X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הכוכב נפטון שהוא גם השליט של המזל שלכם מבקר אצלכם כבר זמן רב והוא גם האחראי לכל תחום הרגישות והיצירתיות של חייכם ונראה שהפעם תקבלו את תשומת הלב המרבית
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - דגים. תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3. אלמנט המזל: מים, משתנה. סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני. איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים. נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.
תכונות טובות של המזל: אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה, בעלי יכולת ריפוי אנרגטית.
תכונות שליליות של המזל: חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על-ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים, מנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל
שפע - כוכב השפע יופיטר הפעם מבקר במזל שלכם ויביא אליכם את ההזדמנויות האפשריות להתפתח וגם שינויים בהם חפצתם מזמן. מאחר שכוכב זה מגיע לבקר אחת ל-12 שנים למשך שנה, הרי שזוהי בהחלט השנה שלכם ליישם תוכניות שהיו עד היום בעיקר חלומות ותקוות ובהחלט זה הזמן להעז כמה שיותר. אלה מכם שחפצים לעשות שינוי, הרי שזה הזמן הנכון וייתכן שיזדמנו עבורכם כמה וכמה הזדמנויות לשפע ושינוי ולפתע תרגישו שהנה החיים באים לקראתכם ותיהנו מההזדמנות להעז ולקבל אומץ במקומות שבעבר הפחד היה משתק אתכם. אל תהססו לשקול כמה וכמה שינויים במקביל וזאת כדי למצות את מקסימום האפשרויות ולהחליט מה שהכי מתאים לכם.
אתגר - בשנה הקרובה ימשיך הכוכב המוכר בשמו שבתאי שמביא איתו קשיים שבצידם מודעות מעמיקה לבקר בבית תת-המודע שלכם ועל כן, זוהי תקופה מאתגרת במיוחד בגלל העובדה שיתרחשו דברים רבים שיעוררו את האני הפנימי שלכם לפעול ולהגיב ורק חיבור לכוחות האינטואיציה הפנימיים יעזרו לכם להוציא החוצה את משקעי העבר וללכת קדימה. למרות שתחושו שאתם בתקופה לא פשוטה, כוחות הנפש הפנימיים שלכם יתעצמו מאוד ותדעו אינטואיטיבית כיצד לפעול על-מנת לגרום לעצמכם להתחיל דרכים חדשות ומעניינות עבורכם. גם מבחינה בריאותית תהייה זו תקופה טובה יותר שכן תוכלו לפתור בעיות על-רקע פסיכוסומאטי שאתם סוחבים אותם כבר זמן רב.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב נכנס כוכב התקשורת למזל שלכם ועל כן יתעורר מחדש נושאים אישיים שונים שאתם צריכים לטפל בהם ועדיף לעשות זאת על-ידי גישור של צד שלישי
▪  ▪  ▪

טלה
אתם מתנדנדים בין הצורך שלכם להצליח בעבודה ולהוכיח את יכולותיכם ובין הצורך האישי שלכם להיות עצמאיים ולעשות רק מה שנוח לכם ואולם הדבר אינו אפשרי ולכן יוצר אצלכם קונפליקטים לא פשוטים כלל. אל תרגיזו את עצמכם במקומות שאינכם יכולים לשנות ולא חובה להגיב לכל ההתרחשויות בסביבה. תוכלו להגיב בצורה אובייקטיבית רק אם תוכלו להיות פחות אימפולסיביים בתגובותיכם.
שור
אתם נמצאים בתקופה של התחלות חדשות בה יש לכם יכולת להגיע להישגים מקצועיים אותם רציתם מזמן. מאחר שאתם מזל שכל כך מפחד משינויים נראה שפעמים רבות תעדיפו לדבר במקום לעשות ולכן מאוד חשוב שתהיו שלמים עם החלטותיכם, כיוון שרק כך תוכלו להתקדם בעשייה ותרגישו שהנה אתם לא דורכים במקום וזורמים עם החיים. עליכם להקפיד יותר על בניית יחסי האנוש שלכם.
