|
|
1 |
|
| |
|
|
|
2 |
|
| |
|
כל עוד יימשך הכיבוש הישראלי בשומרון וביהודה, האידאולגיה של החמאס הרצחני תכבוש לא רק את הציבור הפלשתיני, היא תופסת אהדה רבה בעולם והחרמת ישראל בשורה של מדינות כל עוד יתמיד ראש הממשלה שפניו לכיבוש רפיח , הוא יעורר אהדה לחמאס הרצחני ברחבי העולם ויעמיד בסכנה את הסכמי השלום עם מדינות ערב כמו מצרים וירדן, |
|
| כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:b549:c551:4b04:44e8 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
|
|
|
| |
|
ועם כאלה דעות הוא גם לא יהיה בשלטון |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
| |
|
כולנו יודעים מי הם הערבים, ומה שאיפתם, זה אומר שכל יהודי שחושב שאפשר שמדינה ערבית במקום שליטת צה"ל, תהיה ידידותית לישראל, זה מלמד על אדם מעוות בעל נטייה ברורה להתאבדות.
אני מאלו שחושב שאין לי זכות למנוע מאדם להתאבד, אך אני מתנגד שהמתאבד ימשוך אותי להתאבדות.
באופן כללי, אנשי הקיבוצים שנפגעו בעוטף עזה, לא תובעים לעשות דין בקציני הצבא שבגדו בנו ב- 7.10.23, כי אנשי הקיבוצים היו שותפים למשימה החשובה להם ביותר: פירוק הממשלה החוקית של מדינת ישראל, וסילוק ראש הממשלה שלנו.
ויויאן סילבר (יימח שמה וזכרה) הייתה פעילת שלום ופעילת זכויות נשים קנדית-ישראלית. בין היתר, ייסדה את תנועת "נשים עושות שלום". נרצחה בטבח בקיבוץ בארי במהלך מתקפת הפתע על ישראל על ידי מחבלי חמאס.
חייבים לשמר את חורבות קיבוץ בארי כאנדרטה ומוזיאון לזיכרון עד, למעשים הנוראים שביצעו ערבים לאנשים שהאמינו בטמטום ועיוות מידות, שניתן לחיות בשלום ובשוויון שני העמים - בעלי אינטרסים לאומיים מנוגדים - זה עם זה או זה בשכנות זה.
חייבים לשמר את חורבות קיבוץ בארי כזיכרון-עד, כדי שלא יבואו אנשים מנוולים שמאלנים, וישכיחו את המאורע האיום והנורא הזה.
חייבים לשמר את חורבות קיבוץ בארי כמוזיאון לשואה החדשה, כדי שתלמידי ישראל יבואו למקום, ויבינו שאסור להם לחיות בהשליות של השמאל האנטישמי.
youtube.com
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוקי שמואל |
|
|
|
3 |
|
| |
|
|
|
4 |
|
| |
|
אני אחד מהשמוצניקים שאוהבים אותך מימי מלבס הרחוקים, אך אני השתחררתי מהאשליה, שניתן לעשות שלום עם הפלסטינים., שאינם מוכנים להכיר בזכות שלנו לבית לאומי יהודי בארץ ישראל. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמוצניק שהתפקח |
|
|
|
5 |
|
| |
|
אני מסכימה עם א.ה, , שמחבלים יש להרוג. אני חולקת על הדעה, שהובאה במאמרו של אפרים הלפרין. לדעתי, מחבלים שהרימו ידיים לא הורגים, אלא לוקחים בשבי. הגם שהם ביצעו מעשים נפשעים, אם הם הרימו ידיים ונכנעים לוקחים אותם לשבי. מחבלים שאינם נכנעים חובה לעשות הכל כדי להורגם. ישראל אינה נראית מוסרית, כששר בממשלה מביע תרעומת על המעמסה בבתי הכלא עקב ריבוי של שבויים, והפיתרון שנראה בעיניו להורגם, כי הם מחבלים ולא לקחת אותם בשבי. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a041:15a2:3900:992f:ec0a:bd0b:5797 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא להרוג שבויים |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
