X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
קיש. פטריוט אוהב עמו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
רגישות סיציליאנית
ח"כ יואב קיש ביקש להחיל את הכללים גם על ממשלת המעבר, ולא חלילה לנהוג כנהוג במחוזותינו, באופן סלקטיבי ולפי פוזיציה על זה געשה הארץ, על זה הצטמררו בני האור מטעם עצמם

מהדורות החדשות נפתחו בהלם ובתדהמה על ציוצו של טייס הקרב במיל', ח"כ יואב קיש, ממאהביה הגדולים של מדינת ישראל, פטריוט אוהב עמו. ההתקפה הכוללת נגד ח"כ קיש הייתה מתוזמנת, מתוכננת ומתוזמרת. ח"כ קיש אוגף מכל הכיוונים, מגישות חמורות סבר הרימו גבה והשמיעו אנחה, פרשנים במסווה לבשו את אדרת הצדק והטוהר, טרומבונים המתחזים לעיתונאים צייצו בלי הפסק, סיציליה, מאפיה, איומים, סחיטה, קץ הדמוקרטיה, גנגסטר, הדמוקרטיה בסכנה.
כל הסבריו של ח"כ קיש כל הבהרותיו, כל ניסיונותיו נפלו על אוזניים ערלות, אטומות, אוזניים סלקטיביות ששות אליי קרב כמוצאות שלל רב. הכל החל בהחלטת היועצת המשפטית לממשלה לאפשר המשך תהליך מינוי רמטכ"ל חדש על-אף המציאות הפוליטית ובה ממשלת מעבר אשר תחת היועמ"ש הקודם אסור היה למנות קלדנית או גנן בשל היות הממשלה ממשלת מעבר.
ח"כ יואב קיש ביקש להחיל את אותם הכללים גם על ממשלת מעבר זו, ולא חלילה לנהוג כנהוג במחוזותינו, באופן סלקטיבי ולפי פוזיציה. על זה געשה הארץ, על זה הצטמררו בני האור מטעם עצמם, החרדים לכבודה של היועמש"ית. כה צייץ ח"כ קיש: "אם היועמ"שית תאשר מינוי רמטכ"ל לממשלת מעבר, המשמעות הישירה תהיה דווקא כלפיה וכלפי מעמדה. רק יועמ"שית 'מטעם' תאפשר זאת. לכן, אם תפעל כך, היא תוחלף מיידית שנחזור לשלטון".
המזדעזעים הסדרתיים, הטהרנים המקצועיים, הרגישים הממומנים, הפוליטיקאים בהווה ובעבר הסובלים ממחלת הרלב"ת, גויסו בצו שמונה, צו חירום. אלו ששתו בקשית את דמו של היועץ המשפטי לממשלה לילה ויום, רדפו אותו, חירפו, גידפו, נשאו שלטים משמיצים, פוגעניים, מאיימים, מכיכר גורן ועד לפתח בית הכנסת בו התפלל, אלו שקראו לו היועץ המשפחתי, אלו שכינו אותו סמרטוט, רכיכה, חרפת עולם, אלו עזי הפנים חסרי הבושה המתנפלים כעורבים מזה רעב על אמירתו הברורה והפשוטה של ח"כ קיש.
אלו מהצבועים חסרי הבושה, בהם אשר רמסו כל ערך ראוי, שהתגלו כבריונים בתשלום מלא, כמוחים ממומנים, אלה הטהרנים, הפרווילגים אשר במלחמה הפסיכולוגית הקשה, העקבית, הבלתי פוסקת, נטולת העכבות, הצליחו להביא בסיוע גורמים נוספים להחלטת היוהמ"ש להגיש כתב אישום. חבורה אלימה ומשתלחת זו לא זכתה לגינויים, לזעזועים, לצמרמורות, לאגלי זיעה, לגינויים, להשתלחויות, למתקפה פרועה ואלימה.
בפעם הבאה כאשר מישהו יצייץ נגד אמירתו הסבירה של ח"כ יואב קיש כנגד התנהלות היועמשי"ת, רעננו לו את הזיכרון הלא רחוק, על היועץ ד"ר אביחי מנדלבליט שבשרו נסרק במסרקות של שנאה, זעם, ברחובה של עיר עד שהוכרע ונכנע. היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי מיארה, מינוי של שר המשפטים, גדעון סער, חברו עד לפני דקה של ח"כ יואב קיש, כינה את קיש כגנגסטר, לא פחות.
טייס הקרב המהולל, החרד לדמוקרטיה הישראלית אשר נסדקה ברגל גסה על-ידי הממשלה הנוכחית באופן שיטתי, מושמץ על-ידי פוליטיקאי אשר נבחר על גלי השנאה וההחרמה לאדם. אין ספק ורטיגו פוליטי ממשי. בשולי האירוע המתוזמן והמהודהד, שום מילה לא נאמרה, לא צויצה, שום גבה לא הורמה שום אנחה לא נמלטה, כשהוגשה תלונה ליועהמשי"ת ולמפכ"ל המשטרה, על קריאות לרצח ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, בעקבות רצח מנהיג יפן לשעבר, ועשרות קריאות לרצוח את נתניהו.
מהדורות חדשות לא הזכירו את האירוע החמור והמסוכן. המתנתי עד לתחזית מזג האוויר, שום מילה, מה הם חייו של ראש ממשלה לשעבר ואולי לעתיד אל מול "האיום" של ח"כ יואב קיש על יקירת הפוזיציה, הכת המתעבת, נאבקת ומחרימה את שנוא נפשם, בנימין נתניהו.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  20/07/2022   |   עודכן:  20/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רגישות סיציליאנית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ואיפה היה הטייס הטיפש הזה
הירונימוס  |  20/07/22 15:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
מחזהו של ארתור מילר (1915-2005) מותו של סוכן לוקח את הצופים אל זכרונות שנות הארבעים בארה"ב, שעדין מהדהדים במצוקות האופפות את כולם כאן ובעולם    תחושת האין אונים והיאוש מול העוני, מצלצלים היום אקטואלים לא פחות מאז    בימויו של יאיר שרמן מחזיק את הקהל בצווארו כך שלא מורגשת אורכה של ההצגה
אלי אלון
בשקט בשקט, עם סיקור תקשורתי מינימלי, התנהלו במהלך השנה האחרונה במשרד התקשורת ובמשרד האוצר דיונים על הפרטת דואר ישראל, ואם הבנתי נכון באחרונה התקבלה החלטה על הפרטה של 100%, כשמשקיע פרטי ישתלט על החברה הממשלתית
רבקה שפק-ליסק
הפלשתינים נוהגים לא לומר אמת באשר לסיבה שעד היום לא קמה מדינה פלשתינית    הסיבה היא שהפלשתינים אינם מכירים בזכותו של העם היהודי למדינה ומנסים למחוק על-ידי שיכתוב ההיסטוריה ובעזרה אונסקו כל זכר לעברו של העם היהודי בארץ לה הם קוראים פלשתין
יאיר נבות
על מידת חשיבותה של הפסגה הזו תעיד העובדה שזהו ביקורו השני בלבד של פוטין בחו"ל מאז הרחבת הפלישה הרוסית לאוקראינה בפברואר, והראשונה מחוץ למדינות ברה"מ לשעבר
דליה חשן
קיוויתי שהדתיים הלאומיים שאלו את עצמם אחר בגידת אנשים שטופחו במדגרתם וגודלו לגדולה אז איך? איך יצאו מהתנועה הוותיקה הזו גידולים שעמלו להרוס כל שמץ של קודש מכל תחום של חיי החול?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il