X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ליברמן. מרגיש בטוח [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
רישיון לחלל את זכר השואה
אביגדור ליברמן מעז לחצות את הקווים האדומים, מעז לחלל את הקודש, מעז להשוות ראש ממשלה לסטאלין, רוצח ההמונים לנאצי שר התעמולה גבלס, מעז לפורר את החברה הישראלית

השואה, האסון האנושי החמור בכל הזמנים, רצח שיטתי ומתוכנן של העם היהודי, אמורה להישאר בזיכרון כעדות נצח למען לא תחזור לעולם. במדינות רבות ברחבי העולם, השואה נלמדת בבתי הספר כחלק מתוכניות הלימודים, יום הזיכרון הבינלאומי לשואה מצוין בטקסים מיוחדים במדינות רבות בעולם, מדינות רבות חוקקו חוקים בנושא התבטאויות נגד הכחשת השואה וזילותה.
במדינת ישראל, מדינתו של העם שהשואה היא אירוע מכונן בתקומתו. השיח סביב נושא השואה מורכב במיוחד, משימוש בשואה כחלק משיח מוזיל של פוליטיקאים ועד להטלת ספק של פוסט ציונים מקומיים. כמו השימוש של חרדים קיצוניים המכנים את כוחות הביטחון בכינויים נאצים וחלק מהציבור הערבי הישראלי מכחיש השואה.
השימוש בשואה ומראותיה על-ידי פוליטיקאים לא נולד במוחו של אביגדור ליברמן. מאז דוד בן-גוריון ועד יאיר לפיד, כמעט כולם "סחרו" פוליטית בשואה. היו מי שגייסו את השואה לאיחוד העם, היו שגייסו את השואה למאבק עולמי למען מדינת ישראל, אירן ועוד, והיו וישנם מי שמגייסים את השואה להתנגח בפוליטיקאים.
באחד מסרטוני התעמולה האחרונים של אביגדור ליברמן, נודף ניחוח של תעמולה אנטישמית. רב המושך בחוטים של תיאטרון בובות את בנימין נתניהו, כמו בימי הסופה והסער, ימי האפלה. "רק ליברמן שומר על המדינה מפני הביבי", ומי ישמור על האזרחים מפני ההסתה של ליברמן?
אביגדור ליברמן, השר המומחה בהובלת חרדים במריצת למזבלה, מאבחן מדופלם של זיהוי חלאות המין האנושי, מגלה הבנה במכונת ציאניד, מגביר את להבות השנאה כנגד חלקים בחברה הישראלית, ככל שמתקרבים לבחירות וליברמן חש לחוץ מאחוזי התמיכה בו, ההתבטאויות מחריפות והופכות לבלתי נסבלות ובלתי נסלחות.
"השיטות של נתניהו הן כמו של גבלס וסטאלין". שר התעמולה ורוצח ההמונים גויסו הפעם על-ידי ליברמן, כשאתה בטוח שמולך מפעיל מכונת הרעל וכוחות האופל, אתה מאבד את שיקול דעתך, את הבלמים ויש שיאבחנו אף את האיזונים.
כשאתה מרגיש בטוח, מוגן, מאותרג על-ידי האליטה שראתה בך את גדול המושחתים בפוליטיקה הישראלית מיום עומדה על בימת ההיסטוריה, מרגיש בטוח בלטיפות התקשורת על כל אגפיה, בשתיקה הרועמת של הנאורים, הטהרנים, המוסריים, בגינוי הרפה המאולץ, הגינוי אשר כמעט נכפה על הפוליטיקאים, לא בגלל בנימין נתניהו כי אם בגלל ביזוי וזילות השואה.
אביגדור ליברמן מעז לחצות את הקווים האדומים, מעז לחלל את הקודש, מעז להשוות ראש ממשלה לסטאלין, רוצח ההמונים לנאצי שר התעמולה גבלס, מעז לפורר את החברה הישראלית, מעז לקדוח עוד ועוד חורים במכנה המשותף הישראלי. אביגדור ליברמן מעז כי הוא מרגיש מספיק בטוח, מספיק מוגן. כיום הוא בצד הנכון, בצד הצודק, בצד יפה הבלורית והתואר, כיום הוא בצד של שונאי בנימין נתניהו, פריים מיניסטר עם תואר, בצד של האידאולוגיה לפח, רק לא ביבי.
אביגדור ליברמן אינו לבד, חברה לסיעתו של מזהה התהליכים, זהבה גלאון, מכנה את התוכנית המדינית של הציונות הדתית כ"חוקי נירנברג". כלימה צריכה לכסות את פניו של כל פוליטיקאי אשר אינו מגנה בכל הכלים העומדים לרשותו את הפוליטיקאים המבזים ומחללים את זכר השואה, הרומסים את זכר השואה קורבנותיה ושורדיה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  20/09/2022   |   עודכן:  20/09/2022
+שקד התנצלה בפני תומכיה על שהצטרפה לממשלה
21:53 20/09/22  |  איציק וולף

יו"ר רשימת בית יהודי, השרה איילת שקד, התנצלה בפני תומכיה על שהצטרפה לממשלה. "אני מבקשת סליחה מהתומכים שלי, מהקהל האהוב שלי, שליבו נשבר כשהצטרפתי למהלך הקמת הממשלה האחרונה. אני מאמינה שתמצאו בליבכם את המקום לסלוח לי", אמרה. היא לא אמרה דבר על התפטרות מן הממשלה.

+אושרה תעמולת הדמויות המטושטשות
17:29 20/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לא קיבל את עתירת הליכוד נגד במחנה הממלכתי שבו נראו ארבע דמויות מטושטשות של אנשי ליכוד כביכול שיערקו לגוש היריב

הקמפיין של גנץ [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
יו"ר העבודה תקפה בחריפות את חברת הכנסת מהציונות הדתית בפרשת הילדה הטרנסג'נדרית בבית הספר בגבעת שמואל    מיכל וולדיגר לחברי העבודה: "תצעקו עד מחר, ואני אמשיך לעשות את שלי בשקט ובשלווה"
עידן יוסף
חבר הכנסת מיש עתיד בפליטת פה שממנה השתמע כי הוא מבקש לפגוע בציונות הדתית    הציונות הדתית: "עוד ח"כ במפלגה של יאיר לפיד בוחר לתקוף את הציונות הדתית בצורה מסיתה וחשוכה"    בן ברק: "כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ'-בן-גביר זה יהיה בכפייה"
עידן יוסף
בעתירה שהגישה ח"כ גבי לסקי לוועדת הבחירות המרכזית נטען כי סילמן לא התפטרה מהכנסת בסמוך לפרישתה מן הסיעה בהתאם לחוק ולכן לא ניתן לשבץ אותה ברשימת הליכוד לכנסת ה-25
עידן יוסף
גורמים בחד״ש-תע״ל העבירו מסר ליו"ר יש עתיד כי יראו מהלך שכזה בחומרה    ביש עתיד הוחלט שלא לתמוך בפסילה בנימוק שביהמ"ש הכריע בעניין    בסביבת לפיד חוששים שהתנגדות לבל"ד דווקא תעצים את כוחה
עידן יוסף
חברי הכנסת והמועמדים מהימין הגיעו לגבעת הראל והתחייבו כי לא תוקם ממשלה ללא הכנסת הסדרת ההתיישבות הצעירה בקווי היסוד    בפורום ביקרו את אי-הגעת השר כהנא מהמחנה הממלכתי: ״מי שלא מתחייב לשים את הסדרת היישובים הצעירים בכל הסכם קואלציוני לא יכול להחשיב עצמו כחלק מהמחנה הלאומי והציוני״
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il