6 |
|
| |
|
א.ה, אני מסכימה איתך, שמחבלים יש להרוג . אני חולקת על דעתך ועל הדעה של כותב המאמר שצרפת. , כי עליכם להבין שמחבל שהרים ידיים ונכנע לוקחים אותו בשבי ולא הורגים אותו. זה לא מוסרי להתרעם , שחיילינו מעמיסים על בתי הכלא במחבלים. כי אסור להרוג מחבלים שנכנע . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא הורגים שבויים |
|
|
|
7 |
|
| |
|
איתן, אתה אינך צודק, כי אינך מקבל את ההכרעה שחייבים לרסק את ארגון החמאס . אך הריסוק לא צריך ללכת בדרכו של בן גביר, שהמגיב ה.א מגלה כלפי גישתו אהדה. הריסוק יכול לבוא כמדרבנים את ארצות הברית ומדינות אירופה להחרים את החמאס. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רון ברקאי |
|
|
|
|
|
| |
|
אינני מגלה אהדה לבן-גביר, אני מביע את דעתי אשר ייתכן בכלל ששונה מדעתו, הפוליטיקאים מדברים בסיסמאות, אני מנסה לבנות מודל העולה בקנה אחד עם החוק הבין לאומי ועם פסיקות בית המשפט העליון על מנת לתת לכל חייל ואיילת את הכישורים הראויים להחלטה בזמן אמת, כאילו הוא הוא הרמטכ"ל. ואני מקשיב לבן גביר, אני גם מקשיב לאיתן, אני מסווג עצמי כאיש ימין לכן הרקע שלי יותר קרוב לרקע של בן גביר. יש הרבה דברים בהם איתן עולה על בן גביר שבעת מונים, לאיתן יש כושר ביטוי בכתב מהחזקים במדינה, אינני מדבר על שירים כי לדעת הדיוט כמני אם אין חרוז אין שיר, אבל המאמרים שלו בנויים לתפארת (תפארת המליצה) התוכן שלהם המבנה, הסדר, העברית, מדהים. איתן הוא כמו משאבת מידע לתפארת המעבירה מליוני קובים ביום, אך משמש להובלת ביוב, זה חשוב להוביל ביוב, אבל הסירחון מגיע לששמים. איתן גם איש מאמין, מאמין באמונה שלמה בגרועי האלילים בתבל, ובן גביר הוא ליצן פשוט ליצן עם אף פחוס ודווקא לשון ארוכה ועגלגלה המאמין וסוגד אך ורק לעצמו. שניהם אנשים, עם שניהם יש לי ויכוח, באיתן אני משקיע, בבן גביר לא, אז מה זה אומר? זה אומר שאני מקנה חשיבות לבן גביר ולכן אני לא בא בכלל להצגות שלו על אף שהן חינם? או שמא אני מקנה חשיבות לאיתן עד אשר אני לא מפקשש אף הצגה, לפעמים בא כמה פעמים לאותה הצגה, על מנת למחות בקול, לעיתים בבוטות אולי גם בגסויות, וכל זאת כאשר אני עוטה על פני את מסכת ה.א האלמוני? תחשוב על זה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
8 |
|
| |
|
אין לזלזל ברעיונות של בן גביר. אינני מתחבר לאישיות שלו , אך הוא מבטא אמת כואבת. אצלי חל מהפך אחרי 7 באוקטובר, אחרי שמחת תורה שהפכה לניפוץ כל רעיונות של דו קיום עם הלאומנות הערבית. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרוני. |
|
|
|
9 |
|
| |
|
ה.א אתה משלה את עצמך, שניתן להכריע את החמאס במערכה צבאית. המערכה הצבאית המתוכננת בכניסה לרפיח תביא לצבא הגנה לישראל רק אבדות , נוסף על ה-600 החיילים שנפלו מתחילת המלחמה .חשוב להגיע להסדר מדיני, יחד עם מצרים, ארצות הברית, ערב הסעודית, ירדן ועוד מדינות באירופה. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון. |
