X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לספק את הפמניסיטיות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
הגיגים תתכ"ג
יצירתיות מופלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - צבאנו המבוהל, הטרלול נגמר, הלנו אתם או לצרינו?, תפוקה מדהימה, אינו מפתיע ושחקן וירטואוז "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)

מגמישים
כשקראתי, שפחות מחמש נערות הצליחו לעבור את המבחנים המקדימים לגיבוש ליחידת החילוץ 669, כתבתי לידידים, שתכף ומיד ייעשה מעשה, ודאוס אקס מאכינה ינמיך צבאנו המהולל (או, ליתר דיוק - צבאנו המבוהל, או המבולבל) את הסטנדרטים, כדי שנשים יוכלו להוריד את רמת היחידה המיוחדת ואת כשירותה, כדי לספק את הפמיניסטיות.
זה קרה בקורס טיס (חגור מופחת במסעות לנשים), בחי"ר (הספסל המפורסם במעבר קיר) ובשריון (פתאום הצליחו נשים לעבור את המבחנים בהכשרת טנקיסטיות, וכבר יש צוערות בקורס קציני שריון); ועוד ידינו נטויות.
כתבתי את השורות לעיל ביום שני, והנה ביום שלישי כבר נעשה הנס: לילך שובל דיווחה בישראל היום, כי בבדיקה פרטנית ובעיון מחדש נמצאו מן הגורן ומן היקב אחת-עשרה נערות, שהשתתפו בגיבוש, וימשיכו לגיבוש ביחידה 669. אכן, אין גבול ליצירתיות המופלאה של צבאנו האדיר, שמפקדיו מוכנים לחבל בכשירותו הקרבית על-מנת למצוא חן בעיני הפוליטיקאיות הפמיניסטיות.
פניית פרסה
לכניסת השרים החדשים למשרדיהם צריכה להתלוות צפירת אזהרה ואיתות נמרץ - פניית פרסה לפניך! טרלולי הממשלה הקודמת נגמרו, ומחזירים את המדינה, לפי רצון הרוב, למסלול שפוי. זאת לא עשה מנחם בגין כשעלה לשלטון ב-1977; וזו הייתה טעותו הרת-הגורל, שאפשרה לדיפ סטייט להשתלט על המדינה בפועל, ולנווטה לכיוונים לא רצויים. כלומר, כפי שמירי רגב ביטלה באחת את הטרלול של צביעת משרד התחבורה בצבע סגול, צריכים כל שרי הממשלה לבטל החלטות מטורללות של השרים הקודמים. זה נכון במשרד לענייני דתות, במשרד הביטחון, במשרד החינוך, במשרד האוצר וכיו"ב. זה חל על משטרת ישראל, על המינהל האזרחי וגם על הפקידות הבכירה והיועצים המשפטיים, שנחלצו בשמחה לסכל את פעולות ממשלות נתניהו, וליישם את טרלולי ממשלת בנט-לפיד.
ואכן, העימות הגדול - בנוסח המערבון הנפלא, "בצוהרי היום" (1952) עם גרי קופר הבלתי נשכח - עומד להתרחש בין הממשלה והכנסת לבין בית המשפט העליון. כמו בסרט, מי שימצמץ, יפסיד; ואם זו יהיו אלו הכנסת והממשלה - כולנו נינזק קשות. בכך יקובע אי-האיזון בין רשויות הממשל במדינה, והשופטים יִרדו בנו ללא שום בקרה, מבלי שנבחרו על-ידי העם, ונגד רצונו.
כצפוי
ארגוני שמאל כבר ממרקים את עצמם, ומצחצחים את מקלדותיהם ואת לשונותיהם הרעות, כדי להלשין בפני בית-הדין הבינלאומי בהאג על "פשעים" ישראלים ביהודה ובשומרון. אין שאלה, הלנו אתם או לצרינו. הארגונים האלה אויבינו, גיס חמישי השש לזנב בנו, בשליחות גורמים ומדינות זרות ובמימונם, ויש להתייחס אליו בהתאם.