תאומים
הכוכב יופיטר שמביא את ההזדמנויות המיוחלות יימצא בבית הקריירה שלכם למשך כל השנה הקרובה, כך שאתם יכולים להתקדם ולהצליח. זוהי תקופה מעולה לבנייה עצמית גם לעיתים קרובות אתם נקלעים לבעיות שבהם אתם צריכים להתלבט בין ההיגיון לרגש. הנכון הוא לפנות אל אדם חיצוני שיעזור לכם להחליט לגבי הדרך המתאימה לכם. אל תמהרו להחליט, קחו זמן למחשבה.
סרטן
הנושאים האישיים והכספיים בחייכם יישאו תפקיד מאוד משמעותי בחודש הקרוב כיוון שאתם חייבים לעזור לעצמכם בתחום, לאחר תקופה ארוכה בה היו לכם קשיים משמעותיים להשיג את הרווחה הכלכלית הטובה לכם. המשפחה הקרובה תמיד תעזור לכם ולכן הם אלה שאתם נותנים בהם את מלוא אמונכם, כך שלא תמצאו את עצמכם נפגעים מהסיטואציות המתרחשות במשפחה באופן טבעי.
אריה
זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם נמצאים בתקופה שבה עליכם לבחון את עצמכם ולבדוק האם מתאימה לכם המסגרת בה אתם נמצאים עכשיו. מבחינה מקצועית זוהי תקופה טובה אם כי נראה שלעיתים אתם חייבים במנוחה שנכפית עליכם אם אינם מאפשרים לגוף שלכם לנוח. זה הזמן להקשיב לצרכי הגוף וגם לעשות ארגון מחדש של כל הנושא המקצועי שלכם.
בתולה
הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות נמצא כבר בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל נושא היחד שלכם עומד למבחן. אין בהכרח הכוונה לשותפויות אינטימיות אלא שותפות בכלל, כולל שותפים עסקיים. הקריירה שלכם יכולה לעלות עכשיו על פסים מאוד אישיים וטובים והגיע הזמן שלכם לחזק את התוכניות שלכם ולהיעזר בכאלה שאתם סומכים עליהם.
מאזניים
זוהי תקופה שבה אתם מנסים לעשות כסף מהצורך שלכם ביצירה אישית ומוכנים להיעזר בכל מי שיכול לעשות זאת עבורכם ובעיקר בני המשפחה. אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד על-מנת שתוכלו להחצין ולשווק את התכונות הטובות שלכם, כך שמבחינה מקצועית אתם עומדים בפני התחלות חדשות. הכוכבים הרבים שנמצאים אצלכם בבית העבודה מבקשים מכם התחדשות והמצאת עצמכם מחדש.
עקרב
כוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא בבית המשפה שזהו המקום הרגיש ביותר שלכם ולא מניח לכם להיות בשקט ובשלווה לה אתם כל כך מייחלים. נראה שהגיע הזמן עבורכם לפעול בדרך שתעזור לכם להחצין את התכונות הטובות שלכם ולגרום לכך שאלה הסמוכים אליכם יוכלו גם הם ליהנות מכם. אל תוותרו כאשר תרגישו שאתם נתקלים במכשולים, אתגרו את עצמכם ובכך תצליחו לגבור על מכשולים.
קשת
אתם זקוקים למנוחה נפשית ופיזית בגלל עומס שלאחרונה נחת עליכם ולא תמיד אתם יודעים לעשות את סדרי העדיפות הנכונים ולכן נקלעים פעמים רבות לסערות רגשיות משמעותיות במיוחד. יש לכם מזל שאתם אופטימיים מיסודכם ולכן אתם יכולים להשתחרר מרגשות אשם מעיקים ומגבילים. המשפחה הקרובה תתמוך בתוכניותיכם וגם אם אתם נקלעים למריבה – הרי שמירב הסיכויים שתצליחו לפתור אותה.