|
|
|
|
|
| |
|
בן-ציון אני משתדל לשמור על הפה שלי אבל אתה מקשה עלי. שנים יש לנו הסכמי שלום עם מצריים ירדן ארצות הברית ואירופה, ובמקביל התפתח פה סרטן ממאיר, אותו חייבים לכרות. זה לא אומר שנהרוג את כולם, גם סרטן כותים את הרוב, אחריזה עוברים לטיפולים שונים בשביל הגרורות, עם הסרטן המלחמה היא אין סופית לעולם לא מכריזיל על סיומה. ולכן תחילה עלינו לשים לעצמו מטרה להרוג את כולם, כמה שנשאף יותר להרוג, כן נהרוג יותר. שהמשך נמצא דרכים יצירתיות יותר להגוג אותם, ולאו דווקא על ידי אוגדות ומטוסי חמקן, אלא באמצעים יותר מתוכמים, כל יום 100, 200, 300 מחבלים מתפיידים נראה לי מספר טוב. מדובר בשליחי איראן בצפון ובדרום אשר כמה יותר מהם יעלו השמימה כן ייטב לנו, ומחובתנו כיהודים, ישראלים, ציונים לחסלם, ומי שמתנגד לחסולם ומוצא כל מיני תירוצים מצוצים מן האצבע על מנת לחמול עליהם ולהכילם, איננו יהודי, ישראלי, ציוני בעיני. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
10 |
|
| |
|
ה.א, אני מסכימה איתך, שאת הסרטן החמאסי יש לעקור. אך אנו נמצאים בפני מציאות כאובה, שהאידאולוגיה החמאסית שטפה את המוני בני העם הפלשתיני, ומכאיב שהם זוכים לאהדה רבה בעולם. המלחמה הנוכחית הנמשכת 7 חודשים הביאה אותנו למבוי סתום. אלפים רבים בצפון ובדרום חיים כפליטים במרכז הארץ, כ-600 חיילים נהרגו נוסף לטבח האכזרי שרצח כ-1300 בני אנוש. אינני רואה במציאות כיום שום פתרון חוץ מעסקה כדי לחלץ 133 יהודיות ויהודים(אני חוששת שיש כבר פחות). ה.א, נישאר חלוקים בדעותינו ונאחל למדינה האהובה שלנו שתיחלץ מהמצב בו היא נתונה. ייתכן ואני שוגה בדרך בה אני מבקשת שישראל תצעד - לעסקה, כשהחמאס לא הוכחד. |
|
| כתובת IP: |
2a00:a041:15a2:3900:e521:f668:3983:d1cb |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורנה |
|
|
|
11 |
|
| |
|
|
|
12 |
|
| |
|
ה.א היקר, נישאר חלוקים בדעותינו. זו אשליה שנוכל להכריע את החמאס. אני מצר על כך, שהשכנים שלנו בארץ נלכדו באידיאולוגיה מטורפת. אני סבור, שיש לנהל איתם שיח, כמו שמצרים מהטירוף של נאצר הגיעה שנים לאחר מותו להסכם שלום עם ישראל , שראש הממשלה שלה היה פעם מפקד בארגון צבאי לאומי, ששר בהתלהבות שתי גדות לירדן זו שלנו וזו גם גם כן, וזה לא מנע הסכם שלום עם ירדן אינני בטוח שדרכי מבטיחה פיתרון. אך בהךבטות הקשה , בה אני נמצא, אני דוחה על הסף פתרון צבאי, וזאת לאחר שמשנת 1956 השתתפתי ביותר מדי מלחמות , . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
13 |
|
| |
|
בראש ובראשונה עסקה. להצלת החטופים |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואש |
|
|
|
14 |
|
| |
|
|
|
| כתובת IP: |
2a00:a041:359f:d00:f098:6c8d:9a3c:6a49 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י. מזרחי |
|