בטלן
הריקא יהיר לפיד (יאיר לפיד), שהוא והתקשורת קראו לו, "ראש הממשלה", ולא "ראש ממשלת-המעבר", כנדרש, חיכך את ישבנו בכורסת ראש הממשלה כחצי שנה, כולל בחודשיים מאז הבחירות לכנסת. באותה התקופה האומללה כינס לפיד את הממשלה לשתי ישיבות בלבד - תפוקה מדהימה, ההולמת את גישתו העצלנית.
דרך אגב, גלעד ארדן, שגרירנו באו"ם, סיפר, כי בשנה האחרונה לא התקשר אליו לפיד, שכיהן כשר החוץ, ולו פעם אחת (קישור: ).
שקרנים
סוכנות "רויטר" דיווחה, כי השר "המסית מהימין הקיצוני" איתמר בן-גביר ביקר ב"מתחם אל-אקצה המקודש בירושלים", ודיווחה אוּמץ על-ידי כמה עיתונים, בעיקר, בריטיים מהשמאל. הדיווח הנו חלק ממסע הסתה אנטישמי ושמאלני, שמנהלת שנים רויטר נגד מדינת ישראל.
בן-גביר עלה לבקר בהר-הבית, ולא במתחם אל-אקצה. רויטר לא ציינה בכל הידיעה את קדושת הר-הבית ליהודים. גם זה אינו מפתיע.
ובאותו ההקשר - לפי "ערוץ 7", כשהשר בן-גביר ביקר בהר-הבית, זעקה כותרת בידיעות אחרונות, כי הוא לא יבקר השבוע בהר. אמת לשעתה, או סתם עיתונאות גרועה?!
פלא
71 נקודות קלע דונובן מיטשל מקבוצת הכדורסל קליוולנד במהלך משחק (עם הארכה) נגד קבוצת שיקאגו (145:135 לטובת קליוולנד). זה הישג כביר של שחקן וירטואוז - השביעי בתולדות ליגת הכדורסל NBA, שקולע יותר משבעים נקודות במשחק.

תאריך:  04/01/2023   |   עודכן:  04/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודי מייזליק
תחילת שנת 2023 אינה מבטיחה יציבות בשוק הדיור והמשכנתאות וכוחות השוק ממתינים "ולמצוץ ראשון" של הקונים או מוכרים
מאיר חוטקובסקי
מה קורה לשריר שמתנוון וכיצד הוא משפיע על תפקודו של האדם הזקן ובעיקר על שווי משקלו? מאיר חוטקובסקי קיבל שיעור בנושא מפרופ' אלי כרמלי (67), ספורטאי - רץ מרתון, רוכב אופני שטח ולאחרונה עוסק גם בטאי צי
רפי לאופרט
אנרכיה וסרבנות הפכו לסימני-היכר מסוכנים לאי-ההבנה של השמאל הפוסט-מודרני את מהותה של דמוקרטיה נורמטיבית שבה חפץ רוב העם בישראל. "עריצות המיעוט" היא סימן ההיכר הקלאסי של אי-הבנה זו
גדי חיטמן
מסר לבנימין נתניהו: סיכמנו לדחות את העלייה בכמה שבועות, אבל לא הבטחתי לקיים    סיכומים ראוי לכבד, אידיאולוגיה חשובה יותר
יוני בן-מנחם
גורמים בכירים בפתח טוענים כי חוסיין א-שיח' איבד את מעמדו כיורש אפשרי של אבו-מאזן בעקבות פרסום הקלטת שבה הוא נשמע משמיץ ומקלל את יו"ר הרש"פ. בישראל ובארה"ב מודאגים מאוד מהסתבכות קרב הירושה שעלולה להביא לעימותים אלימים בגדה ולניצחון חמאס בבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il