X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
פירוק מאחזים [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
הרצח בב"ש - ממחדלי השלטון
כוחות השמאל האנטי יהודים זוכים לעדנה עת מאפייניה היהודיים של המדינה נרמסים ברגל גסה, צעד אחר צעד. כך בעניין תחבורה ציבורית בשבת, כך בענייני כשרות, כך בענייני גיור, כך בניסיון להחדיר חמץ לצה"ל בפסח

לאחרונה פשטו כוחות הביטחון על מאחזים בבנימין והחריבום חורבן גמור. בחומש התייצבו שליחי המנהל האזרחי על-מנת למפות המקום לפני החרבתו, אזרחים רבים בהתיישבות קיבלו דרישה מהרשויות להפקיד את נשקם ולמרבה החרפה ראינו השבוע כיצד בחור יהודי שחיסל רוצח ערבי זוכה ליחס משפיל ומבזה משוטר בתחנת באר שבע. מה קורה פה?
לפני שנים הרבה "נתפס" בנימין נתניהו בעדשת המצלמה והוקלט כשהוא אומר לרב כדורי שהשמאל "שכח מה זה להיות יהודי". נתניהו ספג ביקורות קשות מקיר לקיר (הקירות בבית החונטה המשפטית/תקשורתית היא היא השלטת האמתית במחוזותינו) והוא הוקע כמסית ומדיח, כמחרחר ריב, כאויב העם כמעט.
אלא שכבר באותם ימים התחולל כאן מאבק, שהעצים מאוד בשנים האחרונות עד כדי היותו לסיבה וגורם להתרחשויות רבות בחיינו כאן בארצנו - מאבק על זהותה היהודית של המדינה. לקמן אמנה מתי מעט דוגמאות להמחשת פעולות מוסדות השלטון (כאמור, בעידודה ובתמיכתה של החונטה המשפטית/תקשורתית) שבכולן יש כדי לפגוע בזהותה של המדינה היהודית בדרך להפיכתה חלילה למדינת כל אזרחיה.
- לראשונה מאז קום המדינה מכהנת בקואליציית השלטון מפלגה ערבית שהיא שלוחת התנועה האיסלאמית.
- מדינת ישראל מכשירה בנייה לא חוקית של הערבים בהיקפים חסרי תקדים - רבבות בתים שלגבי רבים מהם קיימים צווי הריסה משפטיים (חלוטים).
- גירוש יהודים והחרבת מאחזים ברחבי הישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) תופס תאוצה גוברת.
- למרות הסכנות הוודאיות מוצרים צעדי מתיישבים, מחרימים להם כלי נשק ובפועל מסכנים את חייהם.
- מערכת המשפט מתייחסת בסלחנות מופלגת למחבלים ערבים ומטילה עליהם עונשים מגוחכים.
- כוחות השמאל האנטי יהודים זוכים לעדנה עת מאפייניה היהודיים של המדינה נרמסים ברגל גסה, צעד אחר צעד. כך בעניין תחבורה ציבורית בשבת, כך בענייני כשרות, כך בענייני גיור, כך בניסיון להחדיר חמץ לצה"ל בפסח, לכפות על הכנסת חמץ לבתי חולים ועוד.
- מדיניות הגירה פושעת מחדירה לתוכנו גויים רבים מספור כאשר תקוות הפועלים להבאתם היא לזכות בקולות נוספים ביום הבחירות ובכך לשמור על כוח פוליטי שיאפשר חיסולה של מדינת היהודים ככזו.
- משאבי המדינה היקרים (עשרות מיליארדים!) מועברים לגיס החמישי הערבי הזוכה לחיבור בניה לא חוקית לחשמל, להשקעה בתשתיות, לכבוד ויקר. באותה עת ממש מורעבת ההתיישבות הצעירה, בתים ומאחזים מוחרבים, חשמל אין ומתקיימת הפקרות ביטחונית שתוצאותיה הקשות לפנינו.
חיילים ושוטרים היורים במחבלים נחקרים במצ"ח ובמח"ש כאשר סירוס יכולתם ורצונם כפי שצריך הולך וגובר. מנגד פורעים ערבים מקבלים יחס סובלני ומלטף מהרשויות, פעמים רבות לא נעצרים כלל, לעתים נחקרים ובאותם מקרים מועטים בהם הם מואשמים - העונשים מגוחכים עד כאב.
עד כאן.
הפשיעה והטרור הערבים מכים בכל אתר ואתר. רצח, פרעות, שוד רכב על אם הדרך, פרוטקשן ואיומים על בעלי עסקים, גניבה מבסיסי צה"ל (לאור יום ולעתים אל מול חיילים מסורסי יכולת תגובה), נהיגה פרועה בכבישי ארצנו וגרימת מוות ופציעות בתאונות רבות, רצח בתוככי החברה הערבית פנימה ועבריינות קשה, עבירות רכוש רבות מספור, חסימת צירי תנועה וידויי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כלי רכב של יהודים ועוד העבירות רבות.
זוכרים את טרור ה"טיק-טוק" בתקופה שלפני הפרעות של הערבים ברחבי ארצנו, בעיקר בערים המעורבות? ערבים צילמו עצמם מכים יהודים תמימים, מחטיפים להם סטירות, מפילים אותם ארצה ובועטים ומכים - טרור זה המחיש היטב כיצד ההעזה של הערבים הולכת וגוברת, החוצפה בשיאים כמותם לא ידענו, ההרתעה והמשילות ברמה הנמוכה אי-פעם והבוז אותו רוחשים לנו הערבים החיים כאן רב ועצום. רואים הערבים את חידלון השלטון וחשים כי הם הם אדוני הארץ.
כל מה שתואר לעיל נוטע בלב האויב הערבי מבית (וככל הנראה גם מחוץ לגבולות המדינה) את התחושה שסופה של מדינת היהודים קרב. התנהגותם הכוחנית ולעתים הרצחנית משקפת תחושה זו ואנו נאלצים פעם אחר פעם לחרוק שיניים אל מול עוולות השלטון, לכבוש גאוותנו, להתמודד עם רגשות תסכול וכאב וכן, למרבה האסון, גם לקבור את מתינו.
יש התולים המצב שתואר בחבלי משיח ובאם הם צודקים כי אז קרובה ככל הנראה הגאולה, אלא שעל אוהבי העם והארץ מוטלת החובה למחות נגד המתרגש עלינו, להתריע על הסכנות ולפעול כמיטב יכולותינו על-מנת לחזק הזהות היהודית בקרב עמך ישראל ובמדינת ישראל היא מדינת היהודים.