גדי
בשבוע הקרוב ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב השמש וכוכב סטורן המגביל יבקרו בבית הכספים שלכם ויגרמו לכם להבין שהנה הגיע הזמן שלכם לשפר את עצמכם מבחינה כלכלית, אך הפעם עדיף לא לסמוך על-אף אחד אלא רק על לעצמכם. הגיעו לאנשים הנכונים על-מנת לקדם את עצמכם. ייתכן שמדי פעם תרגישו בדידות בגלל החלטות שאתם חייבים להחליט – אך אין ספק שאתם בדרך הנכונה.
דלי
אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית והיא תקופת יום ההולדת שלכם שזוהי תמיד נקודת פיק לכל מבחן בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבון נפש ולדעת שככל שתעמיקו בנבירה עצמית תוכלו להגיע לתוצאות שעשויות לעזור לכם בהמשך דרככם. הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת ייכנס לבית הכספים שלכם, כך שעכשיו זה הזמן הנכון להיכנס למשא-ומתן בנושאי כספים.
דגים
הכוכב נפטון שהוא גם השליט של המזל שלכם מבקר אצלכם כבר זמן רב והוא גם האחראי לכל תחום הרגישות והיצירתיות של חייכם ונראה שהפעם תקבלו את תשומת הלב המרבית מאנשים קרובים וגם יהיה לכם הכוח והרצון להוכיח לאחרים שאתם צודקים. יכולת הדיבור שלכם תהייה במיטבה ובמידה מרובה גם תמצאו עצמכם מדברים הרבה על-מנת לשכנע את האחרים בתוכניותיכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  13/02/2022   |   עודכן:  13/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק-ליסק
מחקרים שנערכו בקרב שבטי הפתאנים-הפושטו (7-6 מיליון חיים באפגניסטן ו-8-7 מיליון חיים בפקיסטן), גילו שזוהי משפחת שבטים המורכבת מ-12 שבטים ששמותיהם מזכירים את שמות 12 השבטים. לשבטים אלה יש מנהגים רבים הדומים למנהגים מתקופת המקרא
מרטה ניאורה
ידוע שההשפעה המרפאת של צמחי התבלין המיוחסת להם ברפואה העממית נבדקת גם במחקרים מדעיים הנערכים במקומות שונים בעולם    שילוב שלהם בתזונה היומיומית מומלץ באופן קבוע
יוסף אליעז
רבב זעיר מתפשט והופך לכתם ענק שכבר אינו בר-ניקוי    כך קורה למשל כאשר קמצנות מביאה לפשיטת יד עבור מיליונר כילי בידי מי "שנחלץ לעזרתו" בגיוס כספים עבורו מהציבור, לאחר שכשל במימונם על-חשבון המדינה
שלמה פרלה
לא ייפלא, שמועצת שליחי הקהילות בבריטניה מורכבת גם מנציגים שהרעיון הלאומי הישראלי, לא רק שזר להם, אלא שהם גם תופסים את קיומה של מדינת ישראל כרע הכרחי, ובמקרים קיצוניים, אפילו כרע לא הכרחי
רון בריימן
מלאכת ההדחה של ברדוגו הוטלה על גלית אלטשטיין, מי שהתמנתה לאחרונה לממלאת-מקום מפקד התחנה "הצבאית" - שזכות קיומה והצורך בה שנויים במחלוקת - למרות שמעולם לא שירתה בצה"ל ומעולם לא פיקדה על חיילים    וזו לא אחרה לספק את הסחורה: ראשו של ברדוגו הוגש לשר הביטחון    למעשה היא קיבלה תפקיד של קומיסרית וביצעה אותו, מן הסתם לשביעות הרצון של אדוניה ושולחיה, ולא רק של בני גנץ, הממנה הישיר על הקומיסרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il