X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. סירב לשחק את המשחק [צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]
הסיפור הנחשף של רוני אלשיך בגלי צה"ל
במהלך חמש השנים האחרונות, במסתורין ובגלוי (תקשורת) חותרם נגד ראש ממשלה מכהן, ומנסים לכתר אותו במעין רשת סמיכה של קורי עכביש דביקים, של עלילות שווא, של עבירות חסרות שחר מומצאות, על-מנת לגרום להסתלקותו, סופית, מהזירה הפוליטית

גורמים מרכזיים ב"מערכת עשיית הצדק", כמזכ"ל המשטרה, לא פחות, היועמ"ש מנדלבליט, ובל נשכח את ההשראה והלגיטימציה העצומה, ציבורית ומשפטית, שהעניק אהרן ברק ונוכחותו המאיימת בכנס כרמים, על כסאו הנגרר מירכתי האולם בואכה במת הנואמים... כאצבע מאיימת על היועמ"ש היושב מולו.
כל אלה חותרים, במהלך חמש השנים האחרונות, במסתורין ובגלוי (תקשורת) נגד ראש ממשלה מכהן, ומנסים לכתר אותו במעין רשת סמיכה של קורי עכביש דביקים, של עלילות שווא, של עבירות חסרות שחר מומצאות, על-מנת לגרום להסתלקותו, סופית, מהזירה הפוליטית, כנראה במחיר של סגירת תיקיו, קשר שמהותו הבסיסית היא שוחד ציבורי, מקח וממכר על פוזיציה פוליטית, בניגוד מוחלט לחוק ולרצון מיליוני בוחרים. כאן נרקמו פוטש פוליטי ואף רצח אופי לכל פרטיהם ודקדוקיהם, כל זאת ללא כל מהלך אלקטורלי, קביל ומוכח על-ידי הישגיו, אבל כמסתבר תוך הסכמה שבשתיקה לפחות, של פוליטיקאים בכירים כגדעון סער, בני גנץ, יאיר לפיד ונפתלי בנט, שבפועל חיפשו בשקידה איך להפר את רצון הבוחר.
המסע שניהלו ראשי המערכת, כאמור מסע שלא ידע גבולות ומחסומים, איגד בחובו עלילות חסרות שחר (כסיפור הצוללות1) ופגיעה, אולי אנושה, בביטחון ישראל2. הכל היה כשר ומותר למהדרין. הר"לביזם פשה וחילחל כרעל. בלפור הוקמה כסדום המודרנית (אלא ששרה נתניהו סרבה לספק את תפקיד אשת לוט), וכל המערכת הזו פעלה אפילו וגם בעיצומה של מגיפה, גם כשהעליון נותן ידו לרקבון המתפשט: "בשטח פתוח אין הדבקה!!!" פימפמו בצהלה, העליונים (מתעלמים במכוון מהאוטובוסים המהבילים שהסיעו את המפגינים מכאן לשם מבתיהם, ואל בתיהם, הלוך ושוב, בוקר וערב בכל רחבי הארץ). תרבות השקר חילחלה ככתם רורשך לכל פינה וחרך. איש בכל המערכת הזו לא אמר די, לא טרח לקרוע את הרשת הדביקה והחונקת זולת מעט מקורבים.
ההצלה באה ממיליוני המצביעים שעשו זאת בבחירות האחרונות. להם היה האומץ והזכות לפעול לניקוי השיח הציבורי והפוליטי מכל הזוהמה שדבקה בו. בזכותם ובזכות בנימין נתניהו, שסירב לשחק את משחקם הנאלח של אלשיך וחבריו, עומדת איתן, חיה ועוצמתית, ישראל הדמוקרטית שלנו.

