X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חדשות מרתקות בענף הסייף אשר לראשונה קוטף את מדליית הזהב, היכולת של הסייפים בעריפת ראשים עוד טרם קמו ועדות החקירה לצד מחול חרבות אינסופי הוכיחה כי גם בסייף יש למדינת ישראל במה להתגאות
▪  ▪  ▪
יש מספיק לכולם

מבול כזה של מדליות זהב לא נרשם מעולם באולימפיאדה בה השתתפה מדינת ישראל. האולימפיאדה בטוקיו היא סיפור חיוור לעומת זוהר המדליות הזהובות בענפים רבים ובהם חדשנים וייחודיים באולימפיאדת הפוליטיקה של מדינת ישראל.
השיאנים, שוברי תקרות זכוכית, מנפצי חומות בטון בולטים ביכולות הווירטואוזיות החל בענפי האתלטיקה המסורתיים, דרך הטלת כדור ברזל ועד להליכה על חבל דק, הישרדות, הטלת חיצים, כידונים וחתירה בלתי פוסקת.
באולימפיאדה הישראלית שובצו ענפים חדשים ובהם, שיא עולמי בבורות ובערות של פוליטיקאים בזהות היהודית בכלל ובזהות הישראלית בפרט, שיא עולמי בהלקאה עצמית ובשנאה למרחקים ארוכים וקצרים, שיא חדש הצובר תאוצה והערכה בזירה הפנים ישראלית עם הקרנה לזירה הבינלאומית 'הכפש את ישראל והגבה את עצמך או 'יצירתך', וקליעה למטרה בזיהוי תהליכים במיוחד אנטי ישראלים, אנטישמים.
עוד נקבע שיא עולמי חדש בהישרדות פוליטית, בלהטוטנות, בלוליינות, באחיזת עיניים. אחד מהשיאים הצוברים פופולריות הוא שיא חץ רעיל וקשת גמישה, מטווח חיצי רעל וארס למטרה מוגדרת, חבולה וידועה היטב. שיא עולמי באמנות השקר וההונאה, לצד שיא אשר טרם נראה באליפות עולם בצביעות, בהטיה, בהנדסה ובכיבוס מילולי מהיר יותר מיוסיין בולט, ללא בושה וללא סומק עז.
שיאים חדשים אלה אשר, כאמור, שברו שיאים קודמים, מצטרפים להצלחה הישראלית, לצד ההישגים בזירת האגרוף בהן החבטות הפכו לקשוחות יותר, עוצמתיות יותר. גם שיא בענף ההיאבקות שיפר תוצאה, בכל הענפים הרלוונטיים, מהיאבקות בוץ דרך היאבקות במים עכורים ועד להיאבקות בביצה טובענית. בכולם נרשמו תוצאות חדשות.
בענפי הג'ודו נרשמו תרגילים יצירתיים חדשים אשר הישגי עבר בשלל אומניות הלחימה מחווירים לעומת ההישגים בתחום זה, לא עוד ואזרי אלא רק איפון. לעומת זאת בגזרת השחייה האומנותית נרשמה חוויה ישראלית ייחודית ביכולת השחיינים לפשוט וללבוש צורה, להחליף ערכים ואמונות לפי זרימת המים והעיקר להישאר בבריכה. לעומת השחייה הצורנית יש בשורה של ממש בענף החתירה, חתרנים בלתי נלאים חותרים במלא המרץ, מתחת, מעל, לפנים ולאחור וקוצרים הישגים נפלאים.
הישגים מדהימים נרשמו גם בענף הטלת כדור ברזל איש ברעהו, בתחום הטיפוס הותירו את מדליית הכסף ליובל שמלא, את הארד לאלכס חזנוב ואת הזהב לפוליטיקאי הישראלי המצוי בטיפוס מתמיד לעבר התפקיד החשוב, שר בלי תיק ובלי משמעות.
חדשות מרתקות בענף הסייף אשר לראשונה קוטף את מדליית הזהב, היכולת של הסייפים בעריפת ראשים עוד טרם קמו ועדות החקירה לצד מחול חרבות אינסופי הוכיחה כי גם בסייף יש למדינת ישראל במה להתגאות.
האולימפיאדה בטוקיו עוד רגע קט ותסתיים, באולימפיאדה שלנו המדליות רק נערמות ונערמות וכולן זהב טהור, אצני השקר לצד אלופי הצביעות והחנופה, מאחריי שיאני החתירה, הסייף, הטלת כדור של ארס מפתיעים ומבקשים בכל יום לשבור את השיא של יום האתמול. גם לאולימפיאדה הזו יש תאריך תפוגה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  27/07/2021   |   עודכן:  27/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפוליטיקה באולימפיאדה הישראלית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"שברו שיאים קודמים", בן סבו ?
שלמה המגיב  |  27/07/21 11:11
 
- הסיפור של טוקיו זה סעיד מולאי
שליימה ידידי  |  27/07/21 12:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
מחווה ביום השבעה למותו של נתי ביאליסטוק כהן (2021-1967)    אחד העם אמר "אין הלשון כי אם בבואה של החיים". אצל נתי הלשון הייתה בבואת חייו וסוד קסמו
צ'לו רוזנברג
חלק לא קטן של השרים החדשים שיש להם "תיקים" רציניים פתאום שינו את עמדותיהם בנושאים שונים ומשונים, עמדות שהיו מאוד נחרצות בתקופת נתניהו, עמדות שאגב היו ענייניות
רוני מזרחי
היה לנו כאן "אויב שקט" שככה, מתחת לרדאר, הצליח להסתנן ולדחוף את מחירי הדיור כלפי מעלה, זאת שעה שאיש ממקבלי ההחלטות בממשלה ובכלל, שם לב לכך, קל וחומר בשנה כה מורכבת, הן כלכלית והן בריאותית
יוסי אחימאיר
באופן פאראדוכסלי, הקורונה באה לממשלה החדשה בעיתוי טוב. הנה לפנינו נושא קריטי, שעניינו בריאות הציבור, שבו אין כמעט חילוקי דעות בין אגפי הקואליציה הקוטבית-שברירית. ככל שזה יהיה עיקר עיסוקה של הממשלה - וזאת עוד לפני תחילת הדיונים על תקציב המדינה הבא כך אין סיכוי שחילוקי הדעות המובנים, בנושאים אחרים, יצוצו במלוא עוצמתם ויאיימו על שלימותה
יוני בן-מנחם
ארגוני הטרור ברצועה החליטו על הסלמה מדורגת נגד ישראל כדי להפעיל עליה לחץ לזרז את המגעים בנושא שיקום הרצועה ועסקת חילופי השבויים. גורמים ברצועה אומרים כי משוואת "עזה-ירושלים" עדיין בתוקף ויחיא סינוואר מחפש את העיתוי המתאים מבחינת חמאס ליישמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il