תאריך:  24/03/2022   |   עודכן:  24/03/2022
+קלקולים לרוב, כשלים בסיטונות
17:05 24/03/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ראש האופוזיציה ח"כ ביבי אינו בא אל ראש הממשלה נפתלי בנט לקבל מידע ותדרוך בעניינים מדיניים וביטחוניים כמתחייב בחוק

נתניהו. עובר על החוק [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+כמה טוב להיות בקונצנזוס!
12:01 24/03/22  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה

למה צריך תמיד להגיע לעברי פי פחת בשביל לצאת מהמיצר? למה איש לא מוכן לסטות מהדיעות המקובעות שלו, ואף הוגה דעות לא מעז לצאת מהקונצנזוס על-מנת להציע פתרון מחוץ לקופסא

לא נפתרת שום בעיה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
ראש הממשלה כינס את צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית    התייחס לשני האזרחים שחיסלו אתמול את המחבל בבאר שבע: מגיע להם צל"ש, לא פחות מצל"ש. על התושייה, על החתירה למגע. כך צריך לפעול כל ישראלי מול פיגוע טרור
עמנואל בן-סבו
במשך שבועיים אירעו שמונה פיגועי דמים. פיגועים בחסות תעודת הזהות הישראלית, בחסות נישואי תועלת של כלות וחתנים משטחי הרשות    בחסות הפוליגמיה ובעיקר בחסות זרעי הפורענות שנזרעו בארץ האויב וניבטו בארץ המובטחת
יוני בן-מנחם
מערכת הביטחון חוששת מתחילתו של גל טרור של פיגועי דריסה ודקירה בשבועות הקרובים בעקבות הפיגוע הנפשע בבאר שבע שיתפשט לערי ישראל לקראת חג הפסח וחודש רמדאן. בגבול רצועת עזה שורר כבר כמה שבועות שקט יחסי אך גורמי הביטחון בישראל אומרים כי המבחן הקרוב של ארגוני הטרור הינו ב"יום האדמה" בסוף החודש
איציק וולף
היום יתקיימו הלוויותיהם של הרב משה קרביצקי, של דוריס יחבס ושל מנחם יחזקאל שנרצחו בפיגוע בבאר שבע    טרם נמסר מועד ההלוויה של לורה יצחק
איציק וולף, איתמר לוין
מורה מהיישוב חורה, אשר ריצה מאסר על תוכנית להצטרף לדאעש בסוריה, ביצע את הפיגוע בשתי זירות בעיר    הנרצחים: שני גברים ושתי נשים    חוסל בידי עובר אורח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il