הערות

1. העלילה הבזויה הקרויה "צוללות", מלווה בצילומיו של נתניהו העולה ויורד בכבש הצוללת, עיכבה הזמנת 3 צוללות ב-5 שנים, וגרמה לייקורן במיליארד אירו, נתבררה כבדותה חסרת שחר.
בימים אלה, התברר, במהלך דיון אחר, כי עד מרכזי בפרשה זו (שייקה ברקת, שמו), העמיד פנים כאילו הוא מתנדב לסדר עסקות טובות ללא תמורה אישית, למען המדינה. בפועל הוא נטל עמלה של 3-2 אחוז (כשמקובל אחוז בודד עד עוד חצי), ובהלך חמש שנים זכה ב-200 מיליון שקל, לכאורה.
2. במקום לספק לישראל נשק מעולה, ברמה אסטרטגית מיוחדת, שהיה מייצר לה, בזמן, ובמועד, גם אפקט הרתעתי מיוחד, שאין לה כיום ("לישראל אין עומק אסטרטגי" - זוכרים?). כן "סיפק", גם סיפור זה, לישראל, בשעתה הקשה הנוכחית, עלילת דם שחיבלה בהיערכותה מול אירן והחיזבאללה.
והלוז שבסיפור הזה - עוד עלילה שטרחו לקשר אותה עם נתניהו, ההתייקרות של העסקה, בעוד מיליארד אירו, כאשר שייקה ברקת לכאורה דאג לנפח את העמלה שלו דרך שקרים ובדותות. וכך קורסת עתה עלילה נוספת שנרקמה נגד נתניהו.
ומה מצווים עתה לקרוא בקול גדול המוחים ברחובות ובצירי התנועה המרכזיים? מה בפיהם של שלוחי הגנרלים בחליפות הנפתלין? "יחי הבלפוריזם", "יחי הר"לביזם! הם סבורים כי ינצחו בעזרת יצר ההרס, בעזרת החורבן שנזרע בשקידה על ידם, את הביחד הישראלי/ היהודי. וכל זאת כאשר רוממות הדמוקרטיה בגרונם.

תאריך:  06/07/2023   |   עודכן:  06/07/2023
+מילצ'ן: נתניהו יעץ לדבר עם שפירו על הוויזה
15:50 06/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

עדותו של מילצ'ן הסתיימה בחקירה חוזרת, בה אישר מעורבות של נתניהו בנושא הוויזה לארה"ב  ▪  אומר על המתנות לבני הזוג: לא הייתי בטוח שזה לא עובר גבול

מילצ'ן. כמחצית משאלות התביעה נפסלו
+אין מבוגר אחראי
08:42 06/07/23  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - ציטוטים, דיבת הארץ, מי בתור? לא הגיוני וגיוון אנושי

בהרב. מעדיפה ציפוף שורות [צילום: מרים אלסטר/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסיפור הנחשף של רוני אלשיך בגלי צה"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - ציטוטים, דיבת הארץ, מי בתור? לא הגיוני וגיוון אנושי
איתמר לוין
נדחתה בקשת התביעה לקבל מקטע מן החקירות - העוסק בשאלה האם נתניהו ידע על תרומתו הביטחונית - ולהעדיפו על דבריו בבית המשפט    הודעותיו של מילצ'ן יוגשו ככלי עזר בלבד
איתמר לוין
מעיד: הבעלים של ישראל היום היה מוכן להפסיד סכומי עתק כדי להגן על נתניהו ובמקביל איים "כמו במאפיה" על מוזס; בשנת 2014 היה מוכן לרכוש את ידיעות אחרונות
איתמר לוין
אומר שכאשר התקשר לנתניהו וביקש לשוחח עימו בדחיפות, היה זה "בעניינים שלטובת המדינה חשוב שהוא יידע בזמן אמת"    העיר לסניגורו של נתניהו: אל תצעק על השופטים
איתמר לוין
טוענת שזוהי המסקנה מחישוב מדוקדק של ביקוריו במעון ראש הממשלה    מילצ'ן טוען שפרסומים בתקשורת מטרידים אותו, אם כי איש לא פנה אליו במישרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il