 
- ולמי יש "שכל מעוות" , gngs ?
שלמה המגיב  |  17/03/21 17:53
3
נכון. גרמנים = שנאת יהודים
עמנואל גרטל  |  18/03/21 08:43
 
- "גורם לאובדן המדינה" נוסח גרטל
שלמה המגיב  |  18/03/21 11:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
עכשיו ליברמן שולח את הארס שלו כלפי החרדים, תוך כדי ניבולי פה ושפת שוק נמוכה, וכול זאת כדי לזרות הרס ותהו ובהו במחנה שהיה שותפו תמול-שלשום ואשר הקיא אותו ממנו
יהודה קונפורטס
דוח המבקר, שפורסם חושף את מה שהיה כבר ידוע: שמערכת החינוך לא הייתה ערוכה לקורונה ונכשלת בהכשרת תלמידי ישראל לעידן הדיגיטלי    יש לקוות שבמשרד החינוך ישננו את מה שהוא כותב ויתנהגו בהתאם
מתי דוד
כך חולפת התהילה של מפלגה היסטורית שאיבדה את דרכה, בגלל כשלון מנהיגותה ומדיניותה שהפכה למשלט פופוליטי חצי עזוב שעליו התנחלה הפזורה של השמאל המיואש
יוני בן-מנחם
הבחירות הפנימיות בחמאס הולידו את אותה ההנהגה פרו אירנית ברצועת עזה המציגה עצמה כהנהגה חדשה למרות שעברה רק "מתיחת פנים". בתנועה ממתינים לראות מי יבחר למנהיג התנועה: ח'אלד משעל או אסמעיל הניה, בחירתו של משעל צפויה להביא לחיכוכים קשים עם הנהגת עזה במיוחד בכל הקשור לישראל
דן מרגלית
ברגע בו אסרה ירדן על נחיתת ראש הממשלה ברבת עמון כחלק ממסע הבחירות שלו - הורה הדיקטטור על דעת עצמו לסגור את המרחב האווירי של ישראל בפני